Ja dat is kut danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 03:16 schreef KoningStoma het volgende:
Niet bij de intertoys (enige winkel met games) hier. Daar staat echt zon nsber zich aan de regeltjes te houden
Ik heb zo iets van: het word een soort mw2 maar dan zonder alle irri dingen van mw2. + vette nieuwe gamemodes en anderen toevoegingenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:52 schreef DeeBee het volgende:
Nog steeds een tough call dit, het blijft er beetje uitzien als knaken-versie van MW2, maar ja, aan de andere kant...MoH gaat ook niet iedereen spelen en die BC2-feel van de multiplayer gaat mij denk ook tegenvallen...
Maar ja, aan de andere kant MW2 ook wel weer zoo veel gespeeld dat ik niet echt weet of ik al weer zin heb in black ops, haha...
Precies, de single player ziet er fuckin vet uit. Zal wel kort zijn zoals gewoonlijk maar wel ontzettend nicequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:43 schreef Pro_Shifty het volgende:
ik Koop hem ook zowiezo voor de single player!
Heb je die verneukte BETA gespeeld van MoH?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:52 schreef rubje het volgende:
ej,gaan jullie echt COD BO boven de as release van de nieuwe MOH verkiezen en zoja waarom?
Ik omdat moh dezelfde belabberde kwaliteit zal hebben als de bf games.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:52 schreef rubje het volgende:
ej,gaan jullie echt COD BO boven de as release van de nieuwe MOH verkiezen en zoja waarom?
Én er zal minder gezeik zijn met noob perks enzoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:55 schreef Parvus het volgende:
Ik koop hem enkel voor de multiplayer. Ik heb aan Modern Warfare 2 online, ondanks dat het me 3 controllers en 2 headsets heeft gekost, wel echt lol gehad. Dat zal met Black Ops vast ook wel zo zijn.
fanboi muchquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik omdat moh dezelfde belabberde kwaliteit zal hebben als de bf games.
Vond de PC Multiplayer bèta van MoH erg zwak. CoD proberen na te doen op een BF2 engine, het werkt niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:52 schreef rubje het volgende:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:57 schreef KoningStoma het volgende:
Ik omdat moh dezelfde belabberde kwaliteit zal hebben als de bf games.
Meerdere opties. Of hij lamet (heeft een game/programma die hij renamed), of hij is lucky en doet iets wat waarschijnlijk eigenlijk niet mag (Dat hij deel is van de interne bèta)quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:20 schreef Berend. het volgende:
Iemand in mijn steam heeft staan:
In-non steam game
Black ops beta
Hoe kan dit? Er is toch geen beta?
Het was de eerste, hij had firefox anders renamed.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:23 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Meerdere opties. Of hij lamet (heeft een game/programma die hij renamed), of hij is lucky en doet iets wat waarschijnlijk eigenlijk niet mag (Dat hij deel is van de interne bèta)
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:26 schreef Berend. het volgende:
[..]
Het was de eerste, hij had firefox anders renamed.
Proquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:26 schreef Berend. het volgende:
[..]
Het was de eerste, hij had firefox anders renamed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |