quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 14:23 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Altijd leuk die spoiler tags...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer eens te zien... ik heb die allemaal al 10x overnieuw gekekenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:44 schreef wdn het volgende:
Nostalgie. DJ_Day_V. Nostalgie.
Stukje met Renji, stukje met Kenpachi en een stukje met Byakuya.
Allemaal wel leuk om weer eens te zien.
En af en toe een filler mag wel. Het was ook nog een functionele filler ook nog. Het is een opzet naar een verklaring
Sarcasme straalt er nog net niet van af.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:35 schreef ArcticBlizzard het volgende:
De manga heeft een hoop duidelijkheid geschept ................ godzijdank.
ciaoquote:Op donderdag 11 november 2010 12:14 schreef hexje het volgende:
Ik ga ermee kappen. De manga boeit mij totaal niet meer.
Ik kijk de anime tot het begin van de nieuwe arc. Ben nog niet weg.quote:
Voorlopig niet gok ik.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:57 schreef Michie_ het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat de manga voorlopig nog een hele tijd blijft zoals nu.
Deze chapters doen me namelijk denken aan de begin periode van Bleach en dat is nog steeds mijn favoriete periode.
In ieder geval hoop ik niet dat we snel weer zo'n arc krijgen als de arancar arc wat (bijna) alleen maar bestond uit gevechten.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
yep maar nu 2 weken fillers.
2de filler is stukjes van de nieuwe film volgens mij...
Dit heb ik wel vaker gehoord, maar ze kwamen terug. Ze komen altijd terug.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:14 schreef hexje het volgende:
Ik ga ermee kappen. De manga boeit mij totaal niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
MangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
1 seconde zou voelen als 1000 jaar oidquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tuurlijk...
Maar die espada met roze haren duurde toch 1000 jaar voordat hij dood gaat
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
In een recent interview heeft Kubo aangegeven dat ie is afgeweken van dit plan. Wanneer en of er nog een Isshin arc komt weet Kubo zelf ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, altijd tussen woensdag en donderdag-morgen héquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:16 schreef Frag_adder het volgende:
Ik bedoel 428. Ik was 8 dingen tegelijk aan het doen
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:14 schreef Frag_adder het volgende:
Er zit flink tempo in met de manga...
Doet het wel, maar er is een kleine vertraging. Waarschijnlijk dat de manga morgen verschijnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Oranje haar heeft ie alquote:Op woensdag 15 december 2010 11:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Heeft Aizen nou tieten gekregen opeens?
Wat een Dragonbal Z move trouwens; Er is een veel krachtigere tegenstander, dus gaat de held ergens trainen waar de tijd stil staat/langzamer gaat.
Maar verder was het weer een top aflevering
Is Aizen zijn fout he. Moet'ie dat opruimmonster maar niet mollenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Heeft Aizen nou tieten gekregen opeens?
Wat een Dragonbal Z move trouwens; Er is een veel krachtigere tegenstander, dus gaat de held ergens trainen waar de tijd stil staat/langzamer gaat.
Maar verder was het weer een top aflevering
De anti-climax moet nog komen.....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo effe bijgekeken tot episode 302, maar er is in de afgelopen 3 jaar echt maar weinig gebeurd...
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lekker weer nieuwe afleveringen
[ afbeelding ]
It's coming
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Muhahaha, ik wist dat alle mensen die de manga niet lezen stomverbaasd zouden kijken bij dit momentquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:47 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wauw!
Dat is een wending die ik niet had verwacht. Heb vanaf dat Gin Aizen aanviel met mijn mond open gekeken van verbazing.
Yep Gin is mogelijk een nog grotere backstabber dan Aizen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
Gin echt is een baas, een ware pragmaticus!
Hij liegt keer op keer over de kracht van zijn bankai en gebruikt zijn kleren heel handig om het zicht op zijn zwaard te versperren. Zelfs Yamamoto richte niet zo veel schade aan tegen Aizen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:41 schreef Skillstorm het volgende:
Nieuwe soundtrack trouwens.
Beste tot nu toe vind ik.
It's naturalquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:41 schreef Skillstorm het volgende:
Nieuwe soundtrack trouwens.
Beste tot nu toe vind ik.
quote:
idem!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:47 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wauw!
Dat is een wending die ik niet had verwacht. Heb vanaf dat Gin Aizen aanviel met mijn mond open gekeken van verbazing.
Dat zie toch zelf?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waarom had Gin het niet gewoon van (Fly)Aizen gewonnen en de schurkenrol over genomen?
Ik ook, zag er deze week erg cool uit.quote:Op donderdag 10 februari 2011 06:40 schreef Ge4ce het volgende:
Nou, ben benieuwd hoe Ichigo het zal maken volgende week in de manga.
Dat vroeg ik mij ook af.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waarom had Gin het niet gewoon van (Fly)Aizen gewonnen en de schurkenrol over genomen?
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:02 schreef Seam het volgende:
Bleh, ik hoop dat Aizen nog wat goede tricks up his sleeve heeft
Maar hij is cool, en ik vind het juist altijd wel cool wanneer de 1 overpowered is. Ik ben niet zo van gelijkwaardige gevechtenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:02 schreef Seam het volgende:
Bleh, ik hoop dat Aizen nog wat goede tricks up his sleeve heeft, want zo makkelijk als Ichigo het nu af gaat.. Ichigo lijkt sprekend op Hisagi in deze vorm.
Ik lees geen mangaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Serie gaat door...
En dat het snel is afgelopen vond ik ook jammer in de manga al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat moet ik gewoon weten nu want dat kan gewoon niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat laatste kan nu nog hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |