Die is bijna even stoer als mijn Data-O-Tone model 173.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zo, ga ik al voor de officiele opening door de mand vallen als nep-muzikant
[ afbeelding ]
Mijn geliefde Casio PT-10, al jaren het enige instrument in mijn huishouden.
Een typische aziatische: klein, een beetje geel en kan dagen door op 4 kleine batterijtjes. Al op jonge leeftijd tijdens een sinterklaasavond aan mij uitgehuwelijkt door mijn ouders. Heerlijke valse piepnootjes, een hippe demo-song en als je er een beetje handigheid in hebt ook te gebruiken als drumcomputer.
Spannende verhalen? Na een aantal jaren op zolder gelegen te hebben ontdekte ik dat er een kolonie zilvervisjes in haar woonde (inmiddels natuurlijk profesioneel uitgeroeid)
Nice.quote:
Dat dus. Of je moet net als Sympho er een mooi verhaaltje bij hebbenquote:Op maandag 20 september 2010 19:04 schreef Banzaiaap het volgende:
Kunnen we dan gelijk afspreken dat iedereen zelf foto's moet maken en niet willekeurig van internet mag plukken? Google Images gebruiken kan iedereen wel.
Tof, ik wil er ook ooit nog een hebben. Super handig voor onder weg als je een deuntje in je kop hebt!quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[ afbeelding ]
Een typische aziatische: klein, een beetje geel en kan dagen door op 4 kleine batterijtjes. Al op jonge leeftijd tijdens een sinterklaasavond aan mij uitgehuwelijkt door mijn ouders. Heerlijke valse piepnootjes, een hippe demo-song en als je er een beetje handigheid in hebt ook te gebruiken als drumcomputer.
Spannende verhalen? Na een aantal jaren op zolder gelegen te hebben ontdekte ik dat er een kolonie zilvervisjes in haar woonde (inmiddels natuurlijk profesioneel uitgeroeid)
Naar waar hij hoort: de prullenbak. Verdere discussie kan hier FB & FAQ - Waar de bassisten het eindelijk eens voor het zeggen hebbenquote:
DaDaDaquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[ afbeelding ]
Geyl! Ik wil ook nog een keer een strat in het wit met een maple halsquote:Op maandag 20 september 2010 18:32 schreef BoerBert het volgende:
[ afbeelding ]
M'n Classic 70s MIM Strat met Blues Junior
Is dat een epiphone strat?quote:Op maandag 20 september 2010 18:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[ afbeelding ]
Gitaar gebruik ik niet meer eigenlijk.. Basgitaar wel vaak genoeg
Dat is inderdaad een Epiphone strat.. Een S310 om precies te zijnquote:Op maandag 20 september 2010 19:46 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Geyl! Ik wil ook nog een keer een strat in het wit met een maple halsHoe speelt zo'n MiM nou eigenlijk (antwoord mag je ook wel in het gitaristentopic posten)?
[..]
Is dat een epiphone strat?
Gaaf.quote:
Nee, die is met deze gemaakt en die heb ik hier ook nog liggen:quote:
De ouwe BCD2000, heb de BCD3000 hier staan...quote:Op maandag 20 september 2010 18:27 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik zou hier eigenlijk mijn fallus moeten posten maar dat is miss ietwat onzedelijk..
dan een goede tweede keuze:
[ afbeelding ]
Op een oude fiets moet je het leren en dat is mijn oude fiets.
Ja klopt was een Vl-Tone/VL 1.. Maar hij zit ook in de PT-10 meen ik, en in de PT-1.. Rock 1 dacht ik!quote:Op maandag 20 september 2010 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die is met deze gemaakt en die heb ik hier ook nog liggen:
[ afbeelding ]
Maar dit is mijn echte grote liefde:
[ afbeelding ]
En waarom de Yamaha Tyros3 als avatar danquote:Op maandag 20 september 2010 19:48 schreef Braddie het volgende:
Na 5 maanden gitaar te spelen, en al 6 jaar Queen fan zijnde!, heb ik 2 weken geleden de knoop doorgehakt.
Ik heb een Red Special en een Line-6 Flextone III gekocht EN een Microcube!.
[ link | afbeelding ]
Wat is DaDaDaquote:Op maandag 20 september 2010 20:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja klopt was een Vl-Tone/VL 1.. Maar hij zit ook in de PT-10 meen ik, en in de PT-1.. Rock 1 dacht ik!
Lukt wel met die Casio, Rock 1 ritme, op 16 speed meen ik...quote:Op maandag 20 september 2010 20:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wat is DaDaDa
Dan kan ik kijken of dat erin zit
Oh, dat moet lukken inderdaadquote:Op maandag 20 september 2010 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lukt wel met die Casio, Rock 1 ritme, op 16 speed meen ik...
Is een Tyros 1.quote:Op maandag 20 september 2010 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En waarom de Yamaha Tyros3 als avatar dan
Sampling was *slechts* 1,4 seconden!quote:Op maandag 20 september 2010 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Even een foto gemaakt van mijn Casio VL tone en de eerste Casio sampler (wel 3 seconden!!!), de SK 1...
[ afbeelding ]
De reclame van destijds...![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een CTK-100 voor je liggen, Klankbron is ongeveer vergelijkbaar met de SA-3, alleen is het geen PCM.quote:Op maandag 20 september 2010 21:15 schreef ralfseltje het volgende:
Ik wil ook zo'n PT Casio, heb wel een Casio SA-3 (ook zelf gecircuitbend), maar das toch iets heel anders
Nog erger dus dan ik me kan herinneren.quote:Op maandag 20 september 2010 21:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sampling was *slechts* 1,4 seconden!
Ik haddem ook. Kikke dingetje, nog gebruikt in opnames. (Niet gauw daarna de bank overvallen voor een Roland S330.)quote:Op maandag 20 september 2010 21:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sampling was *slechts* 1,4 seconden!
Ja, op marktplaats staan ze vaak bij *samplers* of *synthesizers*quote:Op maandag 20 september 2010 21:44 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Ik haddem ook. Kikke dingetje, nog gebruikt in opnames. (Niet gauw daarna de bank overvallen voor een Roland S330.)
Zijn ze nog te krijgen? Zoontje van m'n vriendin gaat dat geweldig vinden!
Is dat H&K spul wat?quote:
thanks, maar wil hem toch benden, en die is daar vrij pittig voor geloof ik. mochten mensen nog (simpele) keyboards overhebben dan heb ik zeker belangstellingquote:Op maandag 20 september 2010 21:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb een CTK-100 voor je liggen, Klankbron is ongeveer vergelijkbaar met de SA-3, alleen is het geen PCM.
CTK-100 is juist simpel te benden.quote:Op maandag 20 september 2010 21:59 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
thanks, maar wil hem toch benden, en die is daar vrij pittig voor geloof ik. mochten mensen nog (simpele) keyboards overhebben dan heb ik zeker belangstelling
De Triamp MK II is wel vet, je hebt 3 kanalen, en per kanaal 2 varianten, dus de mogelijkheden zijn legio, geluid is ook erg lekker, maar is ook afhankelijk van de cabinets die je er op aansluit, maar hetgeen ik heb staan geeft wel een aardige sound.quote:
Wat een waanzinnig filter zit daar op he? Op de 60?quote:Op maandag 20 september 2010 22:01 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja, als iemand nog een Juno voor een leuk prijsje heeft. PM me maar...
Heb ze zelf nog nooit gehoord namelijk. Bandleden bij mij spelen Engl en Marshallquote:Op maandag 20 september 2010 22:03 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
De Triamp MK II is wel vet, je hebt 3 kanalen, en per kanaal 2 varianten, dus de mogelijkheden zijn legio, geluid is ook erg lekker, maar is ook afhankelijk van de cabinets die je er op aansluit, maar hetgeen ik heb staan geeft wel een aardige sound.
Is dat een software die ik kan gebruiken als digitale gitaarpedal?::Pquote:Op maandag 20 september 2010 22:53 schreef Fapperdefap het volgende:
[ afbeelding ]
Ableton Live
(wel in combinatie met een boel randapparatuur, stuk of 3 synths, Axiom 61 pro, klein fadercontrollertje, maar het belangrijkste is toch wel de software samen met de softsynths)
Ja hoor, geen probleem. Zou ik wel een MIDI footswitch halenquote:Op maandag 20 september 2010 23:02 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Is dat een software die ik kan gebruiken als digitale gitaarpedal?::P
Rush gebruikt live iig de zelfde amp, alleen dan de signature versie.quote:Op maandag 20 september 2010 22:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb ze zelf nog nooit gehoord namelijk. Bandleden bij mij spelen Engl en Marshall
Rickenbackers...quote:Op maandag 20 september 2010 23:25 schreef -Jynx- het volgende:
Ok dan.
Dit is mijn lieveling:
[ afbeelding ]
En hier een plaatje van haar in actie:
[ afbeelding ]
...en sorry voor mijn uberfoute bloes. Dat was alleen voor dat optreden.
Gave bassen die Rickenbackersquote:Op maandag 20 september 2010 23:25 schreef -Jynx- het volgende:
Ok dan.
Dit is mijn lieveling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nicequote:Op dinsdag 21 september 2010 09:38 schreef outsidr het volgende:
Dit topic heeft serieus wat drums nodig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ludwig Epic X-Over Powerdrive Purple Passion
Bass Drum: 22" x 20"
Tom : 12" x 8"
Floor Tom: 16" x14"
Snare: 14" x 6,5" Brass
Sabian 14" AAX Studio Hats,
Sabian 19" AA Medium Thin Crash,
Sabian 22" HH Rock Ride,
Sabian 16" HHX Stage Crash,
Sabian 16" HHX Evolution Crash,
Sabian 16" Vault V-Crash,
Meinl 16" Byzance China.
Coole Rick manquote:Op maandag 20 september 2010 23:25 schreef -Jynx- het volgende:
Ok dan.
Dit is mijn lieveling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij gaat er zelfs mee naar bed?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Fender USA stratocaster uit 1993:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:41 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Jij gaat er zelfs mee naar bed?
Zwaar geile kitquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:38 schreef outsidr het volgende:
Dit topic heeft serieus wat drums nodig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ludwig Epic X-Over Powerdrive Purple Passion
Bass Drum: 22" x 20"
Tom : 12" x 8"
Floor Tom: 16" x14"
Snare: 14" x 6,5" Brass
Sabian 14" AAX Studio Hats,
Sabian 19" AA Medium Thin Crash,
Sabian 22" HH Rock Ride,
Sabian 16" HHX Stage Crash,
Sabian 16" HHX Evolution Crash,
Sabian 16" Vault V-Crash,
Meinl 16" Byzance China.
Hoort een Deluxe geen mini-humbuckers te hebben?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Gibson les Paul Deluxe uit 2001:
[ afbeelding ]
Gekocht in de Muzikaza veiling, zaten ook nog 4x Sabian AA / Vault bekkens bij incl. hardware.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:06 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
nice
Was je er veel aan kwijt?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:19 schreef mdvries_2 het volgende:
Helaas... de afbeelding doet het niet
Wow, is onze newbie-mod al zo populair. Ik zet geen handtekeningen meer.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:19 schreef mdvries_2 het volgende:
Mijn familiefoto:
[ afbeelding ]
Links een standaard Squier Bullet Strat, m'n eerste gitaar. Zelf een andere slagplaat erop gezet en na een tijdje laten signeren door Arch Enemy.
quote:
Nee nee, wel degelijk de real deal ja.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:13 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Coole Rick manWel een echte toch, en geen neppe Ruckenbucker of wat dan ook?
Goeie keuze hoor! Ik vind het altijd erg mooie dingenquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:01 schreef -Jynx- het volgende:
[..]
Ik dacht: MINE! En nadat ik hem even mocht proberen was ik helemaal verkocht.
Sommige vinden hem juist heel lelijk. Het is ook een redelijk uitgesproken uiterlijk natuurlijk. Maar een perfecte bas voor het stevigere uptempo rock werk in ieder geval.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:00 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Goeie keuze hoor! Ik vind het altijd erg mooie dingen
Dat is een Les Paul junior toch?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hoort een Deluxe geen mini-humbuckers te hebben?
Ik vind ze ook gaaf hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:38 schreef -Jynx- het volgende:
[..]
Sommige vinden hem juist heel lelijk. Het is ook een redelijk uitgesproken uiterlijk natuurlijk. Maar een perfecte bas voor het stevigere uptempo rock werk in ieder geval.
Nee, dat is met een enkele P90 in de brug.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:39 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat is een Les Paul junior toch?
Het was maar een gedachte...quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:49 schreef Gitaarmat het volgende:
Nou ik heb iig een deluxe want dat staat erop.![]()
echt waar op de lockers enzo ook, gibson les paul deluxe
http://guitars.musiciansf(...)ic-Guitar?sku=517125quote:Originally released in 1969, the Gibson Les Paul Deluxe Electric Guitar featured the famous mini-humbucker. Here this pickup has been faithfully re-created to reproduce the look, crunch, and bite of the original. This Gibson Les Paul model features a carved maple top, green vintage tuners, and is finished in nitrocellulose lacquer. It has the '59 Les Paul rounded neck profile.
Gibson Les Paul Deluxe Electric Guitar Features:
* Carved maple top
* Mahogany back
* 1959 rounded Les Paul mahogany neck
* Dual mini-humbuckers
* Nitrocellulose lacquered finish
* Tune-o-matic bridge
* Stop tailpiece
* Chrome vintage tuners
Je mag m'n poesje komen krabbelen hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:25 schreef belsen het volgende:
[..]
Wow, is onze newbie-mod al zo populair. Ik zet geen handtekeningen meer.
Rhythm Chiefs!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:55 schreef seatsniffer het volgende:
1. Eerste liefde (Gretsch Catalina Club Mod)
[ afbeelding ]
2. Eeuwige liefde (Gretsch New Classic)
[ afbeelding ]
3. Nieuwe liefde (1973 Sonor Swinger)
[ afbeelding ]
Anderson, een klein Amerikaans bedrijfje, hij maakt ze zelf met de hand volgens mij!quote:Op woensdag 22 september 2010 16:07 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Rhythm Chiefs!
Waar zijn die buizenversterkers van>
envy.................quote:Op maandag 20 september 2010 18:37 schreef J0ttem het volgende:
[ afbeelding ]
Music Man Bongo 4HH
Fender Geddy Lee Signature Jazz Bass met maple slagplaat & zwarte hardware
Die tobacco burst ziet er anders prima uit.quote:
haha maar vijf - maar je kan d'r toch niet allemaal tegelijk op spelenquote:
ik heb er inmiddels een stuk of 10 verzameld...quote:Op donderdag 23 september 2010 00:00 schreef Nemephis het volgende:
[..]
haha maar vijf - maar je kan d'r toch niet allemaal tegelijk op spelen![]()
![]()
Die heb ik ook nog een tijdje gehad om te upgraden voor m`n werk, super vette bak!quote:Op woensdag 22 september 2010 16:25 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb er een hoop, maar dit is mijn liefste:
[ link | afbeelding ]
Korg M3-73 met EXB-M256 en EXB-Radias
Voorbeeldje:
Ik heb er 2.quote:Op donderdag 23 september 2010 07:00 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik heb er inmiddels een stuk of 10 verzameld...
maar al die opmerkingen altijd van dat je er maar op 1 tegelijk kan spelen, het is ook omdat ze mooi zijn dat ze er staan!
Ik heb er inmiddels een stuk of 12 (incl. akoestische, klassieke, elektrische, etc.) en krijg ook altijd die opmerking naar m'n hoofd geslingerd.quote:Op donderdag 23 september 2010 07:00 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
maar al die opmerkingen altijd van dat je er maar op 1 tegelijk kan spelen, het is ook omdat ze mooi zijn dat ze er staan!
quote:Op donderdag 23 september 2010 08:49 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Maar zeg nou zelf, een Les Paul is toch niet te vergelijken met een Telecaster? En een klassieke gitaar is weer niet te vergelijken met een westernmodel
tja... heb eigenlijk niet zo heel veel afwisseling, 2 bassen, 1 klassiek, 1 12-snarig, 1 beginner strat, 2 yamaha 6-snaar waarvan 1 bariton en in B gestemd, en dan 3 7-snaar gitaren, dus zo afwisselend zijn ze nietquote:Op donderdag 23 september 2010 08:49 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Maar zeg nou zelf, een Les Paul is toch niet te vergelijken met een Telecaster? En een klassieke gitaar is weer niet te vergelijken met een westernmodel
Hij is ook zo uitgebreid, ik heb meer dan de helft nog altijd niet ontdekt. Dan blijft het ook echt leuk.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog een tijdje gehad om te upgraden voor m`n werk, super vette bak!
heb 2 jaar geleden nog eentje gekocht via ebay , voor paar tientjesquote:Op maandag 20 september 2010 21:44 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Ik haddem ook. Kikke dingetje, nog gebruikt in opnames. (Niet gauw daarna de bank overvallen voor een Roland S330.)
Zijn ze nog te krijgen? Zoontje van m'n vriendin gaat dat geweldig vinden!
Bij vrouwen vraag ik meestal hoeveel paar schoenen ze hebben. En of ze die wel eens allemaal tegelijk aan doen.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:49 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Ik heb er inmiddels een stuk of 12 (incl. akoestische, klassieke, elektrische, etc.) en krijg ook altijd die opmerking naar m'n hoofd geslingerd.
Mijn reactie is dan altijd; inderdaad, ik kan niet op allemaal tegelijk spelen, maar elke gitaar heeft z'n eigen sound en is weer geschikt voor een bepaalde stijl![]()
Oeh, een rode contrabas. Dat is wel heel gaaf!!!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:55 schreef Rooligan het volgende:
Een kleine greep uit mijn (acoutisch) arsenaal....
[ afbeelding ]
En dit is de achterkantquote:Op donderdag 23 september 2010 15:47 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Oeh, een rode contrabas. Dat is wel heel gaaf!!!
EN het werkt goed bij de dames als je 7 gitaren in je kamer hebt staanquote:Op donderdag 23 september 2010 07:00 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Bevalt de Dano een beetje?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:57 schreef Dutchlike het volgende:
Contrabas van Rooligan is echt teringvet.![]()
Heb alleen pics gemaakt met mijn Diana en kan de digitale camera niet vinden.
Danelectro Dead On '67
[ afbeelding ]
Fender Jaguar en Epiphone ES335
[ afbeelding ]
Hmm, raar het lijkt er dan op alsof ik een classic heb maar met lockers van een deluxe.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het was maar een gedachte...
[..]
http://guitars.musiciansf(...)ic-Guitar?sku=517125
Een classic heeft toch die rare groene inlays?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:35 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hmm, raar het lijkt er dan op alsof ik een classic heb maar met lockers van een deluxe.
De nek is echt geweldig, tremelo/whammy is niet erg stevig trouwens, af en toe moet je hem een beetje aandraaien, en hij heeft een unieke sound.quote:
Oh, dat heeft deze dan ook weer niet.. hoe heet die site waar je met je nummer je gitaar kan checken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Een classic heeft toch die rare groene inlays?
Ik zou gewoon even een mailtje met serienummer sturen met je vraag naar Service.Europe@gibson.comquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:59 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oh, dat heeft deze dan ook weer niet.. hoe heet die site waar je met je nummer je gitaar kan checken?
Zeker weten is ook mijn grote voorbeeldquote:Op vrijdag 24 september 2010 05:36 schreef Under_Score het volgende:
django reinhart was fucking geniaal
[edit]![]()
Verkeerd nog in een redelijk gave conditie, als ik dat gebrul, wat je er mee produceert, in ogenschouw neem...quote:
Voor al uw feesten en partijen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 03:21 schreef Nemephis het volgende:
...en met al die muzikanten is er nog steeds geen Fok!-huisband?
haha! nou de mijne is het helaas niet.quote:Op zondag 26 september 2010 16:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verkeerd nog in een redelijk gave conditie, als ik dat gebrul, wat je er mee produceert, in ogenschouw neem...
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dacht dat je de mannelijke zangpartijen deed, maar zie nu pas dat je een vrouwelijk icoontje naast je usernaam hebt staan.quote:Op zondag 26 september 2010 19:55 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
haha! nou de mijne is het helaas niet.
ik ben er bang voor .alhoewel als je goed grunt je stembanden minder lijden dan als je het op de verkeerde manier doet.
kwestie van buikspieren trainen. en goede ademhalingstechnieken.
en bij concerten een goed monitorgeluid hebben is ook een echte pre.
anders heb ik altijd de neiging mij te gaan overschreeuwen en daar word je schor van.
pssst(en geen bier of dergelijke voor het zingen doet ook wonderen. chocomel, thee en water alleen maar)
Idd zie je erg weinig ook blauw burstquote:Op maandag 27 september 2010 13:01 schreef TeleluvR het volgende:
Die strat is waanzinnig mooi, RickL!
Uit welk jaar komt ie? Zal weer meer kosten dan de normale sunbursts.quote:Op maandag 27 september 2010 14:13 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Idd zie je erg weinig ook blauw burst
Klopt! Het is een photoflame gemaakt in 1993/1994. Je ziet af en toe nog een rode voorbij komen maar zo'n blauwe heb ik slechts nog maar 1x ergens anders gezien.quote:Op maandag 27 september 2010 14:23 schreef TeleluvR het volgende:
Zo te zien is het een photoflame strat.
Ik wil geen koelkast, ik wil een gitaar!quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 16:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik wil geen koelkast, ik wil een gitaar!
Ik wil deze 'koelkast' dan wel hebben, hoorquote:Op maandag 27 september 2010 16:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik wil geen koelkast, ik wil een gitaar!
Is ook heel vet!quote:Op maandag 27 september 2010 17:30 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Best of both worlds
Wil ik ook ja! In combi met een lekkere buizenamp!quote:Op maandag 27 september 2010 21:12 schreef Rooligan het volgende:
[..]
Ik wil deze 'koelkast' dan wel hebben, hoor![]()
[ http://img.photobucket.com/albums/v136/shagoo/SVT-810E_LG.jpg&t=1]afbeelding ]
Ampeg 8x10 - 800 Watts
heb ik ook! maar dan de '49' variant!quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:44 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook af en toe erg leuk om mee te spelen![]()
![]()
Nee joh,jij ook hier xDquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:19 schreef pugehenis het volgende:
[ afbeelding ]
mijn keytar de ax synth
Is dat zo'n aftermarket Vibrola? Bevalt ie?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:44 schreef Pijplipje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn SGtje
Ja is een aftermarket vibrola, bevalt opzich goed. Na hevig gebruik ontstemt de gitaar wel een beetje, maar ik vind het opzich wel meevallen met het ontstemmen (als je kijkt naar de verhalen op internet over vibrola's).quote:Op donderdag 7 oktober 2010 07:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is dat zo'n aftermarket Vibrola? Bevalt ie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:56 schreef Pijplipje het volgende:
[..]
Ja is een aftermarket vibrola, bevalt opzich goed. Na hevig gebruik ontstemt de gitaar wel een beetje, maar ik vind het opzich wel meevallen met het ontstemmen (als je kijkt naar de verhalen op internet over vibrola's).
Laatst iets te hevig gebruikt op een jamsessie (beetje dronken xD), maar opzich bleef die aardig gestemd
Zo'n ding kan je trouwens halen op ebay of op allparts.com.Je soleert een beetje zoals ik dat ook doe, vette stukken hebben en daartussen vastzittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:56 schreef Pijplipje het volgende:
[..]
Ja is een aftermarket vibrola, bevalt opzich goed. Na hevig gebruik ontstemt de gitaar wel een beetje, maar ik vind het opzich wel meevallen met het ontstemmen (als je kijkt naar de verhalen op internet over vibrola's).
Laatst iets te hevig gebruikt op een jamsessie (beetje dronken xD), maar opzich bleef die aardig gestemd
Zo'n ding kan je trouwens halen op ebay of op allparts.com.Tof filmpje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gebruik mijn SG met vibrola vnl. hiervoor:
Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Haha ja klopt, heb wel eens dagen dat het beter gaat, maarja dat staat dan weer niet op filmquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:08 schreef KaMo het volgende:
[..]
Je soleert een beetje zoals ik dat ook doe, vette stukken hebben en daartussen vastzitten
Leuk gedaan, ik zet die vibrola eigenlijk nooit standaard in de gebruikspositie aangezien ik soms nog wel een best lompe slagen maak en dan de hele tijd tegen dat ding aankom.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tof filmpje.
Ik gebruik mijn SG met vibrola vnl. hiervoor:
Zo! Drums, toetsen, viool en gitaar! Kun je het ook allemaal bespelen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:33 schreef D-vide het volgende:
Niet hele heldere foto's, maarrr:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat denk jezelf.. het gaat erom dat het interessant lijkt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:34 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Zo! Drums, toetsen, viool en gitaar! Kun je het ook allemaal bespelen?
Ik zie de foto's niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:33 schreef D-vide het volgende:
Niet hele heldere foto's, maarrr:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ziet er ingewikkeld uitquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:31 schreef MadMaster het volgende:
Vers binnen sinds vanmiddag:
[ afbeelding ]
De Novation 49SL MKII...
De teringquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:25 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
mijn baby!
[ afbeelding ]
heb nog paar andere, maar dit blijft mn favoriet![]()
Als je even tijd hebt: Product Tutorial.quote:
Die kleur heb ik altijd het mooist gevonden bij Les Pauls.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:25 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
mijn baby!
[ afbeelding ]
heb nog paar andere, maar dit blijft mn favoriet![]()
G-1000 heeft heerlijke sounds!.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:44 schreef Intrepidity het volgende:
Okay, het is al een oudje, maar hij doet het nog steeds prima:
[ afbeelding ]
Roland G-1000
Te Gekke Bak!.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn pronkstuk is de Korg Triton Extreme 76:
[ afbeelding ]
En daar heb ik dan nog een kleinere Korg naast.
Wat wil je voor die schecter hebben ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:16 schreef Kaasje. het volgende:
[ afbeelding ]
CME UF8, M-Audio KeyRig en een Laptop, met de Arturia MiniMoog erop.
Beide toetsen ga ik verkopen.
*EDIT: Oja, en de basgitaar. Zes snaren. Ik wil er vanaf. Wie wilt 'm? ¤170,- ofzo.*
[ afbeelding ]
Een na-maak Fender Tele uit de jaren '70. Zo goed als echt. Fantastisch ding.
[ afbeelding ]
M'n Schecter C1+
Ga ik ook verkopen.
Hopelijk heb ik over een maandje ofzo deze in huis.
[ afbeelding ]
Arturia MiniMoog, bevalt dat wat? Ik ben namelijk opzoek naar bruikbare Synth VST's!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:16 schreef Kaasje. het volgende:
[ afbeelding ]
CME UF8, M-Audio KeyRig en een Laptop, met de Arturia MiniMoog erop.
Beide toetsen ga ik verkopen.
*EDIT: Oja, en de basgitaar. Zes snaren. Ik wil er vanaf. Wie wilt 'm? ¤170,- ofzo.*
[ afbeelding ]
Een na-maak Fender Tele uit de jaren '70. Zo goed als echt. Fantastisch ding.
[ afbeelding ]
M'n Schecter C1+
Ga ik ook verkopen.
Hopelijk heb ik over een maandje ofzo deze in huis.
[ afbeelding ]
De Minimoog is een must-have, zeker als VST (hoewel een echte mooier isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:20 schreef KaMo het volgende:
[..]
Arturia MiniMoog, bevalt dat wat? Ik ben namelijk opzoek naar bruikbare Synth VST's!
Die ga ik eens testen dan binnenkort!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Minimoog is een must-have, zeker als VST (hoewel een echte mooier is)...
Hij zit hier ook in verwerkt: Post hier jouw creaties! (Muziek, zang etc.)
Hmm.. ¤600,-?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat wil je voor die schecter hebben ?
quote:Dat behangOp zondag 24 oktober 2010 11:20 schreef TeleluvR het volgende:
Is het alweer bijna kerst?![]()
Mijn vriendin mag altijd een boom en ik een gitaar in de woonkamer zetten!![]()
[ afbeelding ]
quote:Dit is nog mijn oude huis; het behang hebben we 'meeverhuisd', wat wil zeggen, opnieuw aangeschaft en weer in de woonkamer op de muren gehangen!
quote:Op zondag 24 oktober 2010 11:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dit is nog mijn oude huis; het behang hebben we 'meeverhuisd', wat wil zeggen, opnieuw aangeschaft en weer in de woonkamer op de muren gehangen!
quote:Kom maar een keer kijken, koffie staat klaar!
quote:Elke gitaar wordt op wat voor wijze dan ook geassocieerd met een bepaalde artiest, sowieso vervelend!Op zondag 24 oktober 2010 13:30 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben ook geen fanboy, maar vind die dingen altijd wel stoer. Liefst die met camo.
Alleen jammer dat als je op een sig speelt, je/het altijd geassocieerd word met die artiest... voor mij vaak de reden niet een sig te kopen.
quote:Zelfs mijn Dean V... "dat is toch zo'n Dimebag gitaar?"Op zondag 24 oktober 2010 13:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kom maar een keer kijken, koffie staat klaar!
[..]
Elke gitaar wordt op wat voor wijze dan ook geassocieerd met een bepaalde artiest, sowieso vervelend!
quote:Een beetje wel, 1 metalneger voor je opmerking!Op zondag 24 oktober 2010 14:42 schreef Braddie het volgende:
Ja precies, omdat Ibanez vrij veel in de MetalScene voorkomt(Redelijk veel toch?, of lul ik nu?)
quote:Klopt wel. Maar ook mannen als Steve Vai en Paul Gilbert spelen erop en dat is niet direct metal.Op zondag 24 oktober 2010 14:42 schreef Braddie het volgende:
Ja precies, omdat Ibanez vrij veel in de MetalScene voorkomt(Redelijk veel toch?, of lul ik nu?)
Wil dat niet zeggen dat het pèrsè Metal is wat die gitaar kan produceren![]()
quote:PennywiseOp zondag 24 oktober 2010 14:45 schreef The_Dean het volgende:
Je wil trouwens niet weten hoeveel punkers op die RG series omraggen
quote:The Offspring hebben het ook een hele poos gedaan. Dexter wel in ieder geval
quote:Acoustische gitaren zijn dan ook erg veelzijdigOp zondag 24 oktober 2010 15:03 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik speel altijd metal op mijn akoestische gitaar
quote:Zo hebben ze een voor én achterkant.Op zondag 24 oktober 2010 15:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Acoustische gitaren zijn dan ook erg veelzijdig
quote:En een groot gatOp zondag 24 oktober 2010 16:46 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zo hebben ze een voor én achterkant.
quote:Hurdy GurdyOp zondag 24 oktober 2010 21:31 schreef Parabolismic het volgende:
Mijn draailier
Ben verslaafd aan dit instrument, het geluid, de manier waarop je het bespeeld.. het feit dat dit een box model is (je hebt de meest uiteenlopende vormen.. maar ja.. deze is wel special vind ik)... Ahh... gewoon een draailier voor het leven
quote:Makkelijk ..op zich welOp zondag 24 oktober 2010 22:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hurdy Gurdy.. Zijn ze makkelijk te krijgen en te leren?
quote:Vandaag nog gedaanOp zondag 24 oktober 2010 15:03 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik speel altijd metal op mijn akoestische gitaar
quote:Bwoah best duur.. Is wel wat anders dan een basgitaartje voor 300 euro ofzoOp zondag 24 oktober 2010 22:49 schreef Parabolismic het volgende:
[..]
Makkelijk ..op zich welhangt er vanaf of je m wilt laten maken of dat je gewoon een hurdy wilt om op te beginnen (wat die van mij dus is). En dan is de prijsklasse zo ongeveer tussen de 1100 en 4500 euro (hangt er vanaf hoeveel snaren, welke vorm, welke kleur, welke houtsoort. etc.etc.).
Het is an sich makkelijk te leren, maar waar het m voornamelijk inzitten is het stemmen, de katoen om de snaren en de hars op het wiel voor het geluid. Dat kan zo een jaar duren voordat je dat een beetje door hebt, maar dan heb je er ook wel ontzettend veel plezier van ^_^
quote:Haha het is inderdaad vrij prijzig :x.. dat zijn overigens mijn andere liefdes ookOp zondag 24 oktober 2010 22:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bwoah best duur.. Is wel wat anders dan een basgitaartje voor 300 euro ofzo
quote:Achja met basgitaar, gitaar en drum kun je het ook zo duur maken als je zelf wiltOp zondag 24 oktober 2010 22:56 schreef Parabolismic het volgende:
[..]
Haha het is inderdaad vrij prijzig :x.. dat zijn overigens mijn andere liefdes ook. Bodhrán, Keyboard, Viool, oh and one day wil ik nog Uileann Pipes en een Hammered Dulcimer
, die zijn ook niet echt.. goedkoop
quote:Uhuh is ook zo! Vaak is het gewoon het materiaal (en merkOp zondag 24 oktober 2010 23:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Achja met basgitaar, gitaar en drum kun je het ook zo duur maken als je zelf wilt.. Wel tof dat je van die folk instrumenten bespeeld
quote:Merk bepaald vooral de prijs naar mijn idee ja.. Mensen betalen het er voor, dus waarom niet?Op zondag 24 oktober 2010 23:12 schreef Parabolismic het volgende:
[..]
Uhuh is ook zo! Vaak is het gewoon het materiaal (en merk) dat de prijs bepaald.
Thanks haha, ben folkverslaafd![]()
quote:EluveitieOp zondag 24 oktober 2010 23:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Merk bepaald vooral de prijs naar mijn idee ja.. Mensen betalen het er voor, dus waarom niet?
Folk is gaaf ja, vooral in metalvorm
quote:Kheb ze gezien op Graspop dit jaar, was groot feest
quote:Oh HeidevolkOp zondag 24 oktober 2010 23:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kheb ze gezien op Graspop dit jaar, was groot feest
Toch zweer ik qua folkachtige metal bij mijn Geldersch trots, Heidevolk
quote:Was je er vrijdag ook bij in Eindhoven?Op zondag 24 oktober 2010 23:31 schreef Parabolismic het volgende:
[..]
Oh Heidevolkvind ik ook errrrug nice ja!
quote:NeeOp zondag 24 oktober 2010 23:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Was je er vrijdag ook bij in Eindhoven?
quote:Soms moet je prioriteiten stellen jaOp zondag 24 oktober 2010 23:41 schreef Parabolismic het volgende:
[..]
NeeHad dit weekend photoshoots voor m'n eigen muziek dus moest beetje uitgerust zijn
Nog een raddraaier meldt zich! Geweldige instrumenten inderdaadquote:Op zondag 24 oktober 2010 21:31 schreef Parabolismic het volgende:
Mijn draailier
Ben verslaafd aan dit instrument, het geluid, de manier waarop je het bespeeld.. het feit dat dit een box model is (je hebt de meest uiteenlopende vormen.. maar ja.. deze is wel special vind ik)... Ahh... gewoon een draailier voor het leven
Oh waowwwquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:19 schreef Raiko het volgende:
[..]
Nog een raddraaier meldt zich! Geweldige instrumenten inderdaad
[ afbeelding ]
Mooiiii! Speel je ook in een bandje?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:19 schreef Raiko het volgende:
[..]
Nog een raddraaier meldt zich! Geweldige instrumenten inderdaad
[ afbeelding ]
Superstoer!quote:Op woensdag 10 november 2010 20:58 schreef romige_chocolademelk het volgende:
v.l.n.r.
mandoline, van laar B4 trompet, washburn banjo, hohner bluesharp (A), Gibson '57 goldtop, ovation
[ afbeelding ]
versterker staat er niet op, vox ac15cc, ernie ball volume en wat effecten
Van Laar maakt overigens wel goede trompetten.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:58 schreef romige_chocolademelk het volgende:
v.l.n.r.
mandoline, van laar B4 trompet, washburn banjo, hohner bluesharp (A), Gibson '57 goldtop, ovation
[ afbeelding ]
versterker staat er niet op, vox ac15cc, ernie ball volume en wat effecten
ben er erg blij mee moet ik zeggen, vrij warm geluidquote:Op donderdag 11 november 2010 16:50 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Van Laar maakt overigens wel goede trompetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |