abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88005463
Beste FOK!ers,

Ik verkoop mijn CME UF8 Omnipotent Master/midi controller. Dit in verband met de aanschaf van een Nord Stage.

Voor degene die niet bekend is met dit model. Het is écht een podium beest. Hij ziet er gaaf uit en is ongelofelijk stevig. Echt een bakbeest is het. De body zelf is helemaal gemaakt van hout en aluminium. Dus het kan écht tegen een stootje (er zitten ook een paar kleine krasjes op, maar functioneel is hij natuurlijk nog 100%)

Ik heb er een tijd een boel plezier van gehad. Het is een heerlijk flexibel ding met vele midi toepassingen. En echt een controller bedoelt voor live. Wat niet betekend dat hij in je studio zal misstaan..

Niemand minder dan de Gorillaz (live 2010 tour) en Maximo Park hebben zich al laten overtuigen door de kwaliteit en natuurlijk de coole looks van dit masterkeyboard.

Voor ¤450,- issie van jou. Bieden mag!

De zessnarige basgitaar,

Het is een 'handmade' 'custom' bas uit Duitsland. Het bedrijf zelf bestaat geloof ik niet meer. Het is echt een prima ding. Verwacht zéker niet de hoogste kwaliteit. Maar het is een prima instap model in de zes-snarige wereld. Zeker als je nog een beetje onzeker bent over het hele concept, is het misschien beter om deze eerst een tijdje te hebben en te oefenen. Alvorens je een duurdere/betere zes snarige bas koopt.

Het is namelijk toch écht wel even iets anders dan een vier-snarige bas. Daar heb ik me met de aankoop namelijk een beetje op verkeken.
Qua conditie, hij is niet veel gebruikt en dus nog echt in prima staat. Alleen er zit een klein blutsje bij de input vanwege de incompetentie van de UPS. :(

Richtprijs: ¤170,-

pi_88005481
hoe veel woog ie uiteindelijk?
pi_88005550
De CME UF8, die weegt zo'n 23 kilo. De basgitaar, als je geďnteresseerd bent wil ik 'm wel voor je wegen.
pi_88005597
Overigens zit op de basgitaar een strap met straplocks erop gebouwd! Die krijg je er gewoon lekker gratuit bij. Ik heb ook nog het zakje met de originele strap dingetjes mocht je die willen.
pi_88006478
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 23:27 schreef Kaasje. het volgende:

De zessnarige basgitaar,

Het is een 'handmade' 'custom' bas uit Duitsland. Het bedrijf zelf bestaat geloof ik niet meer. Het is echt een prima ding. Verwacht zéker niet de hoogste kwaliteit. Maar het is een prima instap model in de zes-snarige wereld. Zeker als je nog een beetje onzeker bent over het hele concept, is het misschien beter om deze eerst een tijdje te hebben en te oefenen. Alvorens je een duurdere/betere zes snarige bas koopt.

Het is namelijk toch écht wel even iets anders dan een vier-snarige bas. Daar heb ik me met de aankoop namelijk een beetje op verkeken.
Qua conditie, hij is niet veel gebruikt en dus nog echt in prima staat. Alleen er zit een klein blutsje bij de input vanwege de incompetentie van de UPS. :(

Richtprijs: ¤170,-

[ afbeelding ]
die bas heb ik ook in een 5-snarige uitvoering, die komt uit een fabriek in China en is zeker niet 'custom'
pi_88007481
23kg vind ik echt te veel man
pi_88007718
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 23:51 schreef JoPiDo het volgende:

[..]
die bas heb ik ook in een 5-snarige uitvoering, die komt uit een fabriek in China en is zeker niet 'custom'
Zou me niks verbazen. Echter deelde het bedrijf waarbij ik 'm kocht, H&S Guitars mee dat ze in Duitsland gemaakt werden. 'Custom' staat overigens niet voor niks tussen aanhalingstekens, dat was hoe zij het ding verkochten.
pi_88018025
filter ingesteld
Juin uit Eigen Tuin!
pi_88146919
De toetsen zijn in prijs verlaagd naar ¤425,-
Je mag ook bieden natuurlijk. Ik ben ook wel bereid een ruil te maken voor een goeie audio interface of een leuke synth.
pi_88147470
Die weging, wanneer was die precies?
pi_88147587
Laatst aan! Ik kan je verzekeren dat-ie niet aangekomen is. Oja hij weegt overigens 23,5 kilo.
pi_88147829
Ik val op zich op keyboards met enorm overgewicht, dus ben wellicht geďnteresserd. Alleen kan het geld even niet missen nu.

En ik zou dan graag het ijkingsrapport van de weegschaal in willen zien.
pi_88163258
Als ie iets lichter gewogen had, had ik 500 geboden
pi_88174095
Ik kan er speciaal voor jou, Antwerpen, naar wens wat kilootjes vanaf zagen.
pi_88426680
hey is de bas nog te koop?
en hoe gaat het met het ophalen/versturen.
pi_88426878
en wat voor snaren zitten erop?
wat zijn de 4 knoppen die erop zitten? de tone volume1 volume 2 en?
wat voor elementen zitten erin?

en das het wel zon beetje wat ik wil weten:P
pi_88481661
wacht vol smart op reactie!^^
pi_88641268
hey man reageer ff of die bas er nog is.
gr dust9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')