Precies, echte mannen drinken espressoquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:59 schreef Treinkopper het volgende:
Gore stinktroep, alleen gedronken door puisterige, frikandelbroodjes etende, scholieren.
Dat wist ik niet. Vomar kom ik nooit en de andere 2 hebben we hier niet in de buurt zitten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:08 schreef Diemux het volgende:
[..]
Vomar, Dekamarkt, Dirk e.d. hebben ze niet.
[..]
Alleen van energy drink behoudt je het neusschotje he![]()
Dubbele espressoquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Precies, echte mannen drinken espresso
met Monster Ripper was t nog lekkerder geweest!quote:
een aanrader om niet te proberenquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:58 schreef Yoewie het volgende:
Ik weet niet of hij al voorbij is gekomen, maar heeft iemand de Red Bull Energy Shot geprobeerd??
[ afbeelding ]
Vertelquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:33 schreef ReDxBull het volgende:
[..]
een aanrader om niet te proberen
Gewoon proberen en niet huilen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:31 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Vertel
Is het vies? Of zwaar ongezond (teveel suikers enz)? Geeft het eigenlijk wel wat meer energie?
ingeschatte persoon :quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:54 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Gewoon proberen en niet huilen.
Iemand die ik ken zei dat het wel degelijk werkt.
Ik heb het nooit op, maar volgens de site is het gewoon een klein blikje met evenveel caffeine als de normale. Zelfde smaak en evenveel suiker per 100ml, alleen geconcentreerdere cafeine en taurine.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:31 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Vertel
Is het vies? Of zwaar ongezond (teveel suikers enz)? Geeft het eigenlijk wel wat meer energie?
Dit dus, bovendien is het vies en ook nog veel duurder dan een blikje.quote:Op zondag 19 september 2010 00:55 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik heb het nooit op, maar volgens de site is het gewoon een klein blikje met evenveel caffeine als de normale. Zelfde smaak en evenveel suiker per 100ml, alleen geconcentreerdere cafeine en taurine.
Dus je kunt net zo goed een normale nemen dan, meer drinken, evenveel 'energy'
en het smaakt naar 2e hands redbullquote:Op zondag 19 september 2010 00:55 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik heb het nooit op, maar volgens de site is het gewoon een klein blikje met evenveel caffeine als de normale. Zelfde smaak en evenveel suiker per 100ml, alleen geconcentreerdere cafeine en taurine.
Dus je kunt net zo goed een normale nemen dan, meer drinken, evenveel 'energy'
Zonder koolzuur idd.quote:Op zondag 19 september 2010 14:54 schreef -K03N- het volgende:
[..]
en het smaakt naar 2e hands redbull
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |