Wat typen jullie veel zeg

*bijgelezen is in favo topic*
Staat hem ontzettend leuk Tessie, zoals iemand ook al zei: het is ook echt zo'n jochie voor die pet
Wat gaaaaaf dat je moeder zoveel bewaard heeft Oeke!!! Echt heel bijzonder! Jammergenoeg heb ik zelf maar 1 hemdje van mezelf, wit mer roze dus echt voor een meisje.
Ik heb nu ook al veel in bewaardozen zitten voor Wolf voor later (niet alleen veel kleertjes, ook mijn positieve zwtesten,zw-dagboek enz)
Erg leuk H&M setje Claudia, die trui moet ik ook hebben v Wiolf, zeker omdat Twinkly hem zo ''Wolfs'' vond

ik koop er alleen zelf denk ik die ribbroek van 7,95(ofzo) bij, met zo'n fijne band van boven, wel ook een bruine.
en dat er hier mensen zijn die overleggen over kleding met hun man hihi, ik overleg helemaal niks.Kleding kopen v Wolf is mijn ding, ik koop alles (niet dat hij dat niet mag hoor, maar dat doet hij gewoon nooit)
Ik vind het altijd gaaf te zien wat hij Wolf aantrekt, echt prima leuke combi's
Die Hema meisjes spullies zijn leuk Huup! Vooral dat gestipte jasje

alleen die jongetjes jasjes vind ik alle 3 niet leuk. Momenteel vind ik er nog steeds nisk leuks voor jongetjes, maar des te beter voor de portomonee.
Ik ben al maanden helemaal om; voor jongetjes kun je echt net zo veel leuks kopen als voor meisjes hoor!

(ja meisjes hebben gewoon meer kledingstukken naast een broek zoals rok+jurkjes enzo) Kast helemaal vol hier, veel nonmerk en aantal merk dingen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”