Gaaf.quote:
Nee, die is met deze gemaakt en die heb ik hier ook nog liggen:quote:
De ouwe BCD2000, heb de BCD3000 hier staan...quote:Op maandag 20 september 2010 18:27 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik zou hier eigenlijk mijn fallus moeten posten maar dat is miss ietwat onzedelijk..
dan een goede tweede keuze:
[ afbeelding ]
Op een oude fiets moet je het leren en dat is mijn oude fiets.

Ja klopt was een Vl-Tone/VL 1.. Maar hij zit ook in de PT-10 meen ik, en in de PT-1.. Rock 1 dacht ik!quote:Op maandag 20 september 2010 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die is met deze gemaakt en die heb ik hier ook nog liggen:
[ afbeelding ]
Maar dit is mijn echte grote liefde:
[ afbeelding ]
En waarom de Yamaha Tyros3 als avatar danquote:Op maandag 20 september 2010 19:48 schreef Braddie het volgende:
Na 5 maanden gitaar te spelen, en al 6 jaar Queen fan zijnde!, heb ik 2 weken geleden de knoop doorgehakt.
Ik heb een Red Special en een Line-6 Flextone III gekocht EN een Microcube!.
[ link | afbeelding ]
Wat is DaDaDaquote:Op maandag 20 september 2010 20:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja klopt was een Vl-Tone/VL 1.. Maar hij zit ook in de PT-10 meen ik, en in de PT-1.. Rock 1 dacht ik!
Lukt wel met die Casio, Rock 1 ritme, op 16 speed meen ik...quote:Op maandag 20 september 2010 20:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wat is DaDaDa
Dan kan ik kijken of dat erin zit
Oh, dat moet lukken inderdaadquote:Op maandag 20 september 2010 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lukt wel met die Casio, Rock 1 ritme, op 16 speed meen ik...
Is een Tyros 1.quote:Op maandag 20 september 2010 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En waarom de Yamaha Tyros3 als avatar dan
Sampling was *slechts* 1,4 seconden!quote:Op maandag 20 september 2010 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Even een foto gemaakt van mijn Casio VL tone en de eerste Casio sampler (wel 3 seconden!!!), de SK 1...
[ afbeelding ]
De reclame van destijds...![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een CTK-100 voor je liggen, Klankbron is ongeveer vergelijkbaar met de SA-3, alleen is het geen PCM.quote:Op maandag 20 september 2010 21:15 schreef ralfseltje het volgende:
Ik wil ook zo'n PT Casio, heb wel een Casio SA-3 (ook zelf gecircuitbend), maar das toch iets heel anders
Nog erger dus dan ik me kan herinneren.quote:Op maandag 20 september 2010 21:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sampling was *slechts* 1,4 seconden!
Ik haddem ook. Kikke dingetje, nog gebruikt in opnames. (Niet gauw daarna de bank overvallen voor een Roland S330.)quote:Op maandag 20 september 2010 21:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sampling was *slechts* 1,4 seconden!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |