Waarom is t voor Brabo's zo moeiljik om een zin af te maken?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zal het voor de volgende meet onthouden. Maar geen boterhammentrommeltje want ik heb nooit brood bij.
Barney Stinson is pas baasquote:
Precies,zelfs ik herkende Tijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tijn is n legendedie heeft dat niet nodig
Ah die...mijn favoriet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:08 schreef Spezza19 het volgende:
Charlie Harper zegt: laters....
[ afbeelding ]
Waar ben je dan geweest of ga je naartoe?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:10 schreef littledrummergirl het volgende:
de tering wat is reizen in n sprintertreintje kut
Dat hoeft ook niet iedereen kent mij alquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij had ook geen shirt met Tijnbrein erop
Balenquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom is t voor Brabo's zo moeiljik om een zin af te maken?
Ze woont in Rotterdam.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik herkende jou pas heel laatquote:
I will, and it's gonna be...wait for it...quote:
bij me*quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe gaan wij eigenlijk meeten , draag je dan een rode strik op zuidplein ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:10 schreef Myraela het volgende:
Ik zal het voor de volgende meet onthouden. Maar geen boterhammentrommeltje want ik heb nooit brood bij.
Viool kán mooi zijn, moet de muzikant t wel kunnenquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:13 schreef Barbusse het volgende:
Waarom gaan mensen viool leren spelen, NU
Maak je niet druk,zonder zonnebril herkende niemand mijquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik herkende jou pas heel laatmaar was sowieso n beetje n gare avond voor mij
Ze draagt een hoed.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:15 schreef kitao het volgende:
[..]
Hoe gaan wij eigenlijk meeten , draag je dan een rode strik op zuidplein ?
Niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:15 schreef littledrummergirl het volgende:
brabantse kids zeggen ook ' mag ik met zonder jas naar buiten? ' enzo
hope your not lactose intolerant.....quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I will, and it's gonna be...wait for it...
Dit klinkt als het mishandelen van een kat, make it stoooooooooooopquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Viool kán mooi zijn, moet de muzikant t wel kunnen
Hahah maar het was wel leuk die meet. Alleen ik heb jou niet eens gesprokenquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik herkende jou pas heel laatmaar was sowieso n beetje n gare avond voor mij
Ik kende niemandquote:
Das nie waar niequote:Op zaterdag 18 september 2010 17:15 schreef littledrummergirl het volgende:
Als je met mij vergelijkt kom je waarschijnlijk tot dezelfde conclusie.. ik ben ook 27.. maar ik voel me niet oudquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Vind ik best oud, maar ligt er natuurlijk net aan met wie je vergelijkt..
bij mij vroegah op school welquote:
Nee he?! Vlaardingers vragen ook om een broodje haring met zonder uienquote:
Ik vind het wel een mooie leeftijd.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Vind ik best oud, maar ligt er natuurlijk net aan met wie je vergelijkt..
Because you really won't like what I'm about to say...Legen..........quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hope your not lactose intolerant.....
Das ook in België zo. Om niet te zeggen zeggen ze "wel niet" en inderdaad jouw voorbeeld..schijtirritant eigenlijk..quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:15 schreef littledrummergirl het volgende:
Dat had ik ook de eerste paar meets. Gelukkig ken ik nu genoeg fokkersquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kende niemandheb iedereen eerst ontmoet en toen pas op Fok! leren kennen
Op dit moment voel ik mij wel oudquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:16 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Als je met mij vergelijkt kom je waarschijnlijk tot dezelfde conclusie.. ik ben ook 27.. maar ik voel me niet oud
Broekie...je bent niet oud,dus kan je zo nooit voelenquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:16 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Als je met mij vergelijkt kom je waarschijnlijk tot dezelfde conclusie.. ik ben ook 27.. maar ik voel me niet oud
Kan ook al:quote:
daryyyyyyyquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Because you really won't like what I'm about to say...Legen..........
Hoezo?! ik voel mij nog altijd 18quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat had ik ook de eerste paar meets. Gelukkig ken ik nu genoeg fokkers![]()
[..]
Op dit moment voel ik mij wel oud
eggg wel! Ons mam zeej da altijdquote:
Zeg, vadertje tijd..quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:18 schreef YipYip het volgende:
[..]
Broekie...je bent niet oud,dus kan je zo nooit voelen
Ik ga vanavond cocktails drinkenquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:16 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Ik vind 27 zeker niet oud of iets dergelijks..maar had het ook vergeleken met Myra en wat mijn persoonlijke mening is..ik zou zelf als 27-jarige niet met een 18-jarige nemen, vind ik mezelf te oud voor.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie leeftijd.
Even kijkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:19 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Hoezo?! ik voel mij nog altijd 18
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |