Ik wil echt naar Londen binnenkort.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
Retourtje Londen kost 50 euro.
Ja toch=! sympathieke gozer, die Seanquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik 80 ben wil ik net zo cool zijn als hem
Hmm..kan natuurlijk. Maar moet je werken, of kies je ervoor een jaartje te werken?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zijn studenten van die leeftijd hoor. Ik heb het liefst wel iemand die nog studeert, maar ik zie niet echt heel veel verschil. Ik moet dit jaar ook fulltime gaan werken.
Zie sigquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil echt naar Londen binnenkort.Even geld sparen om flink te shoppen.
Ik ga in de volgende zomer naar Londen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil echt naar Londen binnenkort.Even geld sparen om flink te shoppen.
Van mij krijg je het Duyvisstempeltje ok.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:28 schreef Myraela het volgende:
Jawel. Ik kan alleen goed foto's maken, waarop ik er beter uitzie.
Ja precies.. je hoeft op je 80e echt niet alleen maar oud en versleten te zijnquote:
Homo hotel?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ga in de volgende zomer naar Londen.5 Sterren hotel.
Alleen de vlucht?????quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Found one!![]()
Tis alleen wel een beetje prijzig...340 euro...
Ik ben volgend jaar een 33 jarige studentquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hmm..kan natuurlijk. Maar moet je werken, of kies je ervoor een jaartje te werken?
Ik moet werken. Mocht niet verder met mijn studie en mag pas volgend jaar weer overnieuw beginnen. Ik ga geen studie doen puur om de tijd door te komen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hmm..kan natuurlijk. Maar moet je werken, of kies je ervoor een jaartje te werken?
Sympathiek? If the guy would be anymore cooler, he would freeze up!quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:34 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Ja toch=! sympathieke gozer, die Sean
Hotel Barbusse kost een biertje.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Alleen de vlucht?????
Wat kost een los hotel daar?
Daar heb je helemaal gelijk in.. ik zou willen dat ik het zelf verzonnen had..quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sympathiek? If the guy would be anymore cooler, he would freeze up!
Ik neem aan dat je niet 12 keer bent blijven zitten, maar dat je opnieuw begint?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben volgend jaar een 33 jarige student
Dat hangt af van wat je wilt...ik zoek nog even verder, ok?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Alleen de vlucht?????
Wat kost een los hotel daar?
Racist.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sorry.... er ontbreekt een verticale glimlach bij je
Ik werk al 11,5 jaar, maar wil nu sterrenkundige wordenquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet 12 keer bent blijven zitten, maar dat je opnieuw begint?Wat ga je waar op welk niveau doen?
ik stel je een vraag, word ik gewoon genegeerdquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:34 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Ja toch=! sympathieke gozer, die Sean
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |