Geen Barrettquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
http://www.blackopsmovies.com/multiplayer/weapons-list
Commandoquote:Op donderdag 30 september 2010 08:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Geen Barrett
Geen Scar-H
Mijn twee favoriete wapens...
Gelukkig zit de FAL er nog inquote:Op donderdag 30 september 2010 08:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Geen Barrett
Geen Scar-H
Mijn twee favoriete wapens...
Hadden ze blijkbaar nog niet in de Cold War, ik mistte hem ook alquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:12 schreef AMD-XP het volgende:
Ik mis de ACR?
Verder, tel ik de dagen af hier!
Gelukkig geen ACR, wapens zonder recoil bestaan nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:12 schreef AMD-XP het volgende:
Ik mis de ACR?
Verder, tel ik de dagen af hier!
Acr was wel leuk wapenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:31 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Gelukkig geen ACR, wapens zonder recoil bestaan niet
Red dot customizen. Nice.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:13 schreef SoldMayor het volgende:
Lekker winkelen in Black Ops
Alleen daarom zou het al de GOTY van 2010 moeten zijn
www.mediaoffer.nlquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:18 schreef Udigo het volgende:
Zit een beetje krap op het moment... Welke site kan je deze game nou een beetje voordelig halen?
www.zhgaming.nlquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:18 schreef Udigo het volgende:
Zit een beetje krap op het moment... Welke site kan je deze game nou een beetje voordelig halen?
\quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:13 schreef SoldMayor het volgende:
Lekker winkelen in Black Ops
Alleen daarom zou het al de GOTY van 2010 moeten zijn
Ga halo spelen manquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:07 schreef Xblister het volgende:
[..]
\
Black ops goty laat me niet lachen man
Haha, nee ik ben ook wel benieuwd..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Lol![]()
tuurlijk![]()
Nee maar Black ops gaat wel hard worden.
Precies,quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:18 schreef Xblister het volgende:
[..]
Haha, nee ik ben ook wel benieuwd..![]()
maar goty, je vergeet andere titels die het meer verdienen imo![]()
Zowiezo een erg goede game was dat. veel gespeeldquote:Op maandag 20 september 2010 21:17 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo hard gelachen tijdens de game Vietcong op de PC waarbij je uit de struiken op springt en je maat die al heel lang voor je staat een mes in zijn rug steekt.
bc2, reach , masseffect2, alan wakequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Precies,
maar ik niet zo snel weten wat de GOTY zou moeten worden van dit jaar..
BC2, Halo Reach, RDR, FIFA 11 ??????
vind btw fifa 11 echt heel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |