hahaha, zo zie je maar weer hoe smaken verschillenquote:Op vrijdag 17 september 2010 07:34 schreef Vlindur het volgende:
Die slaapzakjes vind ik overigens echt lelijk!![]()
Dat scheelt enorm ja!quote:Op vrijdag 17 september 2010 07:51 schreef lily het volgende:
[..]
hahaha, zo zie je maar weer hoe smaken verschillen
Ik heb trouwens eens gezocht op bruidskleding voor baby's/kinderen maar oh oh wat een afschuwelijke kleding kom ik tegen. Oh bah, zo ontzettend niks voor mij![]()
ik houd ook al niet van spencers
Is maar goed dat ik al getrouwd ben
Leuk! dat is ook zo gaaf! Heb ik ook wel eens dat ik een complimentje krijg over hoe hij eruit ziet.Dan is het vaak kringloop/wibra/zeeman voor een paar euroquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:47 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau heeft vandaag een outfit aan die voor 80% Wibra is en ze ziet eruit om op te vreten. Dat geeft me dan ook wel weer een kick. Er zo leuk uitzien voor een drol en drie knikkers!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:47 schreef Sorbootje het volgende:
Ssserpente, dat DPAM jasje krijgt Isabeau. (voor d'r verjaardag krijgt ze o.a. een DPAM bestelling)
Leuk is dat ja!quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:47 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau heeft vandaag een outfit aan die voor 80% Wibra is en ze ziet eruit om op te vreten. Dat geeft me dan ook wel weer een kick. Er zo leuk uitzien voor een drol en drie knikkers!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:47 schreef Sorbootje het volgende:
Ssserpente, dat DPAM jasje krijgt Isabeau. (voor d'r verjaardag krijgt ze o.a. een DPAM bestelling)
Vlindur, moeilijk hè?! Ik vind spencertjes wel héél leuk bij Rienk.
Ik ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:23 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhh wat een geweldige bestellig Sorbootje! Ik ben echt verliefd op dat jurkje!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |