hahaha ja maar dat lijkt me ook logischquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:30 schreef Stiemie het volgende:
Nou sommige dingen ga ik echt niet overleggen omdat het me een worst zal zijn. Ik ken bijvoorbeeld iemand die eerst wilde overleggen over welke slabjes ze zou kopen (met beer of met aap) en of ze de spuugdoekjes met rode of met blauwe rand zou nemen
Dat vind ik dus oneerlijk, om van mijn eigen geld kleding voor Ivan te kopen terwijl het ook zijn zoon is en kleding gewoon nodig is. Alleen als ik iets volstrekt overbodigs wil kopen waar hij niet achter staat dan doe ik dat van mijn eigen geld.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:31 schreef Meimeltje het volgende:
Ook online koop ik vaak zonder overleg, maar het is dus wel mijn geld. Betaalde hij mee dan zou ik zeker wel overleggen.
Oh, vergeet ik te zeggen dat wij inderdaad niet zoveel geld hebben, en dat ik dus geleerd heb heel heel zuinig te zijn. Dus veel gekregen spulletjes en tweedehands. Met een uitspatting op zijn tijd!quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het een behoorlijke kostenpost, kinderkleding, en we hoeven nog niet eens schoenen te kopen. We zouden het ons geloof ik niet kunnen veroorloven om niet vrij bewust de vinger op de knip te houden. We springen wel wat nonchalant met boodschappengeld om; prioriteiten.
haha dat klinkt bekendquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:32 schreef Stiemie het volgende:
Ik moet zeggen dat ik sowieso wel wat beter op zou kunnen letten... Wat ik nodig heb, koop ik. Maar ik heb geen idee wat ik per maand aan kinderkleding uitgeef. Maar ja zolang ik niet op hoef te letten, is de behoefte daaraan ook gewoon niet zo grootIk ben dan gewoon te makkelijk daarin. We hebben nog geld over dus het kan.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:33 schreef Claudia_x het volgende:
Alleen als ik iets volstrekt overbodigs wil kopen waar hij niet achter staat dan doe ik dat van mijn eigen geld.
Ik kijk vooral of ik iets leuk vind en of ik het de vraagprijs waard vind. Merk of niet kan me dan niet zoveel schelen. Net zoals nieuw of tweedehandsquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk dat de meeste mannen mazzel hebben dat jullie zo bedreven zijn in het vinden van koopjes. Daar moet je ook maar zin in hebben, om die te zoeken.
Ik kom meestal niet verder dan de Hema en H&M.
Soms denk ik weleens, best zonde.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha dat klinkt bekend
en nu moet ik wel opletten, niet dramatisch maar wel even een klein beetje wat zuiniger kan geen kwaad dus dan is kleding toch best een grote bespaarpost.
Het vervelende ervan om hm te 'verplichten' mee te laten betalen vind ik dat we dan hoogstwaarschijnlijk continu de discussie hebben of iets wel echt nodig is. Heb ook geen zin om om geld te gaan bedelen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat vind ik dus oneerlijk, om van mijn eigen geld kleding voor Ivan te kopen terwijl het ook zijn zoon is en kleding gewoon nodig is. Alleen als ik iets volstrekt overbodigs wil kopen waar hij niet achter staat dan doe ik dat van mijn eigen geld.
Ah, in dat joggingbroekje van Ivan zit geen koord. Ik heb dit broekje nog nooit in onze Hema zien liggen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:42 schreef Groofsken3 het volgende:
En ja Claudia, dat is een broek met koord inderdaad. S had deze blauwe trouwens aan toen ze 15 maanden was. Maar ze hebben ze nog, want voor R heb ik afgelopen seizoen nog een grijze gekocht. Mijn lieveingsbroek voor hem is trouwens een soort trainingsbroekje van de H&M, een paarse en twee verschillende kleuren groen, alledrie al door S gedragen.
Dat heb ik ook niet, ik denk bijna niemand van hier. Op een enkele uitzondering na. Volgens mij zitten hier vooral wat dames die het leuk vinden om over kleding te kletsen maar niet om van alles te kopen en dan te showen. Tenminste zo ervaar ik het niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:37 schreef lily het volgende:
Dat "koopzieke" waar jullie het wel eens over hebben, heb ik dus helemaal niet (nog niet tenminste). Onze portemonnee kan dit ook niet hebben trouwens
Je he? Er is iets mee. Ik vind hem leuk maar toch trek ik die Ko niet vaak aan. Ik heb er trouwens twee via FOK gekocht.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:45 schreef Claudia_x het volgende:
Bedoel je die vrij dikke van de H&M? Daar ben ik niet heel lyrisch over. Voor het najaar lijken ze me wel lekker, maar ik vind de pijpen wat kort.
Nee, het is niet echt een joggingsbroekje, meer een wijdepijpenbroekje van joggingsstof. Ik zal eens kijken of ik een foto heb waar één van de kinderen er één aanheeft. Ik kom eigenlijk nauwelijks meer in de stad, ik heb geen idee of ze ze nog hebben.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ah, in dat joggingbroekje van Ivan zit geen koord. Ik heb dit broekje nog nooit in onze Hema zien liggen.![]()
Bedoel je die vrij dikke van de H&M? Daar ben ik niet heel lyrisch over. Voor het najaar lijken ze me wel lekker, maar ik vind de pijpen wat kort.
Dit broekje dus:
[ afbeelding ]
Maar luiers zijn toch geen ding om je van af te vragen of het wel echt nodig is?quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:42 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Het vervelende ervan om hm te 'verplichten' mee te laten betalen vind ik dat we dan hoogstwaarschijnlijk continu de discussie hebben of iets wel echt nodig is. Heb ook geen zin om om geld te gaan bedelen.
Ik pak overigens wel de kinderbijslag van de gezamenlijke rekening terug, maar dat ben ik eigenlijk al aan luiers, schoenen (de duurdere aankopen) kwijt.
Ach hij gaat de zolderverbouwing als het goed is betalen, ieder zn eigen hobby
*ahum*quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:47 schreef oeke het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet, ik denk bijna niemand van hier. Op een enkele uitzondering na. Volgens mij zitten hier vooral wat dames die het leuk vinden om over kleding te kletsen maar niet om van alles te kopen en dan te showen. Tenminste zo ervaar ik het niet.
Ik koop vrij weinig, vind ik zelf, maar ik vind het leuk te zien wat anderen kopen, of wat men mooi vind, en ook verhalen over hoe de rolverdeling thuis eraan toe gaat vind ik interessant.
Hahaha, nee daarom koop ik die ook van de kinderbijslag...dan krijg ik ook geen discussie wat ik met de kinderbijslag doequote:Op zaterdag 18 september 2010 20:51 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Maar luiers zijn toch geen ding om je van af te vragen of het wel echt nodig is?
Het broekje past hier gewoon nooit echt lekker. Of het zit te groot, of ik krijg het maar moeilijk over zijn billen, en in het laatste geval kruipen de pijpen bovendien op waardoor de onderkant zo strak om zijn benen zit. Ik vind het nu wel een lekker kruipbroekje worden, maar ik zou hem er bijvoorbeeld niet gauw in laten slapen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:49 schreef oeke het volgende:
[..]
Je he? Er is iets mee. Ik vind hem leuk maar toch trek ik die Ko niet vaak aan. Ik heb er trouwens twee via FOK gekocht.
oh!quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:48 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn vriend zit as we speak zijn nieuwe overhemden aan me te showen en me om goedkeuring te vragen.
Ik ben trouwens niet koopziek, hoor. Het is veel windowshopping, zeg maar.Ik koop meestal alleen wat nodig is en ik vind iets al gauw te duur. Een H&M-spijkerbroek van 14,95 euro laat ik bijvoorbeeld liggen.
Ik geloof je nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
En ik moet ook zeggen dat het heus nog wel zal zakken, dat enthousiasme over kleertjes, dat je op een bepaald punt komt en denk shit... *zucht*... moeten we weer nieuwe broeken gaan zoeken![]()
ik dacht serieus dat het aan mij lagquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het broekje past hier gewoon nooit echt lekker. Of het zit te groot, of ik krijg het maar moeilijk over zijn billen, en in het laatste geval kruipen de pijpen bovendien op waardoor de onderkant zo strak om zijn benen zit. Ik vind het nu wel een lekker kruipbroekje worden, maar ik zou hem er bijvoorbeeld niet gauw in laten slapen.
jawel!!quote:
Ik heb het na bijna 4 jaar nog steeds.quote:
quote:
Ja, dat.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het nu wel een lekker kruipbroekje worden, maar ik zou hem er bijvoorbeeld niet gauw in laten slapen.
En dat dus ook.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:48 schreef Claudia_x het volgende:
Een H&M-spijkerbroek van 14,95 euro laat ik bijvoorbeeld liggen.
Was dat voor of na die enorme aankoop in de Bijenkorf?quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:56 schreef huuphuup het volgende:
k_i_m van hier postte laatst zoiets dat ze er klaar mee wasdat de koophormonen eindelijk uitgewerkt waren
![]()
![]()
Maar dan moet ik naar de winkel. Wij hebben allebei een hekel aan RL-winkelen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh!
het zijn &denim days in de winkelje krijgt op kinderspijkerbroeken 5,- korting (max 2 stuks per klant) en op grotemensenbroeken 10,- korting
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar dan moet ik naar de winkel. Wij hebben allebei een hekel aan RL-winkelen.
Tot wanneer zijn die spijkerbroekdagen er? Misschien rijden we wel even naar het winkelcentrum in Amstelveen. Met de auto, lief van oeke, gewoon omdat het kan.
Met spijkerbroeken voor onszelf zijn we heel erg. Eens in de zoveel tijd gaan we naar een Levi's winkel om te kijken welke maten en modellen bevallen en dan bestellen we de broeken veel goedkoper online.
ditoquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:02 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik kan nooit een goede spijkerbroek voor mezelf vinden.
quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:00 schreef oeke het volgende:
[..]
Was dat voor of na die enorme aankoop in de Bijenkorf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |