abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86581374
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:47 schreef oeke het volgende:

[..]

Dat heb ik ook niet, ik denk bijna niemand van hier. Op een enkele uitzondering na. Volgens mij zitten hier vooral wat dames die het leuk vinden om over kleding te kletsen maar niet om van alles te kopen en dan te showen. Tenminste zo ervaar ik het niet.
Ik koop vrij weinig, vind ik zelf, maar ik vind het leuk te zien wat anderen kopen, of wat men mooi vind, en ook verhalen over hoe de rolverdeling thuis eraan toe gaat vind ik interessant.
*ahum*
}:|
;(

haha
nee ik denk dat de meesten hier inderdaad vooral over kleding praten enzo. En ik moet ook zeggen dat het heus nog wel zal zakken, dat enthousiasme over kleertjes, dat je op een bepaald punt komt en denk shit... *zucht*... moeten we weer nieuwe broeken gaan zoeken -O-
Ik post vaak plaatjes enzo van dingen die ik leuk vind, ik mag graag rondkijken, maar ik koop per saldo niet zo gek veel. En zeker niet nieuw en dure merken kan ik me niet veroorloven, hoe mooi ik ze soms ook vind.

En vaak post ik hier heel enthousiast dat ik dit of dat of zus wil kopen maar 99 van de 100 keer koop ik het dan uiteindelijk niet :') :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86581406
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:51 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Maar luiers zijn toch geen ding om je van af te vragen of het wel echt nodig is? :D
Hahaha, nee daarom koop ik die ook van de kinderbijslag...dan krijg ik ook geen discussie wat ik met de kinderbijslag doe :P
pi_86581430
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:49 schreef oeke het volgende:

[..]

Je he? Er is iets mee. Ik vind hem leuk maar toch trek ik die Ko niet vaak aan. Ik heb er trouwens twee via FOK gekocht.
Het broekje past hier gewoon nooit echt lekker. Of het zit te groot, of ik krijg het maar moeilijk over zijn billen, en in het laatste geval kruipen de pijpen bovendien op waardoor de onderkant zo strak om zijn benen zit. Ik vind het nu wel een lekker kruipbroekje worden, maar ik zou hem er bijvoorbeeld niet gauw in laten slapen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86581432
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:48 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn vriend zit as we speak zijn nieuwe overhemden aan me te showen en me om goedkeuring te vragen.

Ik ben trouwens niet koopziek, hoor. Het is veel windowshopping, zeg maar. :+ Ik koop meestal alleen wat nodig is en ik vind iets al gauw te duur. Een H&M-spijkerbroek van 14,95 euro laat ik bijvoorbeeld liggen.
oh!

het zijn &denim days in de winkel :D je krijgt op kinderspijkerbroeken 5,- korting (max 2 stuks per klant) en op grotemensenbroeken 10,- korting :7
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 18 september 2010 @ 20:54:53 #280
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86581441
Ik vind dat ik best wel wat minder zou kunnen kopen soms. :')
  zaterdag 18 september 2010 @ 20:54:56 #281
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86581445
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:53 schreef huuphuup het volgende:

[..]

En ik moet ook zeggen dat het heus nog wel zal zakken, dat enthousiasme over kleertjes, dat je op een bepaald punt komt en denk shit... *zucht*... moeten we weer nieuwe broeken gaan zoeken -O-
Ik geloof je niet :')
pi_86581451
Hier net als Huup eigenijk. Ik kijk veel rond en hou wel van op koopjesjacht te gaan...maar echt dure dingen koop ik niet.
pi_86581462
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het broekje past hier gewoon nooit echt lekker. Of het zit te groot, of ik krijg het maar moeilijk over zijn billen, en in het laatste geval kruipen de pijpen bovendien op waardoor de onderkant zo strak om zijn benen zit. Ik vind het nu wel een lekker kruipbroekje worden, maar ik zou hem er bijvoorbeeld niet gauw in laten slapen.
ik dacht serieus dat het aan mij lag :o dat ik hem vernaggeld had in de was ofzo.
Amélie heeft een grijze gehad en die zat prima maar de pijpen leken wat kort en nu heeft ze een roze in maat 80 en die zit echt loeistrak om haar buikje :X om die reden doe ik hem eigk weinig aan bij haar, hij lijkt me niet zo lekker zitten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86581497
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:54 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik geloof je niet :')
jawel!!

ik heb hoop!!

k_i_m van hier postte laatst zoiets dat ze er klaar mee was :D dat de koophormonen eindelijk uitgewerkt waren :D O+

alleen ik wil ook nog een derde dus de hormonen zullen hier vast wel weer langer dan nodig blijven hangen :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86581544
Oh en eerlijk, ik kijk ook gewoon graag naar mooie kleding voor mezelf. Vroeger in elk geval. Webshoppen en windowshoppen (zolang ik maar niet hoef te passen :X ). Die gewoonte heeft zich nu dus aangepast, ik kijk nu vooral naar kleding voor mn kind ipv voor mezelf :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 18 september 2010 @ 20:58:34 #286
298315 SacreCoeur
pi_86581552
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:56 schreef huuphuup het volgende:

[..]

jawel!!

ik heb hoop!!

Ik heb het na bijna 4 jaar nog steeds.
En als ik echt niets meer weet om te kopen voor Isa, ga ik door naar m'n lieflings nichtje.
Die's 9 & dan krijg je totaal ander soort kleding & da's toch ook wel heel leuk. :D
pi_86581590
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:53 schreef huuphuup het volgende:
*ahum*
}:|
;(
o|O Jou bedoelde ik heus niet!
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het nu wel een lekker kruipbroekje worden, maar ik zou hem er bijvoorbeeld niet gauw in laten slapen.
Ja, dat. :Y
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:48 schreef Claudia_x het volgende:
Een H&M-spijkerbroek van 14,95 euro laat ik bijvoorbeeld liggen.
En dat dus ook. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86581617
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:56 schreef huuphuup het volgende:
k_i_m van hier postte laatst zoiets dat ze er klaar mee was :D dat de koophormonen eindelijk uitgewerkt waren :D O+
Was dat voor of na die enorme aankoop in de Bijenkorf?
pi_86581623
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:54 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh!

het zijn &denim days in de winkel :D je krijgt op kinderspijkerbroeken 5,- korting (max 2 stuks per klant) en op grotemensenbroeken 10,- korting :7
Maar dan moet ik naar de winkel. Wij hebben allebei een hekel aan RL-winkelen. :D

Tot wanneer zijn die spijkerbroekdagen er? Misschien rijden we wel even naar het winkelcentrum in Amstelveen. Met de auto, lief van oeke, gewoon omdat het kan. :P

Met spijkerbroeken voor onszelf zijn we heel erg. Eens in de zoveel tijd gaan we naar een Levi's winkel om te kijken welke maten en modellen bevallen en dan bestellen we de broeken veel goedkoper online.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 18 september 2010 @ 21:00:57 #290
298315 SacreCoeur
pi_86581631
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:59 schreef oeke het volgende:

[..]

o|O Jou bedoelde ik heus niet!

Haai :7
  zaterdag 18 september 2010 @ 21:02:29 #291
313287 Groofsken3
pi_86581675
Ik kan nooit een goede spijkerbroek voor mezelf vinden. :'(
pi_86581712
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Maar dan moet ik naar de winkel. Wij hebben allebei een hekel aan RL-winkelen. :D

Tot wanneer zijn die spijkerbroekdagen er? Misschien rijden we wel even naar het winkelcentrum in Amstelveen. Met de auto, lief van oeke, gewoon omdat het kan. :P

Met spijkerbroeken voor onszelf zijn we heel erg. Eens in de zoveel tijd gaan we naar een Levi's winkel om te kijken welke maten en modellen bevallen en dan bestellen we de broeken veel goedkoper online.
:D

geen idee tot wanneer, misschien staat het op de website? Zal even kijken.

@Oeke, volgens mij tijdens :P hahaha
Ik kan me er wel wat bij voorstellen eigenlijk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86581715
Huup heb je trouwens nog leuke ideeen voor een winterjas voor Linde? O-)

Ik vond de suggesties die je voor anderen hebt gedaan zo leuk, dus als je zin hebt....
pi_86581717
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:02 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik kan nooit een goede spijkerbroek voor mezelf vinden. :'(
dito ;(
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86581727
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:00 schreef SacreCoeur het volgende:
Haai :7
;)
  zaterdag 18 september 2010 @ 21:04:23 #296
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86581740
Mijn man verdient het geld, ik geef het uit :7
Ik koop de kleren van de kinderen en overleg daarin nooit, maar dan ook echt nooit, met man. Ik heb ook nog nooit commentaar van hem gekregen. Puur en alleen omdat het hem gewoon niet boeit. Hij zal ook nooit de stad ingaan om kleding te kopen voor het spul, doet hij voor zichzelf al niet eens, omdat hij er niks aan vindt om te shoppen.
Zijn we toevallig eens samen om schoenen oid te kopen dan vraag ik wel naar zijn mening, maar meestal kies ik toch wat ik zelf uitzocht.
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 18 september 2010 @ 21:05:09 #297
313287 Groofsken3
pi_86581770

[ Bericht 100% gewijzigd door Groofsken3 op 18-09-2010 21:19:40 ]
pi_86581776
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:00 schreef oeke het volgende:

[..]

Was dat voor of na die enorme aankoop in de Bijenkorf?
:D

De koophormonen zijn hier nog steeds niet weg hoor -O-
Ik vind zoveel dingen leuk. Ik vul heeeeel veel mandjes bij webwinkels die ik aan het einde weer delete :P

De meeste dingen zijn hier van H&M en Hema en daarnaast wat uitspattingen.
Merkdingen koop ik dan vaak weer in de uitverkoop en soms op Marktplaats.
En verder willen de oma's ook regelmatig trakteren op schoenen en/of kleding. Da's wel erg fijn ook O+
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_86581847
Groofsken zijn die broekjes zo heel zacht van binnen?
  zaterdag 18 september 2010 @ 21:08:55 #300
313287 Groofsken3
pi_86581926
Het zijn lekker zachte broekjes, van binnen ^O^ en eigenlijk ook van buiten. Volgens mij waren ze 5 euro per stuk. Nou dat zijn ze meer dan waard. S heeft ze heel veel aangehad, en R nu ook weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')