abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86580725
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:30 schreef Stiemie het volgende:
Nou sommige dingen ga ik echt niet overleggen omdat het me een worst zal zijn. Ik ken bijvoorbeeld iemand die eerst wilde overleggen over welke slabjes ze zou kopen (met beer of met aap) en of ze de spuugdoekjes met rode of met blauwe rand zou nemen :X
hahaha ja maar dat lijkt me ook logisch :D
of laat ik het anders zeggen, B. ziet me aankomen als ik daarvoor bel :')
zelfde verhaal met sokken en rompers enzo. Alles wat je niet ziet vindt hij niet boeiend :Y) Maar jasjes/truitjes/jurkjes ben ik altijd wel benieuwd naar zijn mening. Als ik toevallig in de stad loop en ik zie iets wat ik leuk vind dan koop ik het en dan ziet ie het thuis wel over het algemeen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86580729
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:31 schreef Meimeltje het volgende:
Ook online koop ik vaak zonder overleg, maar het is dus wel mijn geld. Betaalde hij mee dan zou ik zeker wel overleggen.
Dat vind ik dus oneerlijk, om van mijn eigen geld kleding voor Ivan te kopen terwijl het ook zijn zoon is en kleding gewoon nodig is. Alleen als ik iets volstrekt overbodigs wil kopen waar hij niet achter staat dan doe ik dat van mijn eigen geld.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86580747
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het een behoorlijke kostenpost, kinderkleding, en we hoeven nog niet eens schoenen te kopen. We zouden het ons geloof ik niet kunnen veroorloven om niet vrij bewust de vinger op de knip te houden. We springen wel wat nonchalant met boodschappengeld om; prioriteiten. :Y)
Oh, vergeet ik te zeggen dat wij inderdaad niet zoveel geld hebben, en dat ik dus geleerd heb heel heel zuinig te zijn. Dus veel gekregen spulletjes en tweedehands. Met een uitspatting op zijn tijd! O+

Alhoewel ik eigenlijk nog nooit leuke tweedehands kleertjes heb gezien in kringloop winkels. Wel op MP of op Koninginnedag/rommelmarkten.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86580779
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:32 schreef Stiemie het volgende:
Ik moet zeggen dat ik sowieso wel wat beter op zou kunnen letten... Wat ik nodig heb, koop ik. Maar ik heb geen idee wat ik per maand aan kinderkleding uitgeef. Maar ja zolang ik niet op hoef te letten, is de behoefte daaraan ook gewoon niet zo groot :@ Ik ben dan gewoon te makkelijk daarin. We hebben nog geld over dus het kan.
haha dat klinkt bekend :P
en nu moet ik wel opletten, niet dramatisch maar wel even een klein beetje wat zuiniger kan geen kwaad dus dan is kleding toch best een grote bespaarpost.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86580821
Ik denk dat de meeste mannen mazzel hebben dat jullie zo bedreven zijn in het vinden van koopjes. Daar moet je ook maar zin in hebben, om die te zoeken.

Ik kom meestal niet verder dan de Hema en H&M.
pi_86580824
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:33 schreef Claudia_x het volgende:
Alleen als ik iets volstrekt overbodigs wil kopen waar hij niet achter staat dan doe ik dat van mijn eigen geld.
:Y
pi_86580825
Soms betaal ik zelf iets van kleding, maar ja dat doet hij ook wel eens met dingen. Ik ga echt niet als ik op een terrasje zit iets perse van mijn rekening betalen omdat ik alleen ben en een andere keer van de gezamenlijke rekening omdat ik met Linde ben. Daar loopt het bij ons erg door elkaar. Morgen ga ik bv met Linde naar het theater. Dan overleg ik of hij het een leuk idee vindt en of hij denkt dat Linde het leuk zal vinden en zo ja dan ga ik. Dan ga ik niet eerst overleggen of ik de uitgave mag doen zeg maar
pi_86580862
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk dat de meeste mannen mazzel hebben dat jullie zo bedreven zijn in het vinden van koopjes. Daar moet je ook maar zin in hebben, om die te zoeken.

Ik kom meestal niet verder dan de Hema en H&M.
Ik kijk vooral of ik iets leuk vind en of ik het de vraagprijs waard vind. Merk of niet kan me dan niet zoveel schelen. Net zoals nieuw of tweedehands
pi_86580873
Ik koop alle kinderkleding. Mijn man heeft zich er nog nooit mee bemoeid.
Best gek eigenlijk omdat hij zelf wel heel bewust zijn eigen kleding uitkiest. Hij vindt dat de jongens er altijd leuk uitzien (Leah niet altijd..hij heeft wel eens commentaar, vooral op tuttige dingen).

Wel gaat hij meestal met ze naar de kapper, knipt hun nagels en stopt ze in bad of douche (als ie thuis is). Het verzorgende deel dus :+

Maar overleggen, nee. Ik koop ook helemaal niet zoveel. Althans...niet om het kopen zeg maar.
Meestal echt wat nodig is. Als hun broeken weer ineens boven hun enkels komen, hun tenen uit hun sokken steken, ritsen van jassen stuk gaan. Noem maar op.

Dat "koopzieke" waar jullie het wel eens over hebben, heb ik dus helemaal niet (nog niet tenminste). Onze portemonnee kan dit ook niet hebben trouwens
  zaterdag 18 september 2010 @ 20:37:58 #260
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86580880
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:34 schreef huuphuup het volgende:

[..]

haha dat klinkt bekend :P
en nu moet ik wel opletten, niet dramatisch maar wel even een klein beetje wat zuiniger kan geen kwaad dus dan is kleding toch best een grote bespaarpost.
Soms denk ik weleens, best zonde.
Als ik in de kast kijk & veel nieuwe zomerkleding zie liggen.
Ik denk als ik alleen dingen had gekocht die nodig waren & de rest had gespaard, dan was ik nu heel rijk :')

Maargoed hé who cares, i don't eigenlijk :')
Ik geniet gewoon van kleding kopen, dus.
pi_86580939
Oh nee ik koop eigenlijk weinig overbodigs qua kleding. En ook geen echt dure dingen. Soms wel veel shirtjes, maar die zijn dan van hennes, hema of zeeman. Geen duur spul
  zaterdag 18 september 2010 @ 20:40:03 #262
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86580959
Nou ja, dat dus.
En als je wel om toestemming vraagt dan zul je daar ook je redenen voor hebben lijkt me. In een relatie zit je altijd nog met z'n tweetjes. (Op z'n minst dan he. _O- ) Ook prima! ^O^

Oh, kijk nou! Voor als we gaan sleeën ofzo! O+
A grand adventure has begun.
pi_86581017
Hm, ik vind dit wel interessant, al is het natuurlijk niet helemaal ontopic. Maar ik vind het wel verhelderend om te lezen hoe jullie rolverdeling eruit ziet.

Ik denk dat wij vrij bewust omgaan met geld en dat komt vooral door mijn vriend. Hij voert ook altijd bonnetjes in van gezamenlijke uitgaven. O+ Soms word ik er wel gek van, hoor, maar ik vind het ook erg verstandig hoe hij met geld omgaat. Ik ben er véél makkelijker in, kan ook gerust spontaan een idioot grote aankoop doen (videocamera of zo).
  zaterdag 18 september 2010 @ 20:42:05 #264
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86581023
Ik heb wel een soort van budget.

Max 125 euro per half jaar inlcusief jas. Voor S ben ik wat duurder uitgekomen en ze moet nog winter schoenen en ik wil nog een sneeuwbroek met het oog op afgelopen winter (wel wat groter zodat ze er zeker twee jaar mee kan doen en in een unisexkleur zodat R straks natuurlijk ook nog aankan). Voor R ben ik stukken goedkoper uitgekomen. Voor hem ben ik helemaal rond.

En ja Claudia, dat is een broek met koord inderdaad. S had deze blauwe trouwens aan toen ze 15 maanden was :o . Maar ze hebben ze nog, want voor R heb ik afgelopen seizoen nog een grijze gekocht. Mijn lieveingsbroek voor hem is trouwens een soort trainingsbroekje van de H&M, een paarse en twee verschillende kleuren groen, alledrie al door S gedragen.
pi_86581038
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:33 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat vind ik dus oneerlijk, om van mijn eigen geld kleding voor Ivan te kopen terwijl het ook zijn zoon is en kleding gewoon nodig is. Alleen als ik iets volstrekt overbodigs wil kopen waar hij niet achter staat dan doe ik dat van mijn eigen geld.
Het vervelende ervan om hm te 'verplichten' mee te laten betalen vind ik dat we dan hoogstwaarschijnlijk continu de discussie hebben of iets wel echt nodig is. Heb ook geen zin om om geld te gaan bedelen.
Ik pak overigens wel de kinderbijslag van de gezamenlijke rekening terug, maar dat ben ik eigenlijk al aan luiers, schoenen (de duurdere aankopen) kwijt.
Ach hij gaat de zolderverbouwing als het goed is betalen, ieder zn eigen hobby :+
pi_86581145
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:42 schreef Groofsken3 het volgende:

En ja Claudia, dat is een broek met koord inderdaad. S had deze blauwe trouwens aan toen ze 15 maanden was :o . Maar ze hebben ze nog, want voor R heb ik afgelopen seizoen nog een grijze gekocht. Mijn lieveingsbroek voor hem is trouwens een soort trainingsbroekje van de H&M, een paarse en twee verschillende kleuren groen, alledrie al door S gedragen.
Ah, in dat joggingbroekje van Ivan zit geen koord. Ik heb dit broekje nog nooit in onze Hema zien liggen. :{

Bedoel je die vrij dikke van de H&M? Daar ben ik niet heel lyrisch over. Voor het najaar lijken ze me wel lekker, maar ik vind de pijpen wat kort.

Dit broekje dus:

pi_86581184
Wij hebben ieder ons eigen geld, en een gezamenlijke rekening waar we beiden geld op storten voor de vaste lasten.
Kleding koop ik van mijn eigen rekening maar we hebben samen geld. Is het mijne op dan zeg ik dat en betaalt hij wat nodig is.
Heel flexibel allemaal en we hebben nog nooit 1 woord over geld vuil hoeven maken.
pi_86581200
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:37 schreef lily het volgende:
Dat "koopzieke" waar jullie het wel eens over hebben, heb ik dus helemaal niet (nog niet tenminste). Onze portemonnee kan dit ook niet hebben trouwens
Dat heb ik ook niet, ik denk bijna niemand van hier. Op een enkele uitzondering na. Volgens mij zitten hier vooral wat dames die het leuk vinden om over kleding te kletsen maar niet om van alles te kopen en dan te showen. Tenminste zo ervaar ik het niet.
Ik koop vrij weinig, vind ik zelf, maar ik vind het leuk te zien wat anderen kopen, of wat men mooi vind, en ook verhalen over hoe de rolverdeling thuis eraan toe gaat vind ik interessant.
pi_86581244
Mijn vriend zit as we speak zijn nieuwe overhemden aan me te showen en me om goedkeuring te vragen.

Ik ben trouwens niet koopziek, hoor. Het is veel windowshopping, zeg maar. :+ Ik koop meestal alleen wat nodig is en ik vind iets al gauw te duur. Een H&M-spijkerbroek van 14,95 euro laat ik bijvoorbeeld liggen.
pi_86581265
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:45 schreef Claudia_x het volgende:
Bedoel je die vrij dikke van de H&M? Daar ben ik niet heel lyrisch over. Voor het najaar lijken ze me wel lekker, maar ik vind de pijpen wat kort.
Je he? Er is iets mee. Ik vind hem leuk maar toch trek ik die Ko niet vaak aan. Ik heb er trouwens twee via FOK gekocht.
  zaterdag 18 september 2010 @ 20:50:25 #271
313287 Groofsken3
pi_86581288
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:45 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ah, in dat joggingbroekje van Ivan zit geen koord. Ik heb dit broekje nog nooit in onze Hema zien liggen. :{

Dit broekje dus:

[ afbeelding ]
Nee, het is niet echt een joggingsbroekje, meer een wijdepijpenbroekje van joggingsstof. Ik zal eens kijken of ik een foto heb waar één van de kinderen er één aanheeft. Ik kom eigenlijk nauwelijks meer in de stad, ik heb geen idee of ze ze nog hebben.
pi_86581322
Ohh die uilen-slofjes, die moet ik hebben voor Anna! Kan ze nu alleen helaas nog niet bestellen dankzij een foutje van het UWV -O- Maar ze worden toch pas in oktober ook geleverd stond er, dus ik ga ze later zeker wel bestellen!
Ik koop hier ook alle kinderkleertjes. Meestal zonder overleg hoor, als ik in de stad ben en wat leuks zie, dan ga ik echt niet eerst opbellen om te vragen of hij het wel oke vind. Als ik online wat koop, dan laat ik het meestal wel even zien, maar meer voor de kijk eens wat leuk, dat ga ik bestellen :D
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 18 september 2010 @ 20:51:30 #273
298315 SacreCoeur
pi_86581325
Dat is dus altijd zo bij die broeken daar, zelfs in de wat grotere maten.
Maar van die lange dikke sokken erover & dan beetje omslaan. O+
pi_86581340
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:42 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Het vervelende ervan om hm te 'verplichten' mee te laten betalen vind ik dat we dan hoogstwaarschijnlijk continu de discussie hebben of iets wel echt nodig is. Heb ook geen zin om om geld te gaan bedelen.
Ik pak overigens wel de kinderbijslag van de gezamenlijke rekening terug, maar dat ben ik eigenlijk al aan luiers, schoenen (de duurdere aankopen) kwijt.
Ach hij gaat de zolderverbouwing als het goed is betalen, ieder zn eigen hobby :+
Maar luiers zijn toch geen ding om je van af te vragen of het wel echt nodig is? :D
pi_86581369
Ik heb dat koopzieke ook niet hoor! Geen geld voor, en ik vind het ook niet verantwoord. Gelukkig vind ik ook heel veel wat er te koop is níet leuk, het overgrote deel eigenlijk.
Ik koop eigenlijk alle kleertjes zelf, mijn man vindt kleren gewoon echt niet interessant. Ik krijg de kindertoeslag en de kinderbijslag en mijn moeder koopt ook wel het één en ander voor ons. Ik overleg trouwens wel, maar hij vaart in principe blind op mijn smaak. En als hij iets echt niet leuk vindt breng ik het terug; zo had ik een spijkerbroekje voor de baby gekocht dat hij veel te truttig vond.
Soms komt hij wel met iets aanzetten in een winkel en dat vind ik dan extra leuk.
pi_86581374
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:47 schreef oeke het volgende:

[..]

Dat heb ik ook niet, ik denk bijna niemand van hier. Op een enkele uitzondering na. Volgens mij zitten hier vooral wat dames die het leuk vinden om over kleding te kletsen maar niet om van alles te kopen en dan te showen. Tenminste zo ervaar ik het niet.
Ik koop vrij weinig, vind ik zelf, maar ik vind het leuk te zien wat anderen kopen, of wat men mooi vind, en ook verhalen over hoe de rolverdeling thuis eraan toe gaat vind ik interessant.
*ahum*
}:|
;(

haha
nee ik denk dat de meesten hier inderdaad vooral over kleding praten enzo. En ik moet ook zeggen dat het heus nog wel zal zakken, dat enthousiasme over kleertjes, dat je op een bepaald punt komt en denk shit... *zucht*... moeten we weer nieuwe broeken gaan zoeken -O-
Ik post vaak plaatjes enzo van dingen die ik leuk vind, ik mag graag rondkijken, maar ik koop per saldo niet zo gek veel. En zeker niet nieuw en dure merken kan ik me niet veroorloven, hoe mooi ik ze soms ook vind.

En vaak post ik hier heel enthousiast dat ik dit of dat of zus wil kopen maar 99 van de 100 keer koop ik het dan uiteindelijk niet :') :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86581406
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:51 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Maar luiers zijn toch geen ding om je van af te vragen of het wel echt nodig is? :D
Hahaha, nee daarom koop ik die ook van de kinderbijslag...dan krijg ik ook geen discussie wat ik met de kinderbijslag doe :P
pi_86581430
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:49 schreef oeke het volgende:

[..]

Je he? Er is iets mee. Ik vind hem leuk maar toch trek ik die Ko niet vaak aan. Ik heb er trouwens twee via FOK gekocht.
Het broekje past hier gewoon nooit echt lekker. Of het zit te groot, of ik krijg het maar moeilijk over zijn billen, en in het laatste geval kruipen de pijpen bovendien op waardoor de onderkant zo strak om zijn benen zit. Ik vind het nu wel een lekker kruipbroekje worden, maar ik zou hem er bijvoorbeeld niet gauw in laten slapen.
pi_86581432
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:48 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn vriend zit as we speak zijn nieuwe overhemden aan me te showen en me om goedkeuring te vragen.

Ik ben trouwens niet koopziek, hoor. Het is veel windowshopping, zeg maar. :+ Ik koop meestal alleen wat nodig is en ik vind iets al gauw te duur. Een H&M-spijkerbroek van 14,95 euro laat ik bijvoorbeeld liggen.
oh!

het zijn &denim days in de winkel :D je krijgt op kinderspijkerbroeken 5,- korting (max 2 stuks per klant) en op grotemensenbroeken 10,- korting :7
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 18 september 2010 @ 20:54:53 #280
313287 Groofsken3
pi_86581441
Ik vind dat ik best wel wat minder zou kunnen kopen soms. :')
  zaterdag 18 september 2010 @ 20:54:56 #281
298315 SacreCoeur
pi_86581445
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:53 schreef huuphuup het volgende:

[..]

En ik moet ook zeggen dat het heus nog wel zal zakken, dat enthousiasme over kleertjes, dat je op een bepaald punt komt en denk shit... *zucht*... moeten we weer nieuwe broeken gaan zoeken -O-
Ik geloof je niet :')
pi_86581451
Hier net als Huup eigenijk. Ik kijk veel rond en hou wel van op koopjesjacht te gaan...maar echt dure dingen koop ik niet.
pi_86581462
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het broekje past hier gewoon nooit echt lekker. Of het zit te groot, of ik krijg het maar moeilijk over zijn billen, en in het laatste geval kruipen de pijpen bovendien op waardoor de onderkant zo strak om zijn benen zit. Ik vind het nu wel een lekker kruipbroekje worden, maar ik zou hem er bijvoorbeeld niet gauw in laten slapen.
ik dacht serieus dat het aan mij lag :o dat ik hem vernaggeld had in de was ofzo.
Amélie heeft een grijze gehad en die zat prima maar de pijpen leken wat kort en nu heeft ze een roze in maat 80 en die zit echt loeistrak om haar buikje :X om die reden doe ik hem eigk weinig aan bij haar, hij lijkt me niet zo lekker zitten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86581497
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:54 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik geloof je niet :')
jawel!!

ik heb hoop!!

k_i_m van hier postte laatst zoiets dat ze er klaar mee was :D dat de koophormonen eindelijk uitgewerkt waren :D O+

alleen ik wil ook nog een derde dus de hormonen zullen hier vast wel weer langer dan nodig blijven hangen :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86581544
Oh en eerlijk, ik kijk ook gewoon graag naar mooie kleding voor mezelf. Vroeger in elk geval. Webshoppen en windowshoppen (zolang ik maar niet hoef te passen :X ). Die gewoonte heeft zich nu dus aangepast, ik kijk nu vooral naar kleding voor mn kind ipv voor mezelf :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 18 september 2010 @ 20:58:34 #286
298315 SacreCoeur
pi_86581552
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:56 schreef huuphuup het volgende:

[..]

jawel!!

ik heb hoop!!

Ik heb het na bijna 4 jaar nog steeds.
En als ik echt niets meer weet om te kopen voor Isa, ga ik door naar m'n lieflings nichtje.
Die's 9 & dan krijg je totaal ander soort kleding & da's toch ook wel heel leuk. :D
pi_86581590
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:53 schreef huuphuup het volgende:
*ahum*
}:|
;(
o|O Jou bedoelde ik heus niet!
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het nu wel een lekker kruipbroekje worden, maar ik zou hem er bijvoorbeeld niet gauw in laten slapen.
Ja, dat. :Y
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:48 schreef Claudia_x het volgende:
Een H&M-spijkerbroek van 14,95 euro laat ik bijvoorbeeld liggen.
En dat dus ook. :D
pi_86581617
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:56 schreef huuphuup het volgende:
k_i_m van hier postte laatst zoiets dat ze er klaar mee was :D dat de koophormonen eindelijk uitgewerkt waren :D O+
Was dat voor of na die enorme aankoop in de Bijenkorf?
pi_86581623
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:54 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh!

het zijn &denim days in de winkel :D je krijgt op kinderspijkerbroeken 5,- korting (max 2 stuks per klant) en op grotemensenbroeken 10,- korting :7
Maar dan moet ik naar de winkel. Wij hebben allebei een hekel aan RL-winkelen. :D

Tot wanneer zijn die spijkerbroekdagen er? Misschien rijden we wel even naar het winkelcentrum in Amstelveen. Met de auto, lief van oeke, gewoon omdat het kan. :P

Met spijkerbroeken voor onszelf zijn we heel erg. Eens in de zoveel tijd gaan we naar een Levi's winkel om te kijken welke maten en modellen bevallen en dan bestellen we de broeken veel goedkoper online.
  zaterdag 18 september 2010 @ 21:00:57 #290
298315 SacreCoeur
pi_86581631
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:59 schreef oeke het volgende:

[..]

o|O Jou bedoelde ik heus niet!

Haai :7
  zaterdag 18 september 2010 @ 21:02:29 #291
313287 Groofsken3
pi_86581675
Ik kan nooit een goede spijkerbroek voor mezelf vinden. :'(
pi_86581712
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Maar dan moet ik naar de winkel. Wij hebben allebei een hekel aan RL-winkelen. :D

Tot wanneer zijn die spijkerbroekdagen er? Misschien rijden we wel even naar het winkelcentrum in Amstelveen. Met de auto, lief van oeke, gewoon omdat het kan. :P

Met spijkerbroeken voor onszelf zijn we heel erg. Eens in de zoveel tijd gaan we naar een Levi's winkel om te kijken welke maten en modellen bevallen en dan bestellen we de broeken veel goedkoper online.
:D

geen idee tot wanneer, misschien staat het op de website? Zal even kijken.

@Oeke, volgens mij tijdens :P hahaha
Ik kan me er wel wat bij voorstellen eigenlijk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86581715
Huup heb je trouwens nog leuke ideeen voor een winterjas voor Linde? O-)

Ik vond de suggesties die je voor anderen hebt gedaan zo leuk, dus als je zin hebt....
pi_86581717
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:02 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik kan nooit een goede spijkerbroek voor mezelf vinden. :'(
dito ;(
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86581727
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:00 schreef SacreCoeur het volgende:
Haai :7
;)
  zaterdag 18 september 2010 @ 21:04:23 #296
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86581740
Mijn man verdient het geld, ik geef het uit :7
Ik koop de kleren van de kinderen en overleg daarin nooit, maar dan ook echt nooit, met man. Ik heb ook nog nooit commentaar van hem gekregen. Puur en alleen omdat het hem gewoon niet boeit. Hij zal ook nooit de stad ingaan om kleding te kopen voor het spul, doet hij voor zichzelf al niet eens, omdat hij er niks aan vindt om te shoppen.
Zijn we toevallig eens samen om schoenen oid te kopen dan vraag ik wel naar zijn mening, maar meestal kies ik toch wat ik zelf uitzocht.
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 18 september 2010 @ 21:05:09 #297
313287 Groofsken3
pi_86581770

[ Bericht 100% gewijzigd door Groofsken3 op 18-09-2010 21:19:40 ]
pi_86581776
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:00 schreef oeke het volgende:

[..]

Was dat voor of na die enorme aankoop in de Bijenkorf?
:D

De koophormonen zijn hier nog steeds niet weg hoor -O-
Ik vind zoveel dingen leuk. Ik vul heeeeel veel mandjes bij webwinkels die ik aan het einde weer delete :P

De meeste dingen zijn hier van H&M en Hema en daarnaast wat uitspattingen.
Merkdingen koop ik dan vaak weer in de uitverkoop en soms op Marktplaats.
En verder willen de oma's ook regelmatig trakteren op schoenen en/of kleding. Da's wel erg fijn ook O+
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_86581847
Groofsken zijn die broekjes zo heel zacht van binnen?
  zaterdag 18 september 2010 @ 21:08:55 #300
313287 Groofsken3
pi_86581926
Het zijn lekker zachte broekjes, van binnen ^O^ en eigenlijk ook van buiten. Volgens mij waren ze 5 euro per stuk. Nou dat zijn ze meer dan waard. S heeft ze heel veel aangehad, en R nu ook weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')