Heb ik ook gedaan. Was wel een anticlimax.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Aizen dood, mooi eindelijk na al dat jaren gerek, tijd om de serie de deur uit te doen...
Yepquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:42 schreef Baszh het volgende:
Iemand die na de Arrancar arc nog de manga heeft gelezen? Ik ben er toen maar mee opgehouden.
Nog niet vriend.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Aizen dood, mooi eindelijk na al dat jaren gerek, tijd om de serie de deur uit te doen...
Ik lees nog trouw door.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:42 schreef Baszh het volgende:
Iemand die na de Arrancar arc nog de manga heeft gelezen? Ik ben er toen maar mee opgehouden.
johquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ziet er naar uit de fillers alweer begonnen zijn
maar wel een filler arc dan?quote:
De rest wist ik al maar DIT?!quote:Op maandag 11 april 2011 02:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Las dit net op youtube...
It was announced on Jump Festa 2011
-Bleach is going to continue for another 10 years
-The arrancar arc was not supposed to be that long, but the fans did.
-Grimmjow is still alive and he will play a MAJOR role in the future.
Bleach 2.quote:Op maandag 11 april 2011 04:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Snap ook niet waarom ze die manga gewoon niet langer maken. Zo krijg je 50% van de serie fillers...
Heb je ook een wat betrouwbaardere bron dan youtube?quote:Op maandag 11 april 2011 02:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Las dit net op youtube...
It was announced on Jump Festa 2011
-Bleach is going to continue for another 10 years
-The arrancar arc was not supposed to be that long, but the fans did.
-Grimmjow is still alive and he will play a MAJOR role in the future.
Als ik zeg dat ik het van youtube heb, hoe kan ik dan een andere bron hebben?quote:Op maandag 11 april 2011 11:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Heb je ook een wat betrouwbaardere bron dan youtube?
We hebben sowieso minimaal 2-3 jaar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 06:07 schreef Ge4ce het volgende:
MangaStream zegt dat... "Bleachtards do not fret, Kubo himself said two more arcs (one 6-8month, one 2-3years) are still to come." Dus ben dan beniewd. Dit betekend ruigweg minimaal 120 en maximaal 176 hoofdstukken. Haal daar 2-3 hoofdstukken af, daarna nog eens 2-6,... hebben we nog een lange weg te gaan!
Huidige arc is ergens in oktober begonnen volgens mij, dus die zou in de zomer afgelopen moeten zijn. En dan de laatste arc, zal wel iets met de spirit king zijn ofzo.quote:
Door even wat speurwerk te doen op internet misschien. Dat je dat had gedaan. Kennelijk niet.quote:Op maandag 11 april 2011 12:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik het van youtube heb, hoe kan ik dan een andere bron hebben?
Neem nou maar aan dat het gewoon waar isquote:Op maandag 11 april 2011 15:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Door even wat speurwerk te doen op internet misschien. Dat je dat had gedaan. Kennelijk niet.
Uh en waarom doe jij dit niet?quote:Op maandag 11 april 2011 15:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Door even wat speurwerk te doen op internet misschien. Dat je dat had gedaan. Kennelijk niet.
Omdat het aan de informatiedeler is om te checken of die info goed is. Dat jij nou alles op zo'n compleet onbetrouwbare bron als youtube gelooft en hier neerzet als waarheid kan ik ook niet helpen.quote:Op maandag 11 april 2011 17:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uh en waarom doe jij dit niet?Jij wilt de bron. Blijkbaar ben je zelf te lui...
Mijn hemelquote:Op maandag 11 april 2011 17:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Omdat het aan de informatiedeler is om te checken of die info goed is. Dat jij nou alles op zo'n compleet onbetrouwbare bron als youtube gelooft en hier neerzet als waarheid kan ik ook niet helpen.
Kubo heeft meden gedeeld dat hij tenminste nog zes jaar door wou met Bleach en kan je het hem kwalijk nemen? Als hij met een nieuwe serie begint neemt hij een enorm risico, terwijl hij met Bleach rustig een paar miljoen of misschien zelfs miljard yen verdient.quote:
Het is, geloof het nou maar gewoon en maak je geen zorgen-dagquote:Op maandag 11 april 2011 20:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kubo heeft meden gedeeld dat hij tenminste nog zes jaar door wou met Bleach en kan je het hem kwalijk nemen? Als hij met een nieuwe serie begint neemt hij een enorm risico, terwijl hij met Bleach rustig een paar miljoen of misschien zelfs miljard yen verdient.
Maarré, ik ben geneigd het met Lonewolf eens te zijn. Het lijkt hier wel: noem willekeurige feitjes op over Bleach zonder betrouwbare bron dag... Wacht! Is het noem willekeurige feitjes op over Bleach zonder betrouwbare bron dag?
Ik gebruik best veel sarcasme. En ik denk dat MangaStream toch wel degelijk ergens in te vertrouwen is. Naast dat gebruikte ik mijn eigen quote van afgelopen oktober, en kwam er in mijn quote niet het antwoord naar voren dat Bleach zal stoppen.quote:Op maandag 11 april 2011 20:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kubo heeft meden gedeeld dat hij tenminste nog zes jaar door wou met Bleach en kan je het hem kwalijk nemen? Als hij met een nieuwe serie begint neemt hij een enorm risico, terwijl hij met Bleach rustig een paar miljoen of misschien zelfs miljard yen verdient.
Maarré, ik ben geneigd het met Lonewolf eens te zijn. Het lijkt hier wel: noem willekeurige feitjes op over Bleach zonder betrouwbare bron dag... Wacht! Is het noem willekeurige feitjes op over Bleach zonder betrouwbare bron dag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is gewoon een goede arcquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:40 schreef Seam het volgende:
Even een kick. Wat vinden we van de nieuwe arc? Ik heb afgehaakt tijdens de fillers, maar is dit nu weer een filler arc a la Zanpakuto?
Same.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen idee kijk het niet.
Einde van laatste manga was wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:20 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]Gewoon negeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat om het idee dat hij 'sterk' is, daar hoeft hij niet knapper van te worden.
Bleach hoofdstuk 458quote:You spin me right round, baby
Right round like a record, baby
Right round, round, round
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:41 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Bleach hoofdstuk 458SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:41 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Bleach hoofdstuk 458DUDE, IK LAS HET EN IK WIST NIET DAT DE CHAPTER UIT WAS! Dikke spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
het staat ook in een spoiler tag, onder vermelding van het hoofdstuk, dat doe je zelfquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:45 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
DUDE, IK LAS HET EN IK WIST NIET DAT DE CHAPTER UIT WAS! Dikke spoiler![]()
![]()
Ik dacht het vorige hoofdstuk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:46 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
het staat ook in een spoiler tag, onder vermelding van het hoofdstuk, dat doe je zelf
Eh maakt niet zoveel uit. Ben toch al bij dat stukje.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:48 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Hoofdstuk komt vaak rond deze tijd uit... sowwy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frag_adder: Aan 1 hoofdstuk hebben ze genoeg zo te zien...
[ Bericht 27% gewijzigd door Ge4ce op 03-08-2011 18:00:20 ]
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:20 schreef Ge4ce het volgende:
Ahhh, ben tot de realisatie gekomen dat Ichigo toch niet dood gaat... /captain obvious
Over de laatste hoofdstuk(ken)...Hey hallo spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:17 schreef Skillstorm het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Je meent hetquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:20 schreef Ge4ce het volgende:
Ahhh, ben tot de realisatie gekomen dat Ichigo toch niet dood gaat... /captain obvious
How many super saiyans does it take to change a lightbulb?quote:
Manga is er nog niet?...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Manga
Weer zo kortDalijk 3 manga's in 1 aflevering...
Oh bedankt! Ik kijk normaal gesproken alleen op mangastream. Ze hebben daar nu een 20 uur vertraging.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.mangareader.net/bleach/461
Ja zonder subs nogquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:49 schreef wdn het volgende:
Movie 4 is nieuw toch?
Kwam net langs in de trackers
Yep. Typisch Kubo-stijl; veel grote panels waarin niets gebeurd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:58 schreef Skillstorm het volgende:
Wtf echt ongelofelijk kort de manga.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:14 schreef Ge4ce het volgende:
Kijk, nu klopt het weer.
Nieuwste manga hoofdstuk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op zondag 11 september 2011 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niemand eens?Jawel, de enige echte baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 september 2011 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niemand eens?Uiteraard. Hij is de echte eindbaas van Bleach.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De gore en bloed zullen ze zeker wel minderen.quote:Op maandag 12 september 2011 11:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wedden dat ze het in de anime gaan censoren
quote:The 41st issue of Shueisha's Weekly Shonen Jump magazine is announcing on Saturday that the Bleach anime series will enter the Shinigami Daikō Shōshitsu Arc from Tite Kubo's original manga on October 11. The arc will feature the following new characters and their cast members:
Hiroki Touchi as Kūgo Ginjō
Daisuke Ono as Tsukishima
Atsushi Ono as Giriko Kutsuzawa
Atsuko Yuya as Jackie Tristan
Megumi Toyoguchi as Riruka Dokugamine
Mitsuhiro Ichiki as Yukio
Hou me op de hoogte als we echt weer begonnen zijnquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:50 schreef Nic1 het volgende:
Bijna bij het einde van de fillers.
[..]
Er staat toch 11 oktober?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hou me op de hoogte als we echt weer begonnen zijn
Eerst zien dan gelovenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er staat toch 11 oktober?
Daarna vast weer fillers
quote:Op donderdag 22 september 2011 11:17 schreef Skillstorm het volgende:
Toen moest ik ook lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |