Mn best doen is het lekkerstquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:45 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Je best doen kan af en toe funest zijn hoor..![]()
Het leven begint pas op je 40e..
En wat ben ik slankquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha, jij hebt geen hoofd.
Dan moet je even teruglezen eind vorig topic....quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik snap het charlie verband nog niet
Ik wens je gewoon veel plezierquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan moet je even teruglezen eind vorig topic....
Zo had ik 'm ook niet echt opgevatquote:
Dat is het belangrijkste! en hoe je het doet?! Bravo!quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:52 schreef YipYip het volgende:
[..]
Mn best doen is het lekkerstDus ga daar echt niet mee stoppen
Vandaar dat ik mij herboren voel![]()
Vraag me af of dat noodzakelijk is. Wie weet krijg ik ooit wel een samenvattingquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja maar dan snap je het Charlie verband tenminste
kom ik later op terug ja... moet nu echt weg... dinnetje gaat kwaad worden...quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Superwoman, meteen op alles reageren.
Haha, sorry, geen u..![]()
Tja, mannen denken dat omdat als een vrouw een baby ziet, ze helemaal leip wordt en begint te stralen en dergelijke
En je zegt nooit he,,ook niet als op een gegeven moment de tijd begint te dringen?
Overigens, heel brutaal van me, maar een 30-plusser staat ook nog op mijn to-do list...en jij wilt niet trouwen en geen kinderen..priiiima.
In zeeeeer ruime mate te verkrijgen, 24 uur per dagquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is het te verkrijgen op Malta of moet ik het meesmokkelen?
Is Gucciquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kom ik later op terug ja... moet nu echt weg... dinnetje gaat kwaad worden...
Haha ok... weer wat geleerd....quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Een eindbaas is een super lelijke chick.
Very nice hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor het feest van het werk14 oktober
subtiel is dan ook overratedquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:54 schreef YipYip het volgende:
[..]
Was ff een niet zo subtiele hint![]()
Haaai ldg
oke dan... scheelt weer bagagequote:Op zaterdag 18 september 2010 16:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In zeeeeer ruime mate te verkrijgen, 24 uur per dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |