klotequote:Op donderdag 16 september 2010 22:31 schreef DutchErrorist het volgende:
Die bullit troep wordt ook steeds duurder.
Deze dus, 29 cent ofzo?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:34 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de echte Jordy.
Hier begon het allemaal mee.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:49 schreef Peewee het volgende:
En deze?
[ afbeelding ]
Is wel lekker, maar zie 'm nergens meer.
Een beetje zoals jou dus?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:52 schreef DutchErrorist het volgende:
Tis allemaal smerigEn het werk voor geen reet.
Het smaakt naar kauwgum in vloeibare vorm en het ruikt naar een ernstige ziekte.
Wat voor kauwgom eet jijquote:Op donderdag 16 september 2010 22:52 schreef DutchErrorist het volgende:
Tis allemaal smerigEn het werk voor geen reet.
Het smaakt naar kauwgum in vloeibare vorm en het ruikt naar een ernstige ziekte.
Het doet me zo denken aan Sovjet propaganda...quote:Op donderdag 16 september 2010 23:03 schreef ForumGek het volgende:
[ afbeelding ]
Van de week een flesje M150 gekocht bij chinese winkel, nog geen slok van gehad maar schijnt goed te zijn!
Jij houdt van een golden shower?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:18 schreef Byte_Me het volgende:
ik vind golden shower nog steeds de lekkerste
[ afbeelding ]
Die smaakt heel anders maar is toch wel lekker op zijn eigen manier jaquote:
Megaforce ofzo.quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:50 schreef 08gnoT. het volgende:
Die blauwe met die draak zijn mooie blikjes, hadden ze vroeger bij de super. Weet niet meer hoe ze heten.
Waar verkopen ze deze krengen nog?quote:
AH, Plus, Jumbo, Dirk, een enkele C1000.quote:Op vrijdag 17 september 2010 06:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waar verkopen ze deze krengen nog?
Haha, Goede/slechte herrineringen aan dit spul :pquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:36 schreef donnie1992 het volgende:
[..]
Haha, Goede/slechte herrineringen aan dit spul :p
[ afbeelding ]
circa 2.5 liter van dit spul wegdrinken, en daarna shotjes jagermeister doen..
Dit dus. Eenmaal Go Fast, smaakt de rest naar troep.quote:
Waar kan je die halen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:04 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Dit dus. Eenmaal Go Fast, smaakt de rest naar troep.
Andersomquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:04 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Dit dus. Eenmaal Go Fast, smaakt de rest naar troep.
Go fast heeft, in tegenstelling tot de andere merken, een veel "echtere" smaak en is niet zo zoet. Top spul.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:17 schreef Zwappel het volgende:
[..]
AndersomGo fast smaakt naar kauwgom.
Dat is dus niet waar.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:52 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Overal wel waar ze frisdrank verkopen.
Nou ja oke, dat is zo, bij een of andere Chinese patatzaak of een willekeurig restaurant zul je het niet vinden nee.quote:
Vomar, Dekamarkt, Dirk e.d. hebben ze niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:30 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Nou ja oke, dat is zo, bij een of andere Chinese patatzaak of een willekeurig restaurant zul je het niet vinden nee.
Alleen van energy drink behoudt je het neusschotje hequote:Op vrijdag 17 september 2010 15:07 schreef Phreakingout het volgende:
Neem een snuifje Speed dan heb je al meer effect als 10 van die blikjes Energy Drink..
![]()
Als ik dat drink is het meestal Bullit, die vind ik vaak het lekkerste. Neem het eigenlijk nooit meer omdat het zo goed werkt ofzo; je krijgt alleen maar ladingen caffeïne binnen waar je niet zoveel mee kan.
Truequote:Op vrijdag 17 september 2010 15:08 schreef Diemux het volgende:
Alleen van energy drink behoudt je het neusschotje he![]()
En ongelooflijk smerig.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:56 schreef Ericjuh het volgende:
Ik ben altijd benieuwt naar die shots, maar die zo ongelooflijk duur!
Niet doen. Niet doen. Niet doen. Veel te duur, ranzige smaak, net zoveel cafeine als een blikje. NIET DOEN.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:56 schreef Ericjuh het volgende:
Ik ben altijd benieuwt naar die shots, maar die zo ongelooflijk duur!
Vandaag ben ik nog bij de Aldi geweest.quote:
Precies, echte mannen drinken espressoquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:59 schreef Treinkopper het volgende:
Gore stinktroep, alleen gedronken door puisterige, frikandelbroodjes etende, scholieren.
Dat wist ik niet. Vomar kom ik nooit en de andere 2 hebben we hier niet in de buurt zitten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:08 schreef Diemux het volgende:
[..]
Vomar, Dekamarkt, Dirk e.d. hebben ze niet.
[..]
Alleen van energy drink behoudt je het neusschotje he![]()
Dubbele espressoquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Precies, echte mannen drinken espresso
met Monster Ripper was t nog lekkerder geweest!quote:
een aanrader om niet te proberenquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:58 schreef Yoewie het volgende:
Ik weet niet of hij al voorbij is gekomen, maar heeft iemand de Red Bull Energy Shot geprobeerd??
[ afbeelding ]
Vertelquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:33 schreef ReDxBull het volgende:
[..]
een aanrader om niet te proberen
Gewoon proberen en niet huilen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:31 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Vertel
Is het vies? Of zwaar ongezond (teveel suikers enz)? Geeft het eigenlijk wel wat meer energie?
ingeschatte persoon :quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:54 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Gewoon proberen en niet huilen.
Iemand die ik ken zei dat het wel degelijk werkt.
Ik heb het nooit op, maar volgens de site is het gewoon een klein blikje met evenveel caffeine als de normale. Zelfde smaak en evenveel suiker per 100ml, alleen geconcentreerdere cafeine en taurine.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:31 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Vertel
Is het vies? Of zwaar ongezond (teveel suikers enz)? Geeft het eigenlijk wel wat meer energie?
Dit dus, bovendien is het vies en ook nog veel duurder dan een blikje.quote:Op zondag 19 september 2010 00:55 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik heb het nooit op, maar volgens de site is het gewoon een klein blikje met evenveel caffeine als de normale. Zelfde smaak en evenveel suiker per 100ml, alleen geconcentreerdere cafeine en taurine.
Dus je kunt net zo goed een normale nemen dan, meer drinken, evenveel 'energy'
en het smaakt naar 2e hands redbullquote:Op zondag 19 september 2010 00:55 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik heb het nooit op, maar volgens de site is het gewoon een klein blikje met evenveel caffeine als de normale. Zelfde smaak en evenveel suiker per 100ml, alleen geconcentreerdere cafeine en taurine.
Dus je kunt net zo goed een normale nemen dan, meer drinken, evenveel 'energy'
Zonder koolzuur idd.quote:Op zondag 19 september 2010 14:54 schreef -K03N- het volgende:
[..]
en het smaakt naar 2e hands redbull
ik wil best 1 en ander voor je aanpassen hoor?quote:Op zondag 19 september 2010 18:42 schreef robin007bond het volgende:
De OP kan niet verandert worden![]()
Ouder dan 48 uur..
Edit: Hopelijk komt er ooit een #2, dan kan iemand/ik een betere OP maken![]()
Die zijn zeker nergens meer te verkrijgenquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:27 schreef bierjoost het volgende:
Doe es een link naar die ebay advertentie dan!
Dit was ook een goede:
[ afbeelding ]
Hahaha... ja die inderdaad!quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:31 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.energyfiend.co(...)jackson-energy-drink
Slammers is echt troep, kan me niet voorstellen dat iemand dat kan drinken..quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:44 schreef Luchtkoker het volgende:
V is wel lekker, beetje zurig. Maar goed te drinken.
Verder, Burn > Red Bull > Bullit > Slammers > Rest.
Ik ken de rest niet echt, dus plaatste het bewust onderaan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Slammers is echt troep, kan me niet voorstellen dat iemand dat kan drinken..
Ben benieuwd naar je reviewquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:02 schreef ErkendFokker het volgende:
Weet iemand nog een plek waar je V kan kopen? Appie heeft het niet hier.. Jumbo ook al niet meer..
En aldi had golden power JUICE?
Iemand dat al geprobeerd?
Zal morgen wel even halenEn even review posten :p Zal misschien wel net als monster juice zijn ofzo..
V hebben ze iig nog bij de Dirk, enige plek waar ik het onlangs nog tegengekomen ben.
Kutquote:Op woensdag 22 september 2010 17:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je review
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:36 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Kutvergeten om naar de aldi te gaan
oja ik heb dat zelf ook wel eens gemaakt niet echt lekkerquote:Op woensdag 22 september 2010 18:14 schreef bierjoost het volgende:
Ik heb vandaag die Aldi Goldenshower Juice gedronken.
Ik vind het letterlijk naar Goldenpower gemixed met Aldi jus smaken. Niet echt een blijver en maar liefst 10ct duurder...
volgens de wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Monster_Energy is M80 Ripper....quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:07 schreef ReDxBull het volgende:
weet iemand waar je Monster M-80 haalt? hij lijkt een beetje op de Ripper
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rockstar is het beste. Einde discussie.
Go Fast heb ik een keer gehad en dat smaakte helemaal nergens naar.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:45 schreef dnzl het volgende:
[..]
Go Fast is koning. Ga maar proeven.
Jumbo Beren Grunn heeft het nog!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:56 schreef 3rdRock het volgende:
was vandaag bij de AH aan t zuiderdiep in Grunn en daar is Monster Ripper uit het assortimentmorgen ko ik wellicht nog bij 2 supersmartken, ga ik daar ff kijken.....
Rockstar komt uit de Golden Power fabriekenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rockstar is het beste. Einde discussie.
Rockstar smaakt heel veel anders dan Golden Power.quote:Op zondag 26 september 2010 16:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Rockstar komt uit de Golden Power fabrieken![]()
Allebei Dis B.V.
Hoezo indoctrinatie door reclames?
Dirk, Bas, Digros...quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:41 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Rockstar smaakt heel veel anders dan Golden Power.
Golden Power is echt een blik uilenzeik.
Slammers is de beste van de 30ct energy's, maar deze woord zo ver ik weet alleen bij de Em-te en Nettorama verkocht..
www.lekkerdoen.nl/quote:Op maandag 4 oktober 2010 11:51 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Dat bestaat niet in de bewoonde wereld
Bij de Action hebben ze halve liter flesje met dop. Weet alleen het merk niet.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:26 schreef henk99 het volgende:
Weet iemand nog energy drank met een dop netzoals de red bull energy shot of met een hersluitbare dop netzoals bij burn?
Wut, echt? Ik denk dat ik zonet de eerste persoon heb gevonden die die zooi te drinken vindt. Het maakt mij allemaal niet zoveel uit welk merk het is maar die slammers hoef ik echt nietquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:41 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Slammers is de beste van de 30ct energy's,
Bedankt ik zal eens kijken in de actionquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:29 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Bij de Action hebben ze halve liter flesje met dop. Weet alleen het merk niet.
iets met kobra ofzo. zit in grijze flesjes en smaakt imho niet lekkerquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:29 schreef bierjoost het volgende:
[..]
B52 denk ik.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:29 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Verrek, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:34 schreef loonytik het volgende:
@shiznuts
de c1000 hier heeft een energy drank fles van 1.5 liter volgens mij heette het tornado
Smaakt een beetje naar Taksi, ...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:15 schreef ErkendFokker het volgende:
Monster Ripper Juice is echt smerig
vinnik niet, ik vinnem t lekkerste, net voor die van rockstarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:15 schreef ErkendFokker het volgende:
Monster Ripper Juice is echt smerig
kloptquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Smaakt een beetje naar Taksi, ...
[ http://www.dutchgroceries.nl/images/Taksi%20tropisch%20fruit%201,5%20L.jpg&t=1]afbeelding ]
... met kauwgumballen ofzo. Nogal bizar iig.
De allerbeste onder de zon.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:20 schreef shiznuts het volgende:
Golden Power - ein wahnsinn! Beste smaak, voelt je slijmvlies aantasten, goede pep, super prijs
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:21 schreef shiznuts het volgende:
@ Zwappel: klopt, ik was vorige maand in Spanje en heb die daar inderdaad gezien. Heb alleen niet die witte maar Burn tropically juiced o.i.d. geprobeerd. Was wel lekker, Burn met een tropische bite. Groen/oranje blikje als ik het me goed herinner.
Ik vond ze in een kleine supermarkt in Calella.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:38 schreef Zwappel het volgende:
[..]
![]()
Niet gezien.
Maar ben ook alleen in van die kleine kutsupermarktjes in Lloret geweest
Daar ben ik het mee oneens, caffeïnes en suikers tasten de hersenen niet zodanig aan dat het als ernstig gezien hoeft te worden. Tuurlijk is 't ongezond, maar dat is Cola.. koffie you name it ook..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:27 schreef kabouter.muts het volgende:
-knip-
Maar ik vind dat het 16 jaar en ouder (net als alcoholische dranken) zou moeten zijn.
-knip-
Wat vinden jullie van die stelling?
Punt is wel dat al die 12 jarige bruggers/groep 8 kiddo's het kopen omdat het maar 29 cent kost en omdat iedereen het koopt. Terwijl het wel slecht is voor zulke jonge mensenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:56 schreef robin007bond het volgende:
Die geïnporteerde heet trouwens Lucozade.
Het was gewoon een seven-up/sprite met caffeine, geen aanrader dus!
Edit:
[..]
Daar ben ik het mee oneens, caffeïnes en suikers tasten de hersenen niet zodanig aan dat het als ernstig gezien hoeft te worden. Tuurlijk is 't ongezond, maar dat is Cola.. koffie you name it ook..![]()
Tja.. kwestie van verkeerde opvoeding vind ik dat dan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:41 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Punt is wel dat al die 12 jarige bruggers/groep 8 kiddo's het kopen omdat het maar 29 cent kost en omdat iedereen het koopt. Terwijl het wel slecht is voor zulke jonge mensen
Toen ik een jaar of twaalf was nam ik nog pakjes drinken of een melkbeker mee van huis!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:41 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Punt is wel dat al die 12 jarige bruggers/groep 8 kiddo's het kopen omdat het maar 29 cent kost en omdat iedereen het koopt. Terwijl het wel slecht is voor zulke jonge mensen
smaken verschillen, het is een van mijn favorieten, vooral omdat er geen taurine in zit maar ook omdat het een van de weinige is die niet standaard smaaktquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:35 schreef robin007bond het volgende:
Godverdomme, die V heeft zo'n rare smaak![]()
Deed me heel erg denken aan appelsap.. geen aanrader imo
Voor een alternatieve energy drink is het voor mij Go Fastquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:05 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
smaken verschillen, het is een van mijn favorieten, vooral omdat er geen taurine in zit maar ook omdat het een van de weinige is die niet standaard smaakt
lightquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:05 schreef Lonaa het volgende:
De lidl zit tegenover m'n huisje, dus daar komen m'n energyblikjes vandaan.
Dronk altijd die 'normale' (die gele) want met cassis vind ik echt ranzig. Ben sinds een paar dagen overgestapt op die blauwe (light) omdat dat toch echt nodig was![]()
Je went ook wel aan de smaak.
Golden Power en op z'n tijd Red Bull is ook wel lekker.
Oh, en Blue Bastard natuurlijk
x3 ...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mee eens.. daar zou ik nooit aan kunnen wennen
Die heb ik nog nooit bij de Dirk van den Broek gezien..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
x3 ...Brrr. 'Just take it like a real (wo)man', zeg ik dan altijd maar.
Btw... heb ik deze nou serieus in het topic nog niet voorbij zien komen?
[ afbeelding ]Ook wel aardig, maar niet heel bijzonder. Ook eens als 1 L fles in huis gehad.
Nog meer exotische exemplaren hier: http://zulehner.com/hobbies/energy/index.html
Power Horse is ook eentje die ze hier hebben, kleine blikjes, echt ranzig vies trouwens.
Bij een Spar in Drenthe, das inmiddels een buurtsupert.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit bij de Dirk van den Broek gezien..
Waar is die te halen?
Update. Op de site van Dynapep:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:25 schreef shiznuts het volgende:
Maar eens geboden op eBay. Ben best benieuwd naar dat Dynapep spul.
[..]
Nu via eBay gewonnen: 10 shots voor EUR 19,12 incl verzenden. Ben benieuwd.quote:Je bestelt 10 unit(s) van ¤ 3,95 per stuk. Hier komt ¤ 0,40 per unit verzendkosten bij.
nice. Ik zag het ook op ebay staan maar ik liet jou maar er lekker op biddenquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Update. Op de site van Dynapep:
[..]
Nu via eBay gewonnen: 10 shots voor EUR 19,12 incl verzenden. Ben benieuwd.
(Tenzij een unit uit 2 stuks bestaat, maar dan nog is het nu goedkoper)
She is perzik 7upquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:27 schreef shiznuts het volgende:
Ja, die was een keer bij de C1000 ook.Een roze blikje. Volgens mij leek het op roze 7-up. Ook qua smaak een beetje.
_o_quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:14 schreef RoaRRR het volgende:
Van de week bij de AH in de aanbieding voor 0,75 Euro
[ afbeelding ]
http://www.pinkribbon.nl/index.php?id=116&t=13
Geen Kcal en suiker en nog lekker ook !
Tevens steun je met het kopen een goed doel !
Wel een erg fout blikje, maar dat zal wel komen omdat he speciaal voor vrouwen ontwikkeld is.
Het is dan ook spar huismerk volgens mij. Al eens opgevallen dat bij sommige supermarkten de Bullit 0.5l duurder is dan twee kleine blikjes Bullit? :Squote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit bij de Dirk van den Broek gezien..
Waar is die te halen?
quote:Gewoon dat zwarte ding naar links draaien om te openen, naar rechts om te sluiten. Let wel, soms zit dat ding vastgesmolten of samengeklemd aan het deel eronder, moet je ff een mespuntje of schaar gebruiken.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:46 schreef robin007bond het volgende:
Van de kleine blikjes merk ik niet zo heel veel, van die 500 ml blikjes wel!
Daarom ben ik bekeerd tot Monster of gewoon 2 kleine blikjes![]()
Oh en kan iemand me uitleggen hoe dat sluitsysteem van burn werkt? Ik kreeg het voor geen meter werkend..
quote:Link? Meer caffeine is wat anders dan wat ik beweer. Concentratie caffeine heb ik het overOp donderdag 21 oktober 2010 19:39 schreef Andyy het volgende:
Dat is niet een standaard.
Je kan hier ook energy drinks krijgen met nog meer caffeine
quote:In de bron die wordt aangehaald staat helemaal niks over maximum concentratie. En daarnaast, het gaat over de Belgische onderzoekscentrum.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:04 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Link? Meer caffeine is wat anders dan wat ik beweer. Concentratie caffeine heb ik het over
Edit: dit bedoel ik:
Cafeïne (vaak ook in de vorm van guarana). De meeste energiedranken bevatten 320 mg cafeïne per liter, conform de maximum toegelaten hoeveelheid cafeïne in gearomatiseerde drankjes zonder alcohol.[1] Enkele huismerken van supermarkten bevatten iets minder, 300 mg per liter, slechts een klein verschil met de andere merken.
quote:http://www.crioc.be/fichiers_crioc/files/nl/5054nl.pdf" indien een drank die bestemd is om als dusdanig of na reconstitutie uit het geconcentreerde of gedehydreerde product te worden verbruikt, cafeïne bevat in een verhouding van meer dan 150 milligram per liter, ongeacht de oorsprong ervan, moet bovendien volgende vermelding voorkomen op de etikettering in hetzelfde gezichtsveld als de verkoopbenaming van de drank: "hoog cafeïnegehalte". Na deze vermelding volgt tussen haakjes het in mg/100 ml uitgedrukte cafeïnegehalte.
quote:Yea heel sterk chemisch ja maar het werkt welOp dinsdag 19 oktober 2010 13:41 schreef shiznuts het volgende:
Dynapep in huis! Best snel nog trouwens.Ben benieuwd.
- wow, sterk spulletje, alsof er iemand een spuitje adrenaline in m'n hart heeft leeggedrukt -
(je merkt de buzz pas een tijd later, de smaak is ook nogal sterk chemisch)
quote:Bah! Die vind ik dus echt smerig.Op maandag 25 oktober 2010 17:02 schreef shiznuts het volgende:
@ Dr.Mikey, van naam alleen.
Er stond een nieuw 'stimulation' drankje in de schappen. Meteen maar ff geprobeerd:
[ afbeelding ]
http://www.t-blow.com/ & http://www.t-blow.be/
Smaakt precies naar hoe ze het zelf verwoorden 'fruitig, niet te zoet en een aangenaam frisse toets van limoenen.' Vrijwel identiek aan Sprite/7-up maar met een tikje eigenzinnigheid dus. Vind 'em wel lekker.
quote:Heerlijk om een frikandelbroodje mee weg te spoelen in de pauze.
quote:Op zondag 19 september 2010 00:34 schreef ReDxBull het volgende:
[..]
ingeschatte persoon :
puber
VMBO
stoere boy
quote:SlammersOp donderdag 28 oktober 2010 03:26 schreef OnCraintDégun het volgende:
Gofast is de beste maar duur, daarna die Slammers van Dirk, die is ook echt goed.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:52 schreef Rev- het volgende:
Go Fast is echt heerlijk, jammer van de prijs.
die zag ik hier bij de Action (ja, die pauperwinkel jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:39 schreef shiznuts het volgende:
Nu aan de Rodeo Cranberry en moet nog maar eens benadrukken dat die Dynapep echt sick blijft.
Daar had ik 'em inderdaad gehaald.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die zag ik hier bij de Action (ja, die pauperwinkel ja) voor 45cent ofzo....
gewoon puur drinkenquote:
Mijn idee.quote:
Net twee wezen halen. Kon ik die nog in de koelkast stond meteen meester maken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
De Golden Power is hier altijd op bij de Aldi
Ik heb maar Bullit gehaaldquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:39 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mijn idee.
[..]
Net twee wezen halen. Kon ik die nog in de koelkast stond meteen meester maken.
Ik moet daarbij altijd aan Raymond van Barneveld denken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb maar Bullit gehaald2e keus
Ik ben blij dat ik die rotzooi al doorgeslikt heb, anders zou ik het bij deze weer uitproesten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik moet daarbij altijd aan Raymond van Barneveld denken.
[ afbeelding ]
FOK!king energetisch jonguh!
Kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik die rotzooi al doorgeslikt heb, anders zou ik het bij deze weer uitproesten.
Mag ik langskomenquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen.Die gast is niet echt een vet boegbeeld, alhoewel...
En hij zweet altijd als een otter.
Anyways, lekker aan de Golden Powah hier. Hmmm. ^_^
Erg lekker daarbij trouwens... ook van de ALDI:
[ afbeelding ]
Die linker.
Werken bij de Aldiquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:17 schreef robin007bond het volgende:
Als ik bij de Aldi zou werken, dan had ik al mijn passie in die blikjes gestoken en ze een keurige plaats gegeven
Zie mijn (oude) topic http://forum.fok.nl/topic/1518175quote:
Vind 'm ook chill. Beter dan de groene.quote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zie mijn (oude) topic http://forum.fok.nl/topic/1518175
Maar we gaan off-topic. Die gele Monster hoe vinden jullie die?
Zelf vind ik 'm wel chillLekker fruitig
Die groene vind ik dan wel weer beterquote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vind 'm ook chill. Beter dan de groene.
Ik vind die echt ranzigquote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zie mijn (oude) topic http://forum.fok.nl/topic/1518175
Maar we gaan off-topic. Die gele Monster hoe vinden jullie die?
Zelf vind ik 'm wel chillLekker fruitig
quote:Op maandag 22 november 2010 15:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik vind die echt ranzigdie groene vind ik lekkerder
quote:Op maandag 22 november 2010 14:23 schreef Zoheetik het volgende:
Die groene ruikt en smaakt naar Zwitsal.
Ja, en het is echt grappig, ruikt idd echt zo. Kwam het afgelopen zaterdag tegen in de kruidvatquote:Op maandag 22 november 2010 15:50 schreef Zoheetik het volgende:
Oh is daar echt een geurtje van?![]()
</offtopic>
Eens! Wat een debielenquote:Op maandag 22 november 2010 02:58 schreef Kandijfijn het volgende:
Niks mis met energie-drankjes maar kan iemand mij uitleggen wat moeders mankeert die hun kinderen onder de 12 gewoon van die rommel geven? Dan heb je toch echt een geestelijke afwijking in mijn mening.
Dat was trouwens vanaf vandaag. Iemand al wezen halen?quote:
Ik ga voor de blauwequote:Op maandag 22 november 2010 15:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik vind die echt ranzigdie groene vind ik lekkerder
5 minuten ofsoquote:Op woensdag 1 december 2010 17:11 schreef dnzl het volgende:
Hoelang doen jullie gemiddeld over een blikje?
Ik zo'n 90 seconden.
Soms onder de minuut, soms een half uur.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:11 schreef dnzl het volgende:
Ik zo'n 90 seconden.
Wou hem halen maar die winkel was op zaterdag al om 6u dicht.. en ben er verder nog niet geweest. Zal morgen even kopen als ik er aan denkquote:Op woensdag 1 december 2010 17:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Soms onder de minuut, soms een half uur.
Maar niemand zo dapper geweest die siroop te proberen...?
Zoiets was al te verwachten met siroop helaas.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:14 schreef ErkendFokker het volgende:
Heb de siroop gehaald. 8 mg cafeïne per 100ml bereid sap. Het is dus duurder per hoeveelheid cafeïne dan golden power zelf. (Siroop 1 op 7. 250ml per flesje.
Ik blijf dus gewoon golden power kopen.
Het isook niet erg lekker. Beetje golden power zonder prik en richting appelsmaak. Niet echt bijzonder.
Samequote:Op woensdag 1 december 2010 17:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Soms onder de minuut, soms een half uur.
in 90% van de gevallen in 1 teug leeg..quote:Op woensdag 1 december 2010 17:11 schreef dnzl het volgende:
Ik zo'n 90 seconden.
2euro40?? mijn god, is dat Urine van Obelix ofzo??? heb dat spul hier in Grunn wel eens bij de jumbo gehaald en dan is t volgens mij maar 1.40euro ofzo....overigens zijn Monster ook halveliters...en Burn ook geloof ik. Als je die Rockstar lekker ivndt is Monster Ripper wellicht iets voor je.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:55 schreef richardrahl het volgende:
bij de jumbo haal ik af en toe als het op de route ligt zo'n oranje blik van 50 cl (volgens mij Rockstar Juiced) met sinaasappelsmaak (althans volgens de verpakking). Die vind ik best lekker. Helaas wel 2,40 euro, eigenlijk wat absurd, maar die dunne blikken passen niet in mijn bekerhouder in de auto.
Die is echt geweldig!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:07 schreef caffeinjunk het volgende:
Waarom zou je iets anders drinken dan Steven Seagal's powerdrink?
[ afbeelding ]
ditquote:Op maandag 22 november 2010 14:23 schreef Zoheetik het volgende:
Die groene ruikt en smaakt naar Zwitsal.
Bah, Rodeo Cranberry smaakt naar rare limonadequote:Op vrijdag 17 december 2010 20:02 schreef DrsPhil het volgende:
Ik vind alleen die V energy shit 'lekker', en de rodeo cranberry zou ook wel ok zijn als het niet 'light' was.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bah, Rodeo Cranberry smaakt naar rare limonade
De echte kenners weten wel beter hequote:Op zaterdag 18 december 2010 22:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoeentje om precies te zijn. Maar die vind ik toevallig wel lekker.
Vloeibare dummy's, als energydrank een beetje loos, maar wel ok.
@ Prince-Naseem: Go Fast smaakt trouwens in no way naar aardbei!Bullit geen prik? Whut?
stuk voor stuk beresterke argumentenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:25 schreef Prince-Naseem het volgende:
nr.1 is RedBull want DAT IS DE ECHTE ORIGINELE energy drink alles is daar dus op gebaseerd
2: EuroShopper want die haal ik altijd in m'n pauze ( Rapper HEF zegt het ook: ECHTE MANNEN DRINKEN/ETEN EUROSHOPPER hef - team vieze )
3 Golden Power want dat was de 1e echte goedkope energy drink
go fast is goor aardbei smaak ofso
bullit heeft niet een prik..
monster is ook niet lekker rare smaak
goedkope zijn lekkerder dan die duurdere
die shotjes heb ik nog nooit gebruikt die zijn duur hun gierige moeders
Wanneer 'zo'?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:09 schreef robin007bond het volgende:
Ik zal zo wat posten van m'n energy drink verzameling
Red Bull heeft ook gewoon redelijk slim het recept gescoord in Azie, maar als eerste in Europa op de markt gebracht.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:25 schreef Prince-Naseem het volgende:
nr.1 is RedBull want DAT IS DE ECHTE ORIGINELE energy drink alles is daar dus op gebaseerd
2: EuroShopper want die haal ik altijd in m'n pauze ( Rapper HEF zegt het ook: ECHTE MANNEN DRINKEN/ETEN EUROSHOPPER hef - team vieze )
3 Golden Power want dat was de 1e echte goedkope energy drink
go fast is goor aardbei smaak ofso
bullit heeft niet een prik..
monster is ook niet lekker rare smaak
goedkope zijn lekkerder dan die duurdere
die shotjes heb ik nog nooit gebruikt die zijn duur hun gierige moeders
Jullie ook! En de pics komen dit jaar nogquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:09 schreef shiznuts het volgende:
Ik wens iedereen alvast een energiek nieuwjaar!![]()
Jammer van die siroop. Gelukkig maakt de Golden Power alles goedquote:Op maandag 3 januari 2011 15:45 schreef shiznuts het volgende:
Ik was voor de jaarwisseling in NL, dus heb net een flesje energysiroop gehaald bij de ALDI. Tja, hum, ja... wat zullen we er eens over zeggen. Het heeft wel iets weg van energy, maar het is zo nepzoet en ook flauw en prikloos als limonade. Oftewel: zo als blikjesvervanger [x] Ongeschikt. Zit nu aan een blikje Golden Power, iets wat ik toch veel liever heb.
Tja.. die gezichten ook nadat ze een blikje hebben gedronken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:18 schreef shiznuts het volgende:
Ja... en dan rondsjouwen met een tray blikkies?
Ik zou me die moeite besparen.
Spoed je niet, hè!quote:Op maandag 3 januari 2011 00:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jullie ook! En de pics komen dit jaar nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |