Hmm, raar het lijkt er dan op alsof ik een classic heb maar met lockers van een deluxe.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het was maar een gedachte...
[..]
http://guitars.musiciansf(...)ic-Guitar?sku=517125
Een classic heeft toch die rare groene inlays?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:35 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hmm, raar het lijkt er dan op alsof ik een classic heb maar met lockers van een deluxe.
De nek is echt geweldig, tremelo/whammy is niet erg stevig trouwens, af en toe moet je hem een beetje aandraaien, en hij heeft een unieke sound.quote:
Oh, dat heeft deze dan ook weer niet.. hoe heet die site waar je met je nummer je gitaar kan checken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Een classic heeft toch die rare groene inlays?
Ik zou gewoon even een mailtje met serienummer sturen met je vraag naar Service.Europe@gibson.comquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:59 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oh, dat heeft deze dan ook weer niet.. hoe heet die site waar je met je nummer je gitaar kan checken?
Zeker weten is ook mijn grote voorbeeldquote:Op vrijdag 24 september 2010 05:36 schreef Under_Score het volgende:
django reinhart was fucking geniaal
[edit]![]()
Verkeerd nog in een redelijk gave conditie, als ik dat gebrul, wat je er mee produceert, in ogenschouw neem...quote:
Voor al uw feesten en partijen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 03:21 schreef Nemephis het volgende:
...en met al die muzikanten is er nog steeds geen Fok!-huisband?
haha! nou de mijne is het helaas niet.quote:Op zondag 26 september 2010 16:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verkeerd nog in een redelijk gave conditie, als ik dat gebrul, wat je er mee produceert, in ogenschouw neem...
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dacht dat je de mannelijke zangpartijen deed, maar zie nu pas dat je een vrouwelijk icoontje naast je usernaam hebt staan.quote:Op zondag 26 september 2010 19:55 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
haha! nou de mijne is het helaas niet.
ik ben er bang voor .alhoewel als je goed grunt je stembanden minder lijden dan als je het op de verkeerde manier doet.
kwestie van buikspieren trainen. en goede ademhalingstechnieken.
en bij concerten een goed monitorgeluid hebben is ook een echte pre.
anders heb ik altijd de neiging mij te gaan overschreeuwen en daar word je schor van.
pssst(en geen bier of dergelijke voor het zingen doet ook wonderen. chocomel, thee en water alleen maar)
Idd zie je erg weinig ook blauw burstquote:Op maandag 27 september 2010 13:01 schreef TeleluvR het volgende:
Die strat is waanzinnig mooi, RickL!
Uit welk jaar komt ie? Zal weer meer kosten dan de normale sunbursts.quote:Op maandag 27 september 2010 14:13 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Idd zie je erg weinig ook blauw burst
Klopt! Het is een photoflame gemaakt in 1993/1994. Je ziet af en toe nog een rode voorbij komen maar zo'n blauwe heb ik slechts nog maar 1x ergens anders gezien.quote:Op maandag 27 september 2010 14:23 schreef TeleluvR het volgende:
Zo te zien is het een photoflame strat.
Ik wil geen koelkast, ik wil een gitaar!quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 16:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik wil geen koelkast, ik wil een gitaar!
Ik wil deze 'koelkast' dan wel hebben, hoorquote:Op maandag 27 september 2010 16:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik wil geen koelkast, ik wil een gitaar!
Is ook heel vet!quote:Op maandag 27 september 2010 17:30 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Best of both worlds
Wil ik ook ja! In combi met een lekkere buizenamp!quote:Op maandag 27 september 2010 21:12 schreef Rooligan het volgende:
[..]
Ik wil deze 'koelkast' dan wel hebben, hoor![]()
[ http://img.photobucket.com/albums/v136/shagoo/SVT-810E_LG.jpg&t=1]afbeelding ]
Ampeg 8x10 - 800 Watts
heb ik ook! maar dan de '49' variant!quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:44 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook af en toe erg leuk om mee te spelen![]()
![]()
Nee joh,jij ook hier xDquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:19 schreef pugehenis het volgende:
[ afbeelding ]
mijn keytar de ax synth
Is dat zo'n aftermarket Vibrola? Bevalt ie?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:44 schreef Pijplipje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn SGtje
Ja is een aftermarket vibrola, bevalt opzich goed. Na hevig gebruik ontstemt de gitaar wel een beetje, maar ik vind het opzich wel meevallen met het ontstemmen (als je kijkt naar de verhalen op internet over vibrola's).quote:Op donderdag 7 oktober 2010 07:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is dat zo'n aftermarket Vibrola? Bevalt ie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:56 schreef Pijplipje het volgende:
[..]
Ja is een aftermarket vibrola, bevalt opzich goed. Na hevig gebruik ontstemt de gitaar wel een beetje, maar ik vind het opzich wel meevallen met het ontstemmen (als je kijkt naar de verhalen op internet over vibrola's).
Laatst iets te hevig gebruikt op een jamsessie (beetje dronken xD), maar opzich bleef die aardig gestemd
Zo'n ding kan je trouwens halen op ebay of op allparts.com.Je soleert een beetje zoals ik dat ook doe, vette stukken hebben en daartussen vastzittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:56 schreef Pijplipje het volgende:
[..]
Ja is een aftermarket vibrola, bevalt opzich goed. Na hevig gebruik ontstemt de gitaar wel een beetje, maar ik vind het opzich wel meevallen met het ontstemmen (als je kijkt naar de verhalen op internet over vibrola's).
Laatst iets te hevig gebruikt op een jamsessie (beetje dronken xD), maar opzich bleef die aardig gestemd
Zo'n ding kan je trouwens halen op ebay of op allparts.com.Tof filmpje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gebruik mijn SG met vibrola vnl. hiervoor:
Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Haha ja klopt, heb wel eens dagen dat het beter gaat, maarja dat staat dan weer niet op filmquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:08 schreef KaMo het volgende:
[..]
Je soleert een beetje zoals ik dat ook doe, vette stukken hebben en daartussen vastzitten
Leuk gedaan, ik zet die vibrola eigenlijk nooit standaard in de gebruikspositie aangezien ik soms nog wel een best lompe slagen maak en dan de hele tijd tegen dat ding aankom.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tof filmpje.
Ik gebruik mijn SG met vibrola vnl. hiervoor:
Zo! Drums, toetsen, viool en gitaar! Kun je het ook allemaal bespelen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:33 schreef D-vide het volgende:
Niet hele heldere foto's, maarrr:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat denk jezelf.. het gaat erom dat het interessant lijkt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:34 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Zo! Drums, toetsen, viool en gitaar! Kun je het ook allemaal bespelen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |