SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:14 schreef Ge4ce het volgende:
Kijk, nu klopt het weer.
Nieuwste manga hoofdstuk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 september 2011 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niemand eens?Jawel, de enige echte baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 september 2011 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niemand eens?Uiteraard. Hij is de echte eindbaas van Bleach.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De gore en bloed zullen ze zeker wel minderen.quote:Op maandag 12 september 2011 11:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wedden dat ze het in de anime gaan censoren
quote:The 41st issue of Shueisha's Weekly Shonen Jump magazine is announcing on Saturday that the Bleach anime series will enter the Shinigami Daikō Shōshitsu Arc from Tite Kubo's original manga on October 11. The arc will feature the following new characters and their cast members:
Hiroki Touchi as Kūgo Ginjō
Daisuke Ono as Tsukishima
Atsushi Ono as Giriko Kutsuzawa
Atsuko Yuya as Jackie Tristan
Megumi Toyoguchi as Riruka Dokugamine
Mitsuhiro Ichiki as Yukio
Hou me op de hoogte als we echt weer begonnen zijnquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:50 schreef Nic1 het volgende:
Bijna bij het einde van de fillers.
[..]
Er staat toch 11 oktober?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hou me op de hoogte als we echt weer begonnen zijn
Eerst zien dan gelovenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er staat toch 11 oktober?
Daarna vast weer fillers
quote:Op donderdag 22 september 2011 11:17 schreef Skillstorm het volgende:
Toen moest ik ook lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |