hahaha, zo zie je maar weer hoe smaken verschillenquote:Op vrijdag 17 september 2010 07:34 schreef Vlindur het volgende:
Die slaapzakjes vind ik overigens echt lelijk!![]()
Dat scheelt enorm ja!quote:Op vrijdag 17 september 2010 07:51 schreef lily het volgende:
[..]
hahaha, zo zie je maar weer hoe smaken verschillen
Ik heb trouwens eens gezocht op bruidskleding voor baby's/kinderen maar oh oh wat een afschuwelijke kleding kom ik tegen. Oh bah, zo ontzettend niks voor mij![]()
ik houd ook al niet van spencers
Is maar goed dat ik al getrouwd ben
Leuk! dat is ook zo gaaf! Heb ik ook wel eens dat ik een complimentje krijg over hoe hij eruit ziet.Dan is het vaak kringloop/wibra/zeeman voor een paar euroquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:47 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau heeft vandaag een outfit aan die voor 80% Wibra is en ze ziet eruit om op te vreten. Dat geeft me dan ook wel weer een kick. Er zo leuk uitzien voor een drol en drie knikkers!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:47 schreef Sorbootje het volgende:
Ssserpente, dat DPAM jasje krijgt Isabeau. (voor d'r verjaardag krijgt ze o.a. een DPAM bestelling)
Leuk is dat ja!quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:47 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau heeft vandaag een outfit aan die voor 80% Wibra is en ze ziet eruit om op te vreten. Dat geeft me dan ook wel weer een kick. Er zo leuk uitzien voor een drol en drie knikkers!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:47 schreef Sorbootje het volgende:
Ssserpente, dat DPAM jasje krijgt Isabeau. (voor d'r verjaardag krijgt ze o.a. een DPAM bestelling)
Vlindur, moeilijk hè?! Ik vind spencertjes wel héél leuk bij Rienk.
Ik ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:23 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhh wat een geweldige bestellig Sorbootje! Ik ben echt verliefd op dat jurkje!!
Hij is van Name-it, maar ik kan 'm niet terugvinden op de sitequote:Op vrijdag 17 september 2010 10:25 schreef Poppedein het volgende:
Tof Innepin!! Heel mooi die jas! Waar is ie van? Ja van Willow...maar wie heppum gemaakt?
Ohh enne Vlindur...Congrats met jullie voornemen om te gaan trouwen!! Spannend!!
Ik wacht in spanning af.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:42 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zal straks even voor je zoeken Ymme.
Vind je die muts ook verschrikkelijk? Die is toch echt te schattig?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:41 schreef innepin het volgende:
Oh zulke petten![]()
Mja, wat zal ik zeggen.
Ik ga je er niet bij helpen want ik vind dat echt verschrikkelijk bij babytjesmaar gelukkig vroeg je mijn hulp ook niet
De muts/petten die je laat zien hierboven vind ik niet leuk, maar oude opa petten wel. En ik heb die gevonden bij de H&M in babymaten! Wel na een poos wachten, maar ze hebben ze dus soms wel in assortiment.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:50 schreef Poppejans het volgende:
[..]
De muts/petten die je laat zien hierboven vind ik niet leuk, maar oude opa petten wel. En ik heb die gevonden bij de H&M in babymaten! Wel na een poos wachten, maar ze hebben ze dus soms wel in assortiment.
Voor grotere jongetjes hangen ze er altijd wel, maar bij babymaten maar af en toe.
Of je zoiets bedoelt weet ik niet, maar onderstaande is dus van de H&M. Wolf draagt hem nu veel buiten en straks in de winter een echte warme muts
[ afbeelding ]
Ik heb deze voor Isa:quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:51 schreef ymme het volgende:
Klopt. Mee eens SacreCoeur. Maar vind deze kleurencombi van die muts helemaal super.
Had nog niets eens goed gezien hoe dat deze gebreidt was. Maar met een grotere steek gebereid is het nog mooier.
Dat moest je d'r gewoon even bijzeggen hè?!quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:53 schreef Poppejans het volgende:
(ik vind hem leuker dan die rode van Dpam met chinees popje)
quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:53 schreef Sorbootje het volgende:
Welverdraaid, zien jullie ook geen plaatje bij mijn vorige post?
Mja, de muts is wel okee, niet mijn smaak maar niet lelijk ofzo.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:45 schreef ymme het volgende:
[..]
Vind je die muts ook verschrikkelijk? Die is toch echt te schattig?
(en ik hecht altijd veel waarde aan andermans mening hihi).
quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:55 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dat moest je d'r gewoon even bijzeggen hè?!![]()
Dat is zeker ideaal! Is ook bij dat jasje wat Wolf aanheeft op bovenstaande fotoquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:56 schreef innepin het volgende:
[..]![]()
Wat ik overigens superhandig vind aan deze jas (nu al! en ze heeft 'm nog nooit aangehad!) is dat er achter al die knopen gewoon een rits verstopt zitNiets klooien met knopen!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:58 schreef Poppedein het volgende:
En bedankt...count mij ook maar weer in voor de volgende DPAM bestelling! Ik moet dat jurkje!
En deze...ook zo lief!
[ afbeelding ]
En ik ben verdorie nog maar op de eerste pagina die ik bekijk!
Volgens mij hou ik meer van DPAM in de winter dan in de zomer...
Hier ook geen 'petten' liefhebber. Maar wil hem toch wel iets over zijn hoofd hebben met dit weer.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd ook niet van die standaardpetten. Ivan heeft een vestje met capuchon en als het wat guurder weer is trek ik die capuchon over zijn hoofd.
Gaan je handen nou niet jeuken om eea zelf te maken?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:06 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhhh Oeke..die site van jou, échtZe verkopen t o.a hier op een NL website...en idd prijzig, was te verwachten natuurlijk. 67 euro voor de slaapzakjes... Helaas missen ze (vind ik) de leuksten daar
Ohhh absoluut, maar meestal blijven dat soort dingen hier liggen nadat ik een bende leuke stofjes heb uitgezochtquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Gaan je handen nou niet jeuken om eea zelf te maken?![]()
Mijne wel namelijk maar ik vind het altijd zo enorm lame om het idee zo regelrecht te jatten van zo'n site
herkenbaarquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:34 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Ohhh absoluut, maar meestal blijven dat soort dingen hier liggen nadat ik een bende leuke stofjes heb uitgezocht
Is het heel erg als ik zeg dat ik er ook van geniet als Ivan er niet leuk uitziet in zijn kleertjes?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:57 schreef oeke het volgende:
Ik kan er echt zo van genieten als Ko er leuk uitziet in zijn kleertjes, zoals vanochtend.![]()
Nu helaas alweer uit wegens een morsongelukje, maar goed.
Late reactie, maar dit staat ook wel erg schattig!quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dit een héél leuk spencertje. Zoiets zou ik Ivan aandoen, niet met een bloesje eronder maar een truitje. Ik zou wel een wat minder casual broekje kiezen.
[ afbeelding ]
Voor Rienk wil ik dus ook geen 6 lagen eigenlijk. Hij moet nog wel kunnen bewegenquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:54 schreef innepin het volgende:
[..]Wat zal Isabeau daar blij mee zijn
Wel goed excuus...
Vlindur, succes met je zoektocht! Ik heb voor Willow gekozen om gewoon een mooie jurk te kopen ipv vijftien lagen tule, zoals de meeste bruidsmeisjesjurkjes. Ik vond het helemaal niks, ik wilde gewoon dat ze zich normaal kon bewegen (wat natuurlijk alsnog niet kon, want de jurk was zo lang dat ze er niet normaal in kon kruipen, maar soit, het zag er comfortabeler uit dan die frutseljurkjes). trouwens, bruidsjurk kopen?![]()
[..]
Met zn Amsterdamse chick Ellaquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:00 schreef Sorbootje het volgende:
Hé met wie zit Rienk daar vreemd te gaan?
Meestal ziet Ko er ook zo uit of een variant ervan. Ik post hier graag, maar mijn kind ziet er het meeste van de tijd gewoon uit als een bij elkaar geraapt straatzooitje.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:43 schreef Claudia_x het volgende:
Is het heel erg als ik zeg dat ik er ook van geniet als Ivan er niet leuk uitziet in zijn kleertjes?Gister had zijn vader oppasdag en toen had Ivan een soort Casual Thursday met zijn grijze Hema-legging en een simpel blauw shirtje erboven. Ze gingen samen naar de winkel en toen deed mijn lief er zijn grijze Hema-vestje (jawel, matchend) boven. Het zag er heel suf uit maar ik vond het zo lief.
Das dus een goede reden om de champagnestreeks nog maar eens te bezoeken dus.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:38 schreef oeke het volgende:
Becky, DPAM, is alleen in Frankrijk of in Noord-Spanje meen ik verkrijgbaar in winkels.![]()
[..]
Ik zit in maat 44+ denk ikquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:13 schreef innepin het volgende:
Aww zo zijn spencertjes wel erg leuk! RienkHet staat 'm ook echt goed!
en volgens mij als ik jouw fotoboek zie ben ik degene met meer vet hooren hij staat serieus in de verkoop
Oh en het is met veters achterop, korsetachtig, dus aan te trekken van maat 38 tot 44
![]()
Ja dat! Precies dat laatste!quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:00 schreef Poppedein het volgende:
Dat blauwe spencertje vind ik vooral heel erg leuk Vlindur! Ik hou enorm van basics en zulke kleuren!
Ik geniet er zo van dat ik Lena steeds meer échte meisjeskleren aan kan trekken, in die zin van dat het nog wel comfortabel moet zijn, maar niet meer alleen maar babyzacht... de kleertjes die ze nu aanheeft maken haar ook zoveel meer peuter dan baby...groot enzo!
Ik verheug me er ook erg op.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:00 schreef Poppedein het volgende:
Ik geniet er zo van dat ik Lena steeds meer échte meisjeskleren aan kan trekken, in die zin van dat het nog wel comfortabel moet zijn, maar niet meer alleen maar babyzacht... de kleertjes die ze nu aanheeft maken haar ook zoveel meer peuter dan baby...groot enzo!
haha psies dat!quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:14 schreef Poppedein het volgende:
hahahahahha Lily...wat heerlijk om dat van jou te horen als degene die er compleet aan moest wennen dat zij als jongensmoeder een meisje zou krijgen!
hahahaquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:14 schreef Poppedein het volgende:
hahahahahha Lily...wat heerlijk om dat van jou te horen als degene die er compleet aan moest wennen dat zij als jongensmoeder een meisje zou krijgen!
ja!quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:43 schreef lily het volgende:
@tessie: oogkleur combineren met kleur van kleding![]()
Ik doe dat ook, mijn oudste heeft ook felblauwe ogen en ik kan met de kleur blauw in zijn kleding die kleur echt versterken.
Ik zag het ook bij Ivan in het foto-topic
appeltje voor de dorstquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:45 schreef huuphuup het volgende:
enneh... tsk! zelf erg!![]()
met je maillot-op-de-groei.
je hebt toch zeker ook geen last van rode koontjes heequote:Op vrijdag 17 september 2010 18:45 schreef huuphuup het volgende:
Omgekeerd zie ik er met een rode trui altijd uit als een kerststukje![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:49 schreef lily het volgende:
[..]
appeltje voor de dorst
voor slechtere tijden![]()
eh
![]()
Ik vind het echt zo'n schetig jasjequote:Op vrijdag 17 september 2010 19:13 schreef Grasjes het volgende:
Huup, dat jasje had Isis vorig jaar(in maat 80 ook) Het valt normaal vind ik. Ze heeft het jasje tot maart aangehad en toen had ze maat 80.
Het leuke regenjasje met stippen van DPAM heeft Isis trouwens ookErg schattig! (maat 23 mnd, en ze heeft maat 86) Kan geen echte jas onder. Wel een vest.
Ah. Dat is wel goed om te weten!quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:27 schreef Grasjes het volgende:
Voor de echte kou en sneeuw enzo hadden we trouwens zo'n donzige jas. Daar vond ik die littlefeet jas niet warm genoeg voor.
Ja, leuk is dat, hè? Maar ik heb ook gemerkt dat je juist met een sterk contrasterende kleur de oogkleur kunt versterken. Bij Ivan is dat rood.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:43 schreef lily het volgende:
@tessie: oogkleur combineren met kleur van kleding![]()
Ik doe dat ook, mijn oudste heeft ook felblauwe ogen en ik kan met de kleur blauw in zijn kleding die kleur echt versterken.
Ik zag het ook bij Ivan in het foto-topic
Ha!quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:54 schreef oeke het volgende:
Ja, zoiets heb ik ook gelezen.
En dat had dan weer te maken met dat roze/rode dingen in de natuur vaak eetbare dingen zijn.
verklaart dan weer weinig waarom veel vrouwen dan toch naar chocolade neigenquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:54 schreef oeke het volgende:
Ja, zoiets heb ik ook gelezen.
En dat had dan weer te maken met dat roze/rode dingen in de natuur vaak eetbare dingen zijn.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:58 schreef Stiemie het volgende:
Ze stapte laatst in de tram met haar roze prinsessenkroon, roze legging, roze regenjas en roze knuffel en toen zei de conducteur: "volgens mij is jouw lievelingskleur roze!" en ze vroeg aan mij hoe die meneer dat nou wist
Ze stapte laatst in de tram met haar roze prinsessenkroon, roze legging, roze regenjas en roze knuffel en toen zei de conducteur: "volgens mij is jouw lievelingskleur roze!" en ze vroeg aan mij hoe die meneer dat nou wist
Of je hebt het onderbewust op hem lopen projecteren.... Je weet het allemaal niet...quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat vind ik ook, Basboussa! Al heb ik oude filmpjes van mezelf en zie ik ook veel dingen daarvan weer bij Ivan terug. Dat zijn dus doodgewoon de genen.
Dat soort dingen dus! Onafscheidelijk zijn van een elastiekdingetje (hoe gevaarlijk ook), omdat je die als armbandje kan omdoen en daar dan mee rondparaderen...quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahahaha
ooooh priceless![]()
B. heeft trouwens ook een kroontje voor Amélie gekocht in de Efteling, en ik had écht verwacht dat het wel zo hop de verkleedkist in kon voor over 3 jaar ofzo. Maar ze vindt het nu al prachtig, kroontje op, kroontje af, kroontje op, breed lachen naar mama, mama kroontje op, papa kroontje op enz. Echt hoor hahaha hoe komt ze erop
*trivia alert* Maar roze was vroeger een jongenskleur! En blauw juist voor meisjes..quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:52 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha Basboussa![]()
ze kiezen vast een kleur die bij hun aura past![]()
![]()
Ik had wel begrepen ooit dat er onderzoek was gedaan naar kleuren bij hele kleine kinderen, waarom wij toch van oudsher zo roze voor een meisje vonden en blauw voor jongens en toen bleek dat bijvoorbeeld meisjes inderdaad instinctief naar roze toetrokken. Ook de meisjes van stammen in de jungle die normaliter nagenoeg naakt door t leven gingen en weinig contact met de buitenwereld hadden, die trokken veel meer naar de roze dingen toe.
Grappig fenomeen vind ik
quote:Tot ongeveer de jaren veertig van de twintigste eeuw was roze echter vooral de kleur voor jongetjes, aangezien het dicht bij rood lag, een meer 'besliste' kleur. Voor de meisjes werd toen juist blauw gebruikt, een kleur die beschouwd werd als delicater en dus vrouwelijker
Ohja, dat is ook zeker het geval. Ik hield als klein meisje bijvoorbeeld van zingen en Ivan lijkt ook van zingen te houden. Maarja, ik zing dan ook veel voor hem.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:06 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Of je hebt het onderbewust op hem lopen projecteren.... Je weet het allemaal niet...Net zoals jouw moeder etc.
![]()
Maar ik vind mijn kind dus echt niet op mij lijken, uiterlijk misschien wel een beetje, maar karakter is het echt niet 'een kind van mij', en ook weinig 'dingetjes' van mij.
Die pet blijft helemaal niet zitten haha! Zodra ik hem opzet, trekt hij hem af. Het is echt een soort spelletje. Deze foto maken duurde ook echt wel even hahaha! Maar misschien moet hij er ook gewoon even aan wennen. Hoop ik danquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:39 schreef oeke het volgende:
En Graeme met je pet. Staat je goed jongen!![]()
Zit zo'n pet ook een beetje lekker? En blijft die ook zitten?
En Tessie, hoe bevalt het nu? Een meisje kleden?
Zo te zien aan 't rode labeltje, komt 'ie van de Divided afdeling, hebben ze niet in alle winkels.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:38 schreef octopussy het volgende:
Claudia, ik vind die scandinavische truien geweldig voor babiesHet is voor volwassenen trouwens ook de trend nu
![]()
Ik was op zoek naar deze jas bij de H&M, maar kon hem niet in de winkels vinden.
[ afbeelding ]
Heb wel het paarse gebreide jurkje en een lichtgroen gebreid vestje gekocht voor Hannah meegenomen![]()
en de jas online besteld
Tsss, schop even ons hele excuus voor roze koeken en roze leggings overhoop!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:20 schreef innepin het volgende:
*trivia alert* Maar roze was vroeger een jongenskleur! En blauw juist voor meisjes..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil het! Maar zo'n lintje zit dan altijd precies mn vetrol te benadrukkendus laat maar zitten. Misschien dat k wel voor zo'n stel hysterische handschoenen ga deze winter
Ik vind ze normaal niet echt mooi maar ik draag normaalgesproken dus wanten en das niet altijd practisch als je om de haverklap iets moet pakken voor je kind of aangeven of of of...
magoe, das offtopic hier![]()
Jah maar dan kunnen die knoopskes nie meer dicht hequote:Op vrijdag 17 september 2010 21:03 schreef SacreCoeur het volgende:
Ohh die vesten zijn leuk als je heel dik zwanger bol bent xD!
Lintje zo boven je bolle buik & dat staat hip.
Zie ik bij die zwangerschaps winkels ook altijd.
Net als een riem boven je buik enzo, al lijkt me dat niet lekker zitten.
Polletje Pluishaar met haar rose-geruite jasjequote:Op vrijdag 17 september 2010 21:05 schreef Stiemie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze voor Esmee. Leek me echt een jasje voor mijn pluishaartje
Nou een jurk heeft hij nog nooit om gevraagd, maar iets met princessen erop zou hij wel willen hebbenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Haha Meimel
wil ie ook een roze prinsessenjurk?![]()
Ik zei het laatst nog tegen mn moeder dat Hema zoveel leuks heeft, dat ik daar vroeger nooit bij stilgestaan had. Ze vertelde dat ze vroeger al enorm veel leuke dingen hadden en zij kocht er ook altijd veel voor ons, maar voor jongens was het leuke er wel af na maat 86 op een aantal dingen na, en vanaf maat 128 vond ze het voor meisjes ook niets meer. Ik vond het eerst maar gek die verdelingmaar als ik heel eerlijk ben en ik kijk zo rond op de website dan heeft ze wel een beetje gelijk.
Sowieso moet het maar net je smaak zijn natuurlijk hoor, maar het valt me in de grotere meisjesmaten wel een beetje tegen.
Mijn moeder bewaart alles. Echt alles. En zo kwam ik dozen tegen met veel oude kleertjes van ons. (en luiers/lakentjes/naveldoekjes/handdoeken etc...quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:06 schreef huuphuup het volgende:
Ik zei het laatst nog tegen mn moeder dat Hema zoveel leuks heeft, dat ik daar vroeger nooit bij stilgestaan had. Ze vertelde dat ze vroeger al enorm veel leuke dingen hadden en zij kocht er ook altijd veel voor ons, maar voor jongens was het leuke er wel af na maat 86 op een aantal dingen na, en vanaf maat 128 vond ze het voor meisjes ook niets meer. Ik vond het eerst maar gek die verdelingmaar als ik heel eerlijk ben en ik kijk zo rond op de website dan heeft ze wel een beetje gelijk.
Sowieso moet het maar net je smaak zijn natuurlijk hoor, maar het valt me in de grotere meisjesmaten wel een beetje tegen.
Mijn neefje heeft (volgens mij op zijn 3de) een zomer lang in een roze jurk gelopen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:06 schreef huuphuup het volgende:
wil ie ook een roze prinsessenjurk?![]()
Wat schattigquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:25 schreef oeke het volgende:
[..]
Mijn neefje heeft (volgens mij op zijn 3de) een zomer lang in een roze jurk gelopen.![]()
Helaas waren wij op vakantie dus ik heb het gemist.
De Hema hier (in buiten) heeft echt een goede sortering babykleding.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:24 schreef Orea het volgende:
Hier hebben ze in het durp gelukkig niet zo veel keus qua kinderkleding bij de Hema! En in de stad al helemaal niet..
Verteld Sproet-je me vandaag dat ze in een ander gedeelte van de stad bij de Hema juist echt mega veel keus hebben![]()
en ik mag niet meer kopen
FAIL!
Ja de basics van Hema zijn prima. Ik ben echt heel blij met hema wat dat betreft. Goede kwaliteit voor wêhnag. Ik vind de spijkerbroekjes ook leuk, maar ik merk dat ze te breed zijn nu voor Amélie, ook met t knoopsgatelastiek op zn smalst zeg maar.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:22 schreef oeke het volgende:
[..]
Mijn moeder bewaart alles. Echt alles. En zo kwam ik dozen tegen met veel oude kleertjes van ons. (en luiers/lakentjes/naveldoekjes/handdoeken etc...)
Maar daar zaten ook behoorlijk wat Hema dingen in, met dat oude logo nog. En die zagen er zelfs nog heel goed uit. Dus soms loopt Ko in een echt retro-shirtje.![]()
Maar die verdeling heb ik nog niet zo opgemerkt. En ik koop niet veel bij de Hema, want die zonnebrillen/fietsen/auto's en gereedschappen-opdrukken heb ik wel een beetje gezien eigenlijk.
Maar effen broekjes, trainingspakjes en rompers zijn perfect!
Nijna, dat is fijn winkelen zo even.![]()
Leuke jas Stiemie, denk dat die Esmee heel goed zal staan.
Dat zei ik dus tegen Oreaquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:32 schreef octopussy het volgende:
[..]
De Hema hier (in buiten) heeft echt een goede sortering babykleding.
Echt? Te breed voor je spekkie?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:35 schreef huuphuup het volgende:
Ja de basics van Hema zijn prima. Ik ben echt heel blij met hema wat dat betreft. Goede kwaliteit voor wêhnag. Ik vind de spijkerbroekjes ook leuk, maar ik merk dat ze te breed zijn nu voor Amélie, ook met t knoopsgatelastiek op zn smalst zeg maar.
haha stom is dat, ik heb dat ook vaak dan weet ik zeker dat we nog iets hebben, ligt het op t verkeerde stapeltje ofzoquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:39 schreef oeke het volgende:
[..]
Echt? Te breed voor je spekkie?![]()
Bij Ko zit het meestal wel goed.
Poeh, ik was in de war, want ik wist zeker dat ik nog een AHtas met kleertjes maat 86-92 op zolder had staan. Van dat bewuste neefje, plus wat te groot gekregen spul.
Maar ik kon het maar niet vinden.![]()
Zat het in een vuilniszak.![]()
Nouja, ik elk geval weer een hoop Hema-rompers erbij!![]()
Die Oilily-spullen zijn leuk. Maar zeker alleen voor meisjes?
Oh, ik geloof dat ik het niet echt bijzonder vind.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:45 schreef Meimeltje het volgende:
http://www.olliewood.nl/alle+seizoenen/boys+tops/oilily/
Ja je hoort het ook best vaak hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:52 schreef oeke het volgende:
[..]
Oh, ik geloof dat ik het niet echt bijzonder vind.![]()
Die stap van 80 naar 86-92 is niet zo groot hoor. Tenminste psychisch wel maar pastechnisch vond ik het reuze meevallen. Iets te lange mouwen maar het lijfje zit gewoon goed.
Ko was ook wat slanker, maar hij heeft nou weer echt zo'n buikkie.
Terwijl hij zo druk aan het rondstappen is.![]()
Maar je hoort het best veel, dat broeken gewoon te wijd zijn he?
oh wat leuk!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:05 schreef oeke het volgende:
Er zat trouwens in die zak ook een spijkerhansopje wat ik voor mijn neefje heb gemaakt.
Ik ben benieuwd of Ko hem al past, zal het morgen eens proberen.
oh wat zondequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:28 schreef oeke het volgende:
Ja he? Dat vind ik ook.![]()
Enige wat ik jammer vind, is dat de pijpen te lang waren en dat ze die toen afgeknipt hebben, terwijl mijn werkplaats in hetzelfde pand als hun woning zit en ik het dus ook even voor ze had kunnen omzomen.![]()
Dus dat ziet er nu heel slordig uit.
de winkels lopen voorquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:52 schreef huuphuup het volgende:
oh ja je kunt online zien in welke winkels ze divided hebben. In Leiden hebben ze een aparte H&M met enkel divided spul. (en 1 voor dames, en 1 voor kinderen. Handig... )
Wat stom toch dat je de plaatjes op de Hema site niet kunt vergroten.Ik ben wel benieuwd naar dit jasje. Heeft iemand hem in t echt gezien? Ik zie hem nu voor t eerst op de site staan. Vindt hem wel een soort van stoer.
[ afbeelding ]
Er staat trouwens wel meer 'nieuw' spul op de website. Ongetwijfeld dat het al wat langer in de winkel hangt, de website loopt soms een beetje achter heb ik het idee haha
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zomaar een greep van de meisjesafdeling.
En een jongensjasje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ik alquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:30 schreef huuphuup het volgende:
Oeh wij hebben net slofsokken gekocht bij H&M![]()
ik vind ze meestal ontzettend lelijkmaar deze vond ik wel leuk weer
(lekker standvast ik...)
Ze kosten 6,95, ik heb ze in ieder geval van maat 16 t/m maat 20/21 gezien maar ik heb er niet erg op gelet of ze ook groter of kleiner gingen dan dat.
Oh en ze zijn allemaal anders. Het ene paar is wat meer roze, het andere wat meer wit of bruinig, net hoe het met het breiseltje uitkomt zeg maar. Dat zag ik bij de kassa pas, ik heb gewoon t eerste paar in de goeie maat uit het rek gevist
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:43 schreef octopussy het volgende:
[..]
Heb ik alZe passen leuk bij het paars gebreide jurkje
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
er staan echt nog veel meer leuke nieuwe dingen op de DPAMsite zag ik; bij mij kriebelt het alweer...
ik zou wel mogen, maar heb geen ccquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ssshhht!ik mag niet
Keshet![]()
ze zijn inderdaad zó fout dat ze weer om te gillen zijn haha![]()
Oef!quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
er staan echt nog veel meer leuke nieuwe dingen op de DPAMsite zag ik; bij mij kriebelt het alweer...
Hij doet een Ivanquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:11 schreef oeke het volgende:
[..]
Oef!
* zweet van voorhoofd veegt
Het is vooral leuk voor meisjes zo te zien, dat bespaart me weer wat centen.
Leuk die soksloffen Huup, bij de Hema hebben ze ook leuke vond ik, een beetje etnisch.![]()
Gezellige fotoserie Groof!
Vandaag had Ko het desbetreffende grijze trainingsbroekje van de Hema aan. Ik moest nog denken: Hij doet een Ivan!
euh ja van die doosjes net als rozijntjes maar dan met aardbeienstukjes. Je hebt ze ook met appelstukjes. Amélie is er gek opquote:
Oh, wat suf. Ik ging er zo vanuit dat ze bij de hema maar één soort joggingbroekje verkopen... Nou ja, deze heeft R dus van de hema.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:34 schreef Claudia_x het volgende:
Groofsken: dat is toch een ander broekje dan het joggingbroekje van Ivan!
Oh, dat is hier heel logisch. We hebben in principe allebei ons eigen geld en betalen alles 50-50, dus als de een iets koopt overlegt die even met de ander. En hij heeft zo zijn mening over wat hij leuk vindt voor Ivan, al legt hij de uiteindelijk beslissing meestal bij mij.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:45 schreef Poppejans het volgende:
en dat er hier mensen zijn die overleggen over kleding met hun man hihi, ik overleg helemaal niks.Kleding kopen v Wolf is mijn ding, ik koop alles (niet dat hij dat niet mag hoor, maar dat doet hij gewoon nooit)
Ik vind het altijd gaaf te zien wat hij Wolf aantrekt, echt prima leuke combi's
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:11 schreef oeke het volgende:
Vandaag had Ko het desbetreffende grijze trainingsbroekje van de Hema aan. Ik moest nog denken: Hij doet een Ivan!
Het ziet eruit als een heel lekker broekje! Iets dikker dan het broekje dat wij hebben. Maar misschien zie ik het niet goed, hoor. Zit er een koordje in?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:30 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Oh, wat suf. Ik ging er zo vanuit dat ze bij de hema maar één soort joggingbroekje verkopen... Nou ja, deze heeft R dus van de hema.
Als ik 't al eventueel zou vragen (quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:10 schreef huuphuup het volgende:
Als ik iets écht leuk vindt dan koop ik het gewoon, niet alles hoeft oeverloos overlegd te worden, maar het gaat meestal gewoon heel casual, het is meer een soort "wat vind je hier van?" dan echt toestemming vragen![]()
Omgekeerd koopt hij het ook gewoon als hij iets heel leuk vindt en ik vind het wat minder. Dat mag, t is ook zijn kind
Ja daarom, dat bedoel ik dus ook.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:13 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Als ik 't al eventueel zou vragen () krijg ik toch een 'ik zou 't niet weten hoor, kies jij maar
'.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:20 schreef Claudia_x het volgende:
Maar overleggen jullie dan een maandbudget of zo?
Nou, ik vind dat echt niet raar. Gezamenlijk geld, gezamenlijke beslissing. Als ik toevallig in de Hema ben en ik zie wat nuttige dingen dan ga ik niet bellen om te overleggen, maar online aankopen en grote aankopen (een jas, relatief dure slofjes) overleg ik wel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:23 schreef Keshet het volgende:
Ik vraag ook absoluut geen toestemming om iets te kopen. Dat zou een mooie zijn zeg!
Wij doen het precies zo!quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:23 schreef Stiemie het volgende:
Uh nee. We maken maandelijks allebei een bedrag over naar onze gezamenlijke rekening. Daar koop ik alles voor de kinderen van. Is het op, dan storten we bijWe hebben eigenlijk geen vast bedrag. En wat we op onze eigen rekening over houden, daar kan je mee doen wat je wil. Dus ik zeur niet als hij weeeeeer wat voor zijn gitaar koopt en ik hoor niks als ik echt nieuwe laarzen nodig heb
Als je los van elkaar ook dingetjes koopt is het handig, anders heb je zelfde dingen etc.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:26 schreef huuphuup het volgende:
Maar eigenlijk is er niemand hier die echt toestemming vraagt toch? Gewoon overleg is niet zo raar lijkt me?
ik begrijp het eerlijk gezegd niet zo, dit thema is al een paar keer terug gekomen en ik zie niet zo waarom het gek is. Als je de enige bent die kleertjes koopt lijkt het me logisch dat je weinig overlegt, maar als je allebei koopt dan lijkt het me weer niet meer dan logisch. Wij doen ook om en om boodschappen en overleggen dan ook over wat nodig is![]()
ik vraag natuurlijk geen toestemming van B. of ik alsjeblieft wat van mn eigen geld mag kopen.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:30 schreef oeke het volgende:
Anders verzand ik al te vaak in discussies over waarom mensen zoveel in een auto willen zitten oid.
hahaha ja maar dat lijkt me ook logischquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:30 schreef Stiemie het volgende:
Nou sommige dingen ga ik echt niet overleggen omdat het me een worst zal zijn. Ik ken bijvoorbeeld iemand die eerst wilde overleggen over welke slabjes ze zou kopen (met beer of met aap) en of ze de spuugdoekjes met rode of met blauwe rand zou nemen
Dat vind ik dus oneerlijk, om van mijn eigen geld kleding voor Ivan te kopen terwijl het ook zijn zoon is en kleding gewoon nodig is. Alleen als ik iets volstrekt overbodigs wil kopen waar hij niet achter staat dan doe ik dat van mijn eigen geld.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:31 schreef Meimeltje het volgende:
Ook online koop ik vaak zonder overleg, maar het is dus wel mijn geld. Betaalde hij mee dan zou ik zeker wel overleggen.
Oh, vergeet ik te zeggen dat wij inderdaad niet zoveel geld hebben, en dat ik dus geleerd heb heel heel zuinig te zijn. Dus veel gekregen spulletjes en tweedehands. Met een uitspatting op zijn tijd!quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het een behoorlijke kostenpost, kinderkleding, en we hoeven nog niet eens schoenen te kopen. We zouden het ons geloof ik niet kunnen veroorloven om niet vrij bewust de vinger op de knip te houden. We springen wel wat nonchalant met boodschappengeld om; prioriteiten.
haha dat klinkt bekendquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:32 schreef Stiemie het volgende:
Ik moet zeggen dat ik sowieso wel wat beter op zou kunnen letten... Wat ik nodig heb, koop ik. Maar ik heb geen idee wat ik per maand aan kinderkleding uitgeef. Maar ja zolang ik niet op hoef te letten, is de behoefte daaraan ook gewoon niet zo grootIk ben dan gewoon te makkelijk daarin. We hebben nog geld over dus het kan.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:33 schreef Claudia_x het volgende:
Alleen als ik iets volstrekt overbodigs wil kopen waar hij niet achter staat dan doe ik dat van mijn eigen geld.
Ik kijk vooral of ik iets leuk vind en of ik het de vraagprijs waard vind. Merk of niet kan me dan niet zoveel schelen. Net zoals nieuw of tweedehandsquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk dat de meeste mannen mazzel hebben dat jullie zo bedreven zijn in het vinden van koopjes. Daar moet je ook maar zin in hebben, om die te zoeken.
Ik kom meestal niet verder dan de Hema en H&M.
Soms denk ik weleens, best zonde.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha dat klinkt bekend
en nu moet ik wel opletten, niet dramatisch maar wel even een klein beetje wat zuiniger kan geen kwaad dus dan is kleding toch best een grote bespaarpost.
Het vervelende ervan om hm te 'verplichten' mee te laten betalen vind ik dat we dan hoogstwaarschijnlijk continu de discussie hebben of iets wel echt nodig is. Heb ook geen zin om om geld te gaan bedelen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat vind ik dus oneerlijk, om van mijn eigen geld kleding voor Ivan te kopen terwijl het ook zijn zoon is en kleding gewoon nodig is. Alleen als ik iets volstrekt overbodigs wil kopen waar hij niet achter staat dan doe ik dat van mijn eigen geld.
Ah, in dat joggingbroekje van Ivan zit geen koord. Ik heb dit broekje nog nooit in onze Hema zien liggen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:42 schreef Groofsken3 het volgende:
En ja Claudia, dat is een broek met koord inderdaad. S had deze blauwe trouwens aan toen ze 15 maanden was. Maar ze hebben ze nog, want voor R heb ik afgelopen seizoen nog een grijze gekocht. Mijn lieveingsbroek voor hem is trouwens een soort trainingsbroekje van de H&M, een paarse en twee verschillende kleuren groen, alledrie al door S gedragen.
Dat heb ik ook niet, ik denk bijna niemand van hier. Op een enkele uitzondering na. Volgens mij zitten hier vooral wat dames die het leuk vinden om over kleding te kletsen maar niet om van alles te kopen en dan te showen. Tenminste zo ervaar ik het niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:37 schreef lily het volgende:
Dat "koopzieke" waar jullie het wel eens over hebben, heb ik dus helemaal niet (nog niet tenminste). Onze portemonnee kan dit ook niet hebben trouwens
Je he? Er is iets mee. Ik vind hem leuk maar toch trek ik die Ko niet vaak aan. Ik heb er trouwens twee via FOK gekocht.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:45 schreef Claudia_x het volgende:
Bedoel je die vrij dikke van de H&M? Daar ben ik niet heel lyrisch over. Voor het najaar lijken ze me wel lekker, maar ik vind de pijpen wat kort.
Nee, het is niet echt een joggingsbroekje, meer een wijdepijpenbroekje van joggingsstof. Ik zal eens kijken of ik een foto heb waar één van de kinderen er één aanheeft. Ik kom eigenlijk nauwelijks meer in de stad, ik heb geen idee of ze ze nog hebben.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ah, in dat joggingbroekje van Ivan zit geen koord. Ik heb dit broekje nog nooit in onze Hema zien liggen.![]()
Bedoel je die vrij dikke van de H&M? Daar ben ik niet heel lyrisch over. Voor het najaar lijken ze me wel lekker, maar ik vind de pijpen wat kort.
Dit broekje dus:
[ afbeelding ]
Maar luiers zijn toch geen ding om je van af te vragen of het wel echt nodig is?quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:42 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Het vervelende ervan om hm te 'verplichten' mee te laten betalen vind ik dat we dan hoogstwaarschijnlijk continu de discussie hebben of iets wel echt nodig is. Heb ook geen zin om om geld te gaan bedelen.
Ik pak overigens wel de kinderbijslag van de gezamenlijke rekening terug, maar dat ben ik eigenlijk al aan luiers, schoenen (de duurdere aankopen) kwijt.
Ach hij gaat de zolderverbouwing als het goed is betalen, ieder zn eigen hobby
*ahum*quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:47 schreef oeke het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet, ik denk bijna niemand van hier. Op een enkele uitzondering na. Volgens mij zitten hier vooral wat dames die het leuk vinden om over kleding te kletsen maar niet om van alles te kopen en dan te showen. Tenminste zo ervaar ik het niet.
Ik koop vrij weinig, vind ik zelf, maar ik vind het leuk te zien wat anderen kopen, of wat men mooi vind, en ook verhalen over hoe de rolverdeling thuis eraan toe gaat vind ik interessant.
Hahaha, nee daarom koop ik die ook van de kinderbijslag...dan krijg ik ook geen discussie wat ik met de kinderbijslag doequote:Op zaterdag 18 september 2010 20:51 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Maar luiers zijn toch geen ding om je van af te vragen of het wel echt nodig is?
Het broekje past hier gewoon nooit echt lekker. Of het zit te groot, of ik krijg het maar moeilijk over zijn billen, en in het laatste geval kruipen de pijpen bovendien op waardoor de onderkant zo strak om zijn benen zit. Ik vind het nu wel een lekker kruipbroekje worden, maar ik zou hem er bijvoorbeeld niet gauw in laten slapen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:49 schreef oeke het volgende:
[..]
Je he? Er is iets mee. Ik vind hem leuk maar toch trek ik die Ko niet vaak aan. Ik heb er trouwens twee via FOK gekocht.
oh!quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:48 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn vriend zit as we speak zijn nieuwe overhemden aan me te showen en me om goedkeuring te vragen.
Ik ben trouwens niet koopziek, hoor. Het is veel windowshopping, zeg maar.Ik koop meestal alleen wat nodig is en ik vind iets al gauw te duur. Een H&M-spijkerbroek van 14,95 euro laat ik bijvoorbeeld liggen.
Ik geloof je nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
En ik moet ook zeggen dat het heus nog wel zal zakken, dat enthousiasme over kleertjes, dat je op een bepaald punt komt en denk shit... *zucht*... moeten we weer nieuwe broeken gaan zoeken![]()
ik dacht serieus dat het aan mij lagquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het broekje past hier gewoon nooit echt lekker. Of het zit te groot, of ik krijg het maar moeilijk over zijn billen, en in het laatste geval kruipen de pijpen bovendien op waardoor de onderkant zo strak om zijn benen zit. Ik vind het nu wel een lekker kruipbroekje worden, maar ik zou hem er bijvoorbeeld niet gauw in laten slapen.
jawel!!quote:
Ik heb het na bijna 4 jaar nog steeds.quote:
quote:
Ja, dat.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het nu wel een lekker kruipbroekje worden, maar ik zou hem er bijvoorbeeld niet gauw in laten slapen.
En dat dus ook.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:48 schreef Claudia_x het volgende:
Een H&M-spijkerbroek van 14,95 euro laat ik bijvoorbeeld liggen.
Was dat voor of na die enorme aankoop in de Bijenkorf?quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:56 schreef huuphuup het volgende:
k_i_m van hier postte laatst zoiets dat ze er klaar mee wasdat de koophormonen eindelijk uitgewerkt waren
![]()
![]()
Maar dan moet ik naar de winkel. Wij hebben allebei een hekel aan RL-winkelen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh!
het zijn &denim days in de winkelje krijgt op kinderspijkerbroeken 5,- korting (max 2 stuks per klant) en op grotemensenbroeken 10,- korting
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar dan moet ik naar de winkel. Wij hebben allebei een hekel aan RL-winkelen.
Tot wanneer zijn die spijkerbroekdagen er? Misschien rijden we wel even naar het winkelcentrum in Amstelveen. Met de auto, lief van oeke, gewoon omdat het kan.
Met spijkerbroeken voor onszelf zijn we heel erg. Eens in de zoveel tijd gaan we naar een Levi's winkel om te kijken welke maten en modellen bevallen en dan bestellen we de broeken veel goedkoper online.
ditoquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:02 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik kan nooit een goede spijkerbroek voor mezelf vinden.
quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:00 schreef oeke het volgende:
[..]
Was dat voor of na die enorme aankoop in de Bijenkorf?
wat doe je! ik had zo'n goeie hoopquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:05 schreef snoopy het volgende:
[..]
De koophormonen zijn hier nog steeds niet weg hoor![]()
Ik vind zoveel dingen leuk. Ik vul heeeeel veel mandjes bij webwinkels die ik aan het einde weer delete
De meeste dingen zijn hier van H&M en Hema en daarnaast wat uitspattingen.
Merkdingen koop ik dan vaak weer in de uitverkoop en soms op Marktplaats.
En verder willen de oma's ook regelmatig trakteren op schoenen en/of kleding. Da's wel erg fijn ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |