quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik, want met PHP kan je de beste virussen schrijven.
Wil je een plek waar je simpelweg kunt slapen of wil je een spa, sauna en massagebar erbij?quote:
Dat wel , maar als je toch een lengte-obsessie hebt...quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:33 schreef Myraela het volgende:
True. Maar zo heeft iedereen wel zijn eigen dingen die die aantrekkelijk vind toch.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O als je dat wil, kan je dat van mij krijgen
Die foto's kennen we inmiddels alquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je bedoelt: zonder jurk mag ook
Jaquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Deze interesse komt na het bekijken van Oh Oh Cherso?
Doe het.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:42 schreef kitao het volgende:
[..]
*en nu wilde kitao de pop een xxx-link gaan plaatsen maar kon hem er gelukkig nog net vanaf houden*
quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:42 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat wel , maar als je toch een lengte-obsessie hebt...
*en nu wilde kitao de pop een xxx-link gaan plaatsen maar kon hem er gelukkig nog net vanaf houden*
Ga wegquote:
Ik doe nooit iets wat niet goed voor me isquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:41 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
volgens mij doet Sean Connery ook wel eens dingen die niet goed voor hem zijn..![]()
Maar zet 'm op!
dat biedt perspectiefquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:39 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Ik wilde antwoorden, eerlijk waar.. maar het topic was ineens afgesloten.. en ik kreeg de boel dus niet hierheen gekopieerd![]()
Maar 1.90 is lang genoeg hoor! Ik verwacht niet om ooit nog op hakken van 20 cm rond te lopen.. ( of het moet een hele speciale gelegenheid zijn waarbij ik voornamelijk zit)
http://www.vd.nl/vendWebS(...)232394&from=overviewquote:
Je best doen kan af en toe funest zijn hoor..quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:44 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik doe nooit iets wat niet goed voor me is
ik doe mn best
Seksieeequote:Op zaterdag 18 september 2010 16:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
http://www.vd.nl/vendWebS(...)232394&from=overview
Maar dan met lichtblauw en wat zwart. dus iets donkerder dan voorbeeld.
Superwoman, meteen op alles reagerenquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ben kleiner...ben je toch langer dan ik
![]()
en ik ben 30ging je nu u tegen mij zeggen
![]()
[..]
neh ik ben het jonger model.... van hun vrouw....
[..]
Waarom denken mannen dat vrouwen dat altijd willen?????
IK wil niet trouwen!!! NOOIT
en believe me kinderen hoef ik zelf niet te hebben...... (dat gaat gewoon niet goed- arm kind)
[..]
Technisch gezien maakt dat dus geen verschil
[..]
helaas...![]()
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je met mij wat wil he???![]()
[..]
iets oudere man zonder baard ga ik niet erg vinden.... en oudere mannen an sich ook niet.... ze blijven alleen niet lang hangen ....
[..]
Dat biedt perspectief
*kitao zet voetklem*quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik, want met PHP kan je de beste virussen schrijven.
Bastard! Ik nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:43 schreef YipYip het volgende:
[..]
Die foto's kennen we inmiddels al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |