abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86360999
En hier weer verder
Dat shirtje Claudia, ik heb gisteren de perfecte muts bij gescoord, inderdaad van kidscase, voor de enorme prijs van 1,50! (lang leven de outlet)

En vandaag deze schoentjes voor Driekus:

Nou heb ik nog een bieding staan op een pakket op marktplaats, ben benieuwd. In dat pakket wel veel merkkleding, hoop dat het er nog goed uitziet.

Het enige dat ik nu nog heel graag wil hebben is een mutsje van kik kid, maar kan alleen kleine maatjes op marktplaats vinden.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_86361377
Oh wat een schetige schoentjes Mef O+ stoer!
Foto van t pakket? :9 (ff met printscreen en plakken in paint doe ik meestal :+ )

En Niels en Ivan O+ die streepjes shirts en/of rompers zijn inderdaad leuk! Ik heb van Amaranta twee bv-tops overgenomen met zo'n soort streepje en zij had daar bijpassende rompers bij :D Mijn dochter en ik gaan straks dus als dynamisch duo op stap :7 Ben benieuwd hoe dat eruit ziet bij het voeden, als t rompertje weg valt tegen mn shirt _O-
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86368161
een tvp natuurlijk!!

Hier een shopstop, alhoewel zo een leuke bodywarmer :o
was vandaag gaan artissen, al die kleintjes liepen rond met van die leuke regenlaarsjes (een of ander merk, naam kwijt) dragen ze ook bij hoelahoep :') bergenstein ofzo.

ik ga kleren voor mezelf zoeken nu!
pi_86372318
Gisteren samen met Linde gaan shoppen. Allemaal leuke dingen gekocht. Nadeel: mevrouw wil zelf ook ineens bepalen wat ze gaat dragen }:| En dat is dus eigenlijk alleen maar roze... Gelukkig kon ik haar bij een blauw shirtje nog overtuigen omdat er roze bloemen op zitten... Verdere score: roze jurk en roze pyjama :')
pi_86372563
:D
is ze een prinsesje stiemie? :P

Sandous haha de shopstop :D
Ik ken het gevoel, zo van nu heeft ze wel weer even genoeg, ben er even klaar mee. Voorlopig hoef ik voor mezelf niets te kopen dus ik heb hier zelf gewoon een algehele shopstop :') met uitzondering van wat dingen die soms nodig zijn.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86378787
Mefke wat een enorm leuke schoentjes voor Driekus!
Kan zelf niet wachten om de eerste echte loopschoentjes te kunnen kopen O+

Leuk die H&M streepjesrompers, zo leuk dat ik er vorige week nog mee in de hand heb gestaan haha
Ik vond die paarse erg leuk.Bij een eerstvolgende H&M zal ik wel weer een pitstop gaan maken en ze kopen denk ik

Ik kan dat zeer slecht tot niet, een kledingstop :@ Heb ik eindelijk een paar dagen niks gekocht voor hem oh dat is niet waar, zaterdag nog 2 shirtjes :+, komt mn moeder wel weer aanzetten met iets. Echt te erg! Nu had ze zowat de hele kringloop leeggekocht met een box en autostoel voor bij hen thuis en allemaal kleertjes want die waren met de helft korting.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86379927
Dit is een leuk meisjespakketje. Durf het qua maat alleen niet meer aan met Lente.
pi_86391398
Mette showt de door een lieve tante gebreide mutsjes O+
Ik ben zelf dus echt een mutsen verslaafde muts, dus mijn kind moet natuurlijk ook aan de muts :')

Er komt nog een muts aan en natuurlijk ook eentje voor mezelf O-)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_86395875
Poppejans, ze zijn gewoon met slappe zool, dus niet eens echte loopschoenen. Maar ja, hij heeft zootjes en daarop stond ie niet lekker, dit gaat stukken beter.
Wickie, die mutsen! Gaaf.
}:| nog steeds geen reactie op mijn pakket van mp...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_86396028
Mette wat ben je leuk met die 2 schattige tandjes O+

Huup helaas denkt ze zelf regelmatig dat ze een prinses is. Inclusief koninklijke eisen }:|

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 13-09-2010 23:12:35 ]
  Milf maandag 13 september 2010 @ 20:54:18 #11
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_86396463
Gekocht bij een outletstore. Oude prijs 99.95, nieuwe prijs 29.95 *O*

En van pappa een stel stoere gympies O+

Ze kan weer even vooruit :)
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_86402163
Leuk Nikky!
pi_86402505
Mette, wat ben je leuk met die mutsen op je hoofd!

Stiemie, ik moet altijd lachen om die "praatjes" van je dochter! Heerlijk dat prinsessen gedoe ;)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86413690
Wat een leuke schoentjes Mefke! Waar heb je die gekocht?

Ohh Mette wat ben je leuk en wat een cute mutsjes, vooral die eerste vind ik heel leuk O+

H&M heeft nieuwe babykleertjes!!

Voor Amélie

Voor alle meisjes, ik vind hem zoooo leuk! O+ Ik hou van die kleurtjes.

Voor R! Die kleurtjes en streepjes. Maar jammer van het kraagje.

Voor Wolf! Ik weet dat je niet zo van blauw houdt Poppejans, maar kijk eens bij "baby autumn news", het staat zo schattig O+

En deze vind ik ook schattig voor een kleintje
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 14 september 2010 @ 10:44:48 #15
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86413918
Zijn inderdaad lieve dingetjes O+
pi_86413950
Ik vind dat streepjes setje erg leuk Twinkly! en die dikke trui ook, die is er ook in het wit (maar zou ik dan meteen uitdoen als hij gaat eten haha)
Die trui hebben ze wel vaker in het assortiment gehad, ik heb er toen ik nog zwanger was ook mee in de hand gestaan. Hij is wel erg leuk en kneuterig winters O+
En dat groene babysetje vond ik ook erg leuk voor een klein babytje, is hartstikke unisex die kleur en de leukste kleur die erbij zat vond ik.
Die nieuwe witte muts die erop staat moet ik hebben! Past leuk bij zn zwart/witte wolf-wantjes en sjaal.
En eigenlijk wil ik die dikke trui en streepjesset ook :+ maar goed, eerst maar weer eens loon afwachten
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 14 september 2010 @ 10:53:36 #17
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86414155
Oh ik vind dat groene best jongetjesachtig eigenlijk maar door de 'oortjes' maakt 't weer een beetje meisjesachtig.
Tijdens mijn zwangerschap heb ik heel veel unisex dingetjes gekocht bij H&M omdat ik niet kon wachten :')
Maar dat was in de winkel, daar hebben ze nog meer natuurlijk.
pi_86414349
Die kleertjes O+ ik zag het toevallig ook vanmorgen!
Ik kom er helemaal van in herfststemming :D (het weer helpt ook natuurlijk :') )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Milf dinsdag 14 september 2010 @ 11:16:12 #19
16000 nikky
pi_86414738
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 10:36 schreef Twinkly het volgende:
Wat een leuke schoentjes Mefke! Waar heb je die gekocht?

Ohh Mette wat ben je leuk en wat een cute mutsjes, vooral die eerste vind ik heel leuk O+

H&M heeft nieuwe babykleertjes!!

Voor alle meisjes, ik vind hem zoooo leuk! O+ Ik hou van die kleurtjes.
[ afbeelding ]

Die vinnik ook leuk!
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_86414802
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:02 schreef huuphuup het volgende:
Die kleertjes O+ ik zag het toevallig ook vanmorgen!
Ik kom er helemaal van in herfststemming :D (het weer helpt ook natuurlijk :') )
Tuuuuurlijk Huup ;)

Leuke jurkjes! Het jurkje dat ik voor Linde heb gekocht, staat niet in de online shop :(
pi_86414823
oooo die jurkjes!!!!
*rent direct naar de webshop*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Milf dinsdag 14 september 2010 @ 11:21:13 #22
16000 nikky
pi_86414857
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
oooo die jurkjes!!!!
*rent direct naar de webshop*
:D
pi_86414961
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:19 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Tuuuuurlijk Huup ;)

Leuke jurkjes! Het jurkje dat ik voor Linde heb gekocht, staat niet in de online shop :(
Oi! :o
andere mensen doen een rondje nieuwssites, ik doe een rondje webshops 's morgens :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ns een foto dan van t Lindejurkje? O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86415125
Mevrouw verliest de prinsessenjurk geen seconde uit het oog :') Helaas voor haar hebben we vandaag ivm de regen lekker een pyjamadag

pi_86415342
Oh die is leuk!
En ik moest lachen om het kroontje :D t is echt een prinsesje haha.

Wij hebben ook een pyjamadagje. Alweer :') Afgelopen zondag ook al, hoewel toen niet de hele dag maar wel zo'n langzame-start-dag maar voor vandaag vind ik het wel best allemaal geloof ik.

Dit was zondag, de foute pyjama-uit-een-stuk van de H&M :D ik hou ervan, en ik vond het er weer voor O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')