Nee nee, wel degelijk de real deal ja.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:13 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Coole Rick manWel een echte toch, en geen neppe Ruckenbucker of wat dan ook?
Goeie keuze hoor! Ik vind het altijd erg mooie dingenquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:01 schreef -Jynx- het volgende:
[..]
Ik dacht: MINE! En nadat ik hem even mocht proberen was ik helemaal verkocht.
Sommige vinden hem juist heel lelijk. Het is ook een redelijk uitgesproken uiterlijk natuurlijk. Maar een perfecte bas voor het stevigere uptempo rock werk in ieder geval.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:00 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Goeie keuze hoor! Ik vind het altijd erg mooie dingen
Dat is een Les Paul junior toch?quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hoort een Deluxe geen mini-humbuckers te hebben?
Ik vind ze ook gaaf hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:38 schreef -Jynx- het volgende:
[..]
Sommige vinden hem juist heel lelijk. Het is ook een redelijk uitgesproken uiterlijk natuurlijk. Maar een perfecte bas voor het stevigere uptempo rock werk in ieder geval.
Nee, dat is met een enkele P90 in de brug.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:39 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat is een Les Paul junior toch?
Het was maar een gedachte...quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:49 schreef Gitaarmat het volgende:
Nou ik heb iig een deluxe want dat staat erop.![]()
echt waar op de lockers enzo ook, gibson les paul deluxe
http://guitars.musiciansf(...)ic-Guitar?sku=517125quote:Originally released in 1969, the Gibson Les Paul Deluxe Electric Guitar featured the famous mini-humbucker. Here this pickup has been faithfully re-created to reproduce the look, crunch, and bite of the original. This Gibson Les Paul model features a carved maple top, green vintage tuners, and is finished in nitrocellulose lacquer. It has the '59 Les Paul rounded neck profile.
Gibson Les Paul Deluxe Electric Guitar Features:
* Carved maple top
* Mahogany back
* 1959 rounded Les Paul mahogany neck
* Dual mini-humbuckers
* Nitrocellulose lacquered finish
* Tune-o-matic bridge
* Stop tailpiece
* Chrome vintage tuners
Je mag m'n poesje komen krabbelen hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:25 schreef belsen het volgende:
[..]
Wow, is onze newbie-mod al zo populair. Ik zet geen handtekeningen meer.
Rhythm Chiefs!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:55 schreef seatsniffer het volgende:
1. Eerste liefde (Gretsch Catalina Club Mod)
[ afbeelding ]
2. Eeuwige liefde (Gretsch New Classic)
[ afbeelding ]
3. Nieuwe liefde (1973 Sonor Swinger)
[ afbeelding ]
Anderson, een klein Amerikaans bedrijfje, hij maakt ze zelf met de hand volgens mij!quote:Op woensdag 22 september 2010 16:07 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Rhythm Chiefs!
Waar zijn die buizenversterkers van>
envy.................quote:Op maandag 20 september 2010 18:37 schreef J0ttem het volgende:
[ afbeelding ]
Music Man Bongo 4HH
Fender Geddy Lee Signature Jazz Bass met maple slagplaat & zwarte hardware
Die tobacco burst ziet er anders prima uit.quote:
haha maar vijf - maar je kan d'r toch niet allemaal tegelijk op spelenquote:
ik heb er inmiddels een stuk of 10 verzameld...quote:Op donderdag 23 september 2010 00:00 schreef Nemephis het volgende:
[..]
haha maar vijf - maar je kan d'r toch niet allemaal tegelijk op spelen![]()
![]()
Die heb ik ook nog een tijdje gehad om te upgraden voor m`n werk, super vette bak!quote:Op woensdag 22 september 2010 16:25 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb er een hoop, maar dit is mijn liefste:
[ link | afbeelding ]
Korg M3-73 met EXB-M256 en EXB-Radias
Voorbeeldje:
Ik heb er 2.quote:Op donderdag 23 september 2010 07:00 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik heb er inmiddels een stuk of 10 verzameld...
maar al die opmerkingen altijd van dat je er maar op 1 tegelijk kan spelen, het is ook omdat ze mooi zijn dat ze er staan!
Ik heb er inmiddels een stuk of 12 (incl. akoestische, klassieke, elektrische, etc.) en krijg ook altijd die opmerking naar m'n hoofd geslingerd.quote:Op donderdag 23 september 2010 07:00 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
maar al die opmerkingen altijd van dat je er maar op 1 tegelijk kan spelen, het is ook omdat ze mooi zijn dat ze er staan!
quote:Op donderdag 23 september 2010 08:49 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Maar zeg nou zelf, een Les Paul is toch niet te vergelijken met een Telecaster? En een klassieke gitaar is weer niet te vergelijken met een westernmodel
tja... heb eigenlijk niet zo heel veel afwisseling, 2 bassen, 1 klassiek, 1 12-snarig, 1 beginner strat, 2 yamaha 6-snaar waarvan 1 bariton en in B gestemd, en dan 3 7-snaar gitaren, dus zo afwisselend zijn ze nietquote:Op donderdag 23 september 2010 08:49 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Maar zeg nou zelf, een Les Paul is toch niet te vergelijken met een Telecaster? En een klassieke gitaar is weer niet te vergelijken met een westernmodel
Hij is ook zo uitgebreid, ik heb meer dan de helft nog altijd niet ontdekt. Dan blijft het ook echt leuk.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog een tijdje gehad om te upgraden voor m`n werk, super vette bak!
heb 2 jaar geleden nog eentje gekocht via ebay , voor paar tientjesquote:Op maandag 20 september 2010 21:44 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Ik haddem ook. Kikke dingetje, nog gebruikt in opnames. (Niet gauw daarna de bank overvallen voor een Roland S330.)
Zijn ze nog te krijgen? Zoontje van m'n vriendin gaat dat geweldig vinden!
Bij vrouwen vraag ik meestal hoeveel paar schoenen ze hebben. En of ze die wel eens allemaal tegelijk aan doen.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:49 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Ik heb er inmiddels een stuk of 12 (incl. akoestische, klassieke, elektrische, etc.) en krijg ook altijd die opmerking naar m'n hoofd geslingerd.
Mijn reactie is dan altijd; inderdaad, ik kan niet op allemaal tegelijk spelen, maar elke gitaar heeft z'n eigen sound en is weer geschikt voor een bepaalde stijl![]()
Oeh, een rode contrabas. Dat is wel heel gaaf!!!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:55 schreef Rooligan het volgende:
Een kleine greep uit mijn (acoutisch) arsenaal....
[ afbeelding ]
En dit is de achterkantquote:Op donderdag 23 september 2010 15:47 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Oeh, een rode contrabas. Dat is wel heel gaaf!!!
EN het werkt goed bij de dames als je 7 gitaren in je kamer hebt staanquote:Op donderdag 23 september 2010 07:00 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Bevalt de Dano een beetje?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:57 schreef Dutchlike het volgende:
Contrabas van Rooligan is echt teringvet.![]()
Heb alleen pics gemaakt met mijn Diana en kan de digitale camera niet vinden.
Danelectro Dead On '67
[ afbeelding ]
Fender Jaguar en Epiphone ES335
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |