quote:Dit is nog mijn oude huis; het behang hebben we 'meeverhuisd', wat wil zeggen, opnieuw aangeschaft en weer in de woonkamer op de muren gehangen!
quote:Op zondag 24 oktober 2010 11:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dit is nog mijn oude huis; het behang hebben we 'meeverhuisd', wat wil zeggen, opnieuw aangeschaft en weer in de woonkamer op de muren gehangen!
quote:Kom maar een keer kijken, koffie staat klaar!
quote:Elke gitaar wordt op wat voor wijze dan ook geassocieerd met een bepaalde artiest, sowieso vervelend!Op zondag 24 oktober 2010 13:30 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben ook geen fanboy, maar vind die dingen altijd wel stoer. Liefst die met camo.
Alleen jammer dat als je op een sig speelt, je/het altijd geassocieerd word met die artiest... voor mij vaak de reden niet een sig te kopen.
quote:Zelfs mijn Dean V... "dat is toch zo'n Dimebag gitaar?"Op zondag 24 oktober 2010 13:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kom maar een keer kijken, koffie staat klaar!
[..]
Elke gitaar wordt op wat voor wijze dan ook geassocieerd met een bepaalde artiest, sowieso vervelend!
quote:Een beetje wel, 1 metalneger voor je opmerking!Op zondag 24 oktober 2010 14:42 schreef Braddie het volgende:
Ja precies, omdat Ibanez vrij veel in de MetalScene voorkomt(Redelijk veel toch?, of lul ik nu?)
quote:Klopt wel. Maar ook mannen als Steve Vai en Paul Gilbert spelen erop en dat is niet direct metal.Op zondag 24 oktober 2010 14:42 schreef Braddie het volgende:
Ja precies, omdat Ibanez vrij veel in de MetalScene voorkomt(Redelijk veel toch?, of lul ik nu?)
Wil dat niet zeggen dat het pèrsè Metal is wat die gitaar kan produceren![]()
quote:PennywiseOp zondag 24 oktober 2010 14:45 schreef The_Dean het volgende:
Je wil trouwens niet weten hoeveel punkers op die RG series omraggen
quote:The Offspring hebben het ook een hele poos gedaan. Dexter wel in ieder geval
quote:Acoustische gitaren zijn dan ook erg veelzijdigOp zondag 24 oktober 2010 15:03 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik speel altijd metal op mijn akoestische gitaar
quote:Zo hebben ze een voor én achterkant.Op zondag 24 oktober 2010 15:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Acoustische gitaren zijn dan ook erg veelzijdig
quote:En een groot gatOp zondag 24 oktober 2010 16:46 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zo hebben ze een voor én achterkant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |