abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86518813
Kinderkleertjestopic deel 19

Waar Vlindur op zoek is naar "bruidskleding" voor haar zoon
weer ge-dpam't gaat worden binnekort
en Meimeltje op zoek is naar clic laarsjes in de uitverkoop

dus

Wat heb jij gekocht voor je kind of wat staat er op het verlanglijstje?

[ Bericht 20% gewijzigd door lily op 16-09-2010 23:07:43 ]
pi_86519437
Kwam net in een tijdschrift deze sites tegen:
Babybasics, leuke modellen in mooie kleuren, ook zwart.

En deze site is om van te smullen, mooie dingen! Maar ik zie geen prijzen, dus dan zul je wel een winkel moeten zoeken waar ze het verkopen. Dus meer voor de mensen die graag inspiratie opdoen dan voor de mensen die willen kopen. ;)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86520523
Oh ja, die jumpsuits zien er mooi uit.
Ik heb er nog nooit een gekocht. Misschien toch maar eens doen.

En die slaapzakken op die andere site zijn pareltjes ja :Y
pi_86525171
Oh Oeke wat een leuke site! :Y

Het idee van broek-blouse-spencer spreekt me steeds meer aan trouwens. Oh, nog 2 hele maanden! :o
Jammer trouwens dat de spencers op die site de onderkant uitlopend hebben, zo lijkt het dus alsof ze veels te strak zitten 8)7

Die slaapzakjes vind ik overigens echt lelijk! :o
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_86525309
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 07:34 schreef Vlindur het volgende:
Die slaapzakjes vind ik overigens echt lelijk! :o
hahaha, zo zie je maar weer hoe smaken verschillen

Ik heb trouwens eens gezocht op bruidskleding voor baby's/kinderen maar oh oh wat een afschuwelijke kleding kom ik tegen. Oh bah, zo ontzettend niks voor mij :D
ik houd ook al niet van spencers

Is maar goed dat ik al getrouwd ben ;)
pi_86525377
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 07:51 schreef lily het volgende:

[..]

hahaha, zo zie je maar weer hoe smaken verschillen

Ik heb trouwens eens gezocht op bruidskleding voor baby's/kinderen maar oh oh wat een afschuwelijke kleding kom ik tegen. Oh bah, zo ontzettend niks voor mij :D
ik houd ook al niet van spencers

Is maar goed dat ik al getrouwd ben ;)
Dat scheelt enorm ja!
We hebben beide iets van, we trouwen maar een keer en dat doen we helemaal in stijl (ik héb niet eens een jurk en mijn vriend heeft geen pak) dus dat willen we dan doen zoals het 'hoort'. En Rienk 'hoort' dan ook in pak. Ik wil niet een italiaans gladjakkers pak (Maar dat pak van B's neefje staat hem dan wel echt heel gaaf O+ ) Het is moeilijk, want het moet 'perfect' zijn, maar ook losjes genoeg en hij moet er wel in kunnen bewegen natuurlijk!

Ik denk dat we iets in de kleur van J's pak halen. En dat schijnt dan weer van mijn jurk af te moeten hangen en jemig was is het dan ingewikkeld _O-
pi_86525850
Oeke, zo denk ik ook over schoentjes, daarom heeft Wolf ook nog geen ''echte'' schoentjes gehad. Alleen zachte slofjes, die hij ook weer uit gooit. Schoentjes zijn er als je lopen kunt
Hier is het nog veel blote voetjes, en in de wagen sokken of slofjes (die ik altijd weer moet gaan terugzoeken in gangpaden van winkels, of er komt weer iemand aangerent die een sokje gevonden heeft :+ ).
Ik heb al wel een paar Dr Martens staan en regenlaarsjes met doodskopjes.

Groofsken, ik vond van die Babypaws ook dat sandaalmodel veel leuker dan de dichte modellen.
Wolf heeft nu leren bruine laars slofjes van Aapie, met zachte voering binnen in. Gaan makkelijk aan door elastieken zijkant

Mh moeilijk Vlindur, ik vind zo'n bruidsjonker jasje dasje pakje dus echt afschuwelijk.
Ik zou ook gaan voor een leuke blouse denk ik, al dan niet met spencer.Spencer maakt het niet altijd leuker vind ik.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86525923
Ssserpente, dat DPAM jasje krijgt Isabeau. (voor d'r verjaardag krijgt ze o.a. een DPAM bestelling :D )

Vlindur, moeilijk hè?! Ik vind spencertjes wel héél leuk bij Rienk.

Isabeau heeft vandaag een outfit aan die voor 80% Wibra is en ze ziet eruit om op te vreten. Dat geeft me dan ook wel weer een kick. Er zo leuk uitzien voor een drol en drie knikkers!
pi_86525982
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 08:47 schreef Sorbootje het volgende:

Isabeau heeft vandaag een outfit aan die voor 80% Wibra is en ze ziet eruit om op te vreten. Dat geeft me dan ook wel weer een kick. Er zo leuk uitzien voor een drol en drie knikkers!
Leuk! dat is ook zo gaaf! Heb ik ook wel eens dat ik een complimentje krijg over hoe hij eruit ziet.Dan is het vaak kringloop/wibra/zeeman voor een paar euro *)
En gaaf verjaardagskado gaat ze dan krijgen, best een leuk idee! Ben benieuwd wat je allemaal gekocht hebt bij Dpam.
Hier effe geen Dpam meer, heb ook al het leuks van dit moment al gekocht geloof ik
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86526024
quote:
Ssserpente, dat DPAM jasje krijgt Isabeau. (voor d'r verjaardag krijgt ze o.a. een DPAM bestelling :D )
:D Wat zal Isabeau daar blij mee zijn :P Wel goed excuus... ;)

Vlindur, succes met je zoektocht! Ik heb voor Willow gekozen om gewoon een mooie jurk te kopen ipv vijftien lagen tule, zoals de meeste bruidsmeisjesjurkjes. Ik vond het helemaal niks, ik wilde gewoon dat ze zich normaal kon bewegen (wat natuurlijk alsnog niet kon, want de jurk was zo lang dat ze er niet normaal in kon kruipen, maar soit, het zag er comfortabeler uit dan die frutseljurkjes). trouwens, bruidsjurk kopen? :7

quote:
Leuk is dat ja!
Ik had het laatst andersom: ze had een best duur rokje aan van Z8, zegt een kennis: "Ohhh dat rokje is leuk he! Die heeft mijn dochter ook! Bij de Hans Textiel toch?" ;( Bleek daar vrijwel hetzelfde rokje in de uitverkoop te zijn _O-

Ik heb trouwens zo'n toffe winterjas voor Willow gekocht O+ Ik heb een foto op mn twitpic, even zoeken...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_86526047
Nou ik heb nog niet besteld, want geld is nog een klein beetje op (wel iets minder op, maar nog steeds grenzend aan op), maar ik zal even de foto's bij elkaar zoeken, ogenblik.
pi_86526130

Dit in elk geval en dan misschien nog een muts en sjaal erbij ofzo. Moet ik nog even uitzoeken. O+
Die poncho heeft eigenlijk op het eerste gezicht niet helemaal een Isabeau kleur, maar ik dénk dat hij niet té hardroze is... 't Steekt vrij nauw bij Isabeau mij. Ik denk dat ik deze kleur wél vind staan omdat het net niet zuurstok is. (ik houd echt niet van zuurstokroze) Ik waag het erop!
pi_86526166
Haha Innepin, ik ben er vrij zeker van dat ze een shitload aan speelgoed krijgt voor haar verjaardag, dus ik vond het wel kunnen en financieel kon ik dit ook beter aan omdat ze tóch een winterjas moet hebben. :Y) Doe er nog wel een pop bij denk ik. O+
pi_86526191
Oh ja, deze voor onder het jurkje

pi_86527251
quote:

Vlindur, moeilijk hè?! Ik vind spencertjes wel héél leuk bij Rienk.

:D O+ hahaha wat ben je toch een heerlijk mens O+

Oeke die slaapzakjes :o ooooh! Ik ben verliefd!! O+ O+
maar die knopen op de zijkant hm.. bij die kleine maten maakt het niet uit maar in de grotere maten lijkt het met niet zo lekker liggen als ze gaan rollen enzo.
Ik vind ze wel echt supermooi zeg <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86527698
Oehh leuke kleertjes Sorbo!!

Vlindur, wat voor soort spencer zoek je? Welke kleuren?
Ik denk dat in okt/ nov wel meer spencers komen, heb voor de oudste wel leuke van Mexx en Name it gehad.

pi_86527803
Wat een mooie spencer :)

Ik ben op zoek naar een leuke pet voor mart. Voor als we nu naar buiten gaan. Een muts is nog veels te warm en echt voor de winter.

Maar kan dus vooral alleen leuke wollen mutsen vinden. :D Die er ook zeker gaan komen.
Welke speurneus weet een leuke site met petten voor baby's. :)
pi_86527823
Ik vind dit een héél leuk spencertje. Zoiets zou ik Ivan aandoen, niet met een bloesje eronder maar een truitje. Ik zou wel een wat minder casual broekje kiezen.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86527881
Oeh, claudia. Das leuk :)
pi_86527953
Ik denk dat ik er een voor Ivan koop voor Kerst. Eerst even met m'n lief overleggen. Bedankt voor de link, oeke!

Ook leuk voor meisjes, trouwens:

pi_86528067
Ohhhh wat een geweldige bestellig Sorbootje! Ik ben echt verliefd op dat jurkje!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_86528074
Sorbo wat een mooie rooie bestelling zo... O+ Ik zou ze zelf ook allemaal willen kopen _O- *op handen zit*
Claudia, da's zeker een leuke. Ik zou echt never nooit mijn kind in zo'n geruit geval stoppen, vind ik helemaal niks, maar die jij post is wel lief O+ En dan idd met een spijkerbroekje of een wat netter broekje dan dit joggingding.

Willows winterjas:

O+
(ik moet alleen de touwtjes nog even knippen die de plooien nu bij elkaar houden. Maar hij is toch nog wel een beetje warm voor nu én een beetje groot.)
pi_86528119
Tof Innepin!! Heel mooi die jas! Waar is ie van? Ja van Willow...maar wie heppum gemaakt?

Ohh enne Vlindur...Congrats met jullie voornemen om te gaan trouwen!! Spannend!!
pi_86528146
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:23 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhh wat een geweldige bestellig Sorbootje! Ik ben echt verliefd op dat jurkje!!
Ik ook O+

Innepin, mochten je handen het toch winnen, ik ga eind van deze maand bestellen. :P
pi_86528184
Wat ik zo leuk vind aan het jurkje zijn die twee details op de tailleband. Daarmee toont iemand een goed gevoel voor ontwerp! Het zijn net kerstkransjes. :9 OMG, er is er een zwanger, hoor.

Is die stof niet erg stug voor een dreumesje, eigenlijk? Het ziet eruit als een jurkje om mooi in te wezen en niet om lekker in te spelen.
pi_86528253
Psst, Sorbo of HuupHuup ;) Jullie komen altijd met de leukste dingen.
Nu heb ik een jongen en die wilt graag een pet. Jullie misschien een idee'tje?
pi_86528292
De stugheid van de stof vind ik op deze leeftijd niet zo boeiend, ik merk namelijk dat het Isabeau echt niets uitmaakt. Tenzij ik haar in een dwangbuis heis natuurlijk, maar of de stof nou heel soepel is of wat stugger, Isabeau speelt stug door :D

Voor kleine baby'tjes vind ik dat wel heel belangrijk.
pi_86528389
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:25 schreef Poppedein het volgende:
Tof Innepin!! Heel mooi die jas! Waar is ie van? Ja van Willow...maar wie heppum gemaakt?

Ohh enne Vlindur...Congrats met jullie voornemen om te gaan trouwen!! Spannend!!
Hij is van Name-it, maar ik kan 'm niet terugvinden op de site :?

@Sorbo, ik zal er over nadenken ok? Ik ga met mezelf in beraad :+

@Ymme, kan jouw zoon al zeggen dat ie graag een pet wil dan? :') Vraag t anders aan Poppejans, die heeft ook wel eens petjes voor Wolf dacht ik.
pi_86528398

Dpam O+
pi_86528435
Ja hoor. MIjn zoon verteld mij precies wat hij wilt. En dan móet mama maar weer shoppen. ;)
pi_86528469
Wie ging er wee bij dpam bestellen. Heel binnenkort O+

pi_86528544
Oh zulke petten :{
Mja, wat zal ik zeggen.
Ik ga je er niet bij helpen want ik vind dat echt verschrikkelijk bij babytjes :X maar gelukkig vroeg je mijn hulp ook niet :Y)
pi_86528557
Ik zal straks even voor je zoeken Ymme.
pi_86528603
Ja een muts voor nu vind ik nog te warm. Dus zou niet weten, wat voor een pet dan. :D
En ik heb het nog nooit bij een baby gezien. Dus misschien vind ik het wel heel leuk :)

Z'n oude opa pet is ook wel leuk :)
pi_86528608
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:42 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zal straks even voor je zoeken Ymme.
Ik wacht in spanning af. :)
pi_86528627
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:41 schreef innepin het volgende:
Oh zulke petten :{
Mja, wat zal ik zeggen.
Ik ga je er niet bij helpen want ik vind dat echt verschrikkelijk bij babytjes :X maar gelukkig vroeg je mijn hulp ook niet :Y)
Vind je die muts ook verschrikkelijk? Die is toch echt te schattig?
(en ik hecht altijd veel waarde aan andermans mening hihi).
  vrijdag 17 september 2010 @ 10:48:29 #37
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86528717
Die pet vind ik ook niet zo, maar ik hou sowieso niet van petten.
En die muts is leuk hoor, alleen grof gebreider spul is nog liever & schattiger.
pi_86528765
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:43 schreef ymme het volgende:

Z'n oude opa pet is ook wel leuk :)
De muts/petten die je laat zien hierboven vind ik niet leuk, maar oude opa petten wel. En ik heb die gevonden bij de H&M in babymaten! Wel na een poos wachten, maar ze hebben ze dus soms wel in assortiment.
Voor grotere jongetjes hangen ze er altijd wel, maar bij babymaten maar af en toe.
Of je zoiets bedoelt weet ik niet, maar onderstaande is dus van de H&M. Wolf draagt hem nu veel buiten en straks in de winter een echte warme muts
pi_86528791
Klopt. Mee eens SacreCoeur. Maar vind deze kleurencombi van die muts helemaal super.
Had nog niets eens goed gezien hoe dat deze gebreidt was. Maar met een grotere steek gebereid is het nog mooier.
pi_86528802

Deze vind ik nog wel leuk. Maar ik ben echt niet goed in jongensdingen hoor!
pi_86528819
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:50 schreef Poppejans het volgende:

[..]

De muts/petten die je laat zien hierboven vind ik niet leuk, maar oude opa petten wel. En ik heb die gevonden bij de H&M in babymaten! Wel na een poos wachten, maar ze hebben ze dus soms wel in assortiment.
Voor grotere jongetjes hangen ze er altijd wel, maar bij babymaten maar af en toe.
Of je zoiets bedoelt weet ik niet, maar onderstaande is dus van de H&M. Wolf draagt hem nu veel buiten en straks in de winter een echte warme muts
[ afbeelding ]
O+ Die is gaaf.
Zoiets bedoel ik inderdaad. Jammer dat een H&M hier 25 km vandaan zit. En ik geen rijbewijs heb. :{
Eens online kijken dan bij de h&m. :)
pi_86528841
Ik zie nu pas die spencertjes van Claudia, dat zijn dus spencers die ik WEL heel erg leuk vind O+ O+ O+
eens ecen rondsufen op die site van Oeke

ooh Willows jas is gaaaaf Innepin! O+ O+ O+ (ik vind hem leuker dan die rode van Dpam met chinees popje) ben benieuwd hoe die haar staat
  vrijdag 17 september 2010 @ 10:53:40 #43
298315 SacreCoeur
pi_86528853
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:51 schreef ymme het volgende:
Klopt. Mee eens SacreCoeur. Maar vind deze kleurencombi van die muts helemaal super.
Had nog niets eens goed gezien hoe dat deze gebreidt was. Maar met een grotere steek gebereid is het nog mooier.
Ik heb deze voor Isa:

Maar die heeft ze zelf uitgezocht :P
pi_86528856
Welverdraaid, zien jullie ook geen plaatje bij mijn vorige post?
  vrijdag 17 september 2010 @ 10:54:43 #45
298315 SacreCoeur
pi_86528883
Nee ik zie niets.
pi_86528897
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:53 schreef Poppejans het volgende:
(ik vind hem leuker dan die rode van Dpam met chinees popje)
Dat moest je d'r gewoon even bijzeggen hè?! o|O :P
pi_86528906
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:53 schreef Sorbootje het volgende:
Welverdraaid, zien jullie ook geen plaatje bij mijn vorige post?
:N

quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:45 schreef ymme het volgende:

[..]

Vind je die muts ook verschrikkelijk? Die is toch echt te schattig?
(en ik hecht altijd veel waarde aan andermans mening hihi).
Mja, de muts is wel okee, niet mijn smaak maar niet lelijk ofzo.
Ik had het over de baseballcap. Dat vind ik bij zowel volwassenen als kinderen echt heel erg lelijk.
pi_86528926
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:54 schreef SacreCoeur het volgende:
Nee ik zie niets.
Nou ja, ik geef het op. Je houdt 'em tegoed Ymme.
pi_86528945
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:55 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Dat moest je d'r gewoon even bijzeggen hè?! o|O :P
:D

Wat ik overigens superhandig vind aan deze jas (nu al! en ze heeft 'm nog nooit aangehad!) is dat er achter al die knopen gewoon een rits verstopt zit :Y) Niets klooien met knopen! B-)
pi_86529000
En bedankt...count mij ook maar weer in voor de volgende DPAM bestelling! Ik moet dat jurkje!

En deze...ook zo lief!

En ik ben verdorie nog maar op de eerste pagina die ik bekijk!

Volgens mij hou ik meer van DPAM in de winter dan in de zomer...
pi_86529006
Ik zie het ook niet eerlijk gezegd Sorbo. Misschien staat er een -s bij bij https ofzo? Hoewel dan krijg je meestal n kruisje. Hm.

Leuk dat jasje voor Willow! Zo'n jasje bedoelde ik, ik vind ze zo leuk <3

SC das een leuk mutsje O+ het lijkt me zo leuk als ze zelf dingen uit gaan zoeken! Alles roze bijvoorbeeld, hè Stiemie? :+

@Ymme, ik heb geen flauw idee wat baseballcaps betreft. Ik ben er ook niet weg van eerlijk gezegd, maar goed, Amélie hoeft t niet op dus och :P ik zal straks eens kijken of k wat kan vinden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86529023
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:56 schreef innepin het volgende:

[..]

:D

Wat ik overigens superhandig vind aan deze jas (nu al! en ze heeft 'm nog nooit aangehad!) is dat er achter al die knopen gewoon een rits verstopt zit :Y) Niets klooien met knopen! B-)
Dat is zeker ideaal! Is ook bij dat jasje wat Wolf aanheeft op bovenstaande foto

Nee hoor Sorbootje, ik pest nooit O-) :P en dat jasje van Dpam zou ik ook zo kunnen kopen voor een meisje
pi_86529025
Voor degene die willen bestellen bij de DPAM, ik heb nog kortingcodes :s)
Ik zal ze straks even opzoeken.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_86529088
Ik houd ook niet van die standaardpetten. Ivan heeft een vestje met capuchon en als het wat guurder weer is trek ik die capuchon over zijn hoofd.
pi_86529089
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:58 schreef Poppedein het volgende:
En bedankt...count mij ook maar weer in voor de volgende DPAM bestelling! Ik moet dat jurkje!

En deze...ook zo lief!
[ afbeelding ]
En ik ben verdorie nog maar op de eerste pagina die ik bekijk!

Volgens mij hou ik meer van DPAM in de winter dan in de zomer...
:o :o
is dat een regenjasje? Die is veel toffer dan wat ik nu heb voor Amélie!! Wat een leukerd O+ O+

Ik vind DPAM idd ook bij vlagen leuks hebben. Soms staat er enorm veel tofs tussen, soms denk ik meh... 1 dingetje dat 'wel okay' is.
Bij een volgende sale ronde denk ik wel dat ik wil proberen of een paar schoenen bevalt, ik vind er echt enorm leuke schoenen bij zitten namelijk O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86529152
Oh, en ik vind dat jasje van Willow leuk!
pi_86529160
Oeh die regenjas is érg cute, Popedein! O+
Huup, zo'n jasje staat Amélie ook vast heel goed. Zo poppig... moet ik er eentje voor je opsturen? :7

Wickie, wat doe je nu :') kortingscodes!
Okay I'm in. DPAM, here we come :P (eind van de maand dan he!)
pi_86529161
DPAM is gewoon echt gaaf voor de winter inderdaad.
Deze bestelling doe ik mee. Heb heel veel leuke dingen gezien :)
pi_86529201
Oei, wat haal ik mezelf op de hals :D

Maar goed, ik werp me dus bij deze als volgende bestellert op. Maar nogmaals, pas eind van deze maand. Eerst geld.
pi_86529220
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd ook niet van die standaardpetten. Ivan heeft een vestje met capuchon en als het wat guurder weer is trek ik die capuchon over zijn hoofd.
Hier ook geen 'petten' liefhebber. Maar wil hem toch wel iets over zijn hoofd hebben met dit weer.

Maar nu is die opa pet gezien heb wij wolf. Ben ik om. Das zo mooi en stoer O+ En misschien staat het Mart wel niet. Maar dat zien we dan wel weer.
pi_86529338
Ik denk dat zo'n pet heel leuk staat bij Mart!
  vrijdag 17 september 2010 @ 11:11:03 #62
298315 SacreCoeur
pi_86529416
'k Vind dit opzich wel leuk, maar ik weet 't niet zo goed door die poesjes.

pi_86529421
Ik denk dat stiekem ook wel ja :)
Ga eens speuren via google naar een 'opa' pet. Of hoe z'n ding ook echt mag heten :D
  vrijdag 17 september 2010 @ 11:12:07 #64
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86529459
Sorbo, Evie van Beessie-Jen heeft die poncho ook! Misschien kun je haar overhalen om even een foto'tje te posten van de poncho in actie? :D

Sorbo, als 't nog kan wil ik denk ik ook wel weer meedoen met de DPAM bestelling!
A grand adventure has begun.
pi_86529563
Keshet, tuulak mag je meedoen :)

En ik weet dat Evie hem ook heeft, zal BJ eens vragen naar de kleur.

Ik denk trouwens dat ik mijn lief wel zover krijg dat de bestellingen indien gewenst af te halen zijn in Utrecht, Den Haag, Amsterdam en Alkmaar (bij lief op kantoor). Scheelt weer verzendkosten toch?
pi_86529624
De codes zijn tot ergens half oktober geldig.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_86529682
Ik heb op marktplaats verschillende petten (zoals Wolf) zien staan. Nieuw. Waarschijnijk dat ik volgende week een foto van Mart post met z'n pet :D
  vrijdag 17 september 2010 @ 11:28:50 #68
265732 Keshet
pi_86530051
Leuk Ymme, ben benieuwd! Mart heeft er wel het koppie voor vind ik!
Misschien kun je hier een leuke vinden: http://link.marktplaats.nl/359647384
pi_86530390
Daar heb ik inderdaad gekeken. En ook al mail contact met die mevrouw. Want ze hebben nu alleen grotere maten. Ze is zelf ook al druk bezig met kleinere maten. Maar dit is heel moeilijk te verkrijgen geeft ze aan.
pi_86531410
Wanneer is die Dpam bestelling?? Dan ga ik deze keer misschien ook eens rondsnuffelen.
pi_86532164
Nou lama, denk dat het niets wordt. De dingen die ik wel zou willen hebben zijn er weer niet in de goede maat.
pi_86533527
Ohhhhh Oeke..die site van jou, écht O+ Ze verkopen t o.a hier op een NL website...en idd prijzig, was te verwachten natuurlijk. 67 euro voor de slaapzakjes... Helaas missen ze (vind ik) de leuksten daar -O-
pi_86534404
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 13:06 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhhh Oeke..die site van jou, écht O+ Ze verkopen t o.a hier op een NL website...en idd prijzig, was te verwachten natuurlijk. 67 euro voor de slaapzakjes... Helaas missen ze (vind ik) de leuksten daar -O-
Gaan je handen nou niet jeuken om eea zelf te maken? :o
Mijne wel namelijk maar ik vind het altijd zo enorm lame om het idee zo regelrecht te jatten van zo'n site :')

Ik vind die luier-opbergzakken ook erg leuk (bij puériculture). Wel een idee voor bij ons op de babykamer. Maar goed, dit s het kleertjestopic, ik ga even plaatjes spammen in t kamertopic :9
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86534472
Leah heeft ook nog een winterjas nodig. Ik weet nog helemaal niet wat ik leuk vind (nog niet echt gekeken).

het oilily shirtje is trouwens binnen...superleuk ^O^
pi_86534672
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 13:28 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Gaan je handen nou niet jeuken om eea zelf te maken? :o
Mijne wel namelijk maar ik vind het altijd zo enorm lame om het idee zo regelrecht te jatten van zo'n site :')
Ohhh absoluut, maar meestal blijven dat soort dingen hier liggen nadat ik een bende leuke stofjes heb uitgezocht ;)
pi_86534856
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 13:34 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Ohhh absoluut, maar meestal blijven dat soort dingen hier liggen nadat ik een bende leuke stofjes heb uitgezocht ;)
herkenbaar :')
hence dat ik dacht, oh! ik heb nog heul veel stofjes! :P

Lily leuk! Ben benieuwd, doe ns een foto van Leah-met-shirt? O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86535512
Wat een leuk jasje krijgt Willow deze winter aan! O+

Grappig zeg die spencertjes, die had ik niet eens gezien Claudia. Ik wil er ook wel een denk ik. Ik vind dat soort dingen altijd lekker warm, ik houd ook erg van bodywarmers in het herfstseizoen. Lekker warm op de borst maar niet te warm.

Ik kan er echt zo van genieten als Ko er leuk uitziet in zijn kleertjes, zoals vanochtend. :D
Nu helaas alweer uit wegens een morsongelukje, maar goed.
pi_86537110
Leuk jasje voor Willow!!!!!
Fake it till you make it...
pi_86537315
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 13:57 schreef oeke het volgende:

Ik kan er echt zo van genieten als Ko er leuk uitziet in zijn kleertjes, zoals vanochtend. :D
Nu helaas alweer uit wegens een morsongelukje, maar goed.
Is het heel erg als ik zeg dat ik er ook van geniet als Ivan er niet leuk uitziet in zijn kleertjes? :o Gister had zijn vader oppasdag en toen had Ivan een soort Casual Thursday met zijn grijze Hema-legging en een simpel blauw shirtje erboven. Ze gingen samen naar de winkel en toen deed mijn lief er zijn grijze Hema-vestje (jawel, matchend) boven. Het zag er heel suf uit maar ik vond het zo lief. O+
pi_86537615
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dit een héél leuk spencertje. Zoiets zou ik Ivan aandoen, niet met een bloesje eronder maar een truitje. Ik zou wel een wat minder casual broekje kiezen.

[ afbeelding ]
Late reactie, maar dit staat ook wel erg schattig!
Zag zoiets ook bij de Wibra hangen, maar als ik hm zo bij een kindje aan zie staat het veel leuker.
pi_86537728
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 08:54 schreef innepin het volgende:

[..]

:D Wat zal Isabeau daar blij mee zijn :P Wel goed excuus... ;)

Vlindur, succes met je zoektocht! Ik heb voor Willow gekozen om gewoon een mooie jurk te kopen ipv vijftien lagen tule, zoals de meeste bruidsmeisjesjurkjes. Ik vond het helemaal niks, ik wilde gewoon dat ze zich normaal kon bewegen (wat natuurlijk alsnog niet kon, want de jurk was zo lang dat ze er niet normaal in kon kruipen, maar soit, het zag er comfortabeler uit dan die frutseljurkjes). trouwens, bruidsjurk kopen? :7
[..]
Voor Rienk wil ik dus ook geen 6 lagen eigenlijk. Hij moet nog wel kunnen bewegen :Y
Rienk heeft wel spencertjes, Eens kijken of ik foto's vinden kan;

en

Ik heb die even niet beter online.

Dus vandaar het idee om zoiets gewoon te doen. Komt in november wel :)
Je jurk O+ Bedankt, maar je hebt minstens 4 maten minder vet O+ Dus ik ga hem nooit passen :N

Voor mn DPAM hou ik het alleen bij die bestelling. Ik zie verder niks leuks.
pi_86537983
Hé met wie zit Rienk daar vreemd te gaan?
pi_86538490
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 15:00 schreef Sorbootje het volgende:
Hé met wie zit Rienk daar vreemd te gaan?
Met zn Amsterdamse chick Ella O+
pi_86538525
Aww zo zijn spencertjes wel erg leuk! Rienk O+ Het staat 'm ook echt goed!
en volgens mij als ik jouw fotoboek zie ben ik degene met meer vet hoor _O- en hij staat serieus in de verkoop O-) Oh en het is met veters achterop, korsetachtig, dus aan te trekken van maat 38 tot 44 :P
pi_86538614
Spencers zijn echt zoooo O+

Deze is van Mexx (voor 2 euro op een kledingbeurs)

en van H&M, de vorige spencer hoort eigenlijk bij dit bloesje.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_86538798
Ik ga ook even kijkem voor de dpam bestelling :)
  vrijdag 17 september 2010 @ 15:22:57 #87
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_86538959
Ik denk dat je mij ook mag meetellen voor een dpam bestelling, wat een gave kleertjes zeg!
pi_86539015
Goeiemorgen, ik krijg het nog druk :D

Ik zal Bodpa even pm'en hoe ze dat altijd aanpakt.
  vrijdag 17 september 2010 @ 15:26:10 #89
265732 Keshet
pi_86539086
Sorbo, als 't te veel wordt wil ik eventueel wel meehelpen? Dat ik de helft bestel ofzo?
  vrijdag 17 september 2010 @ 15:27:37 #90
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_86539145
Even een vraagje Dpam is alleen in Frankrijk te verkrijgen?
  vrijdag 17 september 2010 @ 15:33:08 #91
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_86539362
Wij gaan volgend jaar ook trouwen en we hebben een bruidsjongen en twee bruidsmeisjes en we willen voor de jongen een broekje, bloesje en giletje denk ik.
pi_86539417
Lief van je Keshet. Ik zal het in gedachten houden, maar op zich denk ik dat het niet zo vreselijk veel uitmaakt of ik nou voor 4 of voor 8 personen bestel.. (behalve die creditcardafschrijving, moet ik wel zorgen dat er genoeg op de rekening staat op dat moment :P)
pi_86539562
Becky, DPAM, is alleen in Frankrijk of in Noord-Spanje meen ik verkrijgbaar in winkels. ;(

quote:
Op vrijdag 17 september 2010 14:43 schreef Claudia_x het volgende:
Is het heel erg als ik zeg dat ik er ook van geniet als Ivan er niet leuk uitziet in zijn kleertjes? :o Gister had zijn vader oppasdag en toen had Ivan een soort Casual Thursday met zijn grijze Hema-legging en een simpel blauw shirtje erboven. Ze gingen samen naar de winkel en toen deed mijn lief er zijn grijze Hema-vestje (jawel, matchend) boven. Het zag er heel suf uit maar ik vond het zo lief. O+
Meestal ziet Ko er ook zo uit of een variant ervan. Ik post hier graag, maar mijn kind ziet er het meeste van de tijd gewoon uit als een bij elkaar geraapt straatzooitje. O+
Maar toch vind ik hem er altijd leuk uitzien! En soms is het eens extra leuk! :D
  vrijdag 17 september 2010 @ 15:40:56 #94
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_86539654
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 15:38 schreef oeke het volgende:
Becky, DPAM, is alleen in Frankrijk of in Noord-Spanje meen ik verkrijgbaar in winkels. ;(
[..]

Das dus een goede reden om de champagnestreeks nog maar eens te bezoeken dus.
pi_86540206
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 15:13 schreef innepin het volgende:
Aww zo zijn spencertjes wel erg leuk! Rienk O+ Het staat 'm ook echt goed!
en volgens mij als ik jouw fotoboek zie ben ik degene met meer vet hoor _O- en hij staat serieus in de verkoop O-) Oh en het is met veters achterop, korsetachtig, dus aan te trekken van maat 38 tot 44 :P
Ik zit in maat 44+ denk ik :X Ik ben echt enorm aangekomen ná de zwangerschap. :Y) c_/ :|W

Estry's ja, zoiets! niet in al te felle kleuren of gewoon zwart/grijs ofzo :Y

De kleren van de foto's zijn van Thijs geweest :P McLaura schuift me alles door O+
pi_86540338
Die kleren die Rienk aan heeft op de laatste foto zou ik zo geschikt vinden voor de trouwerij. Wat staat hem dat ontzettend leuk O+ het hele setje
pi_86540430
Dat blauwe spencertje vind ik vooral heel erg leuk Vlindur! Ik hou enorm van basics en zulke kleuren!

Ik geniet er zo van dat ik Lena steeds meer échte meisjeskleren aan kan trekken, in die zin van dat het nog wel comfortabel moet zijn, maar niet meer alleen maar babyzacht... de kleertjes die ze nu aanheeft maken haar ook zoveel meer peuter dan baby...groot enzo! O+
pi_86540910
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 16:00 schreef Poppedein het volgende:
Dat blauwe spencertje vind ik vooral heel erg leuk Vlindur! Ik hou enorm van basics en zulke kleuren!

Ik geniet er zo van dat ik Lena steeds meer échte meisjeskleren aan kan trekken, in die zin van dat het nog wel comfortabel moet zijn, maar niet meer alleen maar babyzacht... de kleertjes die ze nu aanheeft maken haar ook zoveel meer peuter dan baby...groot enzo! O+
Ja dat! Precies dat laatste!

Das ook echt helemaal de reden waarom ik rokjes nu ineens weer wel leuk vind maar toen ze zo heel klein was niet. Ze is er nu 'groot genoeg' voor om het zo te zeggen. Of stoere spijkerbroekjes enz. Zo'n heel kind gelijk O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86540989
Ik trek Willow juist steeds minder rokjes en jurkjes aan. Alsof ik eerst nog lekker kon frutten met zo meisjesachtig mogelijk, maar nu ze echt duidelijk zo'n persoontje is, vind ik dat helemaal niet meer bij haar passen. Kind is veel te stoer voor jurkjes, ofzo. :')
pi_86541136
Grappig is dat Innepin! Ik had t daar van de week nog met Lishe over... het heeft me zo verbaasd dat het niet alleen maar puur je eigen smaak is die je kind aan heeft qua kleertjes, maar dat het wel degelijk ook al zo is dat van baby af aan bepaalde dingen je kind gewoon wel of juist niet mooi staan... en zo kunnen dingen die je eerste helemaal geweldig staan, bij een 2e ook juist helemaal niet staan (en dan heb ik t niet alleen over de jurkjes van meisjesbaby 1 voor jongensbaby 2 :+ )

Ik vind Lena juist wel een echt rokjes meisje, jurkjes wel iets minder, maar het moet gewoon vooral niet te zoetsappig zijn voor haar...stoer maar meisjesachtig..

edit: ff snel gekiekt, niet de meest intelligente foto, maar dit vind ik haar bijvoorbeeld heel leuk staan:
pi_86541533
Hoezo niet intelligent! Kijk haar nou staan! :D wat een dametje al O+ hoewel t wel lijkt of ze het met 1 been moet doen zo :+

Maar dat vind ik dus ook hoor, vanaf het begin al heb ik dat gezegd dat ik me daar zo over verbaasd heb dat er kleuren roze of echt wit-wit zijn waarvan ik echt dacht oef... arm kind, ik trek het snel weer uit :X
En inderdaad ik kan me zo enorm voorstellen dat kleding die je ene kind geweldig stond bij je andere kind juist weer absoluut niet staat. Grappig vind ik dat. Van die dingen waar je van tevoren eigenlijk ook totaal niet bij stilstaat.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86541952
Lena O+ Dat staat haar écht heel erg leuk. Dat, plus dat het gewoon een heel knap kind is :P

Ik koop af en toe trouwens toch wel jurkjes enzo voor mn mup. maar dat is dan voornamelijk voor mij :') :6
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')