abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 oktober 2010 @ 16:20:30 #151
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_87250212
Burn - lekker rood, lekker chemisch, pept goed, uiteraard de 0,5L blikken met hersluitbare cap
Race - mijn favoriet, in flesjes of blikjes. Flesjes hebben voorkeur, lekker chemisch, super pepper
Shark - smaakt een beetje naar limonade, weinig pep
Rockstar - + Juice is de beste in de reeks. De rest is ook wel aardig. Pept ok
Highway - dit smaakt naar koffie, niet echt over te spreken
Rodeo - aardig drankje, aardige pep maar vrij standaard
Rodeo Cranberry - Jammie, Dummies (Van Melle snoep) als energydrink, erg lekker, pept niet zo
Golden Power - ein wahnsinn! Beste smaak, voelt je slijmvlies aantasten, goede pep, super prijs
Euroshopper - vrij herbal dit drankje, aardige pep, zacht AH prijsje
RedBull - ja, sorry, maar ik vind het eigenlijk niks, te herbal, pep is ok, veel te duur
Monster - goede reeks, huge cans, pept ok, vergelijkbaar met Rockstar
Bomba - smaakt een beetje naar limonade deze, weinig aan, weinig pep, verpakking is leuk
B-52 (Edah) - makes your mind go whoo! vroegah was alles beter, 500mL, 3000% ADH B12 !!1! Nostalgie
V - apart drankje, beetje vage smaak, pept ok
Xi - Climax natuurlijk, de herbal drink die wel lekker smaakt, oldschool
Powerbooster (kruidvat, ook in oranje) - goed te doen, pept fijn, prijs is ok, 'orange' smaakt smerig
Bullit - erg goede enerydrink, doet met altijd weer denken aan Raymond van Barneveld
GoFast - een keer bij een tankstation gehaald, enorm lekker en verfrissend als 'ie ijskoud is, zoetige smaak van honing, wel een beetje prijzig
Slammers - ietwat limonadeachtig, verder een beetje standaard
Mixxed up (Lidl) - pept goed, zeker de cassis is verfrissend en afstekend bij de rest
En dan mis ik nog tal van energydrinks waarvan ik de naam niet meer ken.

Verder wel 1,5L flessen energy in huis gehad van o.a. Imola (Interspar), Rocket Energy (Penny Markt), wat mij betreft is die laatste echt bazig voor een prijs van 1,79. In Nederland heb ik alleen maar eens energy in een fles groter dan 500mL gevonden bij de slijterij. De naam ervan alleen vergeten. ;(

De laatste tijd maar wat minder aan de energy. :P Is toch een hoop chemische zooi en suikers die je naar binnen werkt. Op een gegeven moment voel je je als een fuel-powered robot. Dat kan ook niet de bedoeling zijn. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_87252012
Nice 8-)
Facts don't care about your feelings
pi_87257632
@shiznuts

de c1000 hier heeft een energy drank fles van 1.5 liter volgens mij heette het tornado :P
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:01:38 #154
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_87258753
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:34 schreef loonytik het volgende:
@shiznuts

de c1000 hier heeft een energy drank fles van 1.5 liter volgens mij heette het tornado :P
Verrek, je hebt gelijk. :D _O_
Het ergste is, die had ik in mei eens gekocht om te proberen ook. :P
Die heeft dan zeker niet zo'n hele goede indruk achtergelaten. O-)

C1000 heeft in het algemeen wel een goede selectie energydrink trouwens. :Y
Maar ja, de ALDI heeft maar één soort en meer heb je eigenlijk ook niet nodig. _O_
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:15:08 #155
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_87259311
Monster Ripper Juice is echt smerig
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:16:38 #156
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_87259394
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:15 schreef ErkendFokker het volgende:
Smaakt een beetje naar Taksi, ...

... met kauwgumballen ofzo. Nogal bizar iig. :P
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:18:49 #157
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_87259499
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:15 schreef ErkendFokker het volgende:
vinnik niet, ik vinnem t lekkerste, net voor die van rockstar
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:19:18 #158
309342 ErkendFokker
pi_87259525
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:16 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Smaakt een beetje naar Taksi, ...
[ http://www.dutchgroceries.nl/images/Taksi%20tropisch%20fruit%201,5%20L.jpg&t=1]afbeelding ]
... met kauwgumballen ofzo. Nogal bizar iig. :P
klopt
pi_87269456
Van een mattie heb ik een geïmporteerd gekregen. Zal wel resultaten posten morgen :).
  woensdag 6 oktober 2010 @ 23:57:55 #160
309342 ErkendFokker
pi_87269486
Nou kan ik niet slapen :p Heb blik monster ripper op en een blik bullit.. Voel me best gespannen nu en had net buikpijn :')
  donderdag 7 oktober 2010 @ 00:16:15 #161
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_87270059
Ik word altijd rustig van energydrank eerlijk gezegd. :P
Zorgt voornamelijk voor extra scherpte en uithoudingsvermogen.
pi_87270071
beste energiedrank die ik ooit heb heb is dynapep maar dat is een microshot :P alleen het is zo verrekt duur om te kopen. Dat ik alleen het gratis sample nog op heb x) en dat ik het maar op gewone blikjes houd.
http://www.dynapep.nl/
momenteel kan je nog steeds een gratis sample krijgen in de ruil voor hyves spam ~.~

tweede plaats is cocaine. Echt een flut naam maar het werkt wel. en de prijs is een stuk schappelijker als dynapep :P
http://drinkcocaine.hyves.nl/

maar zoveel energy drank drink ik tegenwoordig niet meer hehe :P
  donderdag 7 oktober 2010 @ 00:25:39 #163
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_87270301
Maar eens geboden op eBay. Ben best benieuwd naar dat Dynapep spul. c_/
Al is het waarschijnlijk niet zo sterk als Powerthirst. :D
pi_87270550
haha geweldig dat filmpje. maar dat was eerst toch nog geen echt product? blijkbaar ieder geval nu wel hehe. Alleen het weer halen naar Nederland kost freaking veel geld (50-60 cad voor shipping) jammer :(
  donderdag 7 oktober 2010 @ 00:45:38 #165
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_87270756
Ja. De lui en filmpjes van picnicface zijn wel awesome! _O_

Powerthirst 2: youtube.com/watch?v=t-3qncy5Qfk
Powerthirst 3: youtube.com/watch?v=GZyNBK6M6BQ

Maar tjek ook Brawndo :D :
2: youtube.com/watch?v=uxieMOdo6IU
3: youtube.com/watch?v=Ru6p5NLXxvY
pi_87271583
geweldig die filmpjes springspring hyper :D

wat ik nu ook zie :o ik dacht aan bawls en checkte weer eens de Nederlandse site en ze leveren het weer! :P
www.bawls.nl
wel nog aan de prijzige kant
Bawls regular:
prijs: ¤40.70,- Incl. BTW. (1 doos) Ex. ¤12.95,- verz. kosten (Nationaal)

tempting x)
pi_87271588
edit faal actie
please verwijderen :P
pi_87271604
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 16:20 schreef shiznuts het volgende:

Golden Power - ein wahnsinn! Beste smaak, voelt je slijmvlies aantasten, goede pep, super prijs

De allerbeste onder de zon.
pi_87273293
Rockstar Juiced die oranje is lekker.
De casis en cola variant waren wel smerig.
Al zijn er wel smaken die ik hier nog niet heb gezien die me wel lekker lijken:

In Spanje had ik ook zo'n andere variant van burn gevonden, was blauw van kleur en smaakte wel aardig.

Leek hierop geloofk.
404 - Not Found
  donderdag 7 oktober 2010 @ 09:04:48 #170
134538 chansadres
Black & White
pi_87273912
Laatst 1 literfles gekocht met energy. Lag bij de Super. Niet het beste spul maar handig voor mensen die 's nachts moeten terugrijden van concerten. Brakheid.

Voor de rest halen we meestal AH/Slammers
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  donderdag 7 oktober 2010 @ 15:21:26 #171
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_87286597
@ Zwappel: klopt, ik was vorige maand in Spanje en heb die daar inderdaad gezien. Heb alleen niet die witte maar Burn tropically juiced o.i.d. geprobeerd. Was wel lekker, Burn met een tropische bite. Groen/oranje blikje als ik het me goed herinner. :Y
pi_87287166
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 15:21 schreef shiznuts het volgende:
@ Zwappel: klopt, ik was vorige maand in Spanje en heb die daar inderdaad gezien. Heb alleen niet die witte maar Burn tropically juiced o.i.d. geprobeerd. Was wel lekker, Burn met een tropische bite. Groen/oranje blikje als ik het me goed herinner. :Y
:o
Niet gezien.
Maar ben ook alleen in van die kleine kutsupermarktjes in Lloret geweest :'(
404 - Not Found
  donderdag 7 oktober 2010 @ 15:51:02 #173
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_87287665
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 15:38 schreef Zwappel het volgende:

[..]

:o
Niet gezien.
Maar ben ook alleen in van die kleine kutsupermarktjes in Lloret geweest :'(
Ik vond ze in een kleine supermarkt in Calella. :9
  donderdag 7 oktober 2010 @ 16:18:15 #174
309342 ErkendFokker
pi_87288842
Bullit is ook lekker hoor :)
pi_87289323
Ik drink het heel soms, heel soms.
Als ik geen koffie kan krijgen en toevallig zo'n blikje in de buurt vind.
Maakt me niet uit welke, zijn allemaal niet lekker.
Maar ik vind dat het 16 jaar en ouder (net als alcoholische dranken) zou moeten zijn.
Niet verkopen aan broekies van 8 die net hun zakgeld hebben gekregen en chips en energydrank bij de eerste de beste supermarkt gaan scoren.
Ja het is natuurlijk erg stoer!!
Maar het lijkt mij erg ongezond!! Zeker voor kinderen.
Wat vinden jullie van die stelling?
pi_87294919
Die geïnporteerde heet trouwens Lucozade.
Het was gewoon een seven-up/sprite met caffeine, geen aanrader dus!

Edit:
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 16:27 schreef kabouter.muts het volgende:
-knip-
Maar ik vind dat het 16 jaar en ouder (net als alcoholische dranken) zou moeten zijn.
-knip-
Wat vinden jullie van die stelling?
Daar ben ik het mee oneens, caffeïnes en suikers tasten de hersenen niet zodanig aan dat het als ernstig gezien hoeft te worden. Tuurlijk is 't ongezond, maar dat is Cola.. koffie you name it ook.. :)

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2010 19:01:55 ]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:41:11 #177
309342 ErkendFokker
pi_87296932
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:56 schreef robin007bond het volgende:
Die geïnporteerde heet trouwens Lucozade.
Het was gewoon een seven-up/sprite met caffeine, geen aanrader dus!

Edit:
[..]

Daar ben ik het mee oneens, caffeïnes en suikers tasten de hersenen niet zodanig aan dat het als ernstig gezien hoeft te worden. Tuurlijk is 't ongezond, maar dat is Cola.. koffie you name it ook.. :)
Punt is wel dat al die 12 jarige bruggers/groep 8 kiddo's het kopen omdat het maar 29 cent kost en omdat iedereen het koopt. Terwijl het wel slecht is voor zulke jonge mensen
pi_87298376
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:41 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Punt is wel dat al die 12 jarige bruggers/groep 8 kiddo's het kopen omdat het maar 29 cent kost en omdat iedereen het koopt. Terwijl het wel slecht is voor zulke jonge mensen
Tja.. kwestie van verkeerde opvoeding vind ik dat dan.
Die gasten verneuken zo hun eigen gezondheid.. en veel zullen we niet aan van die aso-kids hebben *O*
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:17:15 #179
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_87298547
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:41 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Toen ik een jaar of twaalf was nam ik nog pakjes drinken of een melkbeker mee van huis! _O- :D

Ik ken personen die niet goed tegen cafeïne e.d. kunnen, zelfs een 'verbod' hebben van de dokter en toch gewoon energydrink nuttigen. Das natuurlijk wel slecht.

Roken en alcohol nuttigen, dat vind ik gevaarlijker. Gelukkig ben ik in een toffe familie opgegroeid. Toen ik een jaar of zes was kwam de standaard vraag eens op een verjaardag 'koffie, thee, bier, limonade?' en zei toen voor de gein eens 'bier!'. En ik kreeg bier. :P Iedereen lachen toen ik een smerig gezicht trok na de eerste slok. Zelfde met roken... 'zeg, als je een keer wil roken, moet je het gewoon vragen, dan rol ik een sjaggie voor je'. Niet dat ik dat probeerde, want gadver, roken is smerig, nee dankje, ik pas wel. Dus ik heb eigenlijk altijd een bepaald beeld gehad van alcohol en roken. Das gewoon niet lekker, en ik mocht het nuttigen, maar waarom zou ik?

Tegenwoordig zijn mijn smaakpapillen op volle kracht en kan ik genieten van een lekker gebrouwde Guinness, Ayers Rock Red, een fijne Radler of welke goede bier dan ook, maar ook een sambuca of wodka + energy is heerlijk weg te zetten. Over dat laatste gesproken, ik heb mijn eigen mix ontdekt die waanzinnig is. Houdt je lekker lang op de been én het belangrijkste er is geen after effect. Wat zeg ik, na een avondje drinken en opblijven tot diep in de nacht ben ik 's ochtends om 08:00 al wakker, zonder hoofdpijn of wat dan ook, lekker fit. Terwijl ik normaal uitslaap, eindelijk een keer opsta dan nog altijd moe en futloos ben.

'Aanrader!'

Weleens een stop ingelast. Gewoon om te kijken of je 'afkickverschijnselen' krijgt. Nou ja, niet dus. Ook was ik laatst een week in Tokyo waar ze eigenlijk helemaal geen enerydrink hebben, maar miste er niet veel aan. Energydrink werkt op mij rustgevend en brengt extra scherpte en uithoudingsvermogen wanneer dat gewenst is. Ideaal. Ik loop niet te stuiteren of te shaken, dus denk eigenlijk dat het erg persoonsgebonden is of energy nu echt slecht voor je is. Sommige mensen drinken graag groene thee, de andere nu eenmaal cola, koffie, of dus energydrink. Je hoeft het natuurlijk niet te stimuleren, maar verbieden is ook zo wat. Ze laten wel een onvolwassen meisje de wereld rondzeilen, maar een blikje energydrink zou niet mogen? Ik denk dat ik wel weet wat meer risico's met zich meebrengt. ;)

Ouders en kind betreden de energymarkt wat mij betreft op eigen verantwoording. Ik heb nog niet echt iemand schade zien oplopen van het drinken ervan. Het opvolgen van artselijke raad bij personen met overgevoeligheid in deze is natuurlijk wel te benadrukken. Tot zover mijn betoog. :7
pi_87298712
Tevens.. wat is R*ckstar echt SMERIGE TROEP. Sorry voor de caps, hier was het gewoon echt noodzakelijk. Ik heb nu een beetje raar branderig gevoel in m'n ogen, begin me zelfs een beetje ziekjes te voelen.. WTF.. en dan ook nog buikpijn. Dit was dus alleen voor mijn collectie... pff... :'(

Edit: En shiznuts _O_ voor je posts.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2010 20:21:42 ]
  FOK!fotograaf donderdag 7 oktober 2010 @ 20:23:25 #181
145146 Andyy
pi_87298851
Er is wel degelijk een wereld van verschil als je een tijdje stopt, eerst dronk ik het regelmatig en nu amper, dus het effect is veel sterker en bruikbaarder als ik het nodig is.
pi_87313834
Godverdomme, die V heeft zo'n rare smaak :')
Deed me heel erg denken aan appelsap.. geen aanrader imo -O-
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:05:57 #183
309342 ErkendFokker
pi_87314576
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 09:35 schreef robin007bond het volgende:
Godverdomme, die V heeft zo'n rare smaak :')
Deed me heel erg denken aan appelsap.. geen aanrader imo -O-
smaken verschillen, het is een van mijn favorieten, vooral omdat er geen taurine in zit maar ook omdat het een van de weinige is die niet standaard smaakt
pi_87320908
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:05 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

smaken verschillen, het is een van mijn favorieten, vooral omdat er geen taurine in zit maar ook omdat het een van de weinige is die niet standaard smaakt
Voor een alternatieve energy drink is het voor mij Go Fast :D
pi_87322054
De lidl zit tegenover m'n huisje, dus daar komen m'n energyblikjes vandaan.

Dronk altijd die 'normale' (die gele) want met cassis vind ik echt ranzig. Ben sinds een paar dagen overgestapt op die blauwe (light) omdat dat toch echt nodig was :P

Je went ook wel aan de smaak. :)

Golden Power en op z'n tijd Red Bull is ook wel lekker.
Oh, en Blue Bastard natuurlijk :)
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 14:11:25 #186
309342 ErkendFokker
pi_87322237
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:05 schreef Lonaa het volgende:
De lidl zit tegenover m'n huisje, dus daar komen m'n energyblikjes vandaan.

Dronk altijd die 'normale' (die gele) want met cassis vind ik echt ranzig. Ben sinds een paar dagen overgestapt op die blauwe (light) omdat dat toch echt nodig was :P

Je went ook wel aan de smaak. :)

Golden Power en op z'n tijd Red Bull is ook wel lekker.
Oh, en Blue Bastard natuurlijk :)
light :r
pi_87332009
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:11 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

light :r
Mee eens.. daar zou ik nooit aan kunnen wennen :r
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 19:14:39 #188
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_87332198
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:09 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Mee eens.. daar zou ik nooit aan kunnen wennen :r
x3 ... :N Brrr. 'Just take it like a real (wo)man', zeg ik dan altijd maar.
Btw... heb ik deze nou serieus in het topic nog niet voorbij zien komen? :@

:D Ook wel aardig, maar niet heel bijzonder. Ook eens als 1 L fles in huis gehad. O-)
Nog meer exotische exemplaren hier: http://zulehner.com/hobbies/energy/index.html
Power Horse is ook eentje die ze hier hebben, kleine blikjes, echt ranzig vies trouwens.
pi_87359138
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:14 schreef shiznuts het volgende:

[..]

x3 ... :N Brrr. 'Just take it like a real (wo)man', zeg ik dan altijd maar.
Btw... heb ik deze nou serieus in het topic nog niet voorbij zien komen? :@
[ afbeelding ]
:D Ook wel aardig, maar niet heel bijzonder. Ook eens als 1 L fles in huis gehad. O-)
Nog meer exotische exemplaren hier: http://zulehner.com/hobbies/energy/index.html
Power Horse is ook eentje die ze hier hebben, kleine blikjes, echt ranzig vies trouwens.
Die heb ik nog nooit bij de Dirk van den Broek gezien..
Waar is die te halen? :D
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 17:46:34 #190
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_87360094
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:03 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Bij een Spar in Drenthe, das inmiddels een buurtsupert.
Ik woon zelf in Wenen, Oostenrijk en daar is Blue Bear bij de Interspar te vinden. ;)
Die hebben ook eigen merk (1). Huismerk van de Zielpunkt (2) en nr 3. heb ik eens geprobeerd van de Merkur. Lidl hier heeft no 4. No 5. komt me ook bekend voor, maar weet niet waarvan, hadden ze die niet voor Mixxedup bij Lidl NL?

Verder hebben we nog no6. en lokale, Shark, beetje limonadeachtig en deze ken ik niet maar kwam ik op die site tegen, vond ik erg lachen! :D No 7.

-edit- Nu ff een Full Speed gehaald bij de Merkur (voor 'ie zou sluiten om 18:00 :P ) en daar hadden zu nu ook opeens Chillo energy. Geen idee. Als het iets is zoals C-Ice Swiss Cannabis Iced tea, dan zal het tegenvallen, maar zoals altijd, probeer ik er in ieder geval eentje.

-edit 2- Er blijkt ook een Chillo.tv te zijn.

-edit 3- Chillo geprobeerd. Niet echt weg van, fel oranje kleur, smaak is zoet met de bite van hennep. En dat laatste is nou niet echt lekker te noemen. Pep-factor? Mwoa, nauwelijks tot niet aanwezig. Het zal wel zijn net als toen met die run op RedBull cola toen bleek dat er cocaïne in zou zitten en dat ze het daarvan moeten hebben.

[ Bericht 7% gewijzigd door shiz op 09-10-2010 19:57:55 ]
  maandag 11 oktober 2010 @ 12:27:59 #191
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_87414028
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 00:25 schreef shiznuts het volgende:
Maar eens geboden op eBay. Ben best benieuwd naar dat Dynapep spul. c_/
[..]
Update. Op de site van Dynapep:
quote:
Je bestelt 10 unit(s) van ¤ 3,95 per stuk. Hier komt ¤ 0,40 per unit verzendkosten bij.
Nu via eBay gewonnen: 10 shots voor EUR 19,12 incl verzenden. Ben benieuwd. c_/
(Tenzij een unit uit 2 stuks bestaat, maar dan nog is het nu goedkoper)
pi_87424615
Monster is nog best te drinken :)
pi_87427467
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:27 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Update. Op de site van Dynapep:
[..]

Nu via eBay gewonnen: 10 shots voor EUR 19,12 incl verzenden. Ben benieuwd. c_/
(Tenzij een unit uit 2 stuks bestaat, maar dan nog is het nu goedkoper)
nice. Ik zag het ook op ebay staan maar ik liet jou maar er lekker op bidden :D op de nlse site is een unit 2 dingen ja.

oh ja dat spul smaakt wel nasty naar medicijnen omdat er geen ton suiker in zit :P gelukkig valt die smaak snel weg.
pi_87434354
Van de week bij de AH in de aanbieding voor 0,75 Euro

http://www.pinkribbon.nl/index.php?id=116&t=13

Geen Kcal en suiker en nog lekker ook !

Tevens steun je met het kopen een goed doel !

Wel een erg fout blikje, maar dat zal wel komen omdat he speciaal voor vrouwen ontwikkeld is. _O-
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:27:16 #195
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_87434998
Ja, die was een keer bij de C1000 ook.
:') Een roze blikje. Volgens mij leek het op roze 7-up. Ook qua smaak een beetje.
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:32:35 #196
309342 ErkendFokker
pi_87435290
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:27 schreef shiznuts het volgende:
Ja, die was een keer bij de C1000 ook.
:') Een roze blikje. Volgens mij leek het op roze 7-up. Ook qua smaak een beetje.
She is perzik 7up
pi_87435334
Klinkt wel nice, volgende keer maar eens proberen. :P
pi_87493466
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:14 schreef RoaRRR het volgende:
Van de week bij de AH in de aanbieding voor 0,75 Euro
[ afbeelding ]

http://www.pinkribbon.nl/index.php?id=116&t=13

Geen Kcal en suiker en nog lekker ook !

Tevens steun je met het kopen een goed doel !

Wel een erg fout blikje, maar dat zal wel komen omdat he speciaal voor vrouwen ontwikkeld is. _O-
_o_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2010 13:34:02 ]
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:41:15 #199
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_87710968
Dynapep in huis! Best snel nog trouwens. :o Ben benieuwd. :9
- wow, sterk spulletje, alsof er iemand een spuitje adrenaline in m'n hart heeft leeggedrukt - :D
(je merkt de buzz pas een tijd later, de smaak is ook nogal sterk chemisch)

[ Bericht 14% gewijzigd door shiz op 19-10-2010 14:40:20 ]
pi_87713933
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 17:03 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Het is dan ook spar huismerk volgens mij. Al eens opgevallen dat bij sommige supermarkten de Bullit 0.5l duurder is dan twee kleine blikjes Bullit? :S
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')