Gij vuige playerquote:
ben 1.87..quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:16 schreef Myraela het volgende:
Ik ben 1.85. Ik vind het toch wel fijn als ik me echt nog een meisje voel bij een man, dus een stukje langer en wat ouder dan dat ik ben. Gotta love it.
* Spezza19 valt ook afquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je hebt er toch al een?????
Ik wil er ook een.... mag ik een jonkie
quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben 1.85. Ik vind het toch wel fijn als ik me echt nog een meisje voel bij een man, dus een stukje langer en wat ouder dan dat ik ben. Gotta love it.
Ja echt niet tof.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]dat is best lang voor een vrouw
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Hi...quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Noem het Pluskut en je bent ook klaar.....
maar het is idd Enschedeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
Geboren in 't GooiLaren NH
Ik heb eens iets met een jongen gehad die maar iets kleiner was, maar wel echt mager, terwijl ik alles behalve slank ben. Zelfs dat zag er ook al niet uit. Slank en lang mag wel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]woohoo nog n lange vrouw
![]()
ik heb ooit n vriendje gehad van 1.65geen gezicht was dat
tot ongeveer 24 .... daaronder weet ik het niet...quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoe jong minimaal?![]()
Balen, val ik automatisch af voor de vrouwen die een lange man willen..
Nooooooquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi...
Malta wordt het niet..... met tussenstop is het 16 uur vliegen heen en nog steeds 5 terug...
ik heb een goeie mentorquote:
Zou jij een jongen van 24 willen? Dat vind ik ook wel een mooie leeftijd.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tot ongeveer 24 .... daaronder weet ik het niet...![]()
En hoe lang ben je dan???
Ja zekerquote:
Zoals ik al zei ... oudere mannen blijven niet hangen (die hebben bindingsangst denk ik of ik ben wat te direct voor ze..... )quote:En waarom een jonkie?Oudere mannen.
Ofja, ookweer niet te oud hoor.
Het is onbeleefd, maar mag ik u vragen hoe jong u bent?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tot ongeveer 24 .... daaronder weet ik het niet...![]()
En hoe lang ben je dan???
Of ze ruilen je in voor een jonger modelquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:21 schreef -Engel- het volgende:
Zoals ik al zei ... oudere mannen blijven niet hangen (die hebben bindingsangst denk ik of ik ben wat te direct voor ze..... )
Als je naar Regillio Tuur loopt hoef je je niet te schamen...quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja echt niet tof.Nooit hakken aan kunnen doen, tenzij ik zeker weet dat ik met een langere jongen ben.
Mja wat voor mij oudere mannen zijn, zijn voor jou dan weer jongere mannen. 22-30 vind ik meestal wel tof.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja zeker![]()
[..]
Zoals ik al zei ... oudere mannen blijven niet hangen (die hebben bindingsangst denk ik of ik ben wat te direct voor ze..... )
Really?quote:
En heb je gewonnen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:18 schreef Boudibou het volgende:![]()
Ahaa,,het Gooi, mooi. Enige keer dat ik daar geweest ben, was met een voetbaltoernooi waar ik tegen D. Blind moest spelen.
Dat ja. Ik zie mezelf eigenlijk echt niet een huwelijk hebben, met kinderen enzo..toch afschuwelijk. Prefereer dan liever een leventje net als Charlie Harperquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Of ze ruilen je in voor een jonger model
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |