abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86564977
Wat typen jullie veel zeg :o *bijgelezen is in favo topic*

Staat hem ontzettend leuk Tessie, zoals iemand ook al zei: het is ook echt zo'n jochie voor die pet O+ O+ O+

Wat gaaaaaf dat je moeder zoveel bewaard heeft Oeke!!! Echt heel bijzonder! Jammergenoeg heb ik zelf maar 1 hemdje van mezelf, wit mer roze dus echt voor een meisje.
Ik heb nu ook al veel in bewaardozen zitten voor Wolf voor later (niet alleen veel kleertjes, ook mijn positieve zwtesten,zw-dagboek enz)

Erg leuk H&M setje Claudia, die trui moet ik ook hebben v Wiolf, zeker omdat Twinkly hem zo ''Wolfs'' vond :D ik koop er alleen zelf denk ik die ribbroek van 7,95(ofzo) bij, met zo'n fijne band van boven, wel ook een bruine.

en dat er hier mensen zijn die overleggen over kleding met hun man hihi, ik overleg helemaal niks.Kleding kopen v Wolf is mijn ding, ik koop alles (niet dat hij dat niet mag hoor, maar dat doet hij gewoon nooit)
Ik vind het altijd gaaf te zien wat hij Wolf aantrekt, echt prima leuke combi's

Die Hema meisjes spullies zijn leuk Huup! Vooral dat gestipte jasje O+ alleen die jongetjes jasjes vind ik alle 3 niet leuk. Momenteel vind ik er nog steeds nisk leuks voor jongetjes, maar des te beter voor de portomonee.

Ik ben al maanden helemaal om; voor jongetjes kun je echt net zo veel leuks kopen als voor meisjes hoor! :Y *O* (ja meisjes hebben gewoon meer kledingstukken naast een broek zoals rok+jurkjes enzo) Kast helemaal vol hier, veel nonmerk en aantal merk dingen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86566348
Ik ben helemaal weg van een bepaald merk slofjes :D

[ Bericht 10% gewijzigd door Pvoesss op 18-09-2010 12:03:31 ]
pi_86566757
Die aardbeitjes! :D O+

Eigenlijk moet ik die... voor in de draagdoek straks... voor bij t mutsje. O-) :Y :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86567067
Leuk he :D en ze zijn goedkoper dan zootjes en bobux schoentjes.. O+
Ik zit denken aan de uiltjes voor baby. En de dame 1 paar voor thuis en 1 op de opvang :)
pi_86568521
Linkje naar de webshop waar je ze nu vrij goedkoop kan bestellen. Ik vind de hondjes lief, vooral omdat ik denk dat Lieuwe ze leuk vindt.
pi_86568719
Mijn dame wil graag poesje en aardbeien zei ze :D
pi_86568850
Wolf zegt dat hij die uiltjes moet hebben!

Wat een leuke slofjes! Ze zijn allemaal leuk. Voor een meisjes baby zou ik meteen de lieveheersbeest variant bestellen

[ Bericht 27% gewijzigd door DustinHenderson op 18-09-2010 13:49:33 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86569184
Die slofjes zijn gaaf!!! Wil ik ook en zelfs lief vond ze grappig!
Dus ik denk dat ik voor beide dames een paar ga bestellen, straks de pootjes maar even opmeten.
Fake it till you make it...
pi_86571597
Oeh wij hebben net slofsokken gekocht bij H&M :D
ik vind ze meestal ontzettend lelijk :@ maar deze vond ik wel leuk weer :+ (lekker standvast ik...)

Ze kosten 6,95, ik heb ze in ieder geval van maat 16 t/m maat 20/21 gezien maar ik heb er niet erg op gelet of ze ook groter of kleiner gingen dan dat.
Oh en ze zijn allemaal anders. Het ene paar is wat meer roze, het andere wat meer wit of bruinig, net hoe het met het breiseltje uitkomt zeg maar. Dat zag ik bij de kassa pas, ik heb gewoon t eerste paar in de goeie maat uit het rek gevist :')

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86571886
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 15:30 schreef huuphuup het volgende:
Oeh wij hebben net slofsokken gekocht bij H&M :D
ik vind ze meestal ontzettend lelijk :@ maar deze vond ik wel leuk weer :+ (lekker standvast ik...)

Ze kosten 6,95, ik heb ze in ieder geval van maat 16 t/m maat 20/21 gezien maar ik heb er niet erg op gelet of ze ook groter of kleiner gingen dan dat.
Oh en ze zijn allemaal anders. Het ene paar is wat meer roze, het andere wat meer wit of bruinig, net hoe het met het breiseltje uitkomt zeg maar. Dat zag ik bij de kassa pas, ik heb gewoon t eerste paar in de goeie maat uit het rek gevist :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heb ik al :@ Ze passen leuk bij het paars gebreide jurkje :Y)
pi_86571936
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 15:43 schreef octopussy het volgende:

[..]

Heb ik al :@ Ze passen leuk bij het paars gebreide jurkje :Y)
:D O+

B. zag ze hangen en die was er gelijk mee in de rij gaan staan haha. Ik had ze nog niet gezien maar ik kom eerlijk gezegd ook niet heel vaak in de stad-met-H&M. Dus als t niet online staat gaat t langs me heen :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86572670
Die sokslofjes zijn leuk! Hadden ze ook een jongensvariant?
  zaterdag 18 september 2010 @ 16:21:47 #213
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86572785
Oh, ik denk dat ik die voor mijn zoon misschien ga halen. ^O^

Mijn dochter draagt ze toch, de soksloffen met leren zool *O* .

En mijn zoon heeft dezelfde schoentjes als Kobus O+ .

Oh en zo draagt mijn zoon de hemabroekjes :P .

En de kinders op de fiets in hun daarvoorbedoelde jasjes van marktplaats :s) .

Zo :Y) .
  zaterdag 18 september 2010 @ 16:21:57 #214
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86572789
Owh, voor de kerst! O+

Ik vind die slofjes allemaal zo fout dat ze gewoon weer leuk worden. :@

Leuke sloffen Huup! Ze zitten ook heerlijk denk ik!
A grand adventure has begun.
pi_86576573
Poppejans, heb je dat nieuwe rode Wolf shirtje gezien bij DPAM? En van dat leuke rode Japanse jasje is ook een vest Sorbootje. En een paraplu!
pi_86576616
er staan echt nog veel meer leuke nieuwe dingen op de DPAMsite zag ik; bij mij kriebelt het alweer... :@
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_86576708
Groofsken: dat is toch een ander broekje dan het joggingbroekje van Ivan!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86577402
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
er staan echt nog veel meer leuke nieuwe dingen op de DPAMsite zag ik; bij mij kriebelt het alweer... :@
}:|
ssshhht! :P ik mag niet

Keshet :D
ze zijn inderdaad zó fout dat ze weer om te gillen zijn haha :D O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86577809
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:57 schreef huuphuup het volgende:

[..]

}:|
ssshhht! :P ik mag niet

Keshet :D
ze zijn inderdaad zó fout dat ze weer om te gillen zijn haha :D O+
ik zou wel mogen, maar heb geen cc ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_86577928
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
Oef!
* zweet van voorhoofd veegt
Het is vooral leuk voor meisjes zo te zien, dat bespaart me weer wat centen.

Leuk die soksloffen Huup, bij de Hema hebben ze ook leuke vond ik, een beetje etnisch. O+

Gezellige fotoserie Groof!

Vandaag had Ko het desbetreffende grijze trainingsbroekje van de Hema aan. Ik moest nog denken: Hij doet een Ivan! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86578026
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 19:11 schreef oeke het volgende:

[..]

Oef!
* zweet van voorhoofd veegt
Het is vooral leuk voor meisjes zo te zien, dat bespaart me weer wat centen.

Leuk die soksloffen Huup, bij de Hema hebben ze ook leuke vond ik, een beetje etnisch. O+

Gezellige fotoserie Groof!

Vandaag had Ko het desbetreffende grijze trainingsbroekje van de Hema aan. Ik moest nog denken: Hij doet een Ivan! O+
Hij doet een Ivan :D O+ hahaha

de Hema bij ons was echt geplundert }:| pfff...
wij gingen even kijken voor van die aardbeienstukjes ( :') ) maar zo chaotisch heb ik het nog nooit gezien zeg. Jeumig :o kon wel merken dat er een nieuwe folder uit was. Die slofjes dus ook niet gezien, wel donkerblauwe schoentjes voor meisjes met een wit bloemetje erop. Die waren erg schetig O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 18 september 2010 @ 19:14:14 #222
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_86578047
Ooh die aardbeienslofjes voor dochter met die echt alles interessant vind waar een aardbei op staat O+ Met die Nederlandse webwinkellink... pff moet ik hebben eigenlijk!

Vanmiddag ook het geruite roze winterjasje gekocht! Zo lief bij haar blonde haartjes.
pi_86578059
Aardbeienstukjes?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86578237
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 19:14 schreef oeke het volgende:
Aardbeienstukjes?
euh ja van die doosjes net als rozijntjes maar dan met aardbeienstukjes. Je hebt ze ook met appelstukjes. Amélie is er gek op :9 Hier.

Grasjes! Daar moet een foto bij! O-) ;)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 18 september 2010 @ 19:30:27 #225
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86578531
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:34 schreef Claudia_x het volgende:
Groofsken: dat is toch een ander broekje dan het joggingbroekje van Ivan!
Oh, wat suf. Ik ging er zo vanuit dat ze bij de hema maar één soort joggingbroekje verkopen... Nou ja, deze heeft R dus van de hema. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')