hahaha, zo zie je maar weer hoe smaken verschillenquote:Op vrijdag 17 september 2010 07:34 schreef Vlindur het volgende:
Die slaapzakjes vind ik overigens echt lelijk!![]()
Dat scheelt enorm ja!quote:Op vrijdag 17 september 2010 07:51 schreef lily het volgende:
[..]
hahaha, zo zie je maar weer hoe smaken verschillen
Ik heb trouwens eens gezocht op bruidskleding voor baby's/kinderen maar oh oh wat een afschuwelijke kleding kom ik tegen. Oh bah, zo ontzettend niks voor mij![]()
ik houd ook al niet van spencers
Is maar goed dat ik al getrouwd ben
Leuk! dat is ook zo gaaf! Heb ik ook wel eens dat ik een complimentje krijg over hoe hij eruit ziet.Dan is het vaak kringloop/wibra/zeeman voor een paar euroquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:47 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau heeft vandaag een outfit aan die voor 80% Wibra is en ze ziet eruit om op te vreten. Dat geeft me dan ook wel weer een kick. Er zo leuk uitzien voor een drol en drie knikkers!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:47 schreef Sorbootje het volgende:
Ssserpente, dat DPAM jasje krijgt Isabeau. (voor d'r verjaardag krijgt ze o.a. een DPAM bestelling)
Leuk is dat ja!quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:47 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau heeft vandaag een outfit aan die voor 80% Wibra is en ze ziet eruit om op te vreten. Dat geeft me dan ook wel weer een kick. Er zo leuk uitzien voor een drol en drie knikkers!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:47 schreef Sorbootje het volgende:
Ssserpente, dat DPAM jasje krijgt Isabeau. (voor d'r verjaardag krijgt ze o.a. een DPAM bestelling)
Vlindur, moeilijk hè?! Ik vind spencertjes wel héél leuk bij Rienk.
Ik ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:23 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhh wat een geweldige bestellig Sorbootje! Ik ben echt verliefd op dat jurkje!!
Hij is van Name-it, maar ik kan 'm niet terugvinden op de sitequote:Op vrijdag 17 september 2010 10:25 schreef Poppedein het volgende:
Tof Innepin!! Heel mooi die jas! Waar is ie van? Ja van Willow...maar wie heppum gemaakt?
Ohh enne Vlindur...Congrats met jullie voornemen om te gaan trouwen!! Spannend!!
Ik wacht in spanning af.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:42 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zal straks even voor je zoeken Ymme.
Vind je die muts ook verschrikkelijk? Die is toch echt te schattig?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:41 schreef innepin het volgende:
Oh zulke petten![]()
Mja, wat zal ik zeggen.
Ik ga je er niet bij helpen want ik vind dat echt verschrikkelijk bij babytjesmaar gelukkig vroeg je mijn hulp ook niet
De muts/petten die je laat zien hierboven vind ik niet leuk, maar oude opa petten wel. En ik heb die gevonden bij de H&M in babymaten! Wel na een poos wachten, maar ze hebben ze dus soms wel in assortiment.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:50 schreef Poppejans het volgende:
[..]
De muts/petten die je laat zien hierboven vind ik niet leuk, maar oude opa petten wel. En ik heb die gevonden bij de H&M in babymaten! Wel na een poos wachten, maar ze hebben ze dus soms wel in assortiment.
Voor grotere jongetjes hangen ze er altijd wel, maar bij babymaten maar af en toe.
Of je zoiets bedoelt weet ik niet, maar onderstaande is dus van de H&M. Wolf draagt hem nu veel buiten en straks in de winter een echte warme muts
[ afbeelding ]
Ik heb deze voor Isa:quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:51 schreef ymme het volgende:
Klopt. Mee eens SacreCoeur. Maar vind deze kleurencombi van die muts helemaal super.
Had nog niets eens goed gezien hoe dat deze gebreidt was. Maar met een grotere steek gebereid is het nog mooier.
Dat moest je d'r gewoon even bijzeggen hè?!quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:53 schreef Poppejans het volgende:
(ik vind hem leuker dan die rode van Dpam met chinees popje)
quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:53 schreef Sorbootje het volgende:
Welverdraaid, zien jullie ook geen plaatje bij mijn vorige post?
Mja, de muts is wel okee, niet mijn smaak maar niet lelijk ofzo.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:45 schreef ymme het volgende:
[..]
Vind je die muts ook verschrikkelijk? Die is toch echt te schattig?
(en ik hecht altijd veel waarde aan andermans mening hihi).
quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:55 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dat moest je d'r gewoon even bijzeggen hè?!![]()
Dat is zeker ideaal! Is ook bij dat jasje wat Wolf aanheeft op bovenstaande fotoquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:56 schreef innepin het volgende:
[..]![]()
Wat ik overigens superhandig vind aan deze jas (nu al! en ze heeft 'm nog nooit aangehad!) is dat er achter al die knopen gewoon een rits verstopt zitNiets klooien met knopen!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:58 schreef Poppedein het volgende:
En bedankt...count mij ook maar weer in voor de volgende DPAM bestelling! Ik moet dat jurkje!
En deze...ook zo lief!
[ afbeelding ]
En ik ben verdorie nog maar op de eerste pagina die ik bekijk!
Volgens mij hou ik meer van DPAM in de winter dan in de zomer...
Hier ook geen 'petten' liefhebber. Maar wil hem toch wel iets over zijn hoofd hebben met dit weer.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd ook niet van die standaardpetten. Ivan heeft een vestje met capuchon en als het wat guurder weer is trek ik die capuchon over zijn hoofd.
Gaan je handen nou niet jeuken om eea zelf te maken?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:06 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhhh Oeke..die site van jou, échtZe verkopen t o.a hier op een NL website...en idd prijzig, was te verwachten natuurlijk. 67 euro voor de slaapzakjes... Helaas missen ze (vind ik) de leuksten daar
Ohhh absoluut, maar meestal blijven dat soort dingen hier liggen nadat ik een bende leuke stofjes heb uitgezochtquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Gaan je handen nou niet jeuken om eea zelf te maken?![]()
Mijne wel namelijk maar ik vind het altijd zo enorm lame om het idee zo regelrecht te jatten van zo'n site
herkenbaarquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:34 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Ohhh absoluut, maar meestal blijven dat soort dingen hier liggen nadat ik een bende leuke stofjes heb uitgezocht
Is het heel erg als ik zeg dat ik er ook van geniet als Ivan er niet leuk uitziet in zijn kleertjes?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:57 schreef oeke het volgende:
Ik kan er echt zo van genieten als Ko er leuk uitziet in zijn kleertjes, zoals vanochtend.![]()
Nu helaas alweer uit wegens een morsongelukje, maar goed.
Late reactie, maar dit staat ook wel erg schattig!quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dit een héél leuk spencertje. Zoiets zou ik Ivan aandoen, niet met een bloesje eronder maar een truitje. Ik zou wel een wat minder casual broekje kiezen.
[ afbeelding ]
Voor Rienk wil ik dus ook geen 6 lagen eigenlijk. Hij moet nog wel kunnen bewegenquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:54 schreef innepin het volgende:
[..]Wat zal Isabeau daar blij mee zijn
Wel goed excuus...
Vlindur, succes met je zoektocht! Ik heb voor Willow gekozen om gewoon een mooie jurk te kopen ipv vijftien lagen tule, zoals de meeste bruidsmeisjesjurkjes. Ik vond het helemaal niks, ik wilde gewoon dat ze zich normaal kon bewegen (wat natuurlijk alsnog niet kon, want de jurk was zo lang dat ze er niet normaal in kon kruipen, maar soit, het zag er comfortabeler uit dan die frutseljurkjes). trouwens, bruidsjurk kopen?![]()
[..]
Met zn Amsterdamse chick Ellaquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:00 schreef Sorbootje het volgende:
Hé met wie zit Rienk daar vreemd te gaan?
Meestal ziet Ko er ook zo uit of een variant ervan. Ik post hier graag, maar mijn kind ziet er het meeste van de tijd gewoon uit als een bij elkaar geraapt straatzooitje.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:43 schreef Claudia_x het volgende:
Is het heel erg als ik zeg dat ik er ook van geniet als Ivan er niet leuk uitziet in zijn kleertjes?Gister had zijn vader oppasdag en toen had Ivan een soort Casual Thursday met zijn grijze Hema-legging en een simpel blauw shirtje erboven. Ze gingen samen naar de winkel en toen deed mijn lief er zijn grijze Hema-vestje (jawel, matchend) boven. Het zag er heel suf uit maar ik vond het zo lief.
Das dus een goede reden om de champagnestreeks nog maar eens te bezoeken dus.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:38 schreef oeke het volgende:
Becky, DPAM, is alleen in Frankrijk of in Noord-Spanje meen ik verkrijgbaar in winkels.![]()
[..]
Ik zit in maat 44+ denk ikquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:13 schreef innepin het volgende:
Aww zo zijn spencertjes wel erg leuk! RienkHet staat 'm ook echt goed!
en volgens mij als ik jouw fotoboek zie ben ik degene met meer vet hooren hij staat serieus in de verkoop
Oh en het is met veters achterop, korsetachtig, dus aan te trekken van maat 38 tot 44
![]()
Ja dat! Precies dat laatste!quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:00 schreef Poppedein het volgende:
Dat blauwe spencertje vind ik vooral heel erg leuk Vlindur! Ik hou enorm van basics en zulke kleuren!
Ik geniet er zo van dat ik Lena steeds meer échte meisjeskleren aan kan trekken, in die zin van dat het nog wel comfortabel moet zijn, maar niet meer alleen maar babyzacht... de kleertjes die ze nu aanheeft maken haar ook zoveel meer peuter dan baby...groot enzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |