De Hema hier (in buiten) heeft echt een goede sortering babykleding.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:24 schreef Orea het volgende:
Hier hebben ze in het durp gelukkig niet zo veel keus qua kinderkleding bij de Hema! En in de stad al helemaal niet..
Verteld Sproet-je me vandaag dat ze in een ander gedeelte van de stad bij de Hema juist echt mega veel keus hebben![]()
en ik mag niet meer kopen
FAIL!
Ja de basics van Hema zijn prima. Ik ben echt heel blij met hema wat dat betreft. Goede kwaliteit voor wêhnag. Ik vind de spijkerbroekjes ook leuk, maar ik merk dat ze te breed zijn nu voor Amélie, ook met t knoopsgatelastiek op zn smalst zeg maar.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:22 schreef oeke het volgende:
[..]
Mijn moeder bewaart alles. Echt alles. En zo kwam ik dozen tegen met veel oude kleertjes van ons. (en luiers/lakentjes/naveldoekjes/handdoeken etc...)
Maar daar zaten ook behoorlijk wat Hema dingen in, met dat oude logo nog. En die zagen er zelfs nog heel goed uit. Dus soms loopt Ko in een echt retro-shirtje.![]()
Maar die verdeling heb ik nog niet zo opgemerkt. En ik koop niet veel bij de Hema, want die zonnebrillen/fietsen/auto's en gereedschappen-opdrukken heb ik wel een beetje gezien eigenlijk.
Maar effen broekjes, trainingspakjes en rompers zijn perfect!
Nijna, dat is fijn winkelen zo even.![]()
Leuke jas Stiemie, denk dat die Esmee heel goed zal staan.
Dat zei ik dus tegen Oreaquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:32 schreef octopussy het volgende:
[..]
De Hema hier (in buiten) heeft echt een goede sortering babykleding.
Echt? Te breed voor je spekkie?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:35 schreef huuphuup het volgende:
Ja de basics van Hema zijn prima. Ik ben echt heel blij met hema wat dat betreft. Goede kwaliteit voor wêhnag. Ik vind de spijkerbroekjes ook leuk, maar ik merk dat ze te breed zijn nu voor Amélie, ook met t knoopsgatelastiek op zn smalst zeg maar.
haha stom is dat, ik heb dat ook vaak dan weet ik zeker dat we nog iets hebben, ligt het op t verkeerde stapeltje ofzoquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:39 schreef oeke het volgende:
[..]
Echt? Te breed voor je spekkie?![]()
Bij Ko zit het meestal wel goed.
Poeh, ik was in de war, want ik wist zeker dat ik nog een AHtas met kleertjes maat 86-92 op zolder had staan. Van dat bewuste neefje, plus wat te groot gekregen spul.
Maar ik kon het maar niet vinden.![]()
Zat het in een vuilniszak.![]()
Nouja, ik elk geval weer een hoop Hema-rompers erbij!![]()
Die Oilily-spullen zijn leuk. Maar zeker alleen voor meisjes?
Oh, ik geloof dat ik het niet echt bijzonder vind.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:45 schreef Meimeltje het volgende:
http://www.olliewood.nl/alle+seizoenen/boys+tops/oilily/
Ja je hoort het ook best vaak hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:52 schreef oeke het volgende:
[..]
Oh, ik geloof dat ik het niet echt bijzonder vind.![]()
Die stap van 80 naar 86-92 is niet zo groot hoor. Tenminste psychisch wel maar pastechnisch vond ik het reuze meevallen. Iets te lange mouwen maar het lijfje zit gewoon goed.
Ko was ook wat slanker, maar hij heeft nou weer echt zo'n buikkie.
Terwijl hij zo druk aan het rondstappen is.![]()
Maar je hoort het best veel, dat broeken gewoon te wijd zijn he?
oh wat leuk!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:05 schreef oeke het volgende:
Er zat trouwens in die zak ook een spijkerhansopje wat ik voor mijn neefje heb gemaakt.
Ik ben benieuwd of Ko hem al past, zal het morgen eens proberen.
oh wat zondequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:28 schreef oeke het volgende:
Ja he? Dat vind ik ook.![]()
Enige wat ik jammer vind, is dat de pijpen te lang waren en dat ze die toen afgeknipt hebben, terwijl mijn werkplaats in hetzelfde pand als hun woning zit en ik het dus ook even voor ze had kunnen omzomen.![]()
Dus dat ziet er nu heel slordig uit.
de winkels lopen voorquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:52 schreef huuphuup het volgende:
oh ja je kunt online zien in welke winkels ze divided hebben. In Leiden hebben ze een aparte H&M met enkel divided spul. (en 1 voor dames, en 1 voor kinderen. Handig... )
Wat stom toch dat je de plaatjes op de Hema site niet kunt vergroten.Ik ben wel benieuwd naar dit jasje. Heeft iemand hem in t echt gezien? Ik zie hem nu voor t eerst op de site staan. Vindt hem wel een soort van stoer.
[ afbeelding ]
Er staat trouwens wel meer 'nieuw' spul op de website. Ongetwijfeld dat het al wat langer in de winkel hangt, de website loopt soms een beetje achter heb ik het idee haha
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zomaar een greep van de meisjesafdeling.
En een jongensjasje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |