ik wil best 1 en ander voor je aanpassen hoor?quote:Op zondag 19 september 2010 18:42 schreef robin007bond het volgende:
De OP kan niet verandert worden![]()
Ouder dan 48 uur..
Edit: Hopelijk komt er ooit een #2, dan kan iemand/ik een betere OP maken![]()
Die zijn zeker nergens meer te verkrijgenquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:27 schreef bierjoost het volgende:
Doe es een link naar die ebay advertentie dan!
Dit was ook een goede:
[ afbeelding ]
Hahaha... ja die inderdaad!quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:31 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.energyfiend.co(...)jackson-energy-drink
Slammers is echt troep, kan me niet voorstellen dat iemand dat kan drinken..quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:44 schreef Luchtkoker het volgende:
V is wel lekker, beetje zurig. Maar goed te drinken.
Verder, Burn > Red Bull > Bullit > Slammers > Rest.
Ik ken de rest niet echt, dus plaatste het bewust onderaan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Slammers is echt troep, kan me niet voorstellen dat iemand dat kan drinken..
Ben benieuwd naar je reviewquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:02 schreef ErkendFokker het volgende:
Weet iemand nog een plek waar je V kan kopen? Appie heeft het niet hier.. Jumbo ook al niet meer..
En aldi had golden power JUICE?
Iemand dat al geprobeerd?
Zal morgen wel even halenEn even review posten :p Zal misschien wel net als monster juice zijn ofzo..
V hebben ze iig nog bij de Dirk, enige plek waar ik het onlangs nog tegengekomen ben.
Kutquote:Op woensdag 22 september 2010 17:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je review
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:36 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Kutvergeten om naar de aldi te gaan
oja ik heb dat zelf ook wel eens gemaakt niet echt lekkerquote:Op woensdag 22 september 2010 18:14 schreef bierjoost het volgende:
Ik heb vandaag die Aldi Goldenshower Juice gedronken.
Ik vind het letterlijk naar Goldenpower gemixed met Aldi jus smaken. Niet echt een blijver en maar liefst 10ct duurder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |