abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86552391
Oeke wat cute O+
pi_86552442
Ik slaag eigenlijk altijd prima voor de jongens :) Ze hebben meer dan genoeg ;)
Ik denk dat ik voor een meisje alleen nog meer in de verleiding zou komen om veel te veel te kopen :P
pi_86552448
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:24 schreef Orea het volgende:
Hier hebben ze in het durp gelukkig niet zo veel keus qua kinderkleding bij de Hema! En in de stad al helemaal niet..

Verteld Sproet-je me vandaag dat ze in een ander gedeelte van de stad bij de Hema juist echt mega veel keus hebben :X :{w en ik mag niet meer kopen :') FAIL! :'(
De Hema hier (in buiten) heeft echt een goede sortering babykleding. }:|
pi_86552557
Hier moet je er bij de Hema wel snel bij zijn. Gelukkig hebben we een genoeg Hema's in de buurt (Houten/Nieuwegein/Utrecht/ Bunnik/ Zeist). Ben paar weken geleden nog verschillende Hema's afgeweest om een bijpassende muts bij de wantjes en shawl die ik al had te krijgen :P
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:35:27 #180
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86552579
Wha! zo leuk ('k zit even te zweimelen bij de nieuwe Oilily dingen)

pi_86552583
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:22 schreef oeke het volgende:

[..]

Mijn moeder bewaart alles. Echt alles. En zo kwam ik dozen tegen met veel oude kleertjes van ons. (en luiers/lakentjes/naveldoekjes/handdoeken etc... :') )
Maar daar zaten ook behoorlijk wat Hema dingen in, met dat oude logo nog. En die zagen er zelfs nog heel goed uit. Dus soms loopt Ko in een echt retro-shirtje. O+
Maar die verdeling heb ik nog niet zo opgemerkt. En ik koop niet veel bij de Hema, want die zonnebrillen/fietsen/auto's en gereedschappen-opdrukken heb ik wel een beetje gezien eigenlijk.
Maar effen broekjes, trainingspakjes en rompers zijn perfect!

Nijna, dat is fijn winkelen zo even. ^O^

Leuke jas Stiemie, denk dat die Esmee heel goed zal staan. O+
Ja de basics van Hema zijn prima. Ik ben echt heel blij met hema wat dat betreft. Goede kwaliteit voor wêhnag. Ik vind de spijkerbroekjes ook leuk, maar ik merk dat ze te breed zijn nu voor Amélie, ook met t knoopsgatelastiek op zn smalst zeg maar.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86552737
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:32 schreef octopussy het volgende:

[..]

De Hema hier (in buiten) heeft echt een goede sortering babykleding. }:|
Dat zei ik dus tegen Orea :7
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_86552771
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:35 schreef huuphuup het volgende:
Ja de basics van Hema zijn prima. Ik ben echt heel blij met hema wat dat betreft. Goede kwaliteit voor wêhnag. Ik vind de spijkerbroekjes ook leuk, maar ik merk dat ze te breed zijn nu voor Amélie, ook met t knoopsgatelastiek op zn smalst zeg maar.
Echt? Te breed voor je spekkie? O+
Bij Ko zit het meestal wel goed.

Poeh, ik was in de war, want ik wist zeker dat ik nog een AHtas met kleertjes maat 86-92 op zolder had staan. Van dat bewuste neefje, plus wat te groot gekregen spul.
Maar ik kon het maar niet vinden. }:|
Zat het in een vuilniszak. }:|
Nouja, ik elk geval weer een hoop Hema-rompers erbij! *O*

Die Oilily-spullen zijn leuk. Maar zeker alleen voor meisjes?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:41:21 #184
298315 SacreCoeur
pi_86552827
Ik geloof ook voor jongens.. in de winkel zag 'k altijd voor meisjes & jongens hangen.
Maar op de site van kleertjes.com kan ik niets vinden.
pi_86553016
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:39 schreef oeke het volgende:

[..]

Echt? Te breed voor je spekkie? O+
Bij Ko zit het meestal wel goed.

Poeh, ik was in de war, want ik wist zeker dat ik nog een AHtas met kleertjes maat 86-92 op zolder had staan. Van dat bewuste neefje, plus wat te groot gekregen spul.
Maar ik kon het maar niet vinden. }:|
Zat het in een vuilniszak. }:|
Nouja, ik elk geval weer een hoop Hema-rompers erbij! *O*

Die Oilily-spullen zijn leuk. Maar zeker alleen voor meisjes?
haha stom is dat, ik heb dat ook vaak dan weet ik zeker dat we nog iets hebben, ligt het op t verkeerde stapeltje ofzo :')
Fijn dat je er nog een boel rompers bij hebt zo! *O* nice!
Ik hoop het nog even uit te kunnen zingen met de 74/80 en dan heb ik er 5 in maat 80 liggen en dan 86/92 maar. Ik vind het gelijk zo groot alweer :o pfoe.

En ja gek is dat hè? Mn spekske. Liggend past t best :+ maar als ze staat dan zakt het echt van dr billen af, dan sta ik de hele tijd te hijsen. Misschien als ze nog wat bijgroeit ofzo, maar ik denk eigenlijk dat ze vanaf nu, vanaf dat ze misschien een beetje gaat lopen, alleen maar meer spekjes kwijt zal raken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:50:09 #187
298315 SacreCoeur
pi_86553210
Zocht iemand nog een spencer? :')

Zonde, een merknaam van 10 bij 10.
pi_86553311
quote:
Oh, ik geloof dat ik het niet echt bijzonder vind. -O-

Die stap van 80 naar 86-92 is niet zo groot hoor. Tenminste psychisch wel maar pastechnisch vond ik het reuze meevallen. Iets te lange mouwen maar het lijfje zit gewoon goed.

Ko was ook wat slanker, maar hij heeft nou weer echt zo'n buikkie.
Terwijl hij zo druk aan het rondstappen is. :?
Maar je hoort het best veel, dat broeken gewoon te wijd zijn he?
pi_86553563
Ik vind oilily voor jongens ook niets. Denk dat ik het voor een meisje trouwens ook niet zo snel zou kopen, hou meer van wat rustigere printjes. Heb zelf wel een oilily tas :P
pi_86553724
ik zweer bij broekjes van dirkje, die zijn lekker smal. En kik kid: smal en lang. Driekus heeft geen kont dus de elastiek moet erg strak. H&m zakt eigenlijk altijd van zijn kontje en heeft ook te wijde bovenbenen. Mexx broekjes gaan ook redelijk, vandaar het pakket. Shirts zijn heel veel hema in 80 en 86 vanwege de lange rug. We hebben hier dus van 68 tot 86 in de kast...leuk joh die maten!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_86553893
Er zat trouwens in die zak ook een spijkerhansopje wat ik voor mijn neefje heb gemaakt.
Ik ben benieuwd of Ko hem al past, zal het morgen eens proberen.
pi_86553954
Mefke: jij dus ook zo één zonder kont :P Name it en bfc broekjes zitten hier vaak ook goed, net als wat jij zei de Mexx broeken. En voor de oudste hebben we vaak broeken van de WE, die hebben verschillende wijdte maten.
pi_86554074
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:52 schreef oeke het volgende:

[..]

Oh, ik geloof dat ik het niet echt bijzonder vind. -O-

Die stap van 80 naar 86-92 is niet zo groot hoor. Tenminste psychisch wel maar pastechnisch vond ik het reuze meevallen. Iets te lange mouwen maar het lijfje zit gewoon goed.

Ko was ook wat slanker, maar hij heeft nou weer echt zo'n buikkie.
Terwijl hij zo druk aan het rondstappen is. :?
Maar je hoort het best veel, dat broeken gewoon te wijd zijn he?
Ja je hoort het ook best vaak hoor :Y
Het is alleen nieuw voor mij nu hahaha
je beleeft kinderkleertjes toch heel anders merk ik als je kind ineens in een andere fase komt. Zolang ze nog stil liggen zijn lange jurkjes leuk, als ze gaan kruipen totaaaal onhandig. En als ze dan ineens gaat staan zit het broekje ook een stuk minder goed dan ik eigenlijk dacht. Stom, ik had er nooit bij stilgestaan nog :') Die van H&M zitten haar trouwens beter, maar die heb ik alleen in 86, ik heb er zonder na te denken 2 in maat 80 bij Hema bij gehaald omdat die van H&M te lang was, maar t valt toch best wijd dan ineens.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:21:27 #194
298315 SacreCoeur
pi_86554614
Spijkerbroeken heb ik alleen maar van de H&M en Shoeby Fashion (Jilly)
Bij H&M is 't meestal een lekker soepel stofje, lengte is goed, en vaak wel even aanspannen met elasthiek.

Ze begint nu echt kleutervormen aan te nemen.
Onwijs leuk vind ik dat.
Niet meer mager ding, alles staat nóg leuker.
En snel dat 't gaat, paar weken terug was 't nog een latje naar mijn idee :P
pi_86554820
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:05 schreef oeke het volgende:
Er zat trouwens in die zak ook een spijkerhansopje wat ik voor mijn neefje heb gemaakt.
Ik ben benieuwd of Ko hem al past, zal het morgen eens proberen.
oh wat leuk!
Dat je dat toen met zoveel liefde voor een ander in elkaar gezet hebt en nu zomaar ineens draagt je eigen kind het straks :D O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86554960
Ja he? Dat vind ik ook. O+
Enige wat ik jammer vind, is dat de pijpen te lang waren en dat ze die toen afgeknipt hebben, terwijl mijn werkplaats in hetzelfde pand als hun woning zit en ik het dus ook even voor ze had kunnen omzomen. ;(
Dus dat ziet er nu heel slordig uit.
pi_86555159
Heeft Kobus korte beentjes? Gewoon alsnog omzomen dan ;)
Staat vast erg leuk zo'n pakje!!
pi_86555657
Hier ook kleine kontjes. en lastog fatsoenlijke broek te vinden, vooral voor Tyler.
pi_86555783
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:28 schreef oeke het volgende:
Ja he? Dat vind ik ook. O+
Enige wat ik jammer vind, is dat de pijpen te lang waren en dat ze die toen afgeknipt hebben, terwijl mijn werkplaats in hetzelfde pand als hun woning zit en ik het dus ook even voor ze had kunnen omzomen. ;(
Dus dat ziet er nu heel slordig uit.

oh wat zonde -O-
en het had zo'n kleine moeite geweest.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86555998
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:52 schreef huuphuup het volgende:
oh ja je kunt online zien in welke winkels ze divided hebben. In Leiden hebben ze een aparte H&M met enkel divided spul. (en 1 voor dames, en 1 voor kinderen. Handig... )

Wat stom toch dat je de plaatjes op de Hema site niet kunt vergroten. -O- Ik ben wel benieuwd naar dit jasje. Heeft iemand hem in t echt gezien? Ik zie hem nu voor t eerst op de site staan. Vindt hem wel een soort van stoer.

[ afbeelding ]

Er staat trouwens wel meer 'nieuw' spul op de website. Ongetwijfeld dat het al wat langer in de winkel hangt, de website loopt soms een beetje achter heb ik het idee haha

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zomaar een greep van de meisjesafdeling.

En een jongensjasje:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
de winkels lopen voor :)
die krijgen de nieuwe spullen al 2/3weken voordat ze erin gehangen mogen worden. staat ook het weeknummerop. maar als je afdeling leeg is (wat in t filiaal waar k werkte al heel snel was) dan hang je t al eerder op. maar de website zet de spullen er pas op vanaf het moment dat het mag zeg maar.

overigens vind k de kleren bij hema tegenvallen op jet moment. voor jongens tenminste. dat ribbroekje waar mefke het over had had k bijna gekocht, maar besloot eerst maar even te kijken joe ver ik kom met de broekjes die ik nu heb :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')