SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:32 schreef Ali_Ilegali het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Wow de spoilers...OMG...Ik moet even bijkomen.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooi animaties deze week
Over 24 uur weer de mangaGa denk ik niet de spoilers lezen dit keer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 september 2010 13:20 schreef Frag_adder het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:30 schreef Nic1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:15 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:30 schreef Nic1 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:07 schreef Dj_Day-V het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 06:32 schreef Ge4ce het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:44 schreef Frag_adder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga nu kijken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goede epWat vonden jullie? (Door de manga weet je al wat er gaat gebeuren dus ik wil jullie meningen wel weten
)
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:35 schreef hexje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:35 schreef hexje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:40 schreef Nic1 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Dat moet een werk zijn geweest om die te klussen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:52 schreef hexje het volgende:
Bankai's zijn zwaar overrated.
Als troost voor deze waarheid![]()
[ afbeelding ]
Ryūmon Hōzukimaru (Dragon Crest Demon Light)
Je zal em een hele dag mee moeten sleuren!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat moet een werk zijn geweest om die te klussen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:55 schreef Frag_adder het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:21 schreef Nic1 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Wat vond je van de laatste ep?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:Leuk topic dit om te volgen als je de manga niet leest, zoals ik. Spoiler-tag na spoiler-tag.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:18 schreef Ge4ce het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:35 schreef Dj_Day-V het volgende:Geen idee. We zullen het zien op 27 oktober!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:32 schreef Ge4ce het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:12 schreef Frag_adder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
Deze manga roept meer vragen op dan dat er antwoorden worden gegeven.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb de ep. nog niet gezien.quote:Zwarte Piet is uit!
Wat een ep. geweldig![]()
![]()
![]()
Ik moet zo lachen om die icefail. Net goed!!Zwarte Piet is uit!
Volgende week Yamamoto himself.Zwarte Piet is uit!
Over twee a drie weken net nog iets meer epicquote:
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Hij was echt gaaf.quote:![]()
Al was het wel te verwachten dat Aizen niet al meteen echt verslagen zou zijn.
![]()
Nee, deze week hij staat zelfs gewoon online.
Week daarna een pauze van een week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Verkeerde mangaOp donderdag 21 oktober 2010 19:17 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Nee, deze week hij staat zelfs gewoon online.
Week daarna een pauze van een week
![]()
![]()
quote:Hahahaha whoops,I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Het was een heeeerlijke aflevering zegOp donderdag 21 oktober 2010 12:29 schreef Skillstorm het volgende:
Epische aflevering![]()
Hitsugaya: You truly are unworthy of being a Captain..
Aizen:/care
Alleen wtf Ichigo... als hij toch echt ziet wat er gebeurd waarom dan niet ingrijpen.
Catatonisch daar staan hoort niet.
Maar ik neem aan dat Orihime straks iedereen weer beter maakt
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Bleach heeft nu pas wat? Twee weken pauze? En ik mis het nu al?“An interesting thing is a good thing.”![]()
Wanneer gaat de manga weer verder dan?Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
WEER een erg goede episode deze week
Volgende week weer een goede ep. We hebben lang moeten wachten maar dan heb je ook iets.
Wat ik jammer blijf vinden is de toren hoge spanning die is opgebouwd naar het gevecht in Karakura Town tussen de captains en de espada en hoe het uiteindelijk is uitgewerkt.Zwarte Piet is uit!
Hmm wow, het voelt alsof ze een filler in de manga hebben geduwd :![]()
Edit: die site leest vreemd met zijn gescroll :pEen piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Hopelijk verduidelijkt de manga volgende week een beetje, want dit was erg vaag.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Dit vind ik dus echt niet kunnen van je hè. Heb wat respect voor de editors en link mangastream ipv die kansloze site. ( http://mangastream.com/ )Op woensdag 27 oktober 2010 18:28 schreef hexje het volgende:
De manga is uit
![]()
http://som emangas.com/manga/Bleach/424![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 19:16 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Dit vind ik dus echt niet kunnen van je hè. Heb wat respect voor de editors en link mangastream ipv die kansloze site. ( http://mangastream.com/ )
Zwarte Piet is uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?![]()
Het is een mooi moment om te kappen met deze manga.Zwarte Piet is uit!
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:54 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Hopelijk verduidelijkt de manga volgende week een beetje, want dit was erg vaag.![]()
quote:Waarom verbaasd mij deze reactie niet. Blijkbaar snap je het toch niet, dus zal ik het ook maar niet uitleggen.![]()
![]()
Het beginpunt had ik zien aankomen ik had alleen verwacht dat er wat meer zou gebeuren
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
quote:Voelt lekker hè om moraalridder te zijn.Op donderdag 28 oktober 2010 06:17 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Waarom verbaasd mij deze reactie niet. Blijkbaar snap je het toch niet, dus zal ik het ook maar niet uitleggen.
Zwarte Piet is uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben echt bang dat deze arc een filler wordt...Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 14:28 schreef Frag_adder het volgende:Er zit geen filler in manga...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben echt bang dat deze arc een filler wordt...
![]()
Een ruk verhaal lijn die vrij weinig toevoegt is naar mijn mening ook een filler
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 14:23 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Altijd leuk die spoiler tags...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke eps dit maar moet dan nou in 4:3 ????Waarom niet even oppoetsen naar 16:9 ?
Leuke ep? Alleen maar oude beelden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nostalgie. DJ_Day_V. Nostalgie.
Stukje met Renji, stukje met Kenpachi en een stukje met Byakuya.
Allemaal wel leuk om weer eens te zien.
En af en toe een filler mag wel. Het was ook nog een functionele filler ook nog. Het is een opzet naar een verklaring
Weer eens te zien... ik heb die allemaal al 10x overnieuw gekekenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:44 schreef wdn het volgende:
Nostalgie. DJ_Day_V. Nostalgie.
Stukje met Renji, stukje met Kenpachi en een stukje met Byakuya.
Allemaal wel leuk om weer eens te zien.
En af en toe een filler mag wel. Het was ook nog een functionele filler ook nog. Het is een opzet naar een verklaring![]()
![]()
![]()
Ik ook een keer of 5 maar dan nog
Ik heb een hekel aan fillers, zo verschrikkelijk zonde van m'n tijd. Als ik het nog een keer wil zienen dan pak ik mijn externe hd er wel bij.
Ik ben veel meer benieuwd naar de manga vanavond/morgen.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
De manga heeft een hoop duidelijkheid geschept ................ godzijdank.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Sarcasme straalt er nog net niet van af.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:35 schreef ArcticBlizzard het volgende:
De manga heeft een hoop duidelijkheid geschept ................ godzijdank.![]()
![]()
Manga is uit. Maar ik snap er de ballen van maja ben ook nog niet aan het eind omdat die laadt als dikke stront.Slay the dragon in your dreams!![]()
De manga is nogal vaag, maar z'n werkgeefster is coolI killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Ik hoop eigenlijk dat de manga voorlopig nog een hele tijd blijft zoals nu.
Deze chapters doen me namelijk denken aan de begin periode van Bleach en dat is nog steeds mijn favoriete periode.
In ieder geval hoop ik niet dat we snel weer zo'n arc krijgen als de arancar arc wat (bijna) alleen maar bestond uit gevechten.![]()
Ik ga ermee kappen. De manga boeit mij totaal niet meer.Zwarte Piet is uit!
ciaoquote:Op donderdag 11 november 2010 12:14 schreef hexje het volgende:
Ik ga ermee kappen. De manga boeit mij totaal niet meer.![]()
Ik kijk de anime tot het begin van de nieuwe arc. Ben nog niet weg.quote:Zwarte Piet is uit!
Voorlopig niet gok ik.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:57 schreef Michie_ het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat de manga voorlopig nog een hele tijd blijft zoals nu.
Deze chapters doen me namelijk denken aan de begin periode van Bleach en dat is nog steeds mijn favoriete periode.
In ieder geval hoop ik niet dat we snel weer zo'n arc krijgen als de arancar arc wat (bijna) alleen maar bestond uit gevechten.![]()
Vind het op zich ook wel prima zo. Beetje humor, vaagheid en leest nog altijd goed weg.![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
yep maar nu 2 weken fillers.
2de filler is stukjes van de nieuwe film volgens mij...Dat is minder. Kijk de previews nooit vanwege spoilers.
![]()
Dit heb ik wel vaker gehoord, maar ze kwamen terug. Ze komen altijd terug.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:14 schreef hexje het volgende:
Ik ga ermee kappen. De manga boeit mij totaal niet meer.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Jongens, ik wil nu de komende twintig afleveringen zien
Gvd wat is het weer spannend![]()
Geeft me stiekem weer een beetje het gevoel van het begin van de serie
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
MangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
MangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Manga:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Manga
http://mangastream.com/read/bleach/12935166/3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien wilt hij het zo nog een paar jaar uitrekkenEr is idd in de afgelopen 3 geen hol gebeurt
het is niet eerlijk! Maar ja over deze auteur is al vaker geklaagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
1 seconde zou voelen als 1000 jaar oidquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tuurlijk...
Maar die espada met roze haren duurde toch 1000 jaar voordat hij dood gaatI killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
In een recent interview heeft Kubo aangegeven dat ie is afgeweken van dit plan. Wanneer en of er nog een Isshin arc komt weet Kubo zelf ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
er is er al een na 285?Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Ik bedoel 428. Ik was 8 dingen tegelijk aan het doen
Nee, altijd tussen woensdag en donderdag-morgen héquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:16 schreef Frag_adder het volgende:
Ik bedoel 428. Ik was 8 dingen tegelijk aan het doen![]()
![]()
Ah ik was er van overtuigd dat het dinsdag - woensdag wasMy bad.
Goede ep weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zit flink tempo in met de manga...Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:14 schreef Frag_adder het volgende:
Er zit flink tempo in met de manga...![]()
![]()
Doet het wel, maar er is een kleine vertraging. Waarschijnlijk dat de manga morgen verschijnen.quote:I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
En het is weer eens een super hoofdstuk van de manga.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”![]()
![]()
Heeft Aizen nou tieten gekregen opeens?
Wat een Dragonbal Z move trouwens; Er is een veel krachtigere tegenstander, dus gaat de held ergens trainen waar de tijd stil staat/langzamer gaat.
Maar verder was het weer een top aflevering![]()
![]()
Oranje haar heeft ie alquote:Op woensdag 15 december 2010 11:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wat een Dragonbal Z move trouwens; Er is een veel krachtigere tegenstander, dus gaat de held ergens trainen waar de tijd stil staat/langzamer gaat.
Maar verder was het weer een top afleveringNu moet het nog 10 keer zo lang en je hebt echt supersayan Ichigo.
Het is inderdaad wel een hele erge DBZ move
Is Aizen zijn fout he. Moet'ie dat opruimmonster maar niet mollenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Maar verder was het weer een top aflevering
Zo effe bijgekeken tot episode 302, maar er is in de afgelopen 3 jaar echt maar weinig gebeurd...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
De anti-climax moet nog komen.....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo effe bijgekeken tot episode 302, maar er is in de afgelopen 3 jaar echt maar weinig gebeurd...Zwarte Piet is uit!
305 Delusion Roars! Hisagi, Towards the Hot Springs Inn! 25m 18.01.2010
306 For the Sake of Protecting! Ichigo Vs. Tensa Zangetsu! 25m 25.01.2010
307 Emergency Situation! Aizen, New Evolution! 25m 01.02.2011
308 Goodbye... Rangiku 25m 08.02.2011
Volgende week dus nog 1 filler![]()
Iemand interesse in Bleach Manga Vol. 1 t/m 28
¤120,- Exclusief Verzendkosten
We fear that which we cannot see![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lekker weer nieuwe afleveringen
[ afbeelding ]
It's comingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
![]()
Wauw!
Dat is een wending die ik niet had verwacht. Heb vanaf dat Gin Aizen aanviel met mijn mond open gekeken van verbazing.
![]()
Muhahaha, ik wist dat alle mensen die de manga niet lezen stomverbaasd zouden kijken bij dit momentquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:47 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wauw!
Dat is een wending die ik niet had verwacht. Heb vanaf dat Gin Aizen aanviel met mijn mond open gekeken van verbazing.
![]()
![]()
Gin echt is een baas, een ware pragmaticus!
Hij liegt keer op keer over de kracht van zijn bankai en gebruikt zijn kleren heel handig om het zicht op zijn zwaard te versperren. Zelfs Yamamoto richte niet zo veel schade aan tegen Aizen.
“An interesting thing is a good thing.”![]()
Yep Gin is mogelijk een nog grotere backstabber dan Aizen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
Gin echt is een baas, een ware pragmaticus!
Hij liegt keer op keer over de kracht van zijn bankai en gebruikt zijn kleren heel handig om het zicht op zijn zwaard te versperren. Zelfs Yamamoto richte niet zo veel schade aan tegen Aizen.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
![]()
Gin liet eindelijk zijn ogen zien.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:41 schreef Skillstorm het volgende:
Nieuwe soundtrack trouwens.
Beste tot nu toe vind ik.
Never Meant To Belong![]()
![]()
It's naturalquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:41 schreef Skillstorm het volgende:
Nieuwe soundtrack trouwens.
Beste tot nu toe vind ik.
You know that this is where you gotta be, it must be your destiny
Sensational
And you believe that, this is what you've waited for and it's you that they all adore, so baby
Now you feel like number one
Shining bright for everyone
Living out your fantasy, you're the
Brightest star that's ever been
quote:![]()
![]()
Will Of The Heart en On The Precipice of Defeat zijn ook
[ Bericht 5% gewijzigd door Ge4ce op 09-02-2011 08:00:48 ]![]()
idem!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:47 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wauw!
Gin
Waarom had Gin het niet gewoon van (Fly)Aizen gewonnen en de schurkenrol over genomen?“An interesting thing is a good thing.”![]()
Dat zie toch zelf?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waarom had Gin het niet gewoon van (Fly)Aizen gewonnen en de schurkenrol over genomen?
Volgende aflevering word nog vetter
Over 2 weken vast de laatste... daarna fillers...![]()
Ik ook, zag er deze week erg cool uit.quote:Op donderdag 10 februari 2011 06:40 schreef Ge4ce het volgende:
Nou, ben benieuwd hoe Ichigo het zal maken volgende week in de manga.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Dat vroeg ik mij ook af.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waarom had Gin het niet gewoon van (Fly)Aizen gewonnen en de schurkenrol over genomen?Zwarte Piet is uit!
Bleh, ik hoop dat Aizen nog wat goede tricks up his sleeve heeft, want zo makkelijk als Ichigo het nu af gaat.. Ichigo lijkt sprekend op Hisagi in deze vorm.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:02 schreef Seam het volgende:
Bleh, ik hoop dat Aizen nog wat goede tricks up his sleeve heeft![]()
![]()
Maar hij is cool, en ik vind het juist altijd wel cool wanneer de 1 overpowered is. Ik ben niet zo van gelijkwaardige gevechtenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:02 schreef Seam het volgende:
Bleh, ik hoop dat Aizen nog wat goede tricks up his sleeve heeft, want zo makkelijk als Ichigo het nu af gaat.. Ichigo lijkt sprekend op Hisagi in deze vorm.
Maar je kan er snel achterkomen, LEES DE MANGA
ehe ik vermoed ook niet dat het zo makkelijk ligt, ik ben erg benieuwd hoe het gaat uitpakken. Bleach is een van de weinige series die mij echt overtuigend weet te verrassen. Manga lezen is niks voor mij, ik vind de manga een mooi compleet plaatje (beeld/geluid).I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
* Lonewolf2003 tijdens het kijken van 309:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij heb ik alleen even tijdens dat flashback stukje met z'n Zanpukto niet met mijn mond open zitten kijken
Heb wel beetje dubbel gevoel over de aflevering. Die Final Getsuga was heel gaaf. Maar ik vind het ook wel heel jammer dat het gevecht van Ichigo met Aizen zo snel was afgelopen. Helemaal een afknapper dat Aizen verslagen moest worden d.m.v. zo'n simpele deus ex machina metopeens verschijnen van Urahara. Dat is gewoon heel zwak schrijfwerk.
Ben wel heel benieuwd hoe de serie zich nu gaat ontwikkelen. Want in principe zouden ze het zelfs kunnen afronden nu. Want Aizen was de eindbaas sinds het begin van de serie. Maar aangezien de manga nog loopt, zal er vast nog wel meer komen.![]()
Ik lees geen mangaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Serie gaat door...
En dat het snel is afgelopen vond ik ook jammer in de manga al![]()
![]()
Geweldige aflevering, had alleen verwacht dat ze met Mugetsu zouden eindigen als cliffhanger.
Denk dat we na de komende aflevering een jaar lang fillers gaan hebben.![]()
Zooooooooo dit was even geweldig2 van de beste eps van Bleach
Samen met het gevecht met Kenpachi, de redding van Rukia, het gevecht met Buyakuya en het gevecht met Ulquiorra Cifer zijn dit toch wel mijn top 5 momenten van Bleach![]()
En ik heb genoten van deze arc.
Oh en kan iemand in spoilers zetten of Ichigo nu echt absoluut 100%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat moet ik gewoon weten nu want dat kan gewoon niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat laatste kan nu nog hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waarom had Gin het niet gewoon van (Fly)Aizen gewonnen en de schurkenrol over genomen?
Ik vind het wel tegenvallen dat de schade onder de Soul Reapers na deze mega epische gevechten met de Arrancars en Aizen zo minimaal is. Had wel verwacht dat er een paar echt dood waren gegaan. Vooral die commander dacht ik echt van dat die dood was gegaan. Dat neemt bij mij toch heel de impact en grote van het gevaar van het gevecht weg.
[ Bericht 1% gewijzigd door Lonewolf2003 op 23-02-2011 14:51:38 ]![]()
Aizen dood, mooi eindelijk na al dat jaren gerek, tijd om de serie de deur uit te doen...How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Iemand die na de Arrancar arc nog de manga heeft gelezen? Ik ben er toen maar mee opgehouden.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?![]()
Heb ik ook gedaan. Was wel een anticlimax.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Aizen dood, mooi eindelijk na al dat jaren gerek, tijd om de serie de deur uit te doen...Zwarte Piet is uit!
Yepquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:42 schreef Baszh het volgende:
Iemand die na de Arrancar arc nog de manga heeft gelezen? Ik ben er toen maar mee opgehouden.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Nog niet vriend.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Aizen dood, mooi eindelijk na al dat jaren gerek, tijd om de serie de deur uit te doen...![]()
Ik lees nog trouw door.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:42 schreef Baszh het volgende:
Iemand die na de Arrancar arc nog de manga heeft gelezen? Ik ben er toen maar mee opgehouden.![]()
![]()
johquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ziet er naar uit de fillers alweer begonnen zijn![]()
![]()
maar wel een filler arc dan?quote:I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Las dit net op youtube...
It was announced on Jump Festa 2011
-Bleach is going to continue for another 10 years
-The arrancar arc was not supposed to be that long, but the fans did.
-Grimmjow is still alive and he will play a MAJOR role in the future.![]()
De rest wist ik al maar DIT?!quote:Op maandag 11 april 2011 02:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tien jaar met nog maar twee arcs? Dat betekent dat we nu dus ongeveer twee keer zoveel fillers krijgen als eerstEn de arrancar arc zou niet eens zo lang geduurd moeten hebben
Maar goed Grimmjow terug is well leuk, vond hem een soort van Evil Renji. Hoe ze het gaan doen vraag me ik wel af, behoorlijk onlogisch. Daarnaast zou ik dan liever Gin terug willen zienOp Ichigo na vond ik hem het meest interessante en coolste karakter. Zijn release en bankai
En dan die lach en uitstraling
Bleach 2.quote:Op maandag 11 april 2011 04:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Snap ook niet waarom ze die manga gewoon niet langer maken. Zo krijg je 50% van de serie fillers...![]()
![]()
Heb je ook een wat betrouwbaardere bron dan youtube?quote:Op maandag 11 april 2011 02:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als ik zeg dat ik het van youtube heb, hoe kan ik dan een andere bron hebben?quote:Op maandag 11 april 2011 11:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Heb je ook een wat betrouwbaardere bron dan youtube?![]()
We hebben sowieso minimaal 2-3 jaar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 06:07 schreef Ge4ce het volgende:
MangaStream zegt dat... "Bleachtards do not fret, Kubo himself said two more arcs (one 6-8month, one 2-3years) are still to come." Dus ben dan beniewd. Dit betekend ruigweg minimaal 120 en maximaal 176 hoofdstukken. Haal daar 2-3 hoofdstukken af, daarna nog eens 2-6,... hebben we nog een lange weg te gaan!![]()
![]()
Huidige arc is ergens in oktober begonnen volgens mij, dus die zou in de zomer afgelopen moeten zijn. En dan de laatste arc, zal wel iets met de spirit king zijn ofzo.quote:I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Door even wat speurwerk te doen op internet misschien. Dat je dat had gedaan. Kennelijk niet.quote:Op maandag 11 april 2011 12:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik het van youtube heb, hoe kan ik dan een andere bron hebben?![]()
Neem nou maar aan dat het gewoon waar isquote:Op maandag 11 april 2011 15:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Door even wat speurwerk te doen op internet misschien. Dat je dat had gedaan. Kennelijk niet.![]()
![]()
Uh en waarom doe jij dit niet?quote:Op maandag 11 april 2011 15:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Door even wat speurwerk te doen op internet misschien. Dat je dat had gedaan. Kennelijk niet.Jij wilt de bron. Blijkbaar ben je zelf te lui...
![]()
Omdat het aan de informatiedeler is om te checken of die info goed is. Dat jij nou alles op zo'n compleet onbetrouwbare bron als youtube gelooft en hier neerzet als waarheid kan ik ook niet helpen.quote:Op maandag 11 april 2011 17:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uh en waarom doe jij dit niet?Jij wilt de bron. Blijkbaar ben je zelf te lui...
![]()
Mijn hemelquote:Op maandag 11 april 2011 17:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Omdat het aan de informatiedeler is om te checken of die info goed is. Dat jij nou alles op zo'n compleet onbetrouwbare bron als youtube gelooft en hier neerzet als waarheid kan ik ook niet helpen.
Kubo heeft meden gedeeld dat hij tenminste nog zes jaar door wou met Bleach en kan je het hem kwalijk nemen? Als hij met een nieuwe serie begint neemt hij een enorm risico, terwijl hij met Bleach rustig een paar miljoen of misschien zelfs miljard yen verdient.quote:
Maarré, ik ben geneigd het met Lonewolf eens te zijn. Het lijkt hier wel: noem willekeurige feitjes op over Bleach zonder betrouwbare bron dag... Wacht! Is het noem willekeurige feitjes op over Bleach zonder betrouwbare bron dag?“An interesting thing is a good thing.”![]()
Het is, geloof het nou maar gewoon en maak je geen zorgen-dagquote:Op maandag 11 april 2011 20:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kubo heeft meden gedeeld dat hij tenminste nog zes jaar door wou met Bleach en kan je het hem kwalijk nemen? Als hij met een nieuwe serie begint neemt hij een enorm risico, terwijl hij met Bleach rustig een paar miljoen of misschien zelfs miljard yen verdient.
Maarré, ik ben geneigd het met Lonewolf eens te zijn. Het lijkt hier wel: noem willekeurige feitjes op over Bleach zonder betrouwbare bron dag... Wacht! Is het noem willekeurige feitjes op over Bleach zonder betrouwbare bron dag?![]()
Ik gebruik best veel sarcasme. En ik denk dat MangaStream toch wel degelijk ergens in te vertrouwen is. Naast dat gebruikte ik mijn eigen quote van afgelopen oktober, en kwam er in mijn quote niet het antwoord naar voren dat Bleach zal stoppen.quote:Op maandag 11 april 2011 20:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kubo heeft meden gedeeld dat hij tenminste nog zes jaar door wou met Bleach en kan je het hem kwalijk nemen? Als hij met een nieuwe serie begint neemt hij een enorm risico, terwijl hij met Bleach rustig een paar miljoen of misschien zelfs miljard yen verdient.
Maarré, ik ben geneigd het met Lonewolf eens te zijn. Het lijkt hier wel: noem willekeurige feitjes op over Bleach zonder betrouwbare bron dag... Wacht! Is het noem willekeurige feitjes op over Bleach zonder betrouwbare bron dag?
Maar dat ter zijde...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even een kick. Wat vinden we van de nieuwe arc? Ik heb afgehaakt tijdens de fillers, maar is dit nu weer een filler arc a la Zanpakuto?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik ook, maar ik mis het nu wel. Hoewel ik weet dat het niveau waarschijnlijk dramatisch is.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Als ik zomervakantie heb maar toch eens inhalen dan
Het is gewoon een goede arcquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:40 schreef Seam het volgende:
Even een kick. Wat vinden we van de nieuwe arc? Ik heb afgehaakt tijdens de fillers, maar is dit nu weer een filler arc a la Zanpakuto?![]()
Kenpachi die met Kenpachi vecht. Wie wil dat nou missen (hoe kort het ook is)?
Same.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen idee kijk het niet.
Einde van laatste manga was wel leuk![]()
![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:20 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]Gewoon negeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat om het idee dat hij 'sterk' is, daar hoeft hij niet knapper van te worden.
![]()
Jeetje, 'shit has hit the fan' zoals ze dat in de verenigde staten zeggen.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Bleach hoofdstuk 458quote:You spin me right round, baby
Right round like a record, baby
Right round, round, roundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:41 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Bleach hoofdstuk 458SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:41 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Bleach hoofdstuk 458DUDE, IK LAS HET EN IK WIST NIET DAT DE CHAPTER UIT WAS! Dikke spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
het staat ook in een spoiler tag, onder vermelding van het hoofdstuk, dat doe je zelfquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:45 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
DUDE, IK LAS HET EN IK WIST NIET DAT DE CHAPTER UIT WAS! Dikke spoiler![]()
![]()
Ik dacht het vorige hoofdstuk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:46 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
het staat ook in een spoiler tag, onder vermelding van het hoofdstuk, dat doe je zelf![]()
![]()
Eh maakt niet zoveel uit. Ben toch al bij dat stukje.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:48 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Hoofdstuk komt vaak rond deze tijd uit... sowwy.![]()
Ahhh, ben tot de realisatie gekomen dat Ichigo toch niet dood gaat... /captain obvious
Over de laatste hoofdstuk(ken)...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bleach hoofdstuk 459SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frag_adder: Aan 1 hoofdstuk hebben ze genoeg zo te zien...
[ Bericht 27% gewijzigd door Ge4ce op 03-08-2011 18:00:20 ]![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:20 schreef Ge4ce het volgende:
Ahhh, ben tot de realisatie gekomen dat Ichigo toch niet dood gaat... /captain obvious
Over de laatste hoofdstuk(ken)...Hey hallo spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:17 schreef Skillstorm het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Je meent hetquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:20 schreef Ge4ce het volgende:
Ahhh, ben tot de realisatie gekomen dat Ichigo toch niet dood gaat... /captain obvious![]()
Het is bijna net DBZ
Maar Goku ging wel dood. Meerdere keren zelfs. De mangaka wou van Goku af komen en Gohan de nieuwe hoofdpersoon maken.
Oh, wacht... LolKuboBleachisShit.gif“An interesting thing is a good thing.”![]()
How many super saiyans does it take to change a lightbulb?quote:
One, but it takes 3 episodes
Manga is er nog niet?...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Manga
Weer zo kortDalijk 3 manga's in 1 aflevering...
![]()
Oh bedankt! Ik kijk normaal gesproken alleen op mangastream. Ze hebben daar nu een 20 uur vertraging.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.mangareader.net/bleach/461![]()
Movie 4 is nieuw toch?
Kwam net langs in de trackers
Ja zonder subs nogquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:49 schreef wdn het volgende:
Movie 4 is nieuw toch?
Kwam net langs in de trackers![]()
Met subs
Yep. Typisch Kubo-stijl; veel grote panels waarin niets gebeurd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:58 schreef Skillstorm het volgende:
Wtf echt ongelofelijk kort de manga.![]()
![]()
Kijk, nu klopt het weer.
Nieuwste manga hoofdstuk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:14 schreef Ge4ce het volgende:
Kijk, nu klopt het weer.
Nieuwste manga hoofdstuk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Niemand eens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niemand eens?Jawel, de enige echte baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niemand eens?Uiteraard. Hij is de echte eindbaas van Bleach.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De gore en bloed zullen ze zeker wel minderen.quote:Op maandag 12 september 2011 11:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wedden dat ze het in de anime gaan censoren![]()
![]()
Bijna bij het einde van de fillers.quote:The 41st issue of Shueisha's Weekly Shonen Jump magazine is announcing on Saturday that the Bleach anime series will enter the Shinigami Daikō Shōshitsu Arc from Tite Kubo's original manga on October 11. The arc will feature the following new characters and their cast members:
Hiroki Touchi as Kūgo Ginjō
Daisuke Ono as Tsukishima
Atsushi Ono as Giriko Kutsuzawa
Atsuko Yuya as Jackie Tristan
Megumi Toyoguchi as Riruka Dokugamine
Mitsuhiro Ichiki as Yukio![]()
Hou me op de hoogte als we echt weer begonnen zijnquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:50 schreef Nic1 het volgende:
Bijna bij het einde van de fillers.
[..]![]()
![]()
Er staat toch 11 oktober?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hou me op de hoogte als we echt weer begonnen zijn
Daarna vast weer fillers![]()
![]()
Fillers eindelijk bijna voorbij. Dan ga ik ook weer kijken denk ik.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Eerst zien dan gelovenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er staat toch 11 oktober?
Daarna vast weer fillers![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 11:17 schreef Skillstorm het volgende:
Toen moest ik ook lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik kijk nu sinds een tijd Bleach, heb de eerste 50 episodes achter de rug, maar best vette serie zeg!
De fillers zijn alleen echt NOG veel slechter dan fillers in naruto zeg
Echt huilen met de pet opZijn de films trouwens wat te doen?
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!![]()
Dat zijn maar enkele afleveringen. De filler ARCs in Bleach zijn best aardig.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:17 schreef hornage het volgende:
Ik kijk nu sinds een tijd Bleach, heb de eerste 50 episodes achter de rug, maar best vette serie zeg!
De fillers zijn alleen echt NOG veel slechter dan fillers in naruto zeg
Echt huilen met de pet opZijn de films trouwens wat te doen?
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: