Mijn hemelquote:Op maandag 11 april 2011 17:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Omdat het aan de informatiedeler is om te checken of die info goed is. Dat jij nou alles op zo'n compleet onbetrouwbare bron als youtube gelooft en hier neerzet als waarheid kan ik ook niet helpen.
Kubo heeft meden gedeeld dat hij tenminste nog zes jaar door wou met Bleach en kan je het hem kwalijk nemen? Als hij met een nieuwe serie begint neemt hij een enorm risico, terwijl hij met Bleach rustig een paar miljoen of misschien zelfs miljard yen verdient.quote:
Het is, geloof het nou maar gewoon en maak je geen zorgen-dagquote:Op maandag 11 april 2011 20:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kubo heeft meden gedeeld dat hij tenminste nog zes jaar door wou met Bleach en kan je het hem kwalijk nemen? Als hij met een nieuwe serie begint neemt hij een enorm risico, terwijl hij met Bleach rustig een paar miljoen of misschien zelfs miljard yen verdient.
Maarré, ik ben geneigd het met Lonewolf eens te zijn. Het lijkt hier wel: noem willekeurige feitjes op over Bleach zonder betrouwbare bron dag... Wacht! Is het noem willekeurige feitjes op over Bleach zonder betrouwbare bron dag?
Ik gebruik best veel sarcasme. En ik denk dat MangaStream toch wel degelijk ergens in te vertrouwen is. Naast dat gebruikte ik mijn eigen quote van afgelopen oktober, en kwam er in mijn quote niet het antwoord naar voren dat Bleach zal stoppen.quote:Op maandag 11 april 2011 20:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kubo heeft meden gedeeld dat hij tenminste nog zes jaar door wou met Bleach en kan je het hem kwalijk nemen? Als hij met een nieuwe serie begint neemt hij een enorm risico, terwijl hij met Bleach rustig een paar miljoen of misschien zelfs miljard yen verdient.
Maarré, ik ben geneigd het met Lonewolf eens te zijn. Het lijkt hier wel: noem willekeurige feitjes op over Bleach zonder betrouwbare bron dag... Wacht! Is het noem willekeurige feitjes op over Bleach zonder betrouwbare bron dag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is gewoon een goede arcquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:40 schreef Seam het volgende:
Even een kick. Wat vinden we van de nieuwe arc? Ik heb afgehaakt tijdens de fillers, maar is dit nu weer een filler arc a la Zanpakuto?
Same.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen idee kijk het niet.
Einde van laatste manga was wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:20 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]Gewoon negeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat om het idee dat hij 'sterk' is, daar hoeft hij niet knapper van te worden.
Bleach hoofdstuk 458quote:You spin me right round, baby
Right round like a record, baby
Right round, round, round
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:41 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Bleach hoofdstuk 458SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:41 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Bleach hoofdstuk 458DUDE, IK LAS HET EN IK WIST NIET DAT DE CHAPTER UIT WAS! Dikke spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
het staat ook in een spoiler tag, onder vermelding van het hoofdstuk, dat doe je zelfquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:45 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
DUDE, IK LAS HET EN IK WIST NIET DAT DE CHAPTER UIT WAS! Dikke spoiler![]()
![]()
Ik dacht het vorige hoofdstuk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:46 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
het staat ook in een spoiler tag, onder vermelding van het hoofdstuk, dat doe je zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |