quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T een kan t ander oplossenOf erger makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sms zo terug
♥ || Baby catcher in training || ♥
Schijnt niet alleen...is gewoon zoquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:29 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.. ( omdat het lekker schijnt te zijn..)
Niet bij mij dus?quote:
onder de groene heeeeeuvels in de gouden zon!!!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:29 schreef YipYip het volgende:
[..]
Land van Maas en Waal (tussen Tiel en Nijmegen) Wazig volk in die dorpen hier...al kunnen ze wel lekker zuipen
Dat is meestal pas de volgende ochtend, probleem voor laterquote:
Kom dan gewoon een keer van dat zonovergoten stukje aarde hierheenquote:
Ja, jij weet dat for a fact natuurlijk.. met 23 jaar ervaring.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
Schijnt niet alleen...is gewoon zo![]()
Ik wel en een fietsquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:28 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Ik heb geen wandelschoenen
Oude vrouwen?quote:
Speelt een klein harmonie orkest in een grote regenton!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
onder de groene heeeeeuvels in de gouden zon!!!
quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
onder de groene heeeeeuvels in de gouden zon!!!
ahwquote:
DUH!!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:32 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Ja, jij weet dat for a fact natuurlijk.. met 23 jaar ervaring.
Komen jullie maar hier naartoequote:Op zaterdag 18 september 2010 17:32 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kom dan gewoon een keer van dat zonovergoten stukje aarde hierheen
Kunnen we ook doen natuurlijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komen jullie maar hier naartoe![]()
24/7 cocktails, dude, 24/7 cocktails *hint
Spelling error high five!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ahw
hypotatical high five!
(schrijf je dat zo?)
Neequote:Op zaterdag 18 september 2010 17:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ahw
hypotatical high five!
(schrijf je dat zo?)
Deadlines maandag en dinsdagquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is meestal pas de volgende ochtend, probleem voor later![]()
Zó aanlokkelijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komen jullie maar hier naartoe![]()
24/7 cocktails, dude, 24/7 cocktails *hint
Iets verder terug, in Geldermalsen, heb je ook een lekker vaag volkjequote:Op zaterdag 18 september 2010 17:29 schreef YipYip het volgende:
[..]
Land van Maas en Waal (tussen Tiel en Nijmegen) Wazig volk in die dorpen hier...al kunnen ze wel lekker zuipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |