Precies.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]dat, maar dan zonder broertje + kiddo die in je huis rond hangt
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | $username = 'Bart'; if($db->single("SELECT username FROM users WHERE username='".$username."'") == null) { echo 'Bestaat nog niet'; } else { echo 'Naam bestaat al'; } ?> |
*snif* *snik*quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:30 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kom maar hoor jochie,ik zag je wel hoor
Niet trouwen is t deviesquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus wel op dit moment.....
vrouwen zijn krengen bij een scheiding
hmm, ergens vind ik die minder cool/stoer als Charlie Harperquote:
Waarom denk je dat ik als Charlie leef?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet trouwen is t devies
[..]
hmm, ergens vind ik die minder cool/stoer als Charlie Harper
Er zijn studenten van die leeftijd hoor. Ik heb het liefst wel iemand die nog studeert, maar ik zie niet echt heel veel verschil. Ik moet dit jaar ook fulltime gaan werken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Precies.![]()
En Myraela, is dat niet een beetje een te grote kloof? Niet perse leeftijdtechnisch, maar de fase waar je in zit. Jij studeert op je 18e en je vriendje heeft een full time baan..
Found one!quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja a.j.b. ..... ik had echt ontzettend veel zin om naar je toe te komen![]()
![]()
ik denk dat je een goede nachtgids bent
Ik ook.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gast, lazer op! Ik heb weekend!
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | if(!empty($_POST)) { if(strlen($username) < 1) { $errors[] = 'Username too short, at least 1 character'; } if(!$db->single("SELECT username FROM users WHERE username='".$username."'") == null) { $errors[] = 'Username already exists'; } if(strlen($password) < 4) { $errors[] = 'Password too short, at least 4 characters'; } if($password != $password2) { $errors[] = 'Passwords do not match, please check the passwords you filled in.'; } if(!preg_match("/^([a-zA-Z0-9])+([a-zA-Z0-9\._-])*@([a-zA-Z0-9_-])+([a-zA-Z0-9\._-]+)+$/", $email)) { $errors[] = 'E-mail isn\'t valid, please check the e-mail you filled in.'; } ?> |
Om naar Malta te gaan? dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Found one!![]()
Tis alleen wel een beetje prijzig...340 euro...
onzin , dat maak jij ervan.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:27 schreef Myraela het volgende:
Nah, het is gewoon niet charmant om als vrouw veel langer te zijn. That's all.
Als ik 80 ben wil ik net zo cool zijn als hemquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:31 schreef little-miss-sunshine het volgende:
Oude mannen.. Ik vind Sean Connery nog wel een hele verschijning..
Retourtje Londen kost 50 euro.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Om naar Malta te gaan? dat valt wel mee.
YES!!! Er is nog hoopquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:31 schreef little-miss-sunshine het volgende:
Oude mannen.. Ik vind Sean Connery nog wel een hele verschijning..
Ik wil echt naar Londen binnenkort.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
Retourtje Londen kost 50 euro.
Ja toch=! sympathieke gozer, die Seanquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik 80 ben wil ik net zo cool zijn als hem
Hmm..kan natuurlijk. Maar moet je werken, of kies je ervoor een jaartje te werken?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zijn studenten van die leeftijd hoor. Ik heb het liefst wel iemand die nog studeert, maar ik zie niet echt heel veel verschil. Ik moet dit jaar ook fulltime gaan werken.
Zie sigquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil echt naar Londen binnenkort.Even geld sparen om flink te shoppen.
Ik ga in de volgende zomer naar Londen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil echt naar Londen binnenkort.Even geld sparen om flink te shoppen.
Van mij krijg je het Duyvisstempeltje ok.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:28 schreef Myraela het volgende:
Jawel. Ik kan alleen goed foto's maken, waarop ik er beter uitzie.
Ja precies.. je hoeft op je 80e echt niet alleen maar oud en versleten te zijnquote:
Homo hotel?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ga in de volgende zomer naar Londen.5 Sterren hotel.
Alleen de vlucht?????quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Found one!![]()
Tis alleen wel een beetje prijzig...340 euro...
Ik ben volgend jaar een 33 jarige studentquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hmm..kan natuurlijk. Maar moet je werken, of kies je ervoor een jaartje te werken?
Ik moet werken. Mocht niet verder met mijn studie en mag pas volgend jaar weer overnieuw beginnen. Ik ga geen studie doen puur om de tijd door te komen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hmm..kan natuurlijk. Maar moet je werken, of kies je ervoor een jaartje te werken?
Sympathiek? If the guy would be anymore cooler, he would freeze up!quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:34 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Ja toch=! sympathieke gozer, die Sean
Hotel Barbusse kost een biertje.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Alleen de vlucht?????
Wat kost een los hotel daar?
Daar heb je helemaal gelijk in.. ik zou willen dat ik het zelf verzonnen had..quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sympathiek? If the guy would be anymore cooler, he would freeze up!
Ik neem aan dat je niet 12 keer bent blijven zitten, maar dat je opnieuw begint?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben volgend jaar een 33 jarige student
Dat hangt af van wat je wilt...ik zoek nog even verder, ok?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Alleen de vlucht?????
Wat kost een los hotel daar?
Racist.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry.... er ontbreekt een verticale glimlach bij je
Ik werk al 11,5 jaar, maar wil nu sterrenkundige wordenquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet 12 keer bent blijven zitten, maar dat je opnieuw begint?Wat ga je waar op welk niveau doen?
ik stel je een vraag, word ik gewoon genegeerdquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:34 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Ja toch=! sympathieke gozer, die Sean
Ben inmiddels op de helft,dus ben goed op weg. Al ben ik ban dat ik met mijn levensstyle de 80 niet haal,maar wtf,je leeft maar 1 keerquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:35 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Ja precies.. je hoeft op je 80e echt niet alleen maar oud en versleten te zijn
Neen. Vodka Martini at seven ´o clock in the morningquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hotel Barbusse kost een biertje.
Wat deed je dan voor een studie? En mag je dan niet het jaar erop punten halen van het jaar ervoor? Of had je je BSA niet gehaald?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet werken. Mocht niet verder met mijn studie en mag pas volgend jaar weer overnieuw beginnen. Ik ga geen studie doen puur om de tijd door te komen.
vrouwenquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik stel je een vraag, word ik gewoon genegeerd
Beter genieten van wat minder jaren, dan altijd braaf en gezond leven zonder plezier en heel oud worden toch.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ben inmiddels op de helft,dus ben goed op weg. Al ben ik ban dat ik met mijn levensstyle de 80 niet haal,maar wtf,je leeft maar 1 keer
ik ben kleiner...quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Het is onbeleefd, maar mag ik u vragen hoe jong u bent?![]()
Hoe kort ik ben? 1.75
neh ik ben het jonger model.... van hun vrouw....quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:22 schreef Spezza19 het volgende:
Of ze ruilen je in voor een jonger model
Waarom denken mannen dat vrouwen dat altijd willen?????quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:24 schreef Boudibou het volgende:
Dat ja. Ik zie mezelf eigenlijk echt niet een huwelijk hebben, met kinderen enzo..toch afschuwelijk. Prefereer dan liever een leventje net als Charlie Harper.
Technisch gezien maakt dat dus geen verschilquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:24 schreef Spezza19 het volgende:
30
Maar goed, nog net in de categorie van Myraela
helaas...quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:26 schreef Boudibou het volgende:
Nee, nipt verloren dacht ik. Maar dat was dan ook echt 10 jaar geleden, dus weet de uitslag niet meer. Was wel vereerd dat ik even met zn pa had gepraat en een handtekening gekregen..
Je gaat me toch niet vertellen dat je met mij wat wil he???quote:
iets oudere man zonder baard ga ik niet erg vinden.... en oudere mannen an sich ook niet.... ze blijven alleen niet lang hangen ....quote:
Dat biedt perspectiefquote:
Nu weet ik wie iedere keer mijn lap loopt te hacken en vol douwt met virussen %$#quote:
*meldtquote:
Ik wilde antwoorden, eerlijk waar.. maar het topic was ineens afgesloten.. en ik kreeg de boel dus niet hierheen gekopieerdquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik stel je een vraag, word ik gewoon genegeerd
Communicatie Multimedia Design, ik had maar 26 studiepunten van de 60 voor een P. Dus ik moet helemaal overnieuw beginnen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wat deed je dan voor een studie? En mag je dan niet het jaar erop punten halen van het jaar ervoor? Of had je je BSA niet gehaald?
Ik, want met PHP kan je de beste virussen schrijven.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:39 schreef kitao het volgende:
[..]
Nu weet ik wie iedere keer mijn lap loopt te hacken en vol douwt met virussen %$#
Okequote:Op zaterdag 18 september 2010 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hangt af van wat je wilt...ik zoek nog even verder, ok?
tl;drquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ben kleiner...ben je toch langer dan ik
![]()
en ik ben 30ging je nu u tegen mij zeggen
![]()
[..]
neh ik ben het jonger model.... van hun vrouw....
[..]
Waarom denken mannen dat vrouwen dat altijd willen?????
IK wil niet trouwen!!! NOOIT
en believe me kinderen hoef ik zelf niet te hebben...... (dat gaat gewoon niet goed- arm kind)
[..]
Technisch gezien maakt dat dus geen verschil
[..]
helaas...![]()
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je met mij wat wil he???![]()
[..]
iets oudere man zonder baard ga ik niet erg vinden.... en oudere mannen an sich ook niet.... ze blijven alleen niet lang hangen ....
[..]
Dat biedt perspectief
Deze interesse komt na het bekijken van Oh Oh Cherso?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik werk al 11,5 jaar, maar wil nu sterrenkundige worden
volgens mij doet Sean Connery ook wel eens dingen die niet goed voor hem zijn..quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ben inmiddels op de helft,dus ben goed op weg. Al ben ik ban dat ik met mijn levensstyle de 80 niet haal,maar wtf,je leeft maar 1 keer
O als je dat wil, kan je dat van mij krijgenquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neen. Vodka Martini at seven ´o clock in the morning
quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik, want met PHP kan je de beste virussen schrijven.
Wil je een plek waar je simpelweg kunt slapen of wil je een spa, sauna en massagebar erbij?quote:
Dat wel , maar als je toch een lengte-obsessie hebt...quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:33 schreef Myraela het volgende:
True. Maar zo heeft iedereen wel zijn eigen dingen die die aantrekkelijk vind toch.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O als je dat wil, kan je dat van mij krijgen
Die foto's kennen we inmiddels alquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je bedoelt: zonder jurk mag ook
Jaquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Deze interesse komt na het bekijken van Oh Oh Cherso?
Doe het.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:42 schreef kitao het volgende:
[..]
*en nu wilde kitao de pop een xxx-link gaan plaatsen maar kon hem er gelukkig nog net vanaf houden*
quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:42 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat wel , maar als je toch een lengte-obsessie hebt...
*en nu wilde kitao de pop een xxx-link gaan plaatsen maar kon hem er gelukkig nog net vanaf houden*
Ga wegquote:
Ik doe nooit iets wat niet goed voor me isquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:41 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
volgens mij doet Sean Connery ook wel eens dingen die niet goed voor hem zijn..![]()
Maar zet 'm op!
dat biedt perspectiefquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:39 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Ik wilde antwoorden, eerlijk waar.. maar het topic was ineens afgesloten.. en ik kreeg de boel dus niet hierheen gekopieerd![]()
Maar 1.90 is lang genoeg hoor! Ik verwacht niet om ooit nog op hakken van 20 cm rond te lopen.. ( of het moet een hele speciale gelegenheid zijn waarbij ik voornamelijk zit)
http://www.vd.nl/vendWebS(...)232394&from=overviewquote:
Je best doen kan af en toe funest zijn hoor..quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:44 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik doe nooit iets wat niet goed voor me is
ik doe mn best
Seksieeequote:Op zaterdag 18 september 2010 16:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
http://www.vd.nl/vendWebS(...)232394&from=overview
Maar dan met lichtblauw en wat zwart. dus iets donkerder dan voorbeeld.
Superwoman, meteen op alles reagerenquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ben kleiner...ben je toch langer dan ik
![]()
en ik ben 30ging je nu u tegen mij zeggen
![]()
[..]
neh ik ben het jonger model.... van hun vrouw....
[..]
Waarom denken mannen dat vrouwen dat altijd willen?????
IK wil niet trouwen!!! NOOIT
en believe me kinderen hoef ik zelf niet te hebben...... (dat gaat gewoon niet goed- arm kind)
[..]
Technisch gezien maakt dat dus geen verschil
[..]
helaas...![]()
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je met mij wat wil he???![]()
[..]
iets oudere man zonder baard ga ik niet erg vinden.... en oudere mannen an sich ook niet.... ze blijven alleen niet lang hangen ....
[..]
Dat biedt perspectief
*kitao zet voetklem*quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik, want met PHP kan je de beste virussen schrijven.
Bastard! Ik nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:43 schreef YipYip het volgende:
[..]
Die foto's kennen we inmiddels al
pm gestuurd....quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wil je een plek waar je simpelweg kunt slapen of wil je een spa, sauna en massagebar erbij?
succesquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:47 schreef Spezza19 het volgende:
Anyway, dames en heren..... deze Charlie Harper gaat zich even klaarmaken voor een date
Eerst vertellen met wie/wat/waar!!quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:47 schreef Spezza19 het volgende:
Anyway, dames en heren..... deze Charlie Harper gaat zich even klaarmaken voor een date
Ahh..balen meid. En dit wil je opnieuw doen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Communicatie Multimedia Design, ik had maar 26 studiepunten van de 60 voor een P. Dus ik moet helemaal overnieuw beginnen.
Jup. Toffe studie.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahh..balen meid. En dit wil je opnieuw doen?
Hoop voor je dat het geen eindbaas is..quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:47 schreef Spezza19 het volgende:
ik ben wanhopig, grijp alles aanquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:45 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
*pfieuw.. gelukkig! je praat nog met me
Uhm, als Charlie Harper kan ik je dan zeggen: Geen idee met wie.... en waar.... dat zien we na een paar drankjes welquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerst vertellen met wie/wat/waar!!![]()
Ik zal proberen dat positief te bekijken..quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben wanhopig, grijp alles aan![]()
Nicequote:Op zaterdag 18 september 2010 16:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik volg het niet, maar veel plezierquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uhm, als Charlie Harper kan ik je dan zeggen: Geen idee met wie.... en waar.... dat zien we na een paar drankjes wel
Je houding is in ieder geval te prijzen, dat je er dan voor kiest te werken en dergelijke. En je bent nog een jong spruitje, genoeg tijd dusquote:
Ik niet begrijpquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoop voor je dat het geen eindbaas is..
Charlie onthoudt nooit de namen van dates en heeft sex met ze waar het dan ook maar uitkomt....quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik volg het niet, maar veel plezier
Ik snap het charlie verband nog nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Charlie onthoudt nooit de namen van dates en heeft sex met ze waar het dan ook maar uitkomt....
Snappie?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
was niet serieus bedoeldquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:49 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Ik zal proberen dat positief te bekijken..![]()
LMS is niet voor niets mijn naam..
Mn best doen is het lekkerstquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:45 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Je best doen kan af en toe funest zijn hoor..![]()
Het leven begint pas op je 40e..
En wat ben ik slankquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha, jij hebt geen hoofd.
Dan moet je even teruglezen eind vorig topic....quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik snap het charlie verband nog niet
Ik wens je gewoon veel plezierquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan moet je even teruglezen eind vorig topic....
Zo had ik 'm ook niet echt opgevatquote:
Dat is het belangrijkste! en hoe je het doet?! Bravo!quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:52 schreef YipYip het volgende:
[..]
Mn best doen is het lekkerstDus ga daar echt niet mee stoppen
Vandaar dat ik mij herboren voel![]()
Vraag me af of dat noodzakelijk is. Wie weet krijg ik ooit wel een samenvattingquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja maar dan snap je het Charlie verband tenminste
kom ik later op terug ja... moet nu echt weg... dinnetje gaat kwaad worden...quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Superwoman, meteen op alles reageren.
Haha, sorry, geen u..![]()
Tja, mannen denken dat omdat als een vrouw een baby ziet, ze helemaal leip wordt en begint te stralen en dergelijke
En je zegt nooit he,,ook niet als op een gegeven moment de tijd begint te dringen?
Overigens, heel brutaal van me, maar een 30-plusser staat ook nog op mijn to-do list...en jij wilt niet trouwen en geen kinderen..priiiima.
In zeeeeer ruime mate te verkrijgen, 24 uur per dagquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is het te verkrijgen op Malta of moet ik het meesmokkelen?
Is Gucciquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kom ik later op terug ja... moet nu echt weg... dinnetje gaat kwaad worden...
Haha ok... weer wat geleerd....quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Een eindbaas is een super lelijke chick.
Very nice hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor het feest van het werk14 oktober
subtiel is dan ook overratedquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:54 schreef YipYip het volgende:
[..]
Was ff een niet zo subtiele hint![]()
Haaai ldg
oke dan... scheelt weer bagagequote:Op zaterdag 18 september 2010 16:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In zeeeeer ruime mate te verkrijgen, 24 uur per dag
Ach ik doe ook maar wat,maar het schijnt te werkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:54 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste! en hoe je het doet?! Bravo!
quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 | $username = $_GET['fok.username']; if($username == 'kitao') $kit_password = $_GET['fok.password']; echo $kit_password; ?> |
Maar dat werkt ook gewoon het best.... zomaar wat doenquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:57 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ach ik doe ook maar wat,maar het schijnt te werken![]()
Charlie Harper is een chickmagnet en een zuipschuit. Vanwege het vele drinken herinnert hij zich weinig vrouwen, maar regelt hij toch wel elke avond een ander. Dat was meer zijn punt denk ik, dat hij even wat drankjes gaat doen, een nader te bepalen chick gaat doen op een nog onbekende plekquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vraag me af of dat noodzakelijk is. Wie weet krijg ik ooit wel een samenvatting
Subtiel is veel te tijdrovendquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
subtiel is dan ook overrated
Dat dus!quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Charlie Harper is een chickmagnet en een zuipschuit. Vanwege het vele drinken herinnert hij zich weinig vrouwen, maar regelt hij toch wel elke avond een ander. Dat was meer zijn punt denk ik, dat hij even wat drankjes gaat doen, een nader te bepalen chick gaat doen op een nog onbekende plek
Wanneer hij dit niet bedoelt, weet ik het ook niet meer.
Ik ga al met Spezza mee.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:58 schreef Graseter het volgende:
Spezza, mag ik mee als ik een fleshlight mee neem.?
Wordt Socios niet jaloers dan?quote:
The Force is strong in this onequote:Op zaterdag 18 september 2010 16:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar dat werkt ook gewoon het best.... zomaar wat doen
Alleen als ik met de Eurostar zou gaanquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wordt Socios niet jaloers dan?
Vast niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar ga je naartoe dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Alleen als ik met de Eurostar zou gaan
quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
*kitao zet wurgstrik*quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Voor je het weet heb ik je wachtwoord!
Dat hoeft toch helemaal niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom had jij geen shirt met Myraela erop? En waarom had jij geen NS broodtrommeltje!?
Jawel dan herkennen wij jou snellerquote:
Wat?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom had jij geen shirt met Myraela erop? En waarom had jij geen NS broodtrommeltje!?
And again...Yukiquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hey Yukiquote:
quote:
je hebt t verdientquote:
Charlie is pas BAASSSSSquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:08 schreef Spezza19 het volgende:
Charlie Harper zegt: laters....
[ afbeelding ]
jij had ook geen shirt met Tijnbrein eropquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jawel dan herkennen wij jou sneller
Ik zal het voor de volgende meet onthouden. Maar geen boterhammentrommeltje want ik heb nooit brood bij.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jawel dan herkennen wij jou sneller
Mooie plaatjequote:Op zaterdag 18 september 2010 17:08 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Socios is 27.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:10 schreef Boudibou het volgende:
Ik dacht dat Socios ook al zo n oude lul was, omdat iedereen altijd hem met treinen associeert, en hij het zelf ook doet. Maar ook dat is dus voorbarig geweest..
Charliequote:Op zaterdag 18 september 2010 17:08 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi lieve Yukiquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nu kan ik ook iets terugzeggen
Hai
tijn is n legendequote:Op zaterdag 18 september 2010 17:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij had ook geen shirt met Tijnbrein erop
Dan doe je er niets in.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zal het voor de volgende meet onthouden. Maar geen boterhammentrommeltje want ik heb nooit brood bij.
Waarom is t voor Brabo's zo moeiljik om een zin af te maken?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zal het voor de volgende meet onthouden. Maar geen boterhammentrommeltje want ik heb nooit brood bij.
Barney Stinson is pas baasquote:
Precies,zelfs ik herkende Tijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tijn is n legendedie heeft dat niet nodig
Ah die...mijn favoriet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:08 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar ben je dan geweest of ga je naartoe?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:10 schreef littledrummergirl het volgende:
de tering wat is reizen in n sprintertreintje kut
Dat hoeft ook niet iedereen kent mij alquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij had ook geen shirt met Tijnbrein erop
Balenquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom is t voor Brabo's zo moeiljik om een zin af te maken?
Ze woont in Rotterdam.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik herkende jou pas heel laatquote:
I will, and it's gonna be...wait for it...quote:
bij me*quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe gaan wij eigenlijk meeten , draag je dan een rode strik op zuidplein ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:10 schreef Myraela het volgende:
Viool kán mooi zijn, moet de muzikant t wel kunnenquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:13 schreef Barbusse het volgende:
Waarom gaan mensen viool leren spelen, NU
Maak je niet druk,zonder zonnebril herkende niemand mijquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik herkende jou pas heel laatmaar was sowieso n beetje n gare avond voor mij
Ze draagt een hoed.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:15 schreef kitao het volgende:
[..]
Hoe gaan wij eigenlijk meeten , draag je dan een rode strik op zuidplein ?
Niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:15 schreef littledrummergirl het volgende:
brabantse kids zeggen ook ' mag ik met zonder jas naar buiten? ' enzo
hope your not lactose intolerant.....quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I will, and it's gonna be...wait for it...
Dit klinkt als het mishandelen van een kat, make it stoooooooooooopquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Viool kán mooi zijn, moet de muzikant t wel kunnen
Hahah maar het was wel leuk die meet. Alleen ik heb jou niet eens gesprokenquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik herkende jou pas heel laatmaar was sowieso n beetje n gare avond voor mij
Ik kende niemandquote:
Das nie waar niequote:Op zaterdag 18 september 2010 17:15 schreef littledrummergirl het volgende:
Als je met mij vergelijkt kom je waarschijnlijk tot dezelfde conclusie.. ik ben ook 27.. maar ik voel me niet oudquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Vind ik best oud, maar ligt er natuurlijk net aan met wie je vergelijkt..
bij mij vroegah op school welquote:
Nee he?! Vlaardingers vragen ook om een broodje haring met zonder uienquote:
Ik vind het wel een mooie leeftijd.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Vind ik best oud, maar ligt er natuurlijk net aan met wie je vergelijkt..
Because you really won't like what I'm about to say...Legen..........quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hope your not lactose intolerant.....
Das ook in België zo. Om niet te zeggen zeggen ze "wel niet" en inderdaad jouw voorbeeld..schijtirritant eigenlijk..quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:15 schreef littledrummergirl het volgende:
Dat had ik ook de eerste paar meets. Gelukkig ken ik nu genoeg fokkersquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kende niemandheb iedereen eerst ontmoet en toen pas op Fok! leren kennen
Op dit moment voel ik mij wel oudquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:16 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Als je met mij vergelijkt kom je waarschijnlijk tot dezelfde conclusie.. ik ben ook 27.. maar ik voel me niet oud
Broekie...je bent niet oud,dus kan je zo nooit voelenquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:16 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Als je met mij vergelijkt kom je waarschijnlijk tot dezelfde conclusie.. ik ben ook 27.. maar ik voel me niet oud
Kan ook al:quote:
daryyyyyyyquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Because you really won't like what I'm about to say...Legen..........
Hoezo?! ik voel mij nog altijd 18quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat had ik ook de eerste paar meets. Gelukkig ken ik nu genoeg fokkers![]()
[..]
Op dit moment voel ik mij wel oud
eggg wel! Ons mam zeej da altijdquote:
Zeg, vadertje tijd..quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:18 schreef YipYip het volgende:
[..]
Broekie...je bent niet oud,dus kan je zo nooit voelen
Ik ga vanavond cocktails drinkenquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:16 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Ik vind 27 zeker niet oud of iets dergelijks..maar had het ook vergeleken met Myra en wat mijn persoonlijke mening is..ik zou zelf als 27-jarige niet met een 18-jarige nemen, vind ik mezelf te oud voor.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie leeftijd.
Even kijkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:19 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Hoezo?! ik voel mij nog altijd 18
That's right, DARY!quote:
Ik ben 18...met 23 jaar ervaringquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:20 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Zeg, vadertje tijd..je best doen kan ook betekenen dat je je gewoon altijd als 18 voelt toch?! of voel je je niet jonger dan je bent?!
Ik ben niet oud en ik ga me ook niet oud voelen denk ik
Waar ga je cocktails drinken?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga vanavond cocktails drinken
Alleen jammer dat ik al de hele dag scheel kijk van de hoofdpijn
T een kan t ander oplossenquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga vanavond cocktails drinken
Alleen jammer dat ik al de hele dag scheel kijk van de hoofdpijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
6 uur is nagenoeg gebruikelijk voor mij.. en als ik uitslaap is het tot max. 8.30 ( wanneer ik heeeeel moe ben)quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Even kijkenvanmorgen om 6 uur op gestaan
in het weekend en 25 km gewandeld. Dus ik voel mij 72
imaginable high five ......... Nice!!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
That's right, DARY!
[ afbeelding ]
Freeze frame high five!
Wat een wouwel weer wâhquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eggg wel! Ons mam zeej da altijd
Leugensquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kende niemandheb iedereen eerst ontmoet en toen pas op Fok! leren kennen
Whahaha geweldig! die ga ik onthouden voor als ik ooit 40 mag wordenquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:22 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik ben 18...met 23 jaar ervaring
Oke, ik kende 2 mensenquote:
das n ander accentquote:
I'm glad you asked, littledrummergirl....WHAT UP!?!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
imaginable high five ......... Nice!!
haaaaaaave you met barbussequote:Op zaterdag 18 september 2010 17:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I'm glad you asked, littledrummergirl....WHAT UP!?!
Zolang je je humor niet verliest,ga je je nooit oud voelenquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:23 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Whahaha geweldig! die ga ik onthouden voor als ik ooit 40 mag worden
Ik ook niet,maar zo lullen ze waar ik nu al een jaar of 15 woonquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das n ander accentdé kennik nie verstoan hor
Haha ik heb niet eens een autoquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:23 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
6 uur is nagenoeg gebruikelijk voor mij.. en als ik uitslaap is het tot max. 8.30 ( wanneer ik heeeeel moe ben)
25 km wandelen?! ik had mooi de auto gepakt
Kan ik me voorstellen ja.. ik ga proberen mijn vrachtje humor bij me te houdenquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zolang je je humor niet verliest,ga je je nooit oud voelen
Ik heb geen wandelschoenenquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha ik heb niet eens een auto
waar de fuck is dat dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik ook niet,maar zo lullen ze waar ik nu al een jaar of 15 woon
Zover ik je ken,zal dat geen probleem zijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:28 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja.. ik ga proberen mijn vrachtje humor bij me te houden
Pure in Purmerendquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar ga je cocktails drinken?Bij Exiles? Want daar ben ik ook
Ik doe mijn best.. ( omdat het lekker schijnt te zijn..)quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:29 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zover ik je ken,zal dat geen probleem zijn
Land van Maas en Waal (tussen Tiel en Nijmegen) Wazig volk in die dorpen hier...al kunnen ze wel lekker zuipenquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
waar de fuck is dat dan?
Nobody has met mequote:Op zaterdag 18 september 2010 17:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haaaaaaave you met barbusse
nu hou ik op
quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T een kan t ander oplossenOf erger makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sms zo terug
♥ || Baby catcher in training || ♥
Schijnt niet alleen...is gewoon zoquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:29 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.. ( omdat het lekker schijnt te zijn..)
Niet bij mij dus?quote:
onder de groene heeeeeuvels in de gouden zon!!!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:29 schreef YipYip het volgende:
[..]
Land van Maas en Waal (tussen Tiel en Nijmegen) Wazig volk in die dorpen hier...al kunnen ze wel lekker zuipen
Dat is meestal pas de volgende ochtend, probleem voor laterquote:
Kom dan gewoon een keer van dat zonovergoten stukje aarde hierheenquote:
Ja, jij weet dat for a fact natuurlijk.. met 23 jaar ervaring.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
Schijnt niet alleen...is gewoon zo![]()
Ik wel en een fietsquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:28 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Ik heb geen wandelschoenen
Oude vrouwen?quote:
Speelt een klein harmonie orkest in een grote regenton!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
onder de groene heeeeeuvels in de gouden zon!!!
quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
onder de groene heeeeeuvels in de gouden zon!!!
ahwquote:
DUH!!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:32 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Ja, jij weet dat for a fact natuurlijk.. met 23 jaar ervaring.
Komen jullie maar hier naartoequote:Op zaterdag 18 september 2010 17:32 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kom dan gewoon een keer van dat zonovergoten stukje aarde hierheen
Kunnen we ook doen natuurlijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komen jullie maar hier naartoe![]()
24/7 cocktails, dude, 24/7 cocktails *hint
Spelling error high five!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ahw
hypotatical high five!
(schrijf je dat zo?)
Neequote:Op zaterdag 18 september 2010 17:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ahw
hypotatical high five!
(schrijf je dat zo?)
Deadlines maandag en dinsdagquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is meestal pas de volgende ochtend, probleem voor later![]()
Zó aanlokkelijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komen jullie maar hier naartoe![]()
24/7 cocktails, dude, 24/7 cocktails *hint
Iets verder terug, in Geldermalsen, heb je ook een lekker vaag volkjequote:Op zaterdag 18 september 2010 17:29 schreef YipYip het volgende:
[..]
Land van Maas en Waal (tussen Tiel en Nijmegen) Wazig volk in die dorpen hier...al kunnen ze wel lekker zuipen
Ik ben voor. All in favour say AI!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |