Die vinnik ook leuk!quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:36 schreef Twinkly het volgende:
Wat een leuke schoentjes Mefke! Waar heb je die gekocht?
Ohh Mette wat ben je leuk en wat een cute mutsjes, vooral die eerste vind ik heel leuk![]()
H&M heeft nieuwe babykleertjes!!
Voor alle meisjes, ik vind hem zoooo leuk!Ik hou van die kleurtjes.
[ afbeelding ]
Tuuuuurlijk Huupquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:02 schreef huuphuup het volgende:
Die kleertjesik zag het toevallig ook vanmorgen!
Ik kom er helemaal van in herfststemming(het weer helpt ook natuurlijk
)
quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
oooo die jurkjes!!!!
*rent direct naar de webshop*
Oi!quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:19 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Tuuuuurlijk Huup![]()
Leuke jurkjes! Het jurkje dat ik voor Linde heb gekocht, staat niet in de online shop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe ns een foto dan van t Lindejurkje?![]()
Bij de Wibra hebben ze zwart/grijs/lichtroze/rood & baby blauw voor 1,50.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:49 schreef lily het volgende:
oh ja, kniekousjes moet ik ook nog hebben
en nog steeds een zwart maillotje
goede tip! ik moet ook juist zonder print hebben...quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:05 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Bij de Wibra hebben ze zwart/grijs/lichtroze/rood & baby blauw voor 1,50.
Wel allemaal zonder print. van maat 62 t/m 134 ofzo, iig die heb ik zien liggen.
Nee, naar de Hema!quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:24 schreef Claudia_x het volgende:
Mensen, brengen jullie me nu wéér in de verleiding om naar de Wibra te gaan?
Nou het gaat niet om het doorhebben, maar dat is in het begin gewoon minder goed voor de voetjes. Ze adviseren zelfs de eerste maand dat je kindje loopt alleen zacht leren slofjes te gebruikenquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:18 schreef seilram het volgende:
Serpente, zelf zou ik naar een schoenenwinkel gaan waar ze ook even de breedte enzo meten. Voor een eerste paar schoenen vind ik dat wel belangrijkal is niet iedereen dat met me eens. En een harde zool
paar rondjes lopen ermee en dan hebben ze dat zo door.
(Joep heeft schoenen van het merk track 'n style, diezelfde makers maken ook meisjes schoenen... dat merk heet dan alleen anders)
Even gekeken: hier, die bedoel ik.
Oeps.....quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:23 schreef Ssserpente het volgende:
Maar ik wil 'r niet zomaar zonder deskundig advies op tweedehands schoentjes laten rondbanjeren, dus ga idd van de week ff met r naar een goeie schoenenzaak. Stom dat ik daar zelf niet gewoon aan dacht.
Ik riep ook altijd 'schoenen krijgen ze hoe dan ook nieuw!', totdat ik mocht ervaren dat mijn dochter binnen een maand uit haar eerste schoentjes was gegroeid. En ik had ze echt op de groei gekocht.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:23 schreef Ssserpente het volgende:
Thanks voor de tips! Van Shoesme en Jochie heb ik toevallig een een paar liggen, van een vriendinnetje gekregen. Die hebben idd wel hele fijne zachte zooltjes. De maat 19 van Shoesme is ze alweer utgegroeid. Ze heeft nu maat 20 aan van Jochie.
Maar ik wil 'r niet zomaar zonder deskundig advies op tweedehands schoentjes laten rondbanjeren, dus ga idd van de week ff met r naar een goeie schoenenzaak. Stom dat ik daar zelf niet gewoon aan dacht.
Je hebt gelijk, hoor! Maar hier waren het sandaaltjes die dus niet echt gedragen waren, en verder wat zootjes en andere soepele schoenen. Niet echt naar voetjes gevormd, naar mijn beleving, zei de leek... Nu krijgt dochter wel nieuwe schoentjes, maar niet in schoenwinkel, ze groeit zo snel en we kunnen ons dat niet veroorloven... Hier is de 'kloof' tussen gewone 'winkels' en speciaalzaken, dus geen ketens etc. nog veel groter dan in NL.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:30 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, ik ben niet anti tweedehands, hoor. Integendeel! Maar schoenen gaan naar je voeten staan, dat vind ik een ander verhaal dan kleertjes.
in de winkel werd het me afgeraden om 2de handse schoentjes gebruiken maar bij het cb weer toe gejuigd.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:30 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, ik ben niet anti tweedehands, hoor. Integendeel! Maar schoenen gaan naar je voeten staan, dat vind ik een ander verhaal dan kleertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |