Die is bijna even stoer als mijn Data-O-Tone model 173.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zo, ga ik al voor de officiele opening door de mand vallen als nep-muzikant
[ afbeelding ]
Mijn geliefde Casio PT-10, al jaren het enige instrument in mijn huishouden.
Een typische aziatische: klein, een beetje geel en kan dagen door op 4 kleine batterijtjes. Al op jonge leeftijd tijdens een sinterklaasavond aan mij uitgehuwelijkt door mijn ouders. Heerlijke valse piepnootjes, een hippe demo-song en als je er een beetje handigheid in hebt ook te gebruiken als drumcomputer.
Spannende verhalen? Na een aantal jaren op zolder gelegen te hebben ontdekte ik dat er een kolonie zilvervisjes in haar woonde (inmiddels natuurlijk profesioneel uitgeroeid)
Nice.quote:
Dat dus. Of je moet net als Sympho er een mooi verhaaltje bij hebbenquote:Op maandag 20 september 2010 19:04 schreef Banzaiaap het volgende:
Kunnen we dan gelijk afspreken dat iedereen zelf foto's moet maken en niet willekeurig van internet mag plukken? Google Images gebruiken kan iedereen wel.
Tof, ik wil er ook ooit nog een hebben. Super handig voor onder weg als je een deuntje in je kop hebt!quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[ afbeelding ]
Een typische aziatische: klein, een beetje geel en kan dagen door op 4 kleine batterijtjes. Al op jonge leeftijd tijdens een sinterklaasavond aan mij uitgehuwelijkt door mijn ouders. Heerlijke valse piepnootjes, een hippe demo-song en als je er een beetje handigheid in hebt ook te gebruiken als drumcomputer.
Spannende verhalen? Na een aantal jaren op zolder gelegen te hebben ontdekte ik dat er een kolonie zilvervisjes in haar woonde (inmiddels natuurlijk profesioneel uitgeroeid)
Naar waar hij hoort: de prullenbak. Verdere discussie kan hier FB & FAQ - Waar de bassisten het eindelijk eens voor het zeggen hebbenquote:
DaDaDaquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[ afbeelding ]
Geyl! Ik wil ook nog een keer een strat in het wit met een maple halsquote:Op maandag 20 september 2010 18:32 schreef BoerBert het volgende:
[ afbeelding ]
M'n Classic 70s MIM Strat met Blues Junior
Is dat een epiphone strat?quote:Op maandag 20 september 2010 18:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[ afbeelding ]
Gitaar gebruik ik niet meer eigenlijk.. Basgitaar wel vaak genoeg
Dat is inderdaad een Epiphone strat.. Een S310 om precies te zijnquote:Op maandag 20 september 2010 19:46 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Geyl! Ik wil ook nog een keer een strat in het wit met een maple halsHoe speelt zo'n MiM nou eigenlijk (antwoord mag je ook wel in het gitaristentopic posten)?
[..]
Is dat een epiphone strat?
Gaaf.quote:
Nee, die is met deze gemaakt en die heb ik hier ook nog liggen:quote:
De ouwe BCD2000, heb de BCD3000 hier staan...quote:Op maandag 20 september 2010 18:27 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik zou hier eigenlijk mijn fallus moeten posten maar dat is miss ietwat onzedelijk..
dan een goede tweede keuze:
[ afbeelding ]
Op een oude fiets moet je het leren en dat is mijn oude fiets.
Ja klopt was een Vl-Tone/VL 1.. Maar hij zit ook in de PT-10 meen ik, en in de PT-1.. Rock 1 dacht ik!quote:Op maandag 20 september 2010 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die is met deze gemaakt en die heb ik hier ook nog liggen:
[ afbeelding ]
Maar dit is mijn echte grote liefde:
[ afbeelding ]
En waarom de Yamaha Tyros3 als avatar danquote:Op maandag 20 september 2010 19:48 schreef Braddie het volgende:
Na 5 maanden gitaar te spelen, en al 6 jaar Queen fan zijnde!, heb ik 2 weken geleden de knoop doorgehakt.
Ik heb een Red Special en een Line-6 Flextone III gekocht EN een Microcube!.
[ link | afbeelding ]
Wat is DaDaDaquote:Op maandag 20 september 2010 20:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja klopt was een Vl-Tone/VL 1.. Maar hij zit ook in de PT-10 meen ik, en in de PT-1.. Rock 1 dacht ik!
Lukt wel met die Casio, Rock 1 ritme, op 16 speed meen ik...quote:Op maandag 20 september 2010 20:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wat is DaDaDa
Dan kan ik kijken of dat erin zit
Oh, dat moet lukken inderdaadquote:Op maandag 20 september 2010 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lukt wel met die Casio, Rock 1 ritme, op 16 speed meen ik...
Is een Tyros 1.quote:Op maandag 20 september 2010 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En waarom de Yamaha Tyros3 als avatar dan
Sampling was *slechts* 1,4 seconden!quote:Op maandag 20 september 2010 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Even een foto gemaakt van mijn Casio VL tone en de eerste Casio sampler (wel 3 seconden!!!), de SK 1...
[ afbeelding ]
De reclame van destijds...![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een CTK-100 voor je liggen, Klankbron is ongeveer vergelijkbaar met de SA-3, alleen is het geen PCM.quote:Op maandag 20 september 2010 21:15 schreef ralfseltje het volgende:
Ik wil ook zo'n PT Casio, heb wel een Casio SA-3 (ook zelf gecircuitbend), maar das toch iets heel anders
Nog erger dus dan ik me kan herinneren.quote:Op maandag 20 september 2010 21:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sampling was *slechts* 1,4 seconden!
Ik haddem ook. Kikke dingetje, nog gebruikt in opnames. (Niet gauw daarna de bank overvallen voor een Roland S330.)quote:Op maandag 20 september 2010 21:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sampling was *slechts* 1,4 seconden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |