quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:41 schreef Skillstorm het volgende:
Nieuwe soundtrack trouwens.
Beste tot nu toe vind ik.
It's naturalquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:41 schreef Skillstorm het volgende:
Nieuwe soundtrack trouwens.
Beste tot nu toe vind ik.
quote:
idem!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:47 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wauw!
Dat is een wending die ik niet had verwacht. Heb vanaf dat Gin Aizen aanviel met mijn mond open gekeken van verbazing.
Dat zie toch zelf?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waarom had Gin het niet gewoon van (Fly)Aizen gewonnen en de schurkenrol over genomen?
Ik ook, zag er deze week erg cool uit.quote:Op donderdag 10 februari 2011 06:40 schreef Ge4ce het volgende:
Nou, ben benieuwd hoe Ichigo het zal maken volgende week in de manga.
Dat vroeg ik mij ook af.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waarom had Gin het niet gewoon van (Fly)Aizen gewonnen en de schurkenrol over genomen?
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:02 schreef Seam het volgende:
Bleh, ik hoop dat Aizen nog wat goede tricks up his sleeve heeft
Maar hij is cool, en ik vind het juist altijd wel cool wanneer de 1 overpowered is. Ik ben niet zo van gelijkwaardige gevechtenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:02 schreef Seam het volgende:
Bleh, ik hoop dat Aizen nog wat goede tricks up his sleeve heeft, want zo makkelijk als Ichigo het nu af gaat.. Ichigo lijkt sprekend op Hisagi in deze vorm.
Ik lees geen mangaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Serie gaat door...
En dat het snel is afgelopen vond ik ook jammer in de manga al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat moet ik gewoon weten nu want dat kan gewoon niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat laatste kan nu nog hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |