Jawel dan herkennen wij jou snellerquote:
Wat?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom had jij geen shirt met Myraela erop? En waarom had jij geen NS broodtrommeltje!?
And again...Yukiquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom had jij geen shirt met Myraela erop? En waarom had jij geen NS broodtrommeltje!?
Hey Yukiquote:
quote:
je hebt t verdientquote:
Charlie is pas BAASSSSSquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:08 schreef Spezza19 het volgende:
Charlie Harper zegt: laters....
[ afbeelding ]
jij had ook geen shirt met Tijnbrein eropquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jawel dan herkennen wij jou sneller
Ik zal het voor de volgende meet onthouden. Maar geen boterhammentrommeltje want ik heb nooit brood bij.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jawel dan herkennen wij jou sneller
Mooie plaatjequote:Op zaterdag 18 september 2010 17:08 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Socios is 27.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:10 schreef Boudibou het volgende:
Ik dacht dat Socios ook al zo n oude lul was, omdat iedereen altijd hem met treinen associeert, en hij het zelf ook doet. Maar ook dat is dus voorbarig geweest..
Charliequote:Op zaterdag 18 september 2010 17:08 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi lieve Yukiquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nu kan ik ook iets terugzeggen
Hai
tijn is n legendequote:Op zaterdag 18 september 2010 17:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij had ook geen shirt met Tijnbrein erop
Dan doe je er niets in.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zal het voor de volgende meet onthouden. Maar geen boterhammentrommeltje want ik heb nooit brood bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |