mwa. Niet dat ik het wel goed kan maar ik vind deze niet zo sterk.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILER:
http://marjolijntje82.deviantart.com/gallery/#/d2xumh4
nice
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 september 2010 13:24 schreef Dj_Day-V het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 september 2010 18:22 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]Wist heulemaal niet dat jij hier rond lurkte zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-die NSOD onder je naam zegt meer dan genoegWaarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
NSOD.. old times.. hij is nog nooit verslagenquote:Op woensdag 8 september 2010 18:31 schreef Baszh het volgende:
[..]
Wist heulemaal niet dat jij hier rond lurkte zeg.
-die NSOD onder je naam zegt meer dan genoeg
Nee amsterdam... ik ga vrijdag naar Zwolle dan gaat die zoon van Eveline mijn PC fixen.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:18 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
NSOD.. old times.. hij is nog nooit verslagen
Gast we hadden nog samen dat topic over die kerel die jou wou oplichten!
Vanaf waar post je nu? Zwollywood? :/
Apart, heeft die pakistaan nog iets voor elkaar gekregen dan?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:36 schreef Baszh het volgende:
[..]
Nee amsterdam... ik ga vrijdag naar Zwolle dan gaat die zoon van Eveline mijn PC fixen.
Verder kan ik geen anime kijken want ik kan alleen in veilige modus en dan heb ik geen geluid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: ow hij is uit, veel lees-plezierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door ShiroYasha op 09-09-2010 14:41:12 ]
....En nu weer een week wachten...quote:Op donderdag 9 september 2010 16:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat vet de manga
Voorstellen als dit in de anime gebeurd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 september 2010 01:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kenpachi
Manga:Hij is coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
Betekent dit het einde van Bleach wanneer hij zijn aanval gebruikt?!quote:Op donderdag 16 september 2010 01:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
uit!
http://mangastream.com/read/bleach/70786129/3
quote:Op donderdag 16 september 2010 09:20 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
Betekent dit het einde van Bleach wanneer hij zijn aanval gebruikt?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
quote:Op donderdag 16 september 2010 11:15 schreef hexje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 september 2010 19:06 schreef Nic1 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We fear that which we cannot see
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |