abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86541952
Lena O+ Dat staat haar écht heel erg leuk. Dat, plus dat het gewoon een heel knap kind is :P

Ik koop af en toe trouwens toch wel jurkjes enzo voor mn mup. maar dat is dan voornamelijk voor mij :') :6
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_86542785
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 16:00 schreef Poppedein het volgende:
Ik geniet er zo van dat ik Lena steeds meer échte meisjeskleren aan kan trekken, in die zin van dat het nog wel comfortabel moet zijn, maar niet meer alleen maar babyzacht... de kleertjes die ze nu aanheeft maken haar ook zoveel meer peuter dan baby...groot enzo! O+
Ik verheug me er ook erg op.
Leah is nog net teveel baby nu (vooral ook omdat ze nog niet staat natuurlijk).
Als ze eenmaal staat en loopt vallen de kleertjes veel leuker :)
Niet dat ik veel haast heb hoor
pi_86542956
hahahahahha Lily...wat heerlijk om dat van jou te horen als degene die er compleet aan moest wennen dat zij als jongensmoeder een meisje zou krijgen! O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_86543056
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 17:14 schreef Poppedein het volgende:
hahahahahha Lily...wat heerlijk om dat van jou te horen als degene die er compleet aan moest wennen dat zij als jongensmoeder een meisje zou krijgen! O+
haha psies dat! :D heerlijk O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86543097
Graeme heeft ook een opa pet gekregen O+
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_86543249
Leuk Tessie. Staat hem goed :)
pi_86544414
Ohhhhh Tessie O+ Graeme is ook écht een opa-pet jongentje!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_86545053
Tessie, wat schattig!

Ik heb waarschijnlijk mijn pakket binnen. Ga dit weekend kijken en als het wat is gaat ie mee, er zitten veel broeken en rompers bij (petit bateau) en veel mexx spul. Ben benieuwd.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_86545644
wat voor pakket mef? :o en waarom kun je niet gelijk kijken? spannend!

Kan iemand me vertellen hoe Moodstreet / Little Feet valt? Groot/klein/normaal? Even ter vergelijking, als ik denk aan 'normaal' dan denk ik aan H&M ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86545734
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 17:14 schreef Poppedein het volgende:
hahaha

Ik heb er inderdaad echt aan moeten wennen, en best lang ook...
maar ik geniet nu met volle teugen van onze dochter (en dus ook op kleertjesgebied)

hoewel "jullie" wel erg ver gaan hier :{w

:P
pi_86545819
@tessie: oogkleur combineren met kleur van kleding ^O^

Ik doe dat ook, mijn oudste heeft ook felblauwe ogen en ik kan met de kleur blauw in zijn kleding die kleur echt versterken.
Ik zag het ook bij Ivan in het foto-topic
pi_86545905
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 18:43 schreef lily het volgende:

Ik doe dat ook, mijn oudste heeft ook felblauwe ogen en ik kan met de kleur blauw in zijn kleding die kleur echt versterken.
ja! O+
dat is leuk idd, met oogkleur.

Omgekeerd zie ik er met een rode trui altijd uit als een kerststukje :') :D

enneh... tsk! zelf erg! :{w
met je maillot-op-de-groei.
:+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86546056
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 18:45 schreef huuphuup het volgende:
enneh... tsk! zelf erg! :{w
met je maillot-op-de-groei.
:+
appeltje voor de dorst w/
voor slechtere tijden w/

eh

;(
pi_86546137
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 18:45 schreef huuphuup het volgende:
Omgekeerd zie ik er met een rode trui altijd uit als een kerststukje :') :D
je hebt toch zeker ook geen last van rode koontjes hee ;(
pi_86546151
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 18:49 schreef lily het volgende:

[..]

appeltje voor de dorst w/
voor slechtere tijden w/

eh

;(
:D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86546449
Ik blijf verliefd op dit jasje van Moodstreet, ik ben hem nu al zes keer tegen gekomen :') maar het is een maat 80 en aangezien we hier net naar maat 80 toegaan betwijfel ik of Amélie het ding dan de hele winter kan dragen.

Nog meer tof spul van Moodstreet op Marktplaats O+ O+ (vind ik :P)

http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/363367627/1

http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/377777078/1

http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/374687469/1

http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/364797890/1
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 17 september 2010 @ 19:04:02 #118
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86546528
Moodstreet is ook leuk, alleen deze winter valt tegen.
Maar normaal heeft Isa er wel dingetjes van, wat ik ook een hit vond waren de streepjes singlet met een simpel bloemetje.

Dees is trouwens ook lief:

pi_86546696
maar hoe vallen de maten van moodstreet? Dat weet jij vast wel :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 17 september 2010 @ 19:13:55 #120
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_86546851
Huup, dat jasje had Isis vorig jaar O+ (in maat 80 ook) Het valt normaal vind ik. Ze heeft het jasje tot maart aangehad en toen had ze maat 80.

Het leuke regenjasje met stippen van DPAM heeft Isis trouwens ook :) Erg schattig! (maat 23 mnd, en ze heeft maat 86) Kan geen echte jas onder. Wel een vest.
  vrijdag 17 september 2010 @ 19:16:11 #121
298315 SacreCoeur
pi_86546921
't Ligt een beetje aan de bouw van 't kindje.
't Valt niet zo lang maar 't rekt opzich wel mee.
Ik bestel altijd een maat groter.
pi_86547024
Okay thnx!
Dan ga ik maar uit van dat het normaal zal vallen voor Amélie. Ik vind haar altijd wel spekkig :9 maar als ik het vergelijk met andere kindjes is ze eigenlijk heel gemiddeld gebouwd. Niet overdreven lang/slank maar ook niet kort/dik ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 17 september 2010 @ 19:27:21 #123
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_86547310
Huup, luuke heeft die jas! Maat groter dan normale maat! (ivm truien enzo, en mouwen moeten lang genoeg zijn)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 17 september 2010 @ 19:27:36 #124
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_86547320
Voor de echte kou en sneeuw enzo hadden we trouwens zo'n donzige jas. Daar vond ik die littlefeet jas niet warm genoeg voor.
pi_86547360
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 19:13 schreef Grasjes het volgende:
Huup, dat jasje had Isis vorig jaar O+ (in maat 80 ook) Het valt normaal vind ik. Ze heeft het jasje tot maart aangehad en toen had ze maat 80.

Het leuke regenjasje met stippen van DPAM heeft Isis trouwens ook :) Erg schattig! (maat 23 mnd, en ze heeft maat 86) Kan geen echte jas onder. Wel een vest.
Ik vind het echt zo'n schetig jasje O+
Voor mij persoonlijk is het een mooi midden tussen lief en stoer.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86547405
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 19:27 schreef Grasjes het volgende:
Voor de echte kou en sneeuw enzo hadden we trouwens zo'n donzige jas. Daar vond ik die littlefeet jas niet warm genoeg voor.
Ah. Dat is wel goed om te weten!
Ja Lishe daar dacht ik ook net aan, is er in de maat van winterjasjes rekening gehouden met ruimte voor dikke truien enzo? Maar beter iets ruimer dan dus.

Hmm... ik vind em zo leuk.
Zucht.
Waar blijft die geldboom toch?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 17 september 2010 @ 19:32:27 #127
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_86547490
Het lijfje is echt ruim genoeg, maar ik wou dat de mouwen wat overhingen zegmaar. Zondag zijn we weer thuis, dan zal ik eens checken.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_86547613
Oh wow, Lena! O+ Dat staat haar inderdaad heel goed, Poppedein. En die pet staat leuk bij Graeme! Maar het blijft toch niet mijn smaak.

quote:
Op vrijdag 17 september 2010 18:43 schreef lily het volgende:

Ja, leuk is dat, hè? Maar ik heb ook gemerkt dat je juist met een sterk contrasterende kleur de oogkleur kunt versterken. Bij Ivan is dat rood.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86547699
Leuk jasje, Huup!
pi_86547767
Lena, mooi hoor! Je kan zo in een magazine! O+

En Graeme met je pet. Staat je goed jongen! O+
Zit zo'n pet ook een beetje lekker? En blijft die ook zitten?
En Tessie, hoe bevalt het nu? Een meisje kleden? O+

Leuk Huup, die kleertjes van Moodstreet. :Y
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 17 september 2010 @ 19:39:48 #131
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86547769
Mijn zusje begon een kweelverhaal dat kindjes zelf zouden 'aanvoelen' welke kleur hun het beste stond. Dus dat ze daar zelf naar neigen. Nu is mijn 'fashion-sense' eigenlijk totaal afwezig, en doe ik maar wat mij het mooist lijkt, maar ik heb nou niet het idee dat dochter naar roze neigt omdat het haar beste staat, maar gewoon omdat het zo dramatisch is, ofzo...

Iemand een idee hierover?
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_86548174
Hahaha Basboussa :')
ze kiezen vast een kleur die bij hun aura past :D :+

Ik had wel begrepen ooit dat er onderzoek was gedaan naar kleuren bij hele kleine kinderen, waarom wij toch van oudsher zo roze voor een meisje vonden en blauw voor jongens en toen bleek dat bijvoorbeeld meisjes inderdaad instinctief naar roze toetrokken. Ook de meisjes van stammen in de jungle die normaliter nagenoeg naakt door t leven gingen en weinig contact met de buitenwereld hadden, die trokken veel meer naar de roze dingen toe.
Grappig fenomeen vind ik :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86548243
Ja, zoiets heb ik ook gelezen.
En dat had dan weer te maken met dat roze/rode dingen in de natuur vaak eetbare dingen zijn. :D
pi_86548294
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 19:54 schreef oeke het volgende:
En dat had dan weer te maken met dat roze/rode dingen in de natuur vaak eetbare dingen zijn. :D
Ha!
en zie hier een verklaring voor mijn schijnbaar onverklaarbare hang naar roze koeken :+ :Y)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86548305
Ah kijk daar is de verklaring voor mijn dochter die tegenwoordig liefst als roze suikerspin door het leven gaat O-)
pi_86548335
Prinses Linde. _O-
pi_86548349
Nou, precies! *O*
Tompoucen, spekkies, fristie, roze koeken! *O*
  vrijdag 17 september 2010 @ 19:57:45 #138
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86548355
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 19:54 schreef oeke het volgende:
verklaart dan weer weinig waarom veel vrouwen dan toch naar chocolade neigen ;)

Maar interessant is het wel... Vind sowieso al dat kinderen zoveel 'eigens' hebben, echt dingen die ze never nooit niet van mij/ons kan hebben opgepikt. Dat hele getut bijvoorbeeld. Speldje in, speldje uit, speldje in, speldje uit, mama legt speldje weg, want wordt er helemaal dol van.
pi_86548375
Ze stapte laatst in de tram met haar roze prinsessenkroon, roze legging, roze regenjas en roze knuffel en toen zei de conducteur: "volgens mij is jouw lievelingskleur roze!" en ze vroeg aan mij hoe die meneer dat nou wist :')
pi_86548509
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 19:58 schreef Stiemie het volgende:
Ze stapte laatst in de tram met haar roze prinsessenkroon, roze legging, roze regenjas en roze knuffel en toen zei de conducteur: "volgens mij is jouw lievelingskleur roze!" en ze vroeg aan mij hoe die meneer dat nou wist :')
:D *;

Dat vind ik ook, Basboussa! Al heb ik oude filmpjes van mezelf en zie ik ook veel dingen daarvan weer bij Ivan terug. Dat zijn dus doodgewoon de genen.
pi_86548607
quote:
_O- hahahaha
ooooh priceless :D O+

B. heeft trouwens ook een kroontje voor Amélie gekocht in de Efteling, en ik had écht verwacht dat het wel zo hop de verkleedkist in kon voor over 3 jaar ofzo. Maar ze vindt het nu al prachtig, kroontje op, kroontje af, kroontje op, breed lachen naar mama, mama kroontje op, papa kroontje op enz. Echt hoor hahaha hoe komt ze erop :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:06:53 #142
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86548639
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

:D *;

Dat vind ik ook, Basboussa! Al heb ik oude filmpjes van mezelf en zie ik ook veel dingen daarvan weer bij Ivan terug. Dat zijn dus doodgewoon de genen.
Of je hebt het onderbewust op hem lopen projecteren.... Je weet het allemaal niet... ;) Net zoals jouw moeder etc. ;)

Maar ik vind mijn kind dus echt niet op mij lijken, uiterlijk misschien wel een beetje, maar karakter is het echt niet 'een kind van mij', en ook weinig 'dingetjes' van mij.
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:08:02 #143
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86548683
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:05 schreef huuphuup het volgende:

[..]

_O- hahahaha
ooooh priceless :D O+

B. heeft trouwens ook een kroontje voor Amélie gekocht in de Efteling, en ik had écht verwacht dat het wel zo hop de verkleedkist in kon voor over 3 jaar ofzo. Maar ze vindt het nu al prachtig, kroontje op, kroontje af, kroontje op, breed lachen naar mama, mama kroontje op, papa kroontje op enz. Echt hoor hahaha hoe komt ze erop :D
Dat soort dingen dus! Onafscheidelijk zijn van een elastiekdingetje (hoe gevaarlijk ook), omdat je die als armbandje kan omdoen en daar dan mee rondparaderen...
pi_86549190
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 19:52 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha Basboussa :')
ze kiezen vast een kleur die bij hun aura past :D :+

Ik had wel begrepen ooit dat er onderzoek was gedaan naar kleuren bij hele kleine kinderen, waarom wij toch van oudsher zo roze voor een meisje vonden en blauw voor jongens en toen bleek dat bijvoorbeeld meisjes inderdaad instinctief naar roze toetrokken. Ook de meisjes van stammen in de jungle die normaliter nagenoeg naakt door t leven gingen en weinig contact met de buitenwereld hadden, die trokken veel meer naar de roze dingen toe.
Grappig fenomeen vind ik :D
*trivia alert* Maar roze was vroeger een jongenskleur! En blauw juist voor meisjes..

Ik citeer wikipedia even:
quote:
Tot ongeveer de jaren veertig van de twintigste eeuw was roze echter vooral de kleur voor jongetjes, aangezien het dicht bij rood lag, een meer 'besliste' kleur. Voor de meisjes werd toen juist blauw gebruikt, een kleur die beschouwd werd als delicater en dus vrouwelijker
:s)

quote:
:D Geweldig!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_86549446
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:06 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Of je hebt het onderbewust op hem lopen projecteren.... Je weet het allemaal niet... ;) Net zoals jouw moeder etc. ;)

Maar ik vind mijn kind dus echt niet op mij lijken, uiterlijk misschien wel een beetje, maar karakter is het echt niet 'een kind van mij', en ook weinig 'dingetjes' van mij.
Ohja, dat is ook zeker het geval. Ik hield als klein meisje bijvoorbeeld van zingen en Ivan lijkt ook van zingen te houden. Maarja, ik zing dan ook veel voor hem.

Mijn vriend gaat ineens een H&M-bestelling plaatsen en ik wil dit voor Ivan meebestellen, zowel de trui als het broekje (spencer was trouwens goedgekeurd!):

Een wat duidelijker plaatje van de broek:

pi_86549498
oh leuk ja Claudia :Y

lekker herfstig <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86549603
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 19:39 schreef oeke het volgende:

En Graeme met je pet. Staat je goed jongen! O+
Zit zo'n pet ook een beetje lekker? En blijft die ook zitten?
En Tessie, hoe bevalt het nu? Een meisje kleden?
Die pet blijft helemaal niet zitten haha! Zodra ik hem opzet, trekt hij hem af. Het is echt een soort spelletje. Deze foto maken duurde ook echt wel even hahaha! Maar misschien moet hij er ook gewoon even aan wennen. Hoop ik dan ;)

En een meisje kleden, tot nu toe is het heel moeilijk, omdat ze gewoon echt wel klein is. Ze heeft echt maat 50, maat 50/56 is haar nog veel te groot. En ik heb bijna niks in maat 50 :o
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_86549759
Bij mij hangt de kleding laag, op zon kleine meter vanaf de vloer.
En idd zie je sommige kinderen echt op kleuren aflopen. En die ze dan ook graag passen, vaak ff voor de lol. Soms een jochie in een jurk of rok. Gewoon omdat het in de winkel ff kan.
Ik ben dol op kinderen die van kleding passen houden, dan kunnen wij mooi alle fits zien.

Kga opletten of ze de beste kleur voor henzelf kiezen of dat ze al verprinsessepinkt zijn. :D

Petten moet je ze idd aanleren, gewoon binnen al mee oefenen.
Succes, khoud van petten en mutsen, lekker stylo.
pi_86550017
Claudia, ik vind die scandinavische truien geweldig voor babies O+ Het is voor volwassenen trouwens ook de trend nu :D
Ik was op zoek naar deze jas bij de H&M, maar kon hem niet in de winkels vinden.

Heb wel het paarse gebreide jurkje en een lichtgroen gebreid vestje gekocht voor Hannah meegenomen :@
en de jas online besteld
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:44:01 #150
298315 SacreCoeur
pi_86550228
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:38 schreef octopussy het volgende:
Claudia, ik vind die scandinavische truien geweldig voor babies O+ Het is voor volwassenen trouwens ook de trend nu :D
Ik was op zoek naar deze jas bij de H&M, maar kon hem niet in de winkels vinden.
[ afbeelding ]

Heb wel het paarse gebreide jurkje en een lichtgroen gebreid vestje gekocht voor Hannah meegenomen :@
en de jas online besteld
Zo te zien aan 't rode labeltje, komt 'ie van de Divided afdeling, hebben ze niet in alle winkels.
Wel in Rotterdam (lijnbaan dan, koopgoot heeft geen Divided)
pi_86550385
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:20 schreef innepin het volgende:
*trivia alert* Maar roze was vroeger een jongenskleur! En blauw juist voor meisjes..
Tsss, schop even ons hele excuus voor roze koeken en roze leggings overhoop! :{w

Oh, Tess, is Anna zo klein? Wat lief! Nou, je roze prinsessentijd komt ook nog hoor. :P

Stiemie, wat is Linde toch een lekker ding, roze en al! O+

Leuk, Claudia en Octopussy! Ziet er goed uit.
pi_86550605
oh ja je kunt online zien in welke winkels ze divided hebben. In Leiden hebben ze een aparte H&M met enkel divided spul. (en 1 voor dames, en 1 voor kinderen. Handig... )

Wat stom toch dat je de plaatjes op de Hema site niet kunt vergroten. -O- Ik ben wel benieuwd naar dit jasje. Heeft iemand hem in t echt gezien? Ik zie hem nu voor t eerst op de site staan. Vindt hem wel een soort van stoer.

Er staat trouwens wel meer 'nieuw' spul op de website. Ongetwijfeld dat het al wat langer in de winkel hangt, de website loopt soms een beetje achter heb ik het idee haha

Zomaar een greep van de meisjesafdeling.

En een jongensjasje:

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:53:31 #153
298315 SacreCoeur
pi_86550662
Ik snap dat die knopen scheef horen bij die jas, maar ik vind 't zo vreemd staan :P
pi_86550764
Haha ik vind dat juist wel geinig.
Het zijn van die kleine details die iets net leuk maken zeg maar. Hoewel ik me ook voor kan stellen dat het je stoort :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86551015
En t is maar goed dat ik zwanger ben en met mn bollo voorlopig toch niks leuks pas, waar blijft toch dat goddelijke lijf dat ik besteld had }:|
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil het! Maar zo'n lintje zit dan altijd precies mn vetrol te benadrukken :') dus laat maar zitten. Misschien dat k wel voor zo'n stel hysterische handschoenen ga deze winter :P Ik vind ze normaal niet echt mooi maar ik draag normaalgesproken dus wanten en das niet altijd practisch als je om de haverklap iets moet pakken voor je kind of aangeven of of of...

magoe, das offtopic hier :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86551086
Ik vind de jongenskleding bij de Hema op dit moment weinig aan.
Waarom heb ik nou toch geen meisje :P

Ow en hier laat ik de oudste echt niet al zn kleding uitkiezen, zijn lievelingskleur is namelijk ook roze...
Zijn nieuwe kamer (over 1,5 jaar pas), moet ook roze worden :P Denk dat hij dan valt wel anders over roze gaat denken ;)
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:03:33 #157
298315 SacreCoeur
pi_86551120
Ohh die vesten zijn leuk als je heel dik zwanger bol bent xD!
Lintje zo boven je bolle buik & dat staat hip.
Zie ik bij die zwangerschaps winkels ook altijd.
Net als een riem boven je buik enzo, al lijkt me dat niet lekker zitten.
pi_86551209

Ik heb deze voor Esmee. Leek me echt een jasje voor mijn pluishaartje O+
pi_86551281
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:03 schreef SacreCoeur het volgende:
Ohh die vesten zijn leuk als je heel dik zwanger bol bent xD!
Lintje zo boven je bolle buik & dat staat hip.
Zie ik bij die zwangerschaps winkels ook altijd.
Net als een riem boven je buik enzo, al lijkt me dat niet lekker zitten.
Jah maar dan kunnen die knoopskes nie meer dicht he :P of ik moet het open laten dat kan ook, maar toch.
Misschien een idee voor kerst. :+

Haha Meimel :D
wil ie ook een roze prinsessenjurk? :P
Ik zei het laatst nog tegen mn moeder dat Hema zoveel leuks heeft, dat ik daar vroeger nooit bij stilgestaan had. Ze vertelde dat ze vroeger al enorm veel leuke dingen hadden en zij kocht er ook altijd veel voor ons, maar voor jongens was het leuke er wel af na maat 86 op een aantal dingen na, en vanaf maat 128 vond ze het voor meisjes ook niets meer. Ik vond het eerst maar gek die verdeling :D maar als ik heel eerlijk ben en ik kijk zo rond op de website dan heeft ze wel een beetje gelijk.
Sowieso moet het maar net je smaak zijn natuurlijk hoor, maar het valt me in de grotere meisjesmaten wel een beetje tegen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86551312
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:05 schreef Stiemie het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb deze voor Esmee. Leek me echt een jasje voor mijn pluishaartje O+
Polletje Pluishaar met haar rose-geruite jasje O+ O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86551342
Hier in de Hema hingen echt alleen maar onmogelijke kleuren bij de meidenkleren... En die jassen heb ik zien hangen, maar ik vond 'em kort lijken Huup. Heb er niet uitgebreid naar staan kijken hoor...

Ik liep over de markt en zag bij de kinderkledingwinkel een rek buiten staan met dingen voor 10 euro/stuk. Nog een leuk gevoerd wit Espritbroekje voor Iris tussenuit gevist en een shirtje, die was iets van 6 euro.
Ze hadden ook nog een gaaf roze broekje hangen, maar echt dunne stof en maat 80. En ik vrees dat dat van het voorjaar nog wel eens aan de korte kant zou kunnen zijn en ik wist niet zo goed of dat model daar dan wel leuk voor was, dus die heb ik laten hangen ;).
Nog de H&M ingelopen, maar ik kan het er niet vinden. Alleen de fleecevesten pak ik steeds weer uit het rek en hang ze toch ook weer terug ;).
Fake it till you make it...
pi_86551567
dit is het pakket
Flink wat broeken, veel shirts en zelfs een jas. Morgen kan de verkoper niet en ik kon vandaag niet, dus het wordt zondag.
En dan ga ik nu even naar al die leuke meisjeskleren kijken
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:17:02 #163
298315 SacreCoeur
pi_86551685
Haha 't strepen bloesje op foto 2, echt zo'n grote kleine mannen ding O+
pi_86551765
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:06 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Haha Meimel :D
Ik zei het laatst nog tegen mn moeder dat Hema zoveel leuks heeft, dat ik daar vroeger nooit bij stilgestaan had. Ze vertelde dat ze vroeger al enorm veel leuke dingen hadden en zij kocht er ook altijd veel voor ons, maar voor jongens was het leuke er wel af na maat 86 op een aantal dingen na, en vanaf maat 128 vond ze het voor meisjes ook niets meer. Ik vond het eerst maar gek die verdeling :D maar als ik heel eerlijk ben en ik kijk zo rond op de website dan heeft ze wel een beetje gelijk.
Sowieso moet het maar net je smaak zijn natuurlijk hoor, maar het valt me in de grotere meisjesmaten wel een beetje tegen.
Nou een jurk heeft hij nog nooit om gevraagd, maar iets met princessen erop zou hij wel willen hebben :D Gelukkig is hij snel over te halen en is met alles wat ik voor hm uitkies wel blij :+
Ik denk dat je moeder ook wel gelijk heeft. Voor Kyllian koop ik zelden wat bij de Hema, slaag voor hem beter bij bijv de WE.
pi_86551807
Stiemie, die jas is leuk O+ Ik had hem ook voor Hannah gekocht als ik niet al een ander jasje had besteld.
pi_86551825
Dat is een flink pakket Mefke! Zitten leuke dingen tussen!
pi_86551855
meidenkleren zijn gewoon veel leuker. Al was het maar omdat jongens alleen een broek aan kunnen en meiden een rok en een jurk en een broek. Ik vond dat ze wel leuke kleine jongetjes dingen hadden bij de hema hier. Een zwarte ribbroek (die tot 74 ging, past niet meer) en ook een hele gave pet/muts. Ik vrees dat wij weer gaan eindigen met heel veel mutsen en petten die allemaal even vrolijk van het hoofd getrokken worden.
pi_86551944
quote:
Mijn moeder bewaart alles. Echt alles. En zo kwam ik dozen tegen met veel oude kleertjes van ons. (en luiers/lakentjes/naveldoekjes/handdoeken etc... :') )
Maar daar zaten ook behoorlijk wat Hema dingen in, met dat oude logo nog. En die zagen er zelfs nog heel goed uit. Dus soms loopt Ko in een echt retro-shirtje. O+
Maar die verdeling heb ik nog niet zo opgemerkt. En ik koop niet veel bij de Hema, want die zonnebrillen/fietsen/auto's en gereedschappen-opdrukken heb ik wel een beetje gezien eigenlijk.
Maar effen broekjes, trainingspakjes en rompers zijn perfect!

Nijna, dat is fijn winkelen zo even. ^O^

Leuke jas Stiemie, denk dat die Esmee heel goed zal staan. O+
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:23:10 #169
298315 SacreCoeur
pi_86551963
Oh ik let de laatste tijd meer & meer op jongensspul en zie veel leuks.
pi_86551965
Oooh nou snap ik ook gelijk wat je bedoelde met dat je gaat kijken enzo! :D
Das best een flink pakket zeg!

En och jongenskleren, ik zou me net zo kunnen vermaken met kleertjes uitzoeken voor een jongen :9
maar ik denk dat ik minder snel bij Hema zou uitkomen. Vooral in de kleinere maten hebben ze heus erg leuke dingen hoor, maar groter vind ik het gewoon niet zo boeiend allemaal.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86552047
Hier hebben ze in het durp gelukkig niet zo veel keus qua kinderkleding bij de Hema! En in de stad al helemaal niet..

Verteld Sproet-je me vandaag dat ze in een ander gedeelte van de stad bij de Hema juist echt mega veel keus hebben :X :{w en ik mag niet meer kopen :') FAIL! :'(
pi_86552068
quote:
Mijn neefje heeft (volgens mij op zijn 3de) een zomer lang in een roze jurk gelopen. O+
Helaas waren wij op vakantie dus ik heb het gemist. ;(
pi_86552177
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:25 schreef oeke het volgende:

[..]

Mijn neefje heeft (volgens mij op zijn 3de) een zomer lang in een roze jurk gelopen. O+
Helaas waren wij op vakantie dus ik heb het gemist. ;(
Wat schattig :D O+

Hahahaha Orea :D
Ik ben altijd zo blij met de Hema op het dorp bij mn ouders. Dingen die overal uitverkocht zijn hangen daar gewoon nog ruimschoots :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86552253
Hihi Oeke geweldig :D
Ik moet er ook wel om lachen dat hij hier stug vol blijft houden dat roze zijn lievelingskleur is. Het is ook best een mooie kleur natuurlijk, lekker vrolijk ;)
pi_86552340
Ik merk echt duidelijk dat de keus voor meiden vele maten meer is dan voor jongens.
Soms kan ik daar echt (en in de winkel dan ook hardop) van balen.
pi_86552391
Oeke wat cute O+
pi_86552442
Ik slaag eigenlijk altijd prima voor de jongens :) Ze hebben meer dan genoeg ;)
Ik denk dat ik voor een meisje alleen nog meer in de verleiding zou komen om veel te veel te kopen :P
pi_86552448
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:24 schreef Orea het volgende:
Hier hebben ze in het durp gelukkig niet zo veel keus qua kinderkleding bij de Hema! En in de stad al helemaal niet..

Verteld Sproet-je me vandaag dat ze in een ander gedeelte van de stad bij de Hema juist echt mega veel keus hebben :X :{w en ik mag niet meer kopen :') FAIL! :'(
De Hema hier (in buiten) heeft echt een goede sortering babykleding. }:|
pi_86552557
Hier moet je er bij de Hema wel snel bij zijn. Gelukkig hebben we een genoeg Hema's in de buurt (Houten/Nieuwegein/Utrecht/ Bunnik/ Zeist). Ben paar weken geleden nog verschillende Hema's afgeweest om een bijpassende muts bij de wantjes en shawl die ik al had te krijgen :P
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:35:27 #180
298315 SacreCoeur
pi_86552579
Wha! zo leuk ('k zit even te zweimelen bij de nieuwe Oilily dingen)

pi_86552583
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:22 schreef oeke het volgende:

[..]

Mijn moeder bewaart alles. Echt alles. En zo kwam ik dozen tegen met veel oude kleertjes van ons. (en luiers/lakentjes/naveldoekjes/handdoeken etc... :') )
Maar daar zaten ook behoorlijk wat Hema dingen in, met dat oude logo nog. En die zagen er zelfs nog heel goed uit. Dus soms loopt Ko in een echt retro-shirtje. O+
Maar die verdeling heb ik nog niet zo opgemerkt. En ik koop niet veel bij de Hema, want die zonnebrillen/fietsen/auto's en gereedschappen-opdrukken heb ik wel een beetje gezien eigenlijk.
Maar effen broekjes, trainingspakjes en rompers zijn perfect!

Nijna, dat is fijn winkelen zo even. ^O^

Leuke jas Stiemie, denk dat die Esmee heel goed zal staan. O+
Ja de basics van Hema zijn prima. Ik ben echt heel blij met hema wat dat betreft. Goede kwaliteit voor wêhnag. Ik vind de spijkerbroekjes ook leuk, maar ik merk dat ze te breed zijn nu voor Amélie, ook met t knoopsgatelastiek op zn smalst zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86552737
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:32 schreef octopussy het volgende:

[..]

De Hema hier (in buiten) heeft echt een goede sortering babykleding. }:|
Dat zei ik dus tegen Orea :7
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_86552771
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:35 schreef huuphuup het volgende:
Ja de basics van Hema zijn prima. Ik ben echt heel blij met hema wat dat betreft. Goede kwaliteit voor wêhnag. Ik vind de spijkerbroekjes ook leuk, maar ik merk dat ze te breed zijn nu voor Amélie, ook met t knoopsgatelastiek op zn smalst zeg maar.
Echt? Te breed voor je spekkie? O+
Bij Ko zit het meestal wel goed.

Poeh, ik was in de war, want ik wist zeker dat ik nog een AHtas met kleertjes maat 86-92 op zolder had staan. Van dat bewuste neefje, plus wat te groot gekregen spul.
Maar ik kon het maar niet vinden. }:|
Zat het in een vuilniszak. }:|
Nouja, ik elk geval weer een hoop Hema-rompers erbij! *O*

Die Oilily-spullen zijn leuk. Maar zeker alleen voor meisjes?
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:41:21 #184
298315 SacreCoeur
pi_86552827
Ik geloof ook voor jongens.. in de winkel zag 'k altijd voor meisjes & jongens hangen.
Maar op de site van kleertjes.com kan ik niets vinden.
pi_86553016
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:39 schreef oeke het volgende:

[..]

Echt? Te breed voor je spekkie? O+
Bij Ko zit het meestal wel goed.

Poeh, ik was in de war, want ik wist zeker dat ik nog een AHtas met kleertjes maat 86-92 op zolder had staan. Van dat bewuste neefje, plus wat te groot gekregen spul.
Maar ik kon het maar niet vinden. }:|
Zat het in een vuilniszak. }:|
Nouja, ik elk geval weer een hoop Hema-rompers erbij! *O*

Die Oilily-spullen zijn leuk. Maar zeker alleen voor meisjes?
haha stom is dat, ik heb dat ook vaak dan weet ik zeker dat we nog iets hebben, ligt het op t verkeerde stapeltje ofzo :')
Fijn dat je er nog een boel rompers bij hebt zo! *O* nice!
Ik hoop het nog even uit te kunnen zingen met de 74/80 en dan heb ik er 5 in maat 80 liggen en dan 86/92 maar. Ik vind het gelijk zo groot alweer :o pfoe.

En ja gek is dat hè? Mn spekske. Liggend past t best :+ maar als ze staat dan zakt het echt van dr billen af, dan sta ik de hele tijd te hijsen. Misschien als ze nog wat bijgroeit ofzo, maar ik denk eigenlijk dat ze vanaf nu, vanaf dat ze misschien een beetje gaat lopen, alleen maar meer spekjes kwijt zal raken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:50:09 #187
298315 SacreCoeur
pi_86553210
Zocht iemand nog een spencer? :')

Zonde, een merknaam van 10 bij 10.
pi_86553311
quote:
Oh, ik geloof dat ik het niet echt bijzonder vind. -O-

Die stap van 80 naar 86-92 is niet zo groot hoor. Tenminste psychisch wel maar pastechnisch vond ik het reuze meevallen. Iets te lange mouwen maar het lijfje zit gewoon goed.

Ko was ook wat slanker, maar hij heeft nou weer echt zo'n buikkie.
Terwijl hij zo druk aan het rondstappen is. :?
Maar je hoort het best veel, dat broeken gewoon te wijd zijn he?
pi_86553563
Ik vind oilily voor jongens ook niets. Denk dat ik het voor een meisje trouwens ook niet zo snel zou kopen, hou meer van wat rustigere printjes. Heb zelf wel een oilily tas :P
pi_86553724
ik zweer bij broekjes van dirkje, die zijn lekker smal. En kik kid: smal en lang. Driekus heeft geen kont dus de elastiek moet erg strak. H&m zakt eigenlijk altijd van zijn kontje en heeft ook te wijde bovenbenen. Mexx broekjes gaan ook redelijk, vandaar het pakket. Shirts zijn heel veel hema in 80 en 86 vanwege de lange rug. We hebben hier dus van 68 tot 86 in de kast...leuk joh die maten!
pi_86553893
Er zat trouwens in die zak ook een spijkerhansopje wat ik voor mijn neefje heb gemaakt.
Ik ben benieuwd of Ko hem al past, zal het morgen eens proberen.
pi_86553954
Mefke: jij dus ook zo één zonder kont :P Name it en bfc broekjes zitten hier vaak ook goed, net als wat jij zei de Mexx broeken. En voor de oudste hebben we vaak broeken van de WE, die hebben verschillende wijdte maten.
pi_86554074
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:52 schreef oeke het volgende:

[..]

Oh, ik geloof dat ik het niet echt bijzonder vind. -O-

Die stap van 80 naar 86-92 is niet zo groot hoor. Tenminste psychisch wel maar pastechnisch vond ik het reuze meevallen. Iets te lange mouwen maar het lijfje zit gewoon goed.

Ko was ook wat slanker, maar hij heeft nou weer echt zo'n buikkie.
Terwijl hij zo druk aan het rondstappen is. :?
Maar je hoort het best veel, dat broeken gewoon te wijd zijn he?
Ja je hoort het ook best vaak hoor :Y
Het is alleen nieuw voor mij nu hahaha
je beleeft kinderkleertjes toch heel anders merk ik als je kind ineens in een andere fase komt. Zolang ze nog stil liggen zijn lange jurkjes leuk, als ze gaan kruipen totaaaal onhandig. En als ze dan ineens gaat staan zit het broekje ook een stuk minder goed dan ik eigenlijk dacht. Stom, ik had er nooit bij stilgestaan nog :') Die van H&M zitten haar trouwens beter, maar die heb ik alleen in 86, ik heb er zonder na te denken 2 in maat 80 bij Hema bij gehaald omdat die van H&M te lang was, maar t valt toch best wijd dan ineens.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:21:27 #194
298315 SacreCoeur
pi_86554614
Spijkerbroeken heb ik alleen maar van de H&M en Shoeby Fashion (Jilly)
Bij H&M is 't meestal een lekker soepel stofje, lengte is goed, en vaak wel even aanspannen met elasthiek.

Ze begint nu echt kleutervormen aan te nemen.
Onwijs leuk vind ik dat.
Niet meer mager ding, alles staat nóg leuker.
En snel dat 't gaat, paar weken terug was 't nog een latje naar mijn idee :P
pi_86554820
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:05 schreef oeke het volgende:
Er zat trouwens in die zak ook een spijkerhansopje wat ik voor mijn neefje heb gemaakt.
Ik ben benieuwd of Ko hem al past, zal het morgen eens proberen.
oh wat leuk!
Dat je dat toen met zoveel liefde voor een ander in elkaar gezet hebt en nu zomaar ineens draagt je eigen kind het straks :D O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86554960
Ja he? Dat vind ik ook. O+
Enige wat ik jammer vind, is dat de pijpen te lang waren en dat ze die toen afgeknipt hebben, terwijl mijn werkplaats in hetzelfde pand als hun woning zit en ik het dus ook even voor ze had kunnen omzomen. ;(
Dus dat ziet er nu heel slordig uit.
pi_86555159
Heeft Kobus korte beentjes? Gewoon alsnog omzomen dan ;)
Staat vast erg leuk zo'n pakje!!
pi_86555657
Hier ook kleine kontjes. en lastog fatsoenlijke broek te vinden, vooral voor Tyler.
pi_86555783
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:28 schreef oeke het volgende:
Ja he? Dat vind ik ook. O+
Enige wat ik jammer vind, is dat de pijpen te lang waren en dat ze die toen afgeknipt hebben, terwijl mijn werkplaats in hetzelfde pand als hun woning zit en ik het dus ook even voor ze had kunnen omzomen. ;(
Dus dat ziet er nu heel slordig uit.

oh wat zonde -O-
en het had zo'n kleine moeite geweest.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86555998
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 20:52 schreef huuphuup het volgende:
oh ja je kunt online zien in welke winkels ze divided hebben. In Leiden hebben ze een aparte H&M met enkel divided spul. (en 1 voor dames, en 1 voor kinderen. Handig... )

Wat stom toch dat je de plaatjes op de Hema site niet kunt vergroten. -O- Ik ben wel benieuwd naar dit jasje. Heeft iemand hem in t echt gezien? Ik zie hem nu voor t eerst op de site staan. Vindt hem wel een soort van stoer.

[ afbeelding ]

Er staat trouwens wel meer 'nieuw' spul op de website. Ongetwijfeld dat het al wat langer in de winkel hangt, de website loopt soms een beetje achter heb ik het idee haha

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zomaar een greep van de meisjesafdeling.

En een jongensjasje:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
de winkels lopen voor :)
die krijgen de nieuwe spullen al 2/3weken voordat ze erin gehangen mogen worden. staat ook het weeknummerop. maar als je afdeling leeg is (wat in t filiaal waar k werkte al heel snel was) dan hang je t al eerder op. maar de website zet de spullen er pas op vanaf het moment dat het mag zeg maar.

overigens vind k de kleren bij hema tegenvallen op jet moment. voor jongens tenminste. dat ribbroekje waar mefke het over had had k bijna gekocht, maar besloot eerst maar even te kijken joe ver ik kom met de broekjes die ik nu heb :)
pi_86564977
Wat typen jullie veel zeg :o *bijgelezen is in favo topic*

Staat hem ontzettend leuk Tessie, zoals iemand ook al zei: het is ook echt zo'n jochie voor die pet O+ O+ O+

Wat gaaaaaf dat je moeder zoveel bewaard heeft Oeke!!! Echt heel bijzonder! Jammergenoeg heb ik zelf maar 1 hemdje van mezelf, wit mer roze dus echt voor een meisje.
Ik heb nu ook al veel in bewaardozen zitten voor Wolf voor later (niet alleen veel kleertjes, ook mijn positieve zwtesten,zw-dagboek enz)

Erg leuk H&M setje Claudia, die trui moet ik ook hebben v Wiolf, zeker omdat Twinkly hem zo ''Wolfs'' vond :D ik koop er alleen zelf denk ik die ribbroek van 7,95(ofzo) bij, met zo'n fijne band van boven, wel ook een bruine.

en dat er hier mensen zijn die overleggen over kleding met hun man hihi, ik overleg helemaal niks.Kleding kopen v Wolf is mijn ding, ik koop alles (niet dat hij dat niet mag hoor, maar dat doet hij gewoon nooit)
Ik vind het altijd gaaf te zien wat hij Wolf aantrekt, echt prima leuke combi's

Die Hema meisjes spullies zijn leuk Huup! Vooral dat gestipte jasje O+ alleen die jongetjes jasjes vind ik alle 3 niet leuk. Momenteel vind ik er nog steeds nisk leuks voor jongetjes, maar des te beter voor de portomonee.

Ik ben al maanden helemaal om; voor jongetjes kun je echt net zo veel leuks kopen als voor meisjes hoor! :Y *O* (ja meisjes hebben gewoon meer kledingstukken naast een broek zoals rok+jurkjes enzo) Kast helemaal vol hier, veel nonmerk en aantal merk dingen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86566348
Ik ben helemaal weg van een bepaald merk slofjes :D

[ Bericht 10% gewijzigd door Pvoesss op 18-09-2010 12:03:31 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')