ziet er ingewikkeld uitquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:31 schreef MadMaster het volgende:
Vers binnen sinds vanmiddag:
[ afbeelding ]
De Novation 49SL MKII...
De teringquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:25 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
mijn baby!
[ afbeelding ]
heb nog paar andere, maar dit blijft mn favoriet![]()
Als je even tijd hebt: Product Tutorial.quote:
Die kleur heb ik altijd het mooist gevonden bij Les Pauls.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:25 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
mijn baby!
[ afbeelding ]
heb nog paar andere, maar dit blijft mn favoriet![]()
G-1000 heeft heerlijke sounds!.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:44 schreef Intrepidity het volgende:
Okay, het is al een oudje, maar hij doet het nog steeds prima:
[ afbeelding ]
Roland G-1000
Te Gekke Bak!.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn pronkstuk is de Korg Triton Extreme 76:
[ afbeelding ]
En daar heb ik dan nog een kleinere Korg naast.
Wat wil je voor die schecter hebben ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:16 schreef Kaasje. het volgende:
[ afbeelding ]
CME UF8, M-Audio KeyRig en een Laptop, met de Arturia MiniMoog erop.
Beide toetsen ga ik verkopen.
*EDIT: Oja, en de basgitaar. Zes snaren. Ik wil er vanaf. Wie wilt 'm? ¤170,- ofzo.*
[ afbeelding ]
Een na-maak Fender Tele uit de jaren '70. Zo goed als echt. Fantastisch ding.
[ afbeelding ]
M'n Schecter C1+
Ga ik ook verkopen.
Hopelijk heb ik over een maandje ofzo deze in huis.
[ afbeelding ]
Arturia MiniMoog, bevalt dat wat? Ik ben namelijk opzoek naar bruikbare Synth VST's!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:16 schreef Kaasje. het volgende:
[ afbeelding ]
CME UF8, M-Audio KeyRig en een Laptop, met de Arturia MiniMoog erop.
Beide toetsen ga ik verkopen.
*EDIT: Oja, en de basgitaar. Zes snaren. Ik wil er vanaf. Wie wilt 'm? ¤170,- ofzo.*
[ afbeelding ]
Een na-maak Fender Tele uit de jaren '70. Zo goed als echt. Fantastisch ding.
[ afbeelding ]
M'n Schecter C1+
Ga ik ook verkopen.
Hopelijk heb ik over een maandje ofzo deze in huis.
[ afbeelding ]
De Minimoog is een must-have, zeker als VST (hoewel een echte mooier isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:20 schreef KaMo het volgende:
[..]
Arturia MiniMoog, bevalt dat wat? Ik ben namelijk opzoek naar bruikbare Synth VST's!
Die ga ik eens testen dan binnenkort!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Minimoog is een must-have, zeker als VST (hoewel een echte mooier is)...
Hij zit hier ook in verwerkt: Post hier jouw creaties! (Muziek, zang etc.)
Hmm.. ¤600,-?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat wil je voor die schecter hebben ?
quote:Dat behangOp zondag 24 oktober 2010 11:20 schreef TeleluvR het volgende:
Is het alweer bijna kerst?![]()
Mijn vriendin mag altijd een boom en ik een gitaar in de woonkamer zetten!![]()
[ afbeelding ]
quote:Dit is nog mijn oude huis; het behang hebben we 'meeverhuisd', wat wil zeggen, opnieuw aangeschaft en weer in de woonkamer op de muren gehangen!
quote:Op zondag 24 oktober 2010 11:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dit is nog mijn oude huis; het behang hebben we 'meeverhuisd', wat wil zeggen, opnieuw aangeschaft en weer in de woonkamer op de muren gehangen!
quote:Kom maar een keer kijken, koffie staat klaar!
quote:Elke gitaar wordt op wat voor wijze dan ook geassocieerd met een bepaalde artiest, sowieso vervelend!Op zondag 24 oktober 2010 13:30 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben ook geen fanboy, maar vind die dingen altijd wel stoer. Liefst die met camo.
Alleen jammer dat als je op een sig speelt, je/het altijd geassocieerd word met die artiest... voor mij vaak de reden niet een sig te kopen.
quote:Zelfs mijn Dean V... "dat is toch zo'n Dimebag gitaar?"Op zondag 24 oktober 2010 13:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kom maar een keer kijken, koffie staat klaar!
[..]
Elke gitaar wordt op wat voor wijze dan ook geassocieerd met een bepaalde artiest, sowieso vervelend!
quote:Een beetje wel, 1 metalneger voor je opmerking!Op zondag 24 oktober 2010 14:42 schreef Braddie het volgende:
Ja precies, omdat Ibanez vrij veel in de MetalScene voorkomt(Redelijk veel toch?, of lul ik nu?)
quote:Klopt wel. Maar ook mannen als Steve Vai en Paul Gilbert spelen erop en dat is niet direct metal.Op zondag 24 oktober 2010 14:42 schreef Braddie het volgende:
Ja precies, omdat Ibanez vrij veel in de MetalScene voorkomt(Redelijk veel toch?, of lul ik nu?)
Wil dat niet zeggen dat het pèrsè Metal is wat die gitaar kan produceren![]()
quote:PennywiseOp zondag 24 oktober 2010 14:45 schreef The_Dean het volgende:
Je wil trouwens niet weten hoeveel punkers op die RG series omraggen
quote:The Offspring hebben het ook een hele poos gedaan. Dexter wel in ieder geval
quote:Acoustische gitaren zijn dan ook erg veelzijdigOp zondag 24 oktober 2010 15:03 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik speel altijd metal op mijn akoestische gitaar
quote:Zo hebben ze een voor én achterkant.Op zondag 24 oktober 2010 15:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Acoustische gitaren zijn dan ook erg veelzijdig
quote:En een groot gatOp zondag 24 oktober 2010 16:46 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zo hebben ze een voor én achterkant.
quote:Hurdy GurdyOp zondag 24 oktober 2010 21:31 schreef Parabolismic het volgende:
Mijn draailier
Ben verslaafd aan dit instrument, het geluid, de manier waarop je het bespeeld.. het feit dat dit een box model is (je hebt de meest uiteenlopende vormen.. maar ja.. deze is wel special vind ik)... Ahh... gewoon een draailier voor het leven
quote:Makkelijk ..op zich welOp zondag 24 oktober 2010 22:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hurdy Gurdy.. Zijn ze makkelijk te krijgen en te leren?
quote:Vandaag nog gedaanOp zondag 24 oktober 2010 15:03 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik speel altijd metal op mijn akoestische gitaar
quote:Bwoah best duur.. Is wel wat anders dan een basgitaartje voor 300 euro ofzoOp zondag 24 oktober 2010 22:49 schreef Parabolismic het volgende:
[..]
Makkelijk ..op zich welhangt er vanaf of je m wilt laten maken of dat je gewoon een hurdy wilt om op te beginnen (wat die van mij dus is). En dan is de prijsklasse zo ongeveer tussen de 1100 en 4500 euro (hangt er vanaf hoeveel snaren, welke vorm, welke kleur, welke houtsoort. etc.etc.).
Het is an sich makkelijk te leren, maar waar het m voornamelijk inzitten is het stemmen, de katoen om de snaren en de hars op het wiel voor het geluid. Dat kan zo een jaar duren voordat je dat een beetje door hebt, maar dan heb je er ook wel ontzettend veel plezier van ^_^
quote:Haha het is inderdaad vrij prijzig :x.. dat zijn overigens mijn andere liefdes ookOp zondag 24 oktober 2010 22:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bwoah best duur.. Is wel wat anders dan een basgitaartje voor 300 euro ofzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |