G-1000 heeft heerlijke sounds!.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:44 schreef Intrepidity het volgende:
Okay, het is al een oudje, maar hij doet het nog steeds prima:
[ afbeelding ]
Roland G-1000
Te Gekke Bak!.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn pronkstuk is de Korg Triton Extreme 76:
[ afbeelding ]
En daar heb ik dan nog een kleinere Korg naast.
Wat wil je voor die schecter hebben ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:16 schreef Kaasje. het volgende:
[ afbeelding ]
CME UF8, M-Audio KeyRig en een Laptop, met de Arturia MiniMoog erop.
Beide toetsen ga ik verkopen.
*EDIT: Oja, en de basgitaar. Zes snaren. Ik wil er vanaf. Wie wilt 'm? ¤170,- ofzo.*
[ afbeelding ]
Een na-maak Fender Tele uit de jaren '70. Zo goed als echt. Fantastisch ding.
[ afbeelding ]
M'n Schecter C1+
Ga ik ook verkopen.
Hopelijk heb ik over een maandje ofzo deze in huis.
[ afbeelding ]
Arturia MiniMoog, bevalt dat wat? Ik ben namelijk opzoek naar bruikbare Synth VST's!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:16 schreef Kaasje. het volgende:
[ afbeelding ]
CME UF8, M-Audio KeyRig en een Laptop, met de Arturia MiniMoog erop.
Beide toetsen ga ik verkopen.
*EDIT: Oja, en de basgitaar. Zes snaren. Ik wil er vanaf. Wie wilt 'm? ¤170,- ofzo.*
[ afbeelding ]
Een na-maak Fender Tele uit de jaren '70. Zo goed als echt. Fantastisch ding.
[ afbeelding ]
M'n Schecter C1+
Ga ik ook verkopen.
Hopelijk heb ik over een maandje ofzo deze in huis.
[ afbeelding ]
De Minimoog is een must-have, zeker als VST (hoewel een echte mooier isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:20 schreef KaMo het volgende:
[..]
Arturia MiniMoog, bevalt dat wat? Ik ben namelijk opzoek naar bruikbare Synth VST's!
Die ga ik eens testen dan binnenkort!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Minimoog is een must-have, zeker als VST (hoewel een echte mooier is)...
Hij zit hier ook in verwerkt: Post hier jouw creaties! (Muziek, zang etc.)
Hmm.. ¤600,-?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat wil je voor die schecter hebben ?
quote:Dat behangOp zondag 24 oktober 2010 11:20 schreef TeleluvR het volgende:
Is het alweer bijna kerst?![]()
Mijn vriendin mag altijd een boom en ik een gitaar in de woonkamer zetten!![]()
[ afbeelding ]
quote:Dit is nog mijn oude huis; het behang hebben we 'meeverhuisd', wat wil zeggen, opnieuw aangeschaft en weer in de woonkamer op de muren gehangen!
quote:Op zondag 24 oktober 2010 11:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dit is nog mijn oude huis; het behang hebben we 'meeverhuisd', wat wil zeggen, opnieuw aangeschaft en weer in de woonkamer op de muren gehangen!
quote:Kom maar een keer kijken, koffie staat klaar!
quote:Elke gitaar wordt op wat voor wijze dan ook geassocieerd met een bepaalde artiest, sowieso vervelend!Op zondag 24 oktober 2010 13:30 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben ook geen fanboy, maar vind die dingen altijd wel stoer. Liefst die met camo.
Alleen jammer dat als je op een sig speelt, je/het altijd geassocieerd word met die artiest... voor mij vaak de reden niet een sig te kopen.
quote:Zelfs mijn Dean V... "dat is toch zo'n Dimebag gitaar?"Op zondag 24 oktober 2010 13:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kom maar een keer kijken, koffie staat klaar!
[..]
Elke gitaar wordt op wat voor wijze dan ook geassocieerd met een bepaalde artiest, sowieso vervelend!
quote:Een beetje wel, 1 metalneger voor je opmerking!Op zondag 24 oktober 2010 14:42 schreef Braddie het volgende:
Ja precies, omdat Ibanez vrij veel in de MetalScene voorkomt(Redelijk veel toch?, of lul ik nu?)
quote:Klopt wel. Maar ook mannen als Steve Vai en Paul Gilbert spelen erop en dat is niet direct metal.Op zondag 24 oktober 2010 14:42 schreef Braddie het volgende:
Ja precies, omdat Ibanez vrij veel in de MetalScene voorkomt(Redelijk veel toch?, of lul ik nu?)
Wil dat niet zeggen dat het pèrsè Metal is wat die gitaar kan produceren![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |