quote:Gewoon dat zwarte ding naar links draaien om te openen, naar rechts om te sluiten. Let wel, soms zit dat ding vastgesmolten of samengeklemd aan het deel eronder, moet je ff een mespuntje of schaar gebruiken.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:46 schreef robin007bond het volgende:
Van de kleine blikjes merk ik niet zo heel veel, van die 500 ml blikjes wel!
Daarom ben ik bekeerd tot Monster of gewoon 2 kleine blikjes![]()
Oh en kan iemand me uitleggen hoe dat sluitsysteem van burn werkt? Ik kreeg het voor geen meter werkend..
quote:Link? Meer caffeine is wat anders dan wat ik beweer. Concentratie caffeine heb ik het overOp donderdag 21 oktober 2010 19:39 schreef Andyy het volgende:
Dat is niet een standaard.
Je kan hier ook energy drinks krijgen met nog meer caffeine
quote:In de bron die wordt aangehaald staat helemaal niks over maximum concentratie. En daarnaast, het gaat over de Belgische onderzoekscentrum.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:04 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Link? Meer caffeine is wat anders dan wat ik beweer. Concentratie caffeine heb ik het over
Edit: dit bedoel ik:
Cafeïne (vaak ook in de vorm van guarana). De meeste energiedranken bevatten 320 mg cafeïne per liter, conform de maximum toegelaten hoeveelheid cafeïne in gearomatiseerde drankjes zonder alcohol.[1] Enkele huismerken van supermarkten bevatten iets minder, 300 mg per liter, slechts een klein verschil met de andere merken.
quote:http://www.crioc.be/fichiers_crioc/files/nl/5054nl.pdf" indien een drank die bestemd is om als dusdanig of na reconstitutie uit het geconcentreerde of gedehydreerde product te worden verbruikt, cafeïne bevat in een verhouding van meer dan 150 milligram per liter, ongeacht de oorsprong ervan, moet bovendien volgende vermelding voorkomen op de etikettering in hetzelfde gezichtsveld als de verkoopbenaming van de drank: "hoog cafeïnegehalte". Na deze vermelding volgt tussen haakjes het in mg/100 ml uitgedrukte cafeïnegehalte.
quote:Yea heel sterk chemisch ja maar het werkt welOp dinsdag 19 oktober 2010 13:41 schreef shiznuts het volgende:
Dynapep in huis! Best snel nog trouwens.Ben benieuwd.
- wow, sterk spulletje, alsof er iemand een spuitje adrenaline in m'n hart heeft leeggedrukt -
(je merkt de buzz pas een tijd later, de smaak is ook nogal sterk chemisch)
quote:Bah! Die vind ik dus echt smerig.Op maandag 25 oktober 2010 17:02 schreef shiznuts het volgende:
@ Dr.Mikey, van naam alleen.
Er stond een nieuw 'stimulation' drankje in de schappen. Meteen maar ff geprobeerd:
[ afbeelding ]
http://www.t-blow.com/ & http://www.t-blow.be/
Smaakt precies naar hoe ze het zelf verwoorden 'fruitig, niet te zoet en een aangenaam frisse toets van limoenen.' Vrijwel identiek aan Sprite/7-up maar met een tikje eigenzinnigheid dus. Vind 'em wel lekker.
quote:Heerlijk om een frikandelbroodje mee weg te spoelen in de pauze.
quote:Op zondag 19 september 2010 00:34 schreef ReDxBull het volgende:
[..]
ingeschatte persoon :
puber
VMBO
stoere boy
quote:SlammersOp donderdag 28 oktober 2010 03:26 schreef OnCraintDégun het volgende:
Gofast is de beste maar duur, daarna die Slammers van Dirk, die is ook echt goed.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:52 schreef Rev- het volgende:
Go Fast is echt heerlijk, jammer van de prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |