Ja, op marktplaats staan ze vaak bij *samplers* of *synthesizers*quote:Op maandag 20 september 2010 21:44 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Ik haddem ook. Kikke dingetje, nog gebruikt in opnames. (Niet gauw daarna de bank overvallen voor een Roland S330.)
Zijn ze nog te krijgen? Zoontje van m'n vriendin gaat dat geweldig vinden!
Is dat H&K spul wat?quote:
thanks, maar wil hem toch benden, en die is daar vrij pittig voor geloof ik. mochten mensen nog (simpele) keyboards overhebben dan heb ik zeker belangstellingquote:Op maandag 20 september 2010 21:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb een CTK-100 voor je liggen, Klankbron is ongeveer vergelijkbaar met de SA-3, alleen is het geen PCM.
CTK-100 is juist simpel te benden.quote:Op maandag 20 september 2010 21:59 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
thanks, maar wil hem toch benden, en die is daar vrij pittig voor geloof ik. mochten mensen nog (simpele) keyboards overhebben dan heb ik zeker belangstelling
De Triamp MK II is wel vet, je hebt 3 kanalen, en per kanaal 2 varianten, dus de mogelijkheden zijn legio, geluid is ook erg lekker, maar is ook afhankelijk van de cabinets die je er op aansluit, maar hetgeen ik heb staan geeft wel een aardige sound.quote:
Wat een waanzinnig filter zit daar op he? Op de 60?quote:Op maandag 20 september 2010 22:01 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja, als iemand nog een Juno voor een leuk prijsje heeft. PM me maar...
Heb ze zelf nog nooit gehoord namelijk. Bandleden bij mij spelen Engl en Marshallquote:Op maandag 20 september 2010 22:03 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
De Triamp MK II is wel vet, je hebt 3 kanalen, en per kanaal 2 varianten, dus de mogelijkheden zijn legio, geluid is ook erg lekker, maar is ook afhankelijk van de cabinets die je er op aansluit, maar hetgeen ik heb staan geeft wel een aardige sound.
Is dat een software die ik kan gebruiken als digitale gitaarpedal?::Pquote:Op maandag 20 september 2010 22:53 schreef Fapperdefap het volgende:
[ afbeelding ]
Ableton Live
(wel in combinatie met een boel randapparatuur, stuk of 3 synths, Axiom 61 pro, klein fadercontrollertje, maar het belangrijkste is toch wel de software samen met de softsynths)
Ja hoor, geen probleem. Zou ik wel een MIDI footswitch halenquote:Op maandag 20 september 2010 23:02 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Is dat een software die ik kan gebruiken als digitale gitaarpedal?::P
Rush gebruikt live iig de zelfde amp, alleen dan de signature versie.quote:Op maandag 20 september 2010 22:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb ze zelf nog nooit gehoord namelijk. Bandleden bij mij spelen Engl en Marshall
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |