abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86360999
En hier weer verder
Dat shirtje Claudia, ik heb gisteren de perfecte muts bij gescoord, inderdaad van kidscase, voor de enorme prijs van 1,50! (lang leven de outlet)

En vandaag deze schoentjes voor Driekus:

Nou heb ik nog een bieding staan op een pakket op marktplaats, ben benieuwd. In dat pakket wel veel merkkleding, hoop dat het er nog goed uitziet.

Het enige dat ik nu nog heel graag wil hebben is een mutsje van kik kid, maar kan alleen kleine maatjes op marktplaats vinden.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_86361377
Oh wat een schetige schoentjes Mef O+ stoer!
Foto van t pakket? :9 (ff met printscreen en plakken in paint doe ik meestal :+ )

En Niels en Ivan O+ die streepjes shirts en/of rompers zijn inderdaad leuk! Ik heb van Amaranta twee bv-tops overgenomen met zo'n soort streepje en zij had daar bijpassende rompers bij :D Mijn dochter en ik gaan straks dus als dynamisch duo op stap :7 Ben benieuwd hoe dat eruit ziet bij het voeden, als t rompertje weg valt tegen mn shirt _O-
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86368161
een tvp natuurlijk!!

Hier een shopstop, alhoewel zo een leuke bodywarmer :o
was vandaag gaan artissen, al die kleintjes liepen rond met van die leuke regenlaarsjes (een of ander merk, naam kwijt) dragen ze ook bij hoelahoep :') bergenstein ofzo.

ik ga kleren voor mezelf zoeken nu!
pi_86372318
Gisteren samen met Linde gaan shoppen. Allemaal leuke dingen gekocht. Nadeel: mevrouw wil zelf ook ineens bepalen wat ze gaat dragen }:| En dat is dus eigenlijk alleen maar roze... Gelukkig kon ik haar bij een blauw shirtje nog overtuigen omdat er roze bloemen op zitten... Verdere score: roze jurk en roze pyjama :')
pi_86372563
:D
is ze een prinsesje stiemie? :P

Sandous haha de shopstop :D
Ik ken het gevoel, zo van nu heeft ze wel weer even genoeg, ben er even klaar mee. Voorlopig hoef ik voor mezelf niets te kopen dus ik heb hier zelf gewoon een algehele shopstop :') met uitzondering van wat dingen die soms nodig zijn.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86378787
Mefke wat een enorm leuke schoentjes voor Driekus!
Kan zelf niet wachten om de eerste echte loopschoentjes te kunnen kopen O+

Leuk die H&M streepjesrompers, zo leuk dat ik er vorige week nog mee in de hand heb gestaan haha
Ik vond die paarse erg leuk.Bij een eerstvolgende H&M zal ik wel weer een pitstop gaan maken en ze kopen denk ik

Ik kan dat zeer slecht tot niet, een kledingstop :@ Heb ik eindelijk een paar dagen niks gekocht voor hem oh dat is niet waar, zaterdag nog 2 shirtjes :+, komt mn moeder wel weer aanzetten met iets. Echt te erg! Nu had ze zowat de hele kringloop leeggekocht met een box en autostoel voor bij hen thuis en allemaal kleertjes want die waren met de helft korting.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86379927
Dit is een leuk meisjespakketje. Durf het qua maat alleen niet meer aan met Lente.
pi_86391398
Mette showt de door een lieve tante gebreide mutsjes O+
Ik ben zelf dus echt een mutsen verslaafde muts, dus mijn kind moet natuurlijk ook aan de muts :')

Er komt nog een muts aan en natuurlijk ook eentje voor mezelf O-)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_86395875
Poppejans, ze zijn gewoon met slappe zool, dus niet eens echte loopschoenen. Maar ja, hij heeft zootjes en daarop stond ie niet lekker, dit gaat stukken beter.
Wickie, die mutsen! Gaaf.
}:| nog steeds geen reactie op mijn pakket van mp...
pi_86396028
Mette wat ben je leuk met die 2 schattige tandjes O+

Huup helaas denkt ze zelf regelmatig dat ze een prinses is. Inclusief koninklijke eisen }:|

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 13-09-2010 23:12:35 ]
  Milf maandag 13 september 2010 @ 20:54:18 #11
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_86396463
Gekocht bij een outletstore. Oude prijs 99.95, nieuwe prijs 29.95 *O*

En van pappa een stel stoere gympies O+

Ze kan weer even vooruit :)
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_86402163
Leuk Nikky!
pi_86402505
Mette, wat ben je leuk met die mutsen op je hoofd!

Stiemie, ik moet altijd lachen om die "praatjes" van je dochter! Heerlijk dat prinsessen gedoe ;)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86413690
Wat een leuke schoentjes Mefke! Waar heb je die gekocht?

Ohh Mette wat ben je leuk en wat een cute mutsjes, vooral die eerste vind ik heel leuk O+

H&M heeft nieuwe babykleertjes!!

Voor Amélie

Voor alle meisjes, ik vind hem zoooo leuk! O+ Ik hou van die kleurtjes.

Voor R! Die kleurtjes en streepjes. Maar jammer van het kraagje.

Voor Wolf! Ik weet dat je niet zo van blauw houdt Poppejans, maar kijk eens bij "baby autumn news", het staat zo schattig O+

En deze vind ik ook schattig voor een kleintje
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 14 september 2010 @ 10:44:48 #15
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86413918
Zijn inderdaad lieve dingetjes O+
pi_86413950
Ik vind dat streepjes setje erg leuk Twinkly! en die dikke trui ook, die is er ook in het wit (maar zou ik dan meteen uitdoen als hij gaat eten haha)
Die trui hebben ze wel vaker in het assortiment gehad, ik heb er toen ik nog zwanger was ook mee in de hand gestaan. Hij is wel erg leuk en kneuterig winters O+
En dat groene babysetje vond ik ook erg leuk voor een klein babytje, is hartstikke unisex die kleur en de leukste kleur die erbij zat vond ik.
Die nieuwe witte muts die erop staat moet ik hebben! Past leuk bij zn zwart/witte wolf-wantjes en sjaal.
En eigenlijk wil ik die dikke trui en streepjesset ook :+ maar goed, eerst maar weer eens loon afwachten
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 14 september 2010 @ 10:53:36 #17
298315 SacreCoeur
pi_86414155
Oh ik vind dat groene best jongetjesachtig eigenlijk maar door de 'oortjes' maakt 't weer een beetje meisjesachtig.
Tijdens mijn zwangerschap heb ik heel veel unisex dingetjes gekocht bij H&M omdat ik niet kon wachten :')
Maar dat was in de winkel, daar hebben ze nog meer natuurlijk.
pi_86414349
Die kleertjes O+ ik zag het toevallig ook vanmorgen!
Ik kom er helemaal van in herfststemming :D (het weer helpt ook natuurlijk :') )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Milf dinsdag 14 september 2010 @ 11:16:12 #19
16000 nikky
pi_86414738
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 10:36 schreef Twinkly het volgende:
Wat een leuke schoentjes Mefke! Waar heb je die gekocht?

Ohh Mette wat ben je leuk en wat een cute mutsjes, vooral die eerste vind ik heel leuk O+

H&M heeft nieuwe babykleertjes!!

Voor alle meisjes, ik vind hem zoooo leuk! O+ Ik hou van die kleurtjes.
[ afbeelding ]

Die vinnik ook leuk!
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_86414802
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:02 schreef huuphuup het volgende:
Die kleertjes O+ ik zag het toevallig ook vanmorgen!
Ik kom er helemaal van in herfststemming :D (het weer helpt ook natuurlijk :') )
Tuuuuurlijk Huup ;)

Leuke jurkjes! Het jurkje dat ik voor Linde heb gekocht, staat niet in de online shop :(
pi_86414823
oooo die jurkjes!!!!
*rent direct naar de webshop*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Milf dinsdag 14 september 2010 @ 11:21:13 #22
16000 nikky
pi_86414857
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
oooo die jurkjes!!!!
*rent direct naar de webshop*
:D
pi_86414961
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:19 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Tuuuuurlijk Huup ;)

Leuke jurkjes! Het jurkje dat ik voor Linde heb gekocht, staat niet in de online shop :(
Oi! :o
andere mensen doen een rondje nieuwssites, ik doe een rondje webshops 's morgens :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ns een foto dan van t Lindejurkje? O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86415125
Mevrouw verliest de prinsessenjurk geen seconde uit het oog :') Helaas voor haar hebben we vandaag ivm de regen lekker een pyjamadag

pi_86415342
Oh die is leuk!
En ik moest lachen om het kroontje :D t is echt een prinsesje haha.

Wij hebben ook een pyjamadagje. Alweer :') Afgelopen zondag ook al, hoewel toen niet de hele dag maar wel zo'n langzame-start-dag maar voor vandaag vind ik het wel best allemaal geloof ik.

Dit was zondag, de foute pyjama-uit-een-stuk van de H&M :D ik hou ervan, en ik vond het er weer voor O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86415427
ik vind die pyama leuk joh Huup!
ik heb de roze varianten ervan voor Evie gekocht, in mt 80, zal van de week eens testen offie al past.
(vandaag doen wij ook een relaxdagje; Evie heeft een GMKjumpsuit aan, is ook net een pyama :))
pi_86415473
Ik ben gek op pyjamadagjes :Y
Ik heb ze alleen in het weekend helaas
pi_86415495
Hmm, ik vind maar heel weinig leuk van die nieuwe dingen in h&m webshop. Nou ja, scheelt weer geld. (wantdathebikechtnietmeer :') )
pi_86415528
Oh ja de gmk jumpsuit is ook zo'n lekker het-regent-buiten-en-we-gaan-lekker-binnen-knuffelen-en-spelen-ding. O+
  dinsdag 14 september 2010 @ 11:45:44 #30
298315 SacreCoeur
pi_86415583
Wij hadden zondag PJ dag.. & tegen uur of 18.00 hoor ik Isa 'gaan we nergens heen ofzo?!! ik wil ergens naar toehoe'.

Ik vind die PJ's uit èèn stuk zo handig! behalve als ze al zelf naar de wc gaan s'nachts.

En ik moet maillots hebben, hier hebben ze bij de Wibra hele leuke, pluizen wel altijd heel snel van Zeeman/Wibra.
Maar och, nu ze op school ook veel buitenspelen etc ga ik geen dure franse merk maillots meer kopen.
Misschien over 4 jaar weer. :+
pi_86415640
Ik heb gisteren bij Zeeman een flanellen pyjama voor Linde gekocht O+ En baby kniekousjes met ruitjes en anti-slip nopjes. En van die slofsokken voor Linde. Was nog geen 8 euro kwijt in totaal :D
pi_86415656
Ik vind die gmk-jumpsuits superleuk! Maar ik had er altijd ruzie mee met aan en uitdoen enzo :')
Vooral toen ze niet meer liggend aangekleed wilde worden en beweeglijk was, maar ook nog neit goed kon zitten pfff wat een gedoe.

Nu zou het wel weer kunnen omdat ze gewoon kan staan als k haar aan en uitkleed. Ze helpt ook, beentjes omhoog enzo, armpje door de mouw, zo leuk :D

BJ gewoon proberen! Ik heb de mouwen en broekspijpen omgeslagen haha wel 2 keer, dit is een 86. Maar goed, omdat het een pyjama is vind ik het niet zo erg dat het eigenlijk nog veel te groot is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86415704
oh ja, kniekousjes moet ik ook nog hebben

en nog steeds een zwart maillotje :')
pi_86415730
Dat kroontje zat bij een prinsessenpannenkoek die we gingen eten ter ere van mijn nieuwe baan :) Alle kinderpannenkoeken hadden een verrassing. Alleen jammer dat ze 'm nu dus de hele dag op heeft :')
pi_86415760
Kun je niet wat dingen verven Lily? Pakje zwarte Dylon en dan gewoon wat maillots in verschillende maten ofzo, of eventueel wat rompers of andere dingen erbij?

Ik gooi altijd mn handdoeken erbij die ik verziekt heb met mn haarverf :7 pak dan ook niet de witte handdoeken zou je denken oO<
Stom is dat toch dat het zo lastig te vinden is, zwart voor onder de 2 jaar.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86415796
oeee Amelie heeft dus een 86 aan, dan past Evie die 80 misschien ook al wel :Y
Vanavond lekker in bad en daarna gaan we passen :Y

en ik ben gek op mijn GMKjumpsuitjes; en ze lijken me ook heerlijk comfortabel voor Evie.
O+
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:05:04 #37
298315 SacreCoeur
pi_86416190
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:49 schreef lily het volgende:
oh ja, kniekousjes moet ik ook nog hebben

en nog steeds een zwart maillotje :')
Bij de Wibra hebben ze zwart/grijs/lichtroze/rood & baby blauw voor 1,50.
Wel allemaal zonder print. van maat 62 t/m 134 ofzo, iig die heb ik zien liggen.
pi_86416324
Nu moet ik dus ook op de H&M website kijken (ik typte wedstrijd... :')).
Leuk jurkje dat gestreepte!

Die jumpsuitjes blijf ik ook schetig vinden, maar het stond Mirte niet zo leuk en nu durf ik het niet aan om het voor Iris aan te schaffen en die van Mirte, daar stond haar naam op, dus dat vond ik ook een beetje sneu ;).
Fake it till you make it...
pi_86416376
Ik zoek een lief badjasje voor de baby (geslacht nog niet bekend). Iemand suggesties voor iets origineels? Prijs onbelangrijk.
pi_86416415
Ik ben wel echt gek op die overslagjurkjes van GMK O+ hoewel niet echt overslag want ze zijn van binnen gewoon dicht :') maar die vond ik ook zo leuk <3 ik kan echt niet wachten om die bij nr 2 weer aan te doen! Ik had een turkooise en die kleur stond zo mooi bij Amélie, ben benieuwd of hij dit kindje ook zal staan.

En aanschouw hier mijn jumpsuit-perikelen :Y)

Overigens was dit B. die het aan probeerde te krijgen :') ik was er iets handiger mee maar echt fan word ik geloof ik niet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86416611
Hihi, Huup! _O-
Dat is herkenbaar! Zo liepen wij er ook altijd mee te stuntelen. Wat een lief rompertje trouwens. O+

Mooi jurkje, Stiemie, echt prinsessig! Linde wordt vast een groot toneelspeelster later. O+

Te lang gedubt en gewacht met bestellen bij babywalz, de leuke regenlaarsjes zijn uitverkocht en de regenbroek ook. Dus nu moet ik wel bestellen bij H&M. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86416885
Kijk, ik was het topic zelf gewoon kwijt. Ik ga op zoek naar een badjas!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86416962
http://speelgoedcadeau.nl(...)jas-En-Slippers.html

Zoiets vind ik wel leuk. :)

Edit:

http://speelgoedcadeau.nl(...)-Nicky-Badjasje.html

Deze. O+

[ Bericht 33% gewijzigd door Chooselife op 14-09-2010 12:34:29 ]
pi_86417238
Haha die laatste kwam ik net tegen :D hoef ik die nie meer te posten :P

BamBam heeft ze in hele kleine maatjes, vanaf 50/56 maar ik vind het zelf nu pas, vanaf maat 80 een beetje handig worden. Daarvoor niet zo eigenlijk.

Kijk hier eens.
Misschien is dat wat?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86417359
Het is niet helemaal wat je zoekt, maar de Ikea heeft dit soort dingen (handdoeken met capuchons, echt veel handiger in het begin!):

Ik kijk nog verder. Het is niet eenvoudig iets leuks te vinden!
pi_86418279
Oh!
Ik kom eerlijk gezegd nooit in die winkel dus ik heb geen idee of het wat is (ook qua kwaliteit en dikte enzo), maar in het foldertje van piet kerkhof stond wel een grappig jasje. Donkerpaars met roze stippen, maat 92 t/m 128 voor 19,95.
Kijk hier. Die wat kleinere plaatjes, t derde meisje van links.
Misschien een tip voor mama's met meisjes in grotere maatjes :Y)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 14 september 2010 @ 13:12:17 #47
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86418521
Huup, doe die jumpsuitjes van onder af aan, dan gaat het een stuk soepeler! :D

Emma heeft van d'r opa een badjasje gekregen waar 'prinsesje' achterop staat. :') Ik gebruik 'm nu nog niet wegens nog een paar slagen te groot maar voor nu ben ik ook meer fan van de omslagdoeken.

Chooselife, hier kun je badjassen voor mams en baby laten borduren: http://www.villakado.bied(...)-de-baby-&-mama.html
A grand adventure has begun.
pi_86418642
ik doe de GMK jumpsuitjes ook van boven aan ; maar net als rompers; eerst alleen het hoofd, dan 1 voor 1 de armpjes; en dan naar beneden toe afstropen... gaat eigenlijk vrij makkelijk hier.
:Y
pi_86418858
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:05 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Bij de Wibra hebben ze zwart/grijs/lichtroze/rood & baby blauw voor 1,50.
Wel allemaal zonder print. van maat 62 t/m 134 ofzo, iig die heb ik zien liggen.
goede tip! ik moet ook juist zonder print hebben...

en die foto's van huup :D
pi_86418946
Mensen, brengen jullie me nu wéér in de verleiding om naar de Wibra te gaan?
pi_86419185
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 13:24 schreef Claudia_x het volgende:
Mensen, brengen jullie me nu wéér in de verleiding om naar de Wibra te gaan?
Nee, naar de Hema!

Maat 56 t/m 86!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 14 september 2010 @ 13:36:00 #52
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86419370
Ja, ik zag ze vanochtend ook op de site! Die middelste lijkt alleen zo ontzettend op een vestje wat ze nu ook hebben.
Ik heb hier nog wat hema-bonnen liggen die gecashed kunnen moeten worden! *) De hema hier om de hoek zal ze wel weer niet hebben maar ik ga toch maar eens kijken binnenkort.

Newbie vraag: Zo'n jurkje, doe je daar nou een legging onder? Of een maillot? Of kan 't ook gewoon op een broekje ofzo?
A grand adventure has begun.
pi_86419374
Ik heb die jurkjes allemaal al gezien. En van de H&M ook. En ik heb een koopstop! }:|

Oh wacht, ik heb Irischeques op komst. Daar kan ik bij de Hema wel mee terecht!
  dinsdag 14 september 2010 @ 13:53:29 #54
298315 SacreCoeur
pi_86420054
Ik zou onder zo'n jurkje eerder een legging met sokjes eroverheen aandoen dan een maillot.
Een maillot lijkt te veel qua stof op 't jurkje & dat wordt zo saai.
Legging is glad & daar door maakt het speels, en sokjes erover is gewoon warm & leuk :P
pi_86426592
Een een spijkerbroekje staat die tuniekjes ook heel leuk, vind ik.

Aargh! Lente loopt, dus ik zoek schoenen. Of liever laarsjes, denk ik. En ik zie echt door de bomen het bos niet meer. Wie helpt mij?

Liefst geen bruin of rood. Denk dat donkerblauw wel te combineren is met Lente d'r kledingkast. Of antraciet, nog beter!
pi_86426734
Bij de Scapino hebben ze veel meisjesschoenen in tegenstelling tot jongensschoenen.
En dat voor een leuk prijsje. Ik was voor 13 euro geslaagd en dan heb je lekkere warme schoentjes.
pi_86427131
Maar die hebben dan een harde zool, of niet? Daarover zit ik namelijk te dubben. Een leren laarsje met zachte zool is aan de ene kant het beste, maar als ze daar drie keer mee buiten heeft gespeeld, is ze er zo doorheen natuurlijk.

Hm, moet me er nog even in verdiepen...
pi_86427573
je hebt van shoesme schoentjes die buiten kunnen, maar die wel een zachte zool hebben
pi_86427864
Van jochie heb je ook schoentjes met zo'n "dun" en soepel zooltje als die van shoesme.
pi_86428767
Serpente, zelf zou ik naar een schoenenwinkel gaan waar ze ook even de breedte enzo meten. Voor een eerste paar schoenen vind ik dat wel belangrijk :@ al is niet iedereen dat met me eens. En een harde zool :Y paar rondjes lopen ermee en dan hebben ze dat zo door.

(Joep heeft schoenen van het merk track 'n style, diezelfde makers maken ook meisjes schoenen... dat merk heet dan alleen anders)

Even gekeken: hier, die bedoel ik.

[ Bericht 3% gewijzigd door seilram op 14-09-2010 17:25:25 ]
Niet mieten! Door gieten!
pi_86428898
Scapino heeft ook schoentjes van dr visser (beegle) die vond ik in het begin (nu nog trouwens) ook erg fijn

Haar eerste schoenen waren van de schoenenreus, heel soepel en niet duur
pi_86429075
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 17:18 schreef seilram het volgende:
Serpente, zelf zou ik naar een schoenenwinkel gaan waar ze ook even de breedte enzo meten. Voor een eerste paar schoenen vind ik dat wel belangrijk :@ al is niet iedereen dat met me eens. En een harde zool :Y paar rondjes lopen ermee en dan hebben ze dat zo door.
(Joep heeft schoenen van het merk track 'n style, diezelfde makers maken ook meisjes schoenen... dat merk heet dan alleen anders)

Even gekeken: hier, die bedoel ik.
Nou het gaat niet om het doorhebben, maar dat is in het begin gewoon minder goed voor de voetjes. Ze adviseren zelfs de eerste maand dat je kindje loopt alleen zacht leren slofjes te gebruiken :Y
pi_86429115
Net als seilram zweer ik ook bij een schoenenwinkel waar ze de maat e.d. meten en waar ze verstand hebben van kinderschoenen. Het kost wat meer, maar gelukkig kan dat uit en dan is er tenminste iemand die meekijkt die verstand heeft van hoe het past.
Ik wil binnenkort voor Iris maar eens winterschoentjes gaan kijken, ik verwacht eigenlijk dat ze alweer richting maat 21 gaat... en voor Mirte laat ik het eerst maar even meten, als ze nog even kan met haar huidige schoenen qua maat dan wachten we nog even, anders zal je net zien dat ze een spurt gaat maken als we nieuwe schoenen hebben gekocht ofzo, hahaha.
Iris heeft nu van shoesme met zo'n dunne zool, maar voor de winter lijkt een wat stevigere zool me lekkerder en aangezien ze toch al een maand of 3 loopt denk ik dat dat best kan. Maar ook dat ga ik nog wel even navragen bij de schoenenwinkel.
pi_86429476
Wij gaan trouwens ook altijd naar een goede schoenenwinkel voor schoenen. Daarnaast koop ik dan nog wel eens een paar goedkope gymojes ofzo bij de hema.
pi_86429517
Joep liep ongeveer 1,5 maand. In die winkel moest hij toen eerst laten zien hoe hij liep. Dus ze gingen ook echt kijken of ie stevig op zijn beentjes stond. Toen moest ie daarna een paar rondjes lopen met verschillende schoenen aan. Ik vond het wel fijn. Ze namen echt de tijd, het werd goed opgemeten en ze gaven in mijn ogen echt goed advies. Mijn man ging ook nog met een paar schoenen naar huis voor zichzelf :D
Niet mieten! Door gieten!
pi_86429945
ik heb dat gestreepte jurkje toevallig gister bij de hema gekocht :Y
de streeplegging en het vestje heeft Evie ook, dus kunnen we mooi combineren.
O+
pi_86431273
Thanks voor de tips! Van Shoesme en Jochie heb ik toevallig een een paar liggen, van een vriendinnetje gekregen. Die hebben idd wel hele fijne zachte zooltjes. De maat 19 van Shoesme is ze alweer utgegroeid. Ze heeft nu maat 20 aan van Jochie.

Maar ik wil 'r niet zomaar zonder deskundig advies op tweedehands schoentjes laten rondbanjeren, dus ga idd van de week ff met r naar een goeie schoenenzaak. Stom dat ik daar zelf niet gewoon aan dacht.
  dinsdag 14 september 2010 @ 18:40:47 #68
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86431965
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 18:23 schreef Ssserpente het volgende:

Maar ik wil 'r niet zomaar zonder deskundig advies op tweedehands schoentjes laten rondbanjeren, dus ga idd van de week ff met r naar een goeie schoenenzaak. Stom dat ik daar zelf niet gewoon aan dacht.
Oeps..... :) Dat is zo mij... Mijn kind heeft zelfs geen eerstehands schoentjes, maar die gaan we binnenkort aanschaffen, de tweedehandsjes zijn te klein. Maatje 23 alweer denk ik...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_86434096
Haha, ik ben niet anti tweedehands, hoor. Integendeel! Maar schoenen gaan naar je voeten staan, dat vind ik een ander verhaal dan kleertjes.
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:00:23 #70
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86435415
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 18:23 schreef Ssserpente het volgende:
Thanks voor de tips! Van Shoesme en Jochie heb ik toevallig een een paar liggen, van een vriendinnetje gekregen. Die hebben idd wel hele fijne zachte zooltjes. De maat 19 van Shoesme is ze alweer utgegroeid. Ze heeft nu maat 20 aan van Jochie.

Ik riep ook altijd 'schoenen krijgen ze hoe dan ook nieuw!', totdat ik mocht ervaren dat mijn dochter binnen een maand uit haar eerste schoentjes was gegroeid. En ik had ze echt op de groei gekocht.

Toen realiseerde ik me dat dat soort dingen gewoon heel vaak gebeuren, dat kinderen binnen no time uit schoentjes gegroeid zijn en ze dus echt volgens mij nog maar nauwelijks naar voeten kunnen zij gaan staan. Ik heb tot nu toe wel op mp gezocht naar tweedehands, maar dan wel alleen maar de schoenen die er erg goed uitzagen en waar het liefst zelfs nog bijstond 'maar 2 weken gedragen' of iets in die trant.

Alleen nu merk ik dat ze langer met schoenen gaat doen en mijn laatste koop ging mis omdat ik de poezelige voetjes van mijn dochter gewoon niet in de laarsjes gepropt kreeg, dus nu denk ik dat ik voor de winter maar wel nieuwe schoeisel ga aanschaffen.
pi_86435836
Ik geloof dat als ik de voetmeters op verschillende sites goed begrepen heb dat Amélie maat 21 zou moeten hebben nu (op de groei dus wel). Maar goed, voorlopig loopt ze nog net niet dus wij wachten rustig af en tzt laat ik alles even goed opmeten. Of ik dan ook daadwerkelijk iets koop in een schoenwinkel weet ik niet. Ik ben een zeikerd qua hoe schoenen eruit zien :Y) En daarnaast ben ik ook nog eens best gebonden aan een budget dus ik heb ook gewoon niet direct 90,- te besteden voor een paar eerste schoentjes, ik zit meer in de regio van hooguit 40 of 50. En das dan al wel een flinke aanslag op mn budget :') dus daar moet k tzt nog eens goed naar kijken.

Misschien een tip? Ik weet niet of t wat is hoor, maar ik kwam hier een soort outlet tegen, dus voor mensen die op zoek zijn: http://outlet.piccolino.nl/
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:09:07 #72
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86435854
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 19:30 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, ik ben niet anti tweedehands, hoor. Integendeel! Maar schoenen gaan naar je voeten staan, dat vind ik een ander verhaal dan kleertjes.
Je hebt gelijk, hoor! Maar hier waren het sandaaltjes die dus niet echt gedragen waren, en verder wat zootjes en andere soepele schoenen. Niet echt naar voetjes gevormd, naar mijn beleving, zei de leek... Nu krijgt dochter wel nieuwe schoentjes, maar niet in schoenwinkel, ze groeit zo snel en we kunnen ons dat niet veroorloven... Hier is de 'kloof' tussen gewone 'winkels' en speciaalzaken, dus geen ketens etc. nog veel groter dan in NL.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_86436061
LeBig heeft zwarte maillots en zwarte leggings vanaf kleine babymaten.
pi_86436370
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 19:30 schreef Ssserpente het volgende:
in de winkel werd het me afgeraden om 2de handse schoentjes gebruiken maar bij het cb weer toe gejuigd.
maar zoals bij mijn oudste heeft ze wel eens schoentjes gehad waar ze amper op gelopen heeft.
mijn jongste heeft voor de zomer een paar gekregen en daar heeft ze hooguit 2 keer opgelopen toen was ze er al uit :{

ik koop eigenlijk altijd bij de scapino schoenen voor de meiden. wel van dr. visser en geen andere.
mama van 3 kids!
pi_86437560
Nog even onze schoenen in actie, helaas, Ssserpente, wel echte jongensschoenen. En, voor de liefhebbers, hij is compleet in zwart met een beetje wit en rood vandaag. Ik vind het superleuk staan.

Ik heb nu bij rainbowbabies de zwarte shirts gescoord, broekje is van de hema.
Die jumpsuits waren erg mooi, maar zaten hier ook voor geen meter. Driekus heeft een te lang lijf ervoor.
Dat vestje met die strepen huup, gaat dat tot maat 86?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')