Ach ik doe ook maar wat,maar het schijnt te werkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:54 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste! en hoe je het doet?! Bravo!
quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 | $username = $_GET['fok.username']; if($username == 'kitao') $kit_password = $_GET['fok.password']; echo $kit_password; ?> |
Maar dat werkt ook gewoon het best.... zomaar wat doenquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:57 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ach ik doe ook maar wat,maar het schijnt te werken![]()
Charlie Harper is een chickmagnet en een zuipschuit. Vanwege het vele drinken herinnert hij zich weinig vrouwen, maar regelt hij toch wel elke avond een ander. Dat was meer zijn punt denk ik, dat hij even wat drankjes gaat doen, een nader te bepalen chick gaat doen op een nog onbekende plekquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vraag me af of dat noodzakelijk is. Wie weet krijg ik ooit wel een samenvatting
Subtiel is veel te tijdrovendquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
subtiel is dan ook overrated
Dat dus!quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Charlie Harper is een chickmagnet en een zuipschuit. Vanwege het vele drinken herinnert hij zich weinig vrouwen, maar regelt hij toch wel elke avond een ander. Dat was meer zijn punt denk ik, dat hij even wat drankjes gaat doen, een nader te bepalen chick gaat doen op een nog onbekende plek
Wanneer hij dit niet bedoelt, weet ik het ook niet meer.
Ik ga al met Spezza mee.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:58 schreef Graseter het volgende:
Spezza, mag ik mee als ik een fleshlight mee neem.?
Wordt Socios niet jaloers dan?quote:
The Force is strong in this onequote:Op zaterdag 18 september 2010 16:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar dat werkt ook gewoon het best.... zomaar wat doen
Alleen als ik met de Eurostar zou gaanquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wordt Socios niet jaloers dan?
Vast niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar ga je naartoe dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Alleen als ik met de Eurostar zou gaan
quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
*kitao zet wurgstrik*quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Voor je het weet heb ik je wachtwoord!
Dat hoeft toch helemaal niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom had jij geen shirt met Myraela erop? En waarom had jij geen NS broodtrommeltje!?
Jawel dan herkennen wij jou snellerquote:
Wat?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom had jij geen shirt met Myraela erop? En waarom had jij geen NS broodtrommeltje!?
And again...Yukiquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hey Yukiquote:
quote:
je hebt t verdientquote:
Charlie is pas BAASSSSSquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:08 schreef Spezza19 het volgende:
Charlie Harper zegt: laters....
[ afbeelding ]
jij had ook geen shirt met Tijnbrein eropquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jawel dan herkennen wij jou sneller
Ik zal het voor de volgende meet onthouden. Maar geen boterhammentrommeltje want ik heb nooit brood bij.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jawel dan herkennen wij jou sneller
Mooie plaatjequote:Op zaterdag 18 september 2010 17:08 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Socios is 27.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:10 schreef Boudibou het volgende:
Ik dacht dat Socios ook al zo n oude lul was, omdat iedereen altijd hem met treinen associeert, en hij het zelf ook doet. Maar ook dat is dus voorbarig geweest..
Charliequote:Op zaterdag 18 september 2010 17:08 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi lieve Yukiquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nu kan ik ook iets terugzeggen
Hai
tijn is n legendequote:Op zaterdag 18 september 2010 17:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij had ook geen shirt met Tijnbrein erop
Dan doe je er niets in.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zal het voor de volgende meet onthouden. Maar geen boterhammentrommeltje want ik heb nooit brood bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |