Beste FOK!ers,
Ik verkoop mijn CME UF8 Omnipotent Master/midi controller. Dit in verband met de aanschaf van een Nord Stage.
Voor degene die niet bekend is met dit model. Het is écht een podium beest. Hij ziet er gaaf uit en is ongelofelijk stevig. Echt een bakbeest is het. De body zelf is helemaal gemaakt van hout en aluminium. Dus het kan écht tegen een stootje (er zitten ook een paar kleine krasjes op, maar functioneel is hij natuurlijk nog 100%)
Ik heb er een tijd een boel plezier van gehad. Het is een heerlijk flexibel ding met vele midi toepassingen. En echt een controller bedoelt voor live. Wat niet betekend dat hij in je studio zal misstaan..
Niemand minder dan de Gorillaz (live 2010 tour) en Maximo Park hebben zich al laten overtuigen door de kwaliteit en natuurlijk de coole looks van dit masterkeyboard.
Voor ¤450,- issie van jou. Bieden mag!![186265179_6_XJDn.jpeg]()
De zessnarige basgitaar,
Het is een 'handmade' 'custom' bas uit Duitsland. Het bedrijf zelf bestaat geloof ik niet meer. Het is echt een prima ding. Verwacht zéker niet de hoogste kwaliteit. Maar het is een prima instap model in de zes-snarige wereld. Zeker als je nog een beetje onzeker bent over het hele concept, is het misschien beter om deze eerst een tijdje te hebben en te oefenen. Alvorens je een duurdere/betere zes snarige bas koopt.
Het is namelijk toch écht wel even iets anders dan een vier-snarige bas. Daar heb ik me met de aankoop namelijk een beetje op verkeken.
Qua conditie, hij is niet veel gebruikt en dus nog echt in prima staat. Alleen er zit een klein blutsje bij de input vanwege de incompetentie van de UPS.
Richtprijs: ¤170,-