Ah. Dat is wel goed om te weten!quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:27 schreef Grasjes het volgende:
Voor de echte kou en sneeuw enzo hadden we trouwens zo'n donzige jas. Daar vond ik die littlefeet jas niet warm genoeg voor.
Ja, leuk is dat, hè? Maar ik heb ook gemerkt dat je juist met een sterk contrasterende kleur de oogkleur kunt versterken. Bij Ivan is dat rood.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:43 schreef lily het volgende:
@tessie: oogkleur combineren met kleur van kleding![]()
Ik doe dat ook, mijn oudste heeft ook felblauwe ogen en ik kan met de kleur blauw in zijn kleding die kleur echt versterken.
Ik zag het ook bij Ivan in het foto-topic
Ha!quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:54 schreef oeke het volgende:
Ja, zoiets heb ik ook gelezen.
En dat had dan weer te maken met dat roze/rode dingen in de natuur vaak eetbare dingen zijn.
verklaart dan weer weinig waarom veel vrouwen dan toch naar chocolade neigenquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:54 schreef oeke het volgende:
Ja, zoiets heb ik ook gelezen.
En dat had dan weer te maken met dat roze/rode dingen in de natuur vaak eetbare dingen zijn.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:58 schreef Stiemie het volgende:
Ze stapte laatst in de tram met haar roze prinsessenkroon, roze legging, roze regenjas en roze knuffel en toen zei de conducteur: "volgens mij is jouw lievelingskleur roze!" en ze vroeg aan mij hoe die meneer dat nou wist
Ze stapte laatst in de tram met haar roze prinsessenkroon, roze legging, roze regenjas en roze knuffel en toen zei de conducteur: "volgens mij is jouw lievelingskleur roze!" en ze vroeg aan mij hoe die meneer dat nou wist
Of je hebt het onderbewust op hem lopen projecteren.... Je weet het allemaal niet...quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat vind ik ook, Basboussa! Al heb ik oude filmpjes van mezelf en zie ik ook veel dingen daarvan weer bij Ivan terug. Dat zijn dus doodgewoon de genen.
Dat soort dingen dus! Onafscheidelijk zijn van een elastiekdingetje (hoe gevaarlijk ook), omdat je die als armbandje kan omdoen en daar dan mee rondparaderen...quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahahaha
ooooh priceless![]()
B. heeft trouwens ook een kroontje voor Amélie gekocht in de Efteling, en ik had écht verwacht dat het wel zo hop de verkleedkist in kon voor over 3 jaar ofzo. Maar ze vindt het nu al prachtig, kroontje op, kroontje af, kroontje op, breed lachen naar mama, mama kroontje op, papa kroontje op enz. Echt hoor hahaha hoe komt ze erop
*trivia alert* Maar roze was vroeger een jongenskleur! En blauw juist voor meisjes..quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:52 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha Basboussa![]()
ze kiezen vast een kleur die bij hun aura past![]()
![]()
Ik had wel begrepen ooit dat er onderzoek was gedaan naar kleuren bij hele kleine kinderen, waarom wij toch van oudsher zo roze voor een meisje vonden en blauw voor jongens en toen bleek dat bijvoorbeeld meisjes inderdaad instinctief naar roze toetrokken. Ook de meisjes van stammen in de jungle die normaliter nagenoeg naakt door t leven gingen en weinig contact met de buitenwereld hadden, die trokken veel meer naar de roze dingen toe.
Grappig fenomeen vind ik
quote:Tot ongeveer de jaren veertig van de twintigste eeuw was roze echter vooral de kleur voor jongetjes, aangezien het dicht bij rood lag, een meer 'besliste' kleur. Voor de meisjes werd toen juist blauw gebruikt, een kleur die beschouwd werd als delicater en dus vrouwelijker
Ohja, dat is ook zeker het geval. Ik hield als klein meisje bijvoorbeeld van zingen en Ivan lijkt ook van zingen te houden. Maarja, ik zing dan ook veel voor hem.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:06 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Of je hebt het onderbewust op hem lopen projecteren.... Je weet het allemaal niet...Net zoals jouw moeder etc.
![]()
Maar ik vind mijn kind dus echt niet op mij lijken, uiterlijk misschien wel een beetje, maar karakter is het echt niet 'een kind van mij', en ook weinig 'dingetjes' van mij.
Die pet blijft helemaal niet zitten haha! Zodra ik hem opzet, trekt hij hem af. Het is echt een soort spelletje. Deze foto maken duurde ook echt wel even hahaha! Maar misschien moet hij er ook gewoon even aan wennen. Hoop ik danquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:39 schreef oeke het volgende:
En Graeme met je pet. Staat je goed jongen!![]()
Zit zo'n pet ook een beetje lekker? En blijft die ook zitten?
En Tessie, hoe bevalt het nu? Een meisje kleden?
Zo te zien aan 't rode labeltje, komt 'ie van de Divided afdeling, hebben ze niet in alle winkels.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:38 schreef octopussy het volgende:
Claudia, ik vind die scandinavische truien geweldig voor babiesHet is voor volwassenen trouwens ook de trend nu
![]()
Ik was op zoek naar deze jas bij de H&M, maar kon hem niet in de winkels vinden.
[ afbeelding ]
Heb wel het paarse gebreide jurkje en een lichtgroen gebreid vestje gekocht voor Hannah meegenomen![]()
en de jas online besteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |