pm gestuurd....quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wil je een plek waar je simpelweg kunt slapen of wil je een spa, sauna en massagebar erbij?
succesquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:47 schreef Spezza19 het volgende:
Anyway, dames en heren..... deze Charlie Harper gaat zich even klaarmaken voor een date
Eerst vertellen met wie/wat/waar!!quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:47 schreef Spezza19 het volgende:
Anyway, dames en heren..... deze Charlie Harper gaat zich even klaarmaken voor een date
Ahh..balen meid. En dit wil je opnieuw doen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Communicatie Multimedia Design, ik had maar 26 studiepunten van de 60 voor een P. Dus ik moet helemaal overnieuw beginnen.
Jup. Toffe studie.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahh..balen meid. En dit wil je opnieuw doen?
Hoop voor je dat het geen eindbaas is..quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:47 schreef Spezza19 het volgende:
ik ben wanhopig, grijp alles aanquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:45 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
*pfieuw.. gelukkig! je praat nog met me
Uhm, als Charlie Harper kan ik je dan zeggen: Geen idee met wie.... en waar.... dat zien we na een paar drankjes welquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerst vertellen met wie/wat/waar!!![]()
Ik zal proberen dat positief te bekijken..quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben wanhopig, grijp alles aan![]()
Nicequote:Op zaterdag 18 september 2010 16:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
http://www.vd.nl/vendWebS(...)232394&from=overview
Maar dan met lichtblauw en wat zwart. dus iets donkerder dan voorbeeld.
Ik volg het niet, maar veel plezierquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uhm, als Charlie Harper kan ik je dan zeggen: Geen idee met wie.... en waar.... dat zien we na een paar drankjes wel
Je houding is in ieder geval te prijzen, dat je er dan voor kiest te werken en dergelijke. En je bent nog een jong spruitje, genoeg tijd dusquote:
Ik niet begrijpquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoop voor je dat het geen eindbaas is..
Charlie onthoudt nooit de namen van dates en heeft sex met ze waar het dan ook maar uitkomt....quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik volg het niet, maar veel plezier
Ik snap het charlie verband nog nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Charlie onthoudt nooit de namen van dates en heeft sex met ze waar het dan ook maar uitkomt....
Snappie?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
http://www.vd.nl/vendWebS(...)232394&from=overview
Maar dan met lichtblauw en wat zwart. dus iets donkerder dan voorbeeld.
was niet serieus bedoeldquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:49 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Ik zal proberen dat positief te bekijken..![]()
LMS is niet voor niets mijn naam..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |