SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:32 schreef Ali_Ilegali het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Wow de spoilers...OMG...Ik moet even bijkomen.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooi animaties deze week
Over 24 uur weer de mangaGa denk ik niet de spoilers lezen dit keer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 september 2010 13:20 schreef Frag_adder het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:30 schreef Nic1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:15 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:30 schreef Nic1 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:07 schreef Dj_Day-V het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 06:32 schreef Ge4ce het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:44 schreef Frag_adder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga nu kijken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goede epWat vonden jullie? (Door de manga weet je al wat er gaat gebeuren dus ik wil jullie meningen wel weten
)
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:35 schreef hexje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:35 schreef hexje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:40 schreef Nic1 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Dat moet een werk zijn geweest om die te klussen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:52 schreef hexje het volgende:
Bankai's zijn zwaar overrated.
Als troost voor deze waarheid![]()
[ afbeelding ]
Ryūmon Hōzukimaru (Dragon Crest Demon Light)
Je zal em een hele dag mee moeten sleuren!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat moet een werk zijn geweest om die te klussen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:55 schreef Frag_adder het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:21 schreef Nic1 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Wat vond je van de laatste ep?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:Leuk topic dit om te volgen als je de manga niet leest, zoals ik. Spoiler-tag na spoiler-tag.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:18 schreef Ge4ce het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:35 schreef Dj_Day-V het volgende:Geen idee. We zullen het zien op 27 oktober!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:32 schreef Ge4ce het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:12 schreef Frag_adder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
Deze manga roept meer vragen op dan dat er antwoorden worden gegeven.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb de ep. nog niet gezien.quote:Zwarte Piet is uit!
Wat een ep. geweldig![]()
![]()
![]()
Ik moet zo lachen om die icefail. Net goed!!Zwarte Piet is uit!
Volgende week Yamamoto himself.Zwarte Piet is uit!
Over twee a drie weken net nog iets meer epicquote:
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Hij was echt gaaf.quote:![]()
Al was het wel te verwachten dat Aizen niet al meteen echt verslagen zou zijn.
![]()
Nee, deze week hij staat zelfs gewoon online.
Week daarna een pauze van een week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Verkeerde mangaOp donderdag 21 oktober 2010 19:17 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Nee, deze week hij staat zelfs gewoon online.
Week daarna een pauze van een week
![]()
![]()
quote:Hahahaha whoops,I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Het was een heeeerlijke aflevering zegOp donderdag 21 oktober 2010 12:29 schreef Skillstorm het volgende:
Epische aflevering![]()
Hitsugaya: You truly are unworthy of being a Captain..
Aizen:/care
Alleen wtf Ichigo... als hij toch echt ziet wat er gebeurd waarom dan niet ingrijpen.
Catatonisch daar staan hoort niet.
Maar ik neem aan dat Orihime straks iedereen weer beter maakt
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Bleach heeft nu pas wat? Twee weken pauze? En ik mis het nu al?“An interesting thing is a good thing.”![]()
Wanneer gaat de manga weer verder dan?Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
WEER een erg goede episode deze week
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Volgende week weer een goede ep. We hebben lang moeten wachten maar dan heb je ook iets.
Wat ik jammer blijf vinden is de toren hoge spanning die is opgebouwd naar het gevecht in Karakura Town tussen de captains en de espada en hoe het uiteindelijk is uitgewerkt.Zwarte Piet is uit!
Hmm wow, het voelt alsof ze een filler in de manga hebben geduwd :![]()
Edit: die site leest vreemd met zijn gescroll :pEen piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Hopelijk verduidelijkt de manga volgende week een beetje, want dit was erg vaag.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Dit vind ik dus echt niet kunnen van je hè. Heb wat respect voor de editors en link mangastream ipv die kansloze site. ( http://mangastream.com/ )Op woensdag 27 oktober 2010 18:28 schreef hexje het volgende:
De manga is uit
![]()
http://som emangas.com/manga/Bleach/424![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 19:16 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Dit vind ik dus echt niet kunnen van je hè. Heb wat respect voor de editors en link mangastream ipv die kansloze site. ( http://mangastream.com/ )
Zwarte Piet is uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?![]()
Het is een mooi moment om te kappen met deze manga.Zwarte Piet is uit!
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:54 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Hopelijk verduidelijkt de manga volgende week een beetje, want dit was erg vaag.![]()
quote:Waarom verbaasd mij deze reactie niet. Blijkbaar snap je het toch niet, dus zal ik het ook maar niet uitleggen.![]()
![]()
Het beginpunt had ik zien aankomen ik had alleen verwacht dat er wat meer zou gebeuren
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
quote:Voelt lekker hè om moraalridder te zijn.Op donderdag 28 oktober 2010 06:17 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Waarom verbaasd mij deze reactie niet. Blijkbaar snap je het toch niet, dus zal ik het ook maar niet uitleggen.
Zwarte Piet is uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben echt bang dat deze arc een filler wordt...Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 14:28 schreef Frag_adder het volgende:Er zit geen filler in manga...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben echt bang dat deze arc een filler wordt...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: