Verrek, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:34 schreef loonytik het volgende:
@shiznuts
de c1000 hier heeft een energy drank fles van 1.5 liter volgens mij heette het tornado
Smaakt een beetje naar Taksi, ...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:15 schreef ErkendFokker het volgende:
Monster Ripper Juice is echt smerig
vinnik niet, ik vinnem t lekkerste, net voor die van rockstarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:15 schreef ErkendFokker het volgende:
Monster Ripper Juice is echt smerig
kloptquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Smaakt een beetje naar Taksi, ...
[ http://www.dutchgroceries.nl/images/Taksi%20tropisch%20fruit%201,5%20L.jpg&t=1]afbeelding ]
... met kauwgumballen ofzo. Nogal bizar iig.
De allerbeste onder de zon.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:20 schreef shiznuts het volgende:
Golden Power - ein wahnsinn! Beste smaak, voelt je slijmvlies aantasten, goede pep, super prijs
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:21 schreef shiznuts het volgende:
@ Zwappel: klopt, ik was vorige maand in Spanje en heb die daar inderdaad gezien. Heb alleen niet die witte maar Burn tropically juiced o.i.d. geprobeerd. Was wel lekker, Burn met een tropische bite. Groen/oranje blikje als ik het me goed herinner.
Ik vond ze in een kleine supermarkt in Calella.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:38 schreef Zwappel het volgende:
[..]
![]()
Niet gezien.
Maar ben ook alleen in van die kleine kutsupermarktjes in Lloret geweest
Daar ben ik het mee oneens, caffeïnes en suikers tasten de hersenen niet zodanig aan dat het als ernstig gezien hoeft te worden. Tuurlijk is 't ongezond, maar dat is Cola.. koffie you name it ook..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:27 schreef kabouter.muts het volgende:
-knip-
Maar ik vind dat het 16 jaar en ouder (net als alcoholische dranken) zou moeten zijn.
-knip-
Wat vinden jullie van die stelling?
Punt is wel dat al die 12 jarige bruggers/groep 8 kiddo's het kopen omdat het maar 29 cent kost en omdat iedereen het koopt. Terwijl het wel slecht is voor zulke jonge mensenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:56 schreef robin007bond het volgende:
Die geïnporteerde heet trouwens Lucozade.
Het was gewoon een seven-up/sprite met caffeine, geen aanrader dus!
Edit:
[..]
Daar ben ik het mee oneens, caffeïnes en suikers tasten de hersenen niet zodanig aan dat het als ernstig gezien hoeft te worden. Tuurlijk is 't ongezond, maar dat is Cola.. koffie you name it ook..![]()
Tja.. kwestie van verkeerde opvoeding vind ik dat dan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:41 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Punt is wel dat al die 12 jarige bruggers/groep 8 kiddo's het kopen omdat het maar 29 cent kost en omdat iedereen het koopt. Terwijl het wel slecht is voor zulke jonge mensen
Toen ik een jaar of twaalf was nam ik nog pakjes drinken of een melkbeker mee van huis!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:41 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Punt is wel dat al die 12 jarige bruggers/groep 8 kiddo's het kopen omdat het maar 29 cent kost en omdat iedereen het koopt. Terwijl het wel slecht is voor zulke jonge mensen
smaken verschillen, het is een van mijn favorieten, vooral omdat er geen taurine in zit maar ook omdat het een van de weinige is die niet standaard smaaktquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:35 schreef robin007bond het volgende:
Godverdomme, die V heeft zo'n rare smaak![]()
Deed me heel erg denken aan appelsap.. geen aanrader imo
Voor een alternatieve energy drink is het voor mij Go Fastquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:05 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
smaken verschillen, het is een van mijn favorieten, vooral omdat er geen taurine in zit maar ook omdat het een van de weinige is die niet standaard smaakt
lightquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:05 schreef Lonaa het volgende:
De lidl zit tegenover m'n huisje, dus daar komen m'n energyblikjes vandaan.
Dronk altijd die 'normale' (die gele) want met cassis vind ik echt ranzig. Ben sinds een paar dagen overgestapt op die blauwe (light) omdat dat toch echt nodig was![]()
Je went ook wel aan de smaak.
Golden Power en op z'n tijd Red Bull is ook wel lekker.
Oh, en Blue Bastard natuurlijk
x3 ...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mee eens.. daar zou ik nooit aan kunnen wennen
Die heb ik nog nooit bij de Dirk van den Broek gezien..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
x3 ...Brrr. 'Just take it like a real (wo)man', zeg ik dan altijd maar.
Btw... heb ik deze nou serieus in het topic nog niet voorbij zien komen?
[ afbeelding ]Ook wel aardig, maar niet heel bijzonder. Ook eens als 1 L fles in huis gehad.
Nog meer exotische exemplaren hier: http://zulehner.com/hobbies/energy/index.html
Power Horse is ook eentje die ze hier hebben, kleine blikjes, echt ranzig vies trouwens.
Bij een Spar in Drenthe, das inmiddels een buurtsupert.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit bij de Dirk van den Broek gezien..
Waar is die te halen?
Update. Op de site van Dynapep:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:25 schreef shiznuts het volgende:
Maar eens geboden op eBay. Ben best benieuwd naar dat Dynapep spul.
[..]
Nu via eBay gewonnen: 10 shots voor EUR 19,12 incl verzenden. Ben benieuwd.quote:Je bestelt 10 unit(s) van ¤ 3,95 per stuk. Hier komt ¤ 0,40 per unit verzendkosten bij.
nice. Ik zag het ook op ebay staan maar ik liet jou maar er lekker op biddenquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Update. Op de site van Dynapep:
[..]
Nu via eBay gewonnen: 10 shots voor EUR 19,12 incl verzenden. Ben benieuwd.
(Tenzij een unit uit 2 stuks bestaat, maar dan nog is het nu goedkoper)
She is perzik 7upquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:27 schreef shiznuts het volgende:
Ja, die was een keer bij de C1000 ook.Een roze blikje. Volgens mij leek het op roze 7-up. Ook qua smaak een beetje.
_o_quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:14 schreef RoaRRR het volgende:
Van de week bij de AH in de aanbieding voor 0,75 Euro
[ afbeelding ]
http://www.pinkribbon.nl/index.php?id=116&t=13
Geen Kcal en suiker en nog lekker ook !
Tevens steun je met het kopen een goed doel !
Wel een erg fout blikje, maar dat zal wel komen omdat he speciaal voor vrouwen ontwikkeld is.
Het is dan ook spar huismerk volgens mij. Al eens opgevallen dat bij sommige supermarkten de Bullit 0.5l duurder is dan twee kleine blikjes Bullit? :Squote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit bij de Dirk van den Broek gezien..
Waar is die te halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |