quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 14:23 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Altijd leuk die spoiler tags...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer eens te zien... ik heb die allemaal al 10x overnieuw gekekenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:44 schreef wdn het volgende:
Nostalgie. DJ_Day_V. Nostalgie.
Stukje met Renji, stukje met Kenpachi en een stukje met Byakuya.
Allemaal wel leuk om weer eens te zien.
En af en toe een filler mag wel. Het was ook nog een functionele filler ook nog. Het is een opzet naar een verklaring
Sarcasme straalt er nog net niet van af.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:35 schreef ArcticBlizzard het volgende:
De manga heeft een hoop duidelijkheid geschept ................ godzijdank.
ciaoquote:Op donderdag 11 november 2010 12:14 schreef hexje het volgende:
Ik ga ermee kappen. De manga boeit mij totaal niet meer.
Ik kijk de anime tot het begin van de nieuwe arc. Ben nog niet weg.quote:
Voorlopig niet gok ik.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:57 schreef Michie_ het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat de manga voorlopig nog een hele tijd blijft zoals nu.
Deze chapters doen me namelijk denken aan de begin periode van Bleach en dat is nog steeds mijn favoriete periode.
In ieder geval hoop ik niet dat we snel weer zo'n arc krijgen als de arancar arc wat (bijna) alleen maar bestond uit gevechten.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
yep maar nu 2 weken fillers.
2de filler is stukjes van de nieuwe film volgens mij...
Dit heb ik wel vaker gehoord, maar ze kwamen terug. Ze komen altijd terug.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:14 schreef hexje het volgende:
Ik ga ermee kappen. De manga boeit mij totaal niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |