Waarom is t voor Brabo's zo moeiljik om een zin af te maken?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zal het voor de volgende meet onthouden. Maar geen boterhammentrommeltje want ik heb nooit brood bij.
Barney Stinson is pas baasquote:
Precies,zelfs ik herkende Tijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tijn is n legendedie heeft dat niet nodig
Ah die...mijn favoriet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:08 schreef Spezza19 het volgende:
Charlie Harper zegt: laters....
[ afbeelding ]
Waar ben je dan geweest of ga je naartoe?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:10 schreef littledrummergirl het volgende:
de tering wat is reizen in n sprintertreintje kut
Dat hoeft ook niet iedereen kent mij alquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij had ook geen shirt met Tijnbrein erop
Balenquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom is t voor Brabo's zo moeiljik om een zin af te maken?
Ze woont in Rotterdam.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik herkende jou pas heel laatquote:
I will, and it's gonna be...wait for it...quote:
bij me*quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe gaan wij eigenlijk meeten , draag je dan een rode strik op zuidplein ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:10 schreef Myraela het volgende:
Ik zal het voor de volgende meet onthouden. Maar geen boterhammentrommeltje want ik heb nooit brood bij.
Viool kán mooi zijn, moet de muzikant t wel kunnenquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:13 schreef Barbusse het volgende:
Waarom gaan mensen viool leren spelen, NU
Maak je niet druk,zonder zonnebril herkende niemand mijquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik herkende jou pas heel laatmaar was sowieso n beetje n gare avond voor mij
Ze draagt een hoed.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:15 schreef kitao het volgende:
[..]
Hoe gaan wij eigenlijk meeten , draag je dan een rode strik op zuidplein ?
Niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:15 schreef littledrummergirl het volgende:
brabantse kids zeggen ook ' mag ik met zonder jas naar buiten? ' enzo
hope your not lactose intolerant.....quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I will, and it's gonna be...wait for it...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |