Heb ik ook gedaan. Was wel een anticlimax.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Aizen dood, mooi eindelijk na al dat jaren gerek, tijd om de serie de deur uit te doen...
Yepquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:42 schreef Baszh het volgende:
Iemand die na de Arrancar arc nog de manga heeft gelezen? Ik ben er toen maar mee opgehouden.
Nog niet vriend.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Aizen dood, mooi eindelijk na al dat jaren gerek, tijd om de serie de deur uit te doen...
Ik lees nog trouw door.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:42 schreef Baszh het volgende:
Iemand die na de Arrancar arc nog de manga heeft gelezen? Ik ben er toen maar mee opgehouden.
johquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ziet er naar uit de fillers alweer begonnen zijn
maar wel een filler arc dan?quote:
De rest wist ik al maar DIT?!quote:Op maandag 11 april 2011 02:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Las dit net op youtube...
It was announced on Jump Festa 2011
-Bleach is going to continue for another 10 years
-The arrancar arc was not supposed to be that long, but the fans did.
-Grimmjow is still alive and he will play a MAJOR role in the future.
Bleach 2.quote:Op maandag 11 april 2011 04:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Snap ook niet waarom ze die manga gewoon niet langer maken. Zo krijg je 50% van de serie fillers...
Heb je ook een wat betrouwbaardere bron dan youtube?quote:Op maandag 11 april 2011 02:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Las dit net op youtube...
It was announced on Jump Festa 2011
-Bleach is going to continue for another 10 years
-The arrancar arc was not supposed to be that long, but the fans did.
-Grimmjow is still alive and he will play a MAJOR role in the future.
Als ik zeg dat ik het van youtube heb, hoe kan ik dan een andere bron hebben?quote:Op maandag 11 april 2011 11:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Heb je ook een wat betrouwbaardere bron dan youtube?
We hebben sowieso minimaal 2-3 jaar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 06:07 schreef Ge4ce het volgende:
MangaStream zegt dat... "Bleachtards do not fret, Kubo himself said two more arcs (one 6-8month, one 2-3years) are still to come." Dus ben dan beniewd. Dit betekend ruigweg minimaal 120 en maximaal 176 hoofdstukken. Haal daar 2-3 hoofdstukken af, daarna nog eens 2-6,... hebben we nog een lange weg te gaan!
Huidige arc is ergens in oktober begonnen volgens mij, dus die zou in de zomer afgelopen moeten zijn. En dan de laatste arc, zal wel iets met de spirit king zijn ofzo.quote:
Door even wat speurwerk te doen op internet misschien. Dat je dat had gedaan. Kennelijk niet.quote:Op maandag 11 april 2011 12:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik het van youtube heb, hoe kan ik dan een andere bron hebben?
Neem nou maar aan dat het gewoon waar isquote:Op maandag 11 april 2011 15:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Door even wat speurwerk te doen op internet misschien. Dat je dat had gedaan. Kennelijk niet.
Uh en waarom doe jij dit niet?quote:Op maandag 11 april 2011 15:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Door even wat speurwerk te doen op internet misschien. Dat je dat had gedaan. Kennelijk niet.
Omdat het aan de informatiedeler is om te checken of die info goed is. Dat jij nou alles op zo'n compleet onbetrouwbare bron als youtube gelooft en hier neerzet als waarheid kan ik ook niet helpen.quote:Op maandag 11 april 2011 17:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uh en waarom doe jij dit niet?Jij wilt de bron. Blijkbaar ben je zelf te lui...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |