abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86694417
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:58 schreef mash_ het volgende:
http://www.blackopsmovies(...)/198-combat-training
wat meer info over combat training
Lijkt me leuk in co-op maar nogal saai singleplayer :)
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
  woensdag 22 september 2010 @ 02:35:20 #42
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_86699343
Toch ook handig om zo de maps te leren kennen en om je loadouts te proberen, zoals er al aangegeven wordt. Het blijft bij zoiets altijd afwachten hoe ze het uitwerken voor je er echt een oordeel over kunt geven, maar het lijkt me wel iets hebben.

Waar pre-orderen jullie deze game?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_86699827
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:58 schreef mash_ het volgende:
http://www.blackopsmovies(...)/198-combat-training
wat meer info over combat training
Dat is toch allemaal oud nieuws? :')
pi_86708959
quote:
Op woensdag 22 september 2010 07:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Dat is toch allemaal oud nieuws? :')
nee, meeste was wel al bekend ja, maar werd op de officele site als nieuws gepost
  woensdag 22 september 2010 @ 14:57:45 #45
296894 Xblister
Simply the best..
pi_86711768
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:46 schreef mash_ het volgende:

[..]

Want? Als ik zo alle filmpjes etc zie lijkt het me gewoon leuker
je weet het nog nieeeeet..
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
  woensdag 22 september 2010 @ 15:29:19 #46
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86712760
Denk dat ik hem toch wel haal, de beta van de multiplayer van MoH was tergend slecht en ik wil toch wel een nieuwe multiplayer shooter. Ik vrees dat Activision wederom geld aan me gaat verdienen.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_86712837
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:29 schreef Rossdale het volgende:
Denk dat ik hem toch wel haal, de beta van de multiplayer van MoH was tergend slecht
Op welk platform en hoezo als ik het vragen mag :P ?
Zit eraan te denken om hem te halen, heb hem zelf niet gespeeld maar wat ik op youtube zie vind ik er wel goed uitzien, alleen lijken de killstreaks misschien iets te snel te activeren :)
pi_86714601
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:31 schreef Thas het volgende:
MW2 had ik gepreorderd en gespeeld vanaf dag 1, bij Black Ops wordt dat toch afwachten.
Afwachten of custom maps ooit mogelijk gaan worden. Zo nee, downloaden en op een schaduwnetwerk oid spelen. Al heeft Treyarch beloofd dat er na de release mod tools zullen uitkomen, zie ik ze er best voor aan om dat opeens te annuleren.

quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:40 schreef Thas het volgende:

[..]

[..]

Het totale gebrek aan mogelijkheden om wat voor aanpassing dan ook te maken bij launch :)
Dat is nergens voor nodig, en zorgt gewoon voor een veel kortere levensduur van het spel.

blijkbaar alleen mij opgevallen, maar je quote jezelf en spreekt jezelf ook nog eens tegen.

Eerst zeg je dat je hoopt op custom maps, dus dat mod toold uitkomt.
Dan zeg je dat dat zorgt voor een kortere levensduur van een spel.

Daarnaast zou jij een fps met mp functie dus weigeren, aangezien er geen mogelijkheden zijn om het aan te passen? Omdat het de levensduur verkort?

Ik zal mijn mening wel niet vermelden aangezien ik denk dat het over een misverstandje gaat. ;)
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_86715557
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:57 schreef Xblister het volgende:

[..]

je weet het nog nieeeeet..
Ik zeg toch LIJKT.
pi_86767807
Pro Perks
Most of the Pro Perks are still unknown, but luckily more information has been revealed on Hardline Pro and Sleight of Hand Pro. Care Package users are going to be pleased; if you don't like what's inside a Care Packge, just randomly swap the reward with the Hardline Pro perk. See the example picture below.

Sleight of Hand Pro was already confirmed to allow faster ADS (aim-down-sight), but it's now also been confirmed by David Vonderhaar that it doesn't work with sniper class weapons.

Quickscoping
Sleight of Hand Pro doesn't work with sniper rifles anymore, so it makes quickscoping harder and less rewarding - the way it should be. Quickscoping is extremely popular in Modern Warfare 2 (MW2) due to Sleight of Hand Pro allowing players to achieve fast and highly accurate shots with minimal aiming.
pi_86773462
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:45 schreef mash_ het volgende:
it's now also been confirmed by David Vonderhaar that it doesn't work with sniper class weapons.

Quickscoping
Sleight of Hand Pro doesn't work with sniper rifles anymore, so it makes quickscoping harder and less rewarding - the way it should be. Quickscoping is extremely popular in Modern Warfare 2 (MW2) due to Sleight of Hand Pro allowing players to achieve fast and highly accurate shots with minimal aiming.
-O-

Heb ik het voor niks geleerd.
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_86774012
Nou ik ben er blij mee, ik werd er echt gek van bij mw2
pi_86775315
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:13 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

[..]

blijkbaar alleen mij opgevallen, maar je quote jezelf en spreekt jezelf ook nog eens tegen.

Eerst zeg je dat je hoopt op custom maps, dus dat mod toold uitkomt.
Dan zeg je dat dat zorgt voor een kortere levensduur van een spel.

Daarnaast zou jij een fps met mp functie dus weigeren, aangezien er geen mogelijkheden zijn om het aan te passen? Omdat het de levensduur verkort?

Ik zal mijn mening wel niet vermelden aangezien ik denk dat het over een misverstandje gaat. ;)
De vraag was (die quotte ik ook) "Wat is je reden nou om hem niet te kopen op de pc? "

Mijn antwoord was "Het totale gebrek aan mogelijkheden om wat voor aanpassing dan ook te maken bij launch. Dat is nergens voor nodig, en zorgt gewoon voor een veel kortere levensduur van het spel."

Ik zie nu dat ik het inderdaad onduidelijk heb geschreven :)
"Dat is nergens voor nodig" had ik beter weg kunnen laten en beter "Dat gebrekt zorgt [..]" van kunnen maken.

En ja, daarom zou ik een fps met mp functie weigeren. Het punt is dat bij de fpsen waarbij dat wèl mogelijk was, ik die games zeker 5 keer langer heb gespeeld door die aanpassingsmogelijkheden, dan wanneer die mogelijkheden er niet waren geweest :)

De grootste verschillen zaten hem natuurlijk in de custom maps en custom gamemodes (grappig om te zien dat Treyarch de gungame mod voor CS, door de CS community gemaakt (correct me als dat al eerder bestond, maar volgens mij niet) nu implementeert in Black Ops).

Maar ook kleine aanpassingen die de community graag wil, maar waarvan de makers geen zin hebben om er genoeg tijd in te stoppen (bijvoorbeeld kickvote, banvote, mapvote), worden dan gewoon in elkaar gezet door de community zelf; daardoor worden die spellen mijns inziens nog veel completer en worden bijna alle kleine irritaties weggehaald :)
pi_86777947
quote:
Quickscoping
wtf :{
  vrijdag 24 september 2010 @ 08:22:27 #55
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86778083
Geen quickscoping meer _O_

Kan toch nog wat gaan worden dan dat Black Ops :9~
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_86789720
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:48 schreef Your_mother_in_law het volgende:

[..]

-O-

Heb ik het voor niks geleerd.
Dat meen je toch niet? :')
  vrijdag 24 september 2010 @ 16:45:28 #57
296894 Xblister
Simply the best..
pi_86794643
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:41 schreef Fsmxi het volgende:

[..]

idd, valt niks te leren aan hoor. beetje geluk en goed richten
Roll with the fastest
pi_86815691
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:41 schreef Fsmxi het volgende:

[..]

Sarcasme ftw.
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_86820469
quote:
Pro Perks
Most of the Pro Perks are still unknown, but luckily more information has been revealed on Hardline Pro and Sleight of Hand Pro. Care Package users are going to be pleased; if you don't like what's inside a Care Packge, just randomly swap the reward with the Hardline Pro perk. See the example picture below.

Sleight of Hand Pro was already confirmed to allow faster ADS (aim-down-sight), but it's now also been confirmed by David Vonderhaar that it doesn't work with sniper class weapons.

Quickscoping
mooi dan wordt quickscopen weer zoals op cod4 :)
pi_86855176
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 10:11 schreef T3l3tubbie het volgende:

[..]

mooi dan wordt quickscopen weer zoals op cod4 :)
Hoe ging het in cod4? Heb die nooit gespeeld
pi_86855532
zelfde als in mw2 alleen anders
...
  zondag 26 september 2010 @ 17:23:52 #64
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_86866171
quote:
Spam. :r :(
pi_86866214
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:23 schreef MarkM het volgende:

[..]

Spam. :r :(
ga jij de move nou maar kopen, fps kan je toch niks van. :@
pi_86866968
Er staat coop en nazi zombies bij die beschrijving, maar treyarch heeft al gezegd dat die dingen er niet in zouden zitten... toch?
pi_86867146
als nazi zombies maar 4 spelers is van plaats 2 :r
pi_86867290
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:42 schreef KoningStoma het volgende:
Er staat coop en nazi zombies bij die beschrijving, maar treyarch heeft al gezegd dat die dingen er niet in zouden zitten... toch?
Er is wel een co op. maar niet zo als bij mw2, maar je kan tegelijk online spelen met splitscreen. dus is wel een co op. zombies is nooit officeel bevestigd maar zijn wel hele sterken geruchten
  zondag 26 september 2010 @ 17:53:07 #69
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_86867355
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:24 schreef mash_ het volgende:

[..]

ga jij de move nou maar kopen, fps kan je toch niks van. :@
Move lijkt me niks met FPS. :')
pi_86867420
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:53 schreef MarkM het volgende:

[..]

Move lijkt me niks met FPS. :')
Met socom 4 word het best vet _O_ Maar dat is een ander topic!
  zondag 26 september 2010 @ 18:01:00 #71
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_86867605
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:55 schreef mash_ het volgende:

[..]

Met socom 4 word het best vet _O_ Maar dat is een ander topic!
Ik hoop het. Eerst zien, dan geloven. :+
pi_86883526
quote:
Op zondag 26 september 2010 11:56 schreef Parvus het volgende:

[..]

Hoe ging het in cod4? Heb die nooit gespeeld
een stuk langzamer inscopen. kijk maar filmpjes op utube ofzo :)
pi_86895106
Kan co-op online nou alleen op de 360 of ook op de Ps3? Zou wel vet zijn als het ook op de Ps3 kan(H)
pi_86928698
quote:
CoD: Black Ops Zombies confirmed
Official guide helps you "fight back the relentless Nazi Zombie horde"

Call of Duty: Black Ops' Nazi Zombie mode has seemingly been confirmed, via an announcement of the game's official strategy guide given to CVG.

CVG's sneak peak at BradyGames' guide claims it'll offer "a complete walkthrough to the gritty Cold War-era Campaign mode, tips and tricks to rank up in Multiplayer, how to excel in Co-Op, or fight back the relentless Nazi Zombie horde".

The guide also promises "tactics for every type of Co-Op, Team-Based, and Head-to-Head play mode." That's that confirmed then.

Developer Treyarch first hinted at a Zombie Mode earlier this year - before seemingly shooting down the claims.

Then, writing this weekend on Twitter, Treyarch community boss Josh Olin promised fans that a co-op reveal is coming.

When asked if he knew what it was, he wrote, "I do... But it's not something I want to spoil ahead of time."

When fans pressed him on whether or not it was a Zombie Mode, he wrote: "If Zombies have anything to do with our top-secret Co-Op mode, then it's a safe bet there will be a trailer for it eventually..."

BradyGames' official Call of Duty: Black Ops guide is due out alongside the game on Tuesday, November 9.
  dinsdag 28 september 2010 @ 11:45:37 #75
296894 Xblister
Simply the best..
pi_86935831
Beetje stil hier..
Roll with the fastest
  dinsdag 28 september 2010 @ 11:49:54 #76
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86935980
jammer dat de riot shield er niet inzit ;(
A little knowledge is a dangerous thing.
  dinsdag 28 september 2010 @ 11:51:06 #77
286575 Roces18
Chef de party
pi_86936027
ja dat wat het beste wapen uit cod. :(

Ik ging altijd met een groepje een muur bouwen en dan liep de rest van ons team achter die riot muur. En owned wij iedereen. :D
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_86941793
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:49 schreef -SG- het volgende:
jammer dat de riot shield er niet inzit ;(
Ja dat is serieus wel gay :(. Hoeveel lol we daar wel niet mee gehad hebben :'(
pi_86942199
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:41 schreef Parvus het volgende:

[..]

Ja dat is serieus wel gay :(. Hoeveel lol we daar wel niet mee gehad hebben :'(
Mwa het is wel logisch :) gebruikte ze nou niet echt in die oorlog waar black ops over gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')